SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Jij bent nog echt de enige volgens mij die Bing en Sjors weer samen wilt zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef Fluxy het volgende:
Peterkelder:
Is dat dan al helemaal zeker? Ik heb hier en daar wel wat geruchten gelezen, maar tot nu toe is het nog niet bevestigd door RTL, Endemol of Everon zelf
Fluxy:
Ik had het gehoord dus geloofde het wel maar als het echt nog niet zeker is hoop ik echt dat bing blijft leven en kiest voor sjors!!!!!sjors
zet hem op meid!
Ik dacht de derde...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
Wie is Tim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tweede foto...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
Wie is Tim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het niet zien hoor maar ik wil een hele grote rel tussen sjors en aysanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij bent nog echt de enige volgens mij die Bing en Sjors weer samen wilt zienMaar ik denk toch nog steeds dat Bing de serie zal verlaten
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik dacht de derde...
Nee toch niet!...
Of wel?...
Ik weet het niet meer hoor!!!
Waarbij Aysen tijdens een wraakactie op Sjors per ongeluk Bing tot het dodelijke slachtoffer maaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien hoor maar ik wil een hele grote rel tussen sjors en aysan
potver, dat zou wat zijn... en dan Sjors; wie zijn schuld was het ook weer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarbij Aysen tijdens een wraakactie op Sjors per ongeluk Bing tot het dodelijke slachtoffer maakt
Ja en dan als wiet terug is dat ze dan keihard wraak neemt op aysanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarbij Aysen tijdens een wraakactie op Sjors per ongeluk Bing tot het dodelijke slachtoffer maakt
Ja hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
potver, dat zou wat zijn... en dan Sjors; wie zijn schuld was het ook weer?
hmm... wat denk je van de combi Wiet-Sil? zou dat wat kunnen worden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja en dan als wiet terug is dat ze dan keihard wraak neemt op aysan
Eerst graag een dodelijke wraakactie op Nina, waarbij Maxime en Lucas ook het slachtoffer wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja en dan als wiet terug is dat ze dan keihard wraak neemt op aysan
Oh got(tschalk)...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef maily het volgende:
nu op rtl boulevard; interview met Rohan...
ik kende die niet... maar nu herken ik zijn hoofd... is hier al vaak gepost, met of zonder bril, hihiquote:
Nee niet lucas hij is wel aardig enz. Maar hij vertelde op tv is een keer dat het nog heeeeel lang duurt voordat hij de serie uitgaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerst graag een dodelijke wraakactie op Nina, waarbij Maxime en Lucas ook het slachtoffer worden
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef maily het volgende:
nu op rtl boulevard; interview met Rohan...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"RTL Boulevard, is dat niet dat programma met Rob Verlinden...? Of heet hij nou Alberto Vermicelli?
Naja, Winston presenteert dat programma. Hij is ooit nog eens begonnen als Arnie in GTST... Of was dat nou in Onderweg naar Morgen...?"
perfectquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"RTL Boulevard, is dat niet dat programma met Rob Verlinden...? Of heet hij nou Alberto Vermicelli?
Naja, Winston presenteert dat programma. Hij is ooit nog eens begonnen als Arnie in GTST... Of was dat nou in Onderweg naar Morgen...?"
Volgens mij heeft-ie een vrouw en kind, maar ja, je weet maar nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef loezzzje het volgende:
Is hij homo? Zo kwam hij wel over namelijk
Hmm mijn gaydar is dus aan reparatie toequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft-ie een vrouw en kind, maar ja, je weet maar nooit
Aaaaah ik volg het weer een beetjequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan is de uitvoerend producent van GTST, dus als het ware de baas over de serie
Dat is het pas echt als Lucas volgens jou een hetero isquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm mijn gaydar is dus aan reparatie toe
Goed puntquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is het pas echt als Lucas volgens jou een hetero is
meer aan die bochdanov twinsquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
die tweede foto...![]()
doet me denken aan die vrouw die zich had laten ombouwen tot leeuwin...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
Rohan's invloed is ook zichtbaar bij RTL Boulevard:
[ afbeelding ]
Jij niet alleen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef Fluxy het volgende:
Wat een vies, gemeen, afschuwelijk mens is die maxime!!!!!!!!!!![]()
![]()
echt vies!!! En stiekem!!!! Ik kots haar helemaal uit!
Ja echt zo erg lucas gelooft haar niet door de vorrige keer ludo begint te twijvelen.. Nina is onzeker..quote:
Ludo zou toch beter moeten wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja echt zo erg lucas gelooft haar niet door de vorrige keer ludo begint te twijvelen.. Nina is onzeker..
Vertel mij wat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo zou toch beter moeten weten
Daar zal het wel op uitdraaien..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze komen er toch nooit achter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze komen er toch nooit achter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij onze grote Vlaamse Vriend ons een dienst bewijst
En Maxime voorgoed uitschakelt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij onze grote Vlaamse Vriend ons een dienst bewijst
Misschien kan hij een wak in het ijs maken, wanneer Maxime meedoet aan Sterren Dansen op het IJs?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Maxime voorgoed uitschakelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |