Dan blijf je hem gebruiken. Simpel. Het draait toch allemaal om jezelf dus eigenlijk is dit topic ook niet relevant. Hij laat zich toch wel gebruiken. Boeiend hoe hij zich voelt. Als hij er maar voor jou is.quote:
Nou kap dan met zeiken en gebruik hem lekker voor de rest van zijn leven. Klaar, opgelost.quote:
Wil je hem kapot laten gaan en daarna opzoek gaan naar iemand anders die daar weer kapot van gaat? Iets met vicieuze cirkel...quote:
Het kan me wél wat schelen, waarom start ik anders dit topic? Ik wil dat hij gelukkig is! We waren altijd heel gelukkig, toen ik nog in onder toezicht van psychotherapeuten en psychiaters stond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan blijf je hem gebruiken. Simpel. Het draait toch allemaal om jezelf dus eigenlijk is dit topic ook niet relevant. Hij laat zich toch wel gebruiken. Boeiend hoe hij zich voelt. Als hij er maar voor jou is.
Hij mag niet bij me weggaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wil je hem kapot laten gaan en daarna opzoek gaan naar iemand anders die daar weer kapot van gaat? Iets met vicieuze cirkel...
Wees op zijn minst echt heel eerlijk naar hem, dan kan hij zelf beslissen. Maar dan ook echt eerlijk. Dat je ook van hem houd geloof ik ook wel, maar wees echt eerlijk, en dat je het dus niet weet. (of juist toch wel weet)
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
Voor hetzelfde geld spreek je af dat je een poos uit elkaar gaat en dat als het beter met je gaat jullie het weer proberen. Maar wees gewoon eerlijk naar die vent.
Pauze houden in een relatie? Dat kan toch niet werken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
Voor hetzelfde geld spreek je af dat je een poos uit elkaar gaat en dat als het beter met je gaat jullie het weer proberen. Maar wees gewoon eerlijk naar die vent.
Dit wel dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Alissila het volgende:
[..]
[..]
Pauze houden in een relatie? Dat kan toch niet werken?
Als dat niet gaat werken, dan gaat het zonder pauze al helemaal niet werken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Alissila het volgende:
[..]
Pauze houden in een relatie? Dat kan toch niet werken?
Nou, je zegt het volgende: hoi, ik heb niet helemaal het idee dat het goed gaat dus lijkt het me verstandig om een klein beetje afstand van elkaar te nemen. Jij gaat vervolgens weer naar je praatgroepje en ondertussen vindt je vriend een nieuwe vriendin met wie alles veel leuker is. Jij bent je vriend kwijt en hij is blij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:38 schreef Alissila het volgende:
[..]![]()
En als ik pauze hou, wat dan? Hoe werkt dat?
Elkaar niet meer spreken of zien natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:38 schreef Alissila het volgende:
[..]![]()
En als ik pauze hou, wat dan? Hoe werkt dat?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou, je zegt het volgende: hoi, ik heb niet helemaal het idee dat het goed gaat dus lijkt het me verstandig om een klein beetje afstand van elkaar te nemen. Jij gaat vervolgens weer naar je praatgroepje en ondertussen vindt je vriend een nieuwe vriendin met wie alles veel leuker is. Jij bent je vriend kwijt en hij is blij.
Conclusie: maak het gewoon meteen uit.
Is dat niet 'raar'? Ook tegenover mijn familie, zijn familie en onze vrienden? Wanneer besluit je dan weer bij elkaar te komen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elkaar niet meer spreken of zien natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:43 schreef padlarf het volgende:
Je hebt binnen nog geen half jaar een gezonde jongeman gereduceerd tot een emotioneel wrak. Dat is pas raar.
Gefeliciteerd. Hij is al vertrokken. Dan wordt het nu tijd om aan jezelf te gaan werkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:44 schreef Alissila het volgende:
Hij beantwoordt mijn sms niet! -paniek-
Wil jij hem niet alleen laten of wil je niet alleen zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef Alissila het volgende:
Ik denk er vaak over na om het uit te maken, maar ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen! Ik ben zijn eerste vriendin, zoals ik al zei. Ik wil hem niet 'alleen' laten en hem pijn doen!
Ik wil gelukkig zijn met hém! Hij moet ook gelukkig zijn, met of zonder mij!
Ik hem gesmst dat de koffie morgen op mij is, en dat we ergens een plekje gaan zoeken om te praten samen! Hoe bied ik mijn excuses aan voor de afgelopen maanden? Is er iets wat ik kán zeggen wat het iets minder erg maakt, of laat blijken dat ik zo graag wil dat hij gelukkig is?
Beide, maar ik denk dat laatste iets meer. Maar het alleen zijn speelt niet alleen een rol, het weg zijn bij hém ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil jij hem niet alleen laten of wil je niet alleen zijn?
Doe nou eens godverdomme even normaal. Hij reageert nu een kwartierje niet. Het is niet zo dat ie van de aardbodem verdwenen is, maar JIJ bent in paniek dus hij moet dat maar snappen en als ie dat niet snapt is ie een sukkel en als ie dat wel snapt maar er dus bewust niks aan doet is het een klootzak want hoe durft hij niet te reageren wat jij wil, hoe jij wil en wanneer jij wil, alleen maar omdat ie nu misschien even bezig is met iets anders, het simpelweg nietgehoord heeft of even niet wil reageren.quote:
Zo is het eigenlijk wel...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Doe nou eens godverdomme even normaal. Hij reageert nu een kwartierje niet. Het is niet zo dat ie van de aardbodem verdwenen is, maar JIJ bent in paniek dus hij moet dat maar snappen en als ie dat niet snapt is ie een sukkel en als ie dat wel snapt maar er dus bewust niks aan doet is het een klootzak want hoe durft hij niet te reageren wat jij wil, hoe jij wil en wanneer jij wil, alleen maar omdat ie nu misschien even bezig is met iets anders, het simpelweg nietgehoord heeft of even niet wil reageren.
Zie je nou zelf echt niet in wat je aan t doen bent?
ja, maar dat laatste is net even wat erger dan dat eerste, voor je gevoel. nietwaar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Alissila het volgende:
[..]
Zo is het eigenlijk wel...
Ik ben alleen bang dat hem iets overkomen is, of dat hij me niet meer terug WIL smsen
Weet ik niet...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja, maar dat laatste is net even wat erger dan dat eerste, voor je gevoel. nietwaar?
je weet het niet, en vervolgens eindig je met dat ik je gedachtengang zo goed begrijp, dus je weet het _wel_ en wat ik zeg is dus gewoon waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:53 schreef Alissila het volgende:
[..]
Weet ik niet...
Het eerste is onzettend erg! Maar het tweede breekt mijn hart ook!
Natuurlijk wil ik hem niet liever dood als hij mij niet wil smsen![]()
Dat begrijpen jullie ook wel
(Waarom begrijp je mijn gedachtegang zo goed?!)
Neuken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Alissila het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel lachen om je
Alles wat je zegt klopt precies...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je weet het niet, en vervolgens eindig je met dat ik je gedachtengang zo goed begrijp, dus je weet het _wel_ en wat ik zeg is dus gewoon waar.
En dat vind je erger, omdat het, als hij een ongeluk zou hebben gehad, in ieder geval een reden heeft dieniet bij jou ligt. In dat laatste geval ligt de verantwoordelijkheid voor waarom hij niet WIL reageren bij jou, en dat kan niet. Het kan en het mag en het zal niet aan jou liggen, maar aan hem.
Want als het aan hem ligt, dan kun je 'terecht' boos worden, want immers, hoe durft hij niet te reageren wat jij wil, hoe jij wi...snap je al wat er gebeurd? Het is een cirkeltje waarbij het allemaal draait om Alissila. De wereld draait om jou, en als blijkt dat jij die controle niet (meer) hebt over je vriend, dan is er paniek, want je weet niet hoe je je vriend aan je moet binden, op een andere manier dan de manier die je nu constant hanteert.
Kun je karakter veranderen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:59 schreef Alissila het volgende:
[..]
Alles wat je zegt klopt precies...
Hoe zorg ik dat ik dit niet meer doe?! Het is precies mijn gedachten, maar ik zelf kan het niet eens zo verwoorden!
Dat heb ik altijd van hem geëist...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:00 schreef TJV het volgende:
Denk je niet dat hij met jou moet leren omgaan? Het is makkelijker als hij zich aanpast.
Ok ok let the games begin. Vraag 1: wat doet borderliner met je?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:01 schreef Alissila het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd van hem geëist...
Maar jullie laten me inzien dat dat slecht is, want híj is normaal. Ik moet leren omgaan met mijn Borderliner!
En nu begint het Grote Denken nietwaar? Want hij reageert wel, maar waarom zo kortaf? Zou hij druk zijn, of niet? En zo niet, waarom dan zo kort? Is hij dan boos? En als hij boos is, waarom dan? Wat heb ik gedaan dat hij boos op mij is? Is ie wel helemaal lekker?! Hij reageert niet direct en dan denkt HIJ boos te kunnen zijn? IK ben boos, hij laat mij in angst zitten hier, dat doe je toch niet? Godverdomme?!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:02 schreef Alissila het volgende:
IK HEB EEN SMSJE!
Maar hij zegt alleen: 'Ja'
Ik denk dat je hierbij (helaas) ongelijk hebt. Je hebt een troll van wereldformaat nodig om dit te kunnen typen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |