Dan blijf je hem gebruiken. Simpel. Het draait toch allemaal om jezelf dus eigenlijk is dit topic ook niet relevant. Hij laat zich toch wel gebruiken. Boeiend hoe hij zich voelt. Als hij er maar voor jou is.quote:
Nou kap dan met zeiken en gebruik hem lekker voor de rest van zijn leven. Klaar, opgelost.quote:
Wil je hem kapot laten gaan en daarna opzoek gaan naar iemand anders die daar weer kapot van gaat? Iets met vicieuze cirkel...quote:
Het kan me wél wat schelen, waarom start ik anders dit topic? Ik wil dat hij gelukkig is! We waren altijd heel gelukkig, toen ik nog in onder toezicht van psychotherapeuten en psychiaters stond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:34 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan blijf je hem gebruiken. Simpel. Het draait toch allemaal om jezelf dus eigenlijk is dit topic ook niet relevant. Hij laat zich toch wel gebruiken. Boeiend hoe hij zich voelt. Als hij er maar voor jou is.
Hij mag niet bij me weggaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Wil je hem kapot laten gaan en daarna opzoek gaan naar iemand anders die daar weer kapot van gaat? Iets met vicieuze cirkel...
Wees op zijn minst echt heel eerlijk naar hem, dan kan hij zelf beslissen. Maar dan ook echt eerlijk. Dat je ook van hem houd geloof ik ook wel, maar wees echt eerlijk, en dat je het dus niet weet. (of juist toch wel weet)
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
Voor hetzelfde geld spreek je af dat je een poos uit elkaar gaat en dat als het beter met je gaat jullie het weer proberen. Maar wees gewoon eerlijk naar die vent.
Pauze houden in een relatie? Dat kan toch niet werken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
Voor hetzelfde geld spreek je af dat je een poos uit elkaar gaat en dat als het beter met je gaat jullie het weer proberen. Maar wees gewoon eerlijk naar die vent.
Dit wel dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Alissila het volgende:
[..]
[..]
Pauze houden in een relatie? Dat kan toch niet werken?
Als dat niet gaat werken, dan gaat het zonder pauze al helemaal niet werken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Alissila het volgende:
[..]
Pauze houden in een relatie? Dat kan toch niet werken?
Nou, je zegt het volgende: hoi, ik heb niet helemaal het idee dat het goed gaat dus lijkt het me verstandig om een klein beetje afstand van elkaar te nemen. Jij gaat vervolgens weer naar je praatgroepje en ondertussen vindt je vriend een nieuwe vriendin met wie alles veel leuker is. Jij bent je vriend kwijt en hij is blij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:38 schreef Alissila het volgende:
[..]![]()
En als ik pauze hou, wat dan? Hoe werkt dat?
Elkaar niet meer spreken of zien natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:38 schreef Alissila het volgende:
[..]![]()
En als ik pauze hou, wat dan? Hoe werkt dat?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou, je zegt het volgende: hoi, ik heb niet helemaal het idee dat het goed gaat dus lijkt het me verstandig om een klein beetje afstand van elkaar te nemen. Jij gaat vervolgens weer naar je praatgroepje en ondertussen vindt je vriend een nieuwe vriendin met wie alles veel leuker is. Jij bent je vriend kwijt en hij is blij.
Conclusie: maak het gewoon meteen uit.
Is dat niet 'raar'? Ook tegenover mijn familie, zijn familie en onze vrienden? Wanneer besluit je dan weer bij elkaar te komen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elkaar niet meer spreken of zien natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:43 schreef padlarf het volgende:
Je hebt binnen nog geen half jaar een gezonde jongeman gereduceerd tot een emotioneel wrak. Dat is pas raar.
Gefeliciteerd. Hij is al vertrokken. Dan wordt het nu tijd om aan jezelf te gaan werkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:44 schreef Alissila het volgende:
Hij beantwoordt mijn sms niet! -paniek-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |