De kans is groot dat zij dat tof vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar ik weet niet of mijn 2 katten dat ook tof vinden
Ja, vechtpartijen enzo hè. Quokka zelf is net zo groot als een kat, dus ze zullen hem niet snel als prooi zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De kans is groot dat zij dat tof vinden.
Echter, de kans is ook groot dat de quokka en jij de manier waarop de katten het tof vinden, weer niet tof vinden.
quote:
Je moet het niet zo serieus nemen, topic is alleen om aan te geven wat een leuk diertje dat het is, ik hoef echt geen stappenplan om zo'n Quokka te importeren hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef Astonmartin22 het volgende:
Dit dier is niet gemaakt om in nl in n kooitje te stoppen, houd t bij je katten. Dolfijnen zijn ook lief maar doe ik niet in n vissenkom, want daar horen ze niet
Dat hangt maar helemaal van de kat af. Wat de kat betreft is het een groot soort knaagdier, en grootte is niet altijd bepalend (leeuw versus buffel !). Een fanatieke kat kan heel wat boven zijn gewichtsklasse aan (mijn 3,5 kg Burmees had door zijn inzet weinig problemen met 6+ kg straatkatten).quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, vechtpartijen enzo hè. Quokka zelf is net zo groot als een kat, dus ze zullen hem niet snel als prooi zien.
Ik schrok al. Meestal zijn dat van die nitwits.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je moet het niet zo serieus nemen, topic is alleen om aan te geven wat een leuk diertje dat het is, ik hoef echt geen stappenplan om zo'n Quokka te importeren hoor
Geen zorgen, mijn balkon is toch te klein voor zo'n beestjequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik schrok al. Meestal zijn dat van die nitwits.![]()
Ik wil een troll.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Lees jezelf eerst even goed in voordat je zoiets in huis haalt.
Mijn mening is niet belangrijk, maar ik vind dit geen huisdier.
Edit: ik zie nu pas dat het een soort troll is, sorry![]()
Nee, een buideldier, familie van de kangoeroe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Lees jezelf eerst even goed in voordat je zoiets in huis haalt.
Mijn mening is niet belangrijk, maar ik vind dit geen huisdier.
Edit: ik zie nu pas dat het een soort troll is, sorry![]()
Net zoals een koala. Ook een knuffelbaar beestje. Maar ze kunnen behoorlijke schade aanrichten met die lieve klauwtjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, een buideldier, familie van de kangoeroe.
Wat is dat toch met Australië, dat daar allemaal van die knuffelige beestjes rondlopen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Net zoals een koala. Ook een knuffelbaar beestje. Maar ze kunnen behoorlijke schade aanrichten met die lieve klauwtjes.
Australie is het enige continent zonder grote roof-zoogdieren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Australië, dat daar allemaal van die knuffelige beestjes rondlopen?
Ook een mooi beestje idd! Wel wat klein...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
Doe mij trouwens ook maar een Pygmy Marmoset
[ afbeelding ]
Kan je altijd bij je hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook een mooi beestje idd! Wel wat klein...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:07 schreef Meike26 het volgende:
Ik zoek het dichter bij heus, ik wil een Duitse reus. Nee nee, geen Vlaamse...wat een bakbeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
Wat een akelige winkel moet dat zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:03 schreef Lawrzs het volgende:
Mischien kun je terecht bij Zoozajac in Duisburg. Het is de grootste dierenwinkel ter wereld met heel veel exotische dieren. Ik weet dat ze onder andere witbuikegels, sugar gliders en soms zelfs luiaards verkopen, maar Quokka's weet ik niet zeker. In Duisburg verkopen ze trouwens de dieren wel onder een iets hogere prijs om impulsaankoop te voorkomen.
Die zijn ontzettend sacherijnig te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:17 schreef Eisoep het volgende:
[ afbeelding ]
Wombat is ook zo schattig!!
Nee, klopt de laatste hebben we wel uitgeroeid in de 20ste eeuw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:59 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Australie is het enige continent zonder grote roof-zoogdieren.
Nee, een prachtige winkel met mooie verblijven voor de dieren, overigens enkel die dieren die verhandeld mogen worden, dus quokka's vind je daar niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Wat een akelige winkel moet dat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:50 schreef 2cv het volgende:
Jaa, ik wil ook zo'n Quokka !Jij zoekt een furbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want die schijt in de tuin van de buren ?quote:
Prachtige beesten zo te zien! Echt zó zonde dat ze uitgestorven zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, klopt de laatste hebben we wel uitgeroeid in de 20ste eeuw.
Zie hier de buidelwolf, de laatsten van hun soort.![]()
.
Heel erg zonde, hadden ze nu ook minder het probleem met ratten en konijnen gehad als die er nog zou zijn, zeker omdat het beest blijkbaar ook een kangoeroe kon vellen, nu moet het teveel blijkbaar afgeschoten worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Prachtige beesten zo te zien! Echt zó zonde dat ze uitgestorven zijn
Ja zo zie je maar.. 1 beest uitgestorven, meteen hele ecosysteem veranderd...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Heel erg zonde, hadden ze nu ook minder het probleem met ratten en konijnen gehad als die er nog zou zijn, zeker omdat het beest blijkbaar ook een kangoeroe kon vellen, nu moet het teveel blijkbaar afgeschoten worden.
Zekers. Wie weet zijn er nog meer (kleinere) roofdieren geweest die uitgeroeid zijn door de mens en nu zitten ze met de problemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:46 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Ja zo zie je maar.. 1 beest uitgestorven, meteen hele ecosysteem veranderd...
Ja dat zou heel goed kunnnen maar ik vind die koppies zo leuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Die zijn ontzettend sacherijnig te zijn.
En als ze volwassen zijn veranderen ze in mopperkonten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Ja dat zou heel goed kunnnen maar ik vind die koppies zo leuk.
Had ook een keer een filmpje gezien van een wombat weesje die ze een flesje gaven en tijdens het drinken viel hij in slaap, echt te lievvvvvO+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |