quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als we volgend uur nou eens gewoon alleen gaatjes draaien?
Of bedoel je alleen de gaatjes, gewoon stilte dus?twitter:sander3fm twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:56:48Straks na drie uur ga ik alleen maar #plaatjesmetgaatjes draaien op #3FM! Welke mag ik niet vergeten? reageer retweet
Een uur stiltequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Of bedoel je alleen de gaatjes, gewoon stilte dus?twitter:sander3fm twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:56:48Straks na drie uur ga ik alleen maar #plaatjesmetgaatjes draaien op #3FM! Welke mag ik niet vergeten? reageer retweet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Of bedoel je alleen de gaatjes, gewoon stilte dus?twitter:sander3fm twitterde op donderdag 17-01-2013 om 14:56:48Straks na drie uur ga ik alleen maar #plaatjesmetgaatjes draaien op #3FM! Welke mag ik niet vergeten? reageer retweet
+1.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
Sober vind ik toch wel een erg goede plaat van P!nk
Eigenlijk is het dus gewoon FOK!kenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
trouwens radio-dj worden lijkt mij wel wat. Gewoon maar wat lullen en er luistert altijd wel iemand. Gewoon een monoloog opvoeren en dat er mensen luisteren! Dat lijkt mij wel wat.
zoiets jah.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus gewoon FOK!ken.
Als ik feedback wil stuur ik altijd m'n voeten op naar een willekeurig adres in de VS.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zoiets jah.
Als ik bij mijn ouders kom en ik vertel wat dan als er stilte valt dan krijg ik of geen antwoord of ze zeggen maar gewoon ja. Mijn ouders luisteren nooit naar wat ik zeg, en ze geven het nog toe ook nog.
Daarom wil ik radio maken. Dan krijg je zelf nog feedback terug als je uit je nek lult.
maar ik houd zo erg van mijn voeten dat ik ze niet een maandje kan missen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik feedback wil stuur ik altijd m'n voeten op naar een willekeurig adres in de VS.
Maandje later bel ik op:
"Hey! Give me my feet back!"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik feedback wil stuur ik altijd m'n voeten op naar een willekeurig adres in de VS.
Maandje later bel ik op:
"Hey! Give me my feet back!"
Je snapt nu wel waarom die mevrouw niks in mij zag hequote:
terwijl humor meestal heel goed gewaardeerd wordt door vrouwen. Misschien dat dit iets te droge humor was? Of mss was het iets te obvious?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt nu wel waarom die mevrouw niks in mij zag he
Ze ging haar lenzen uitdoen, ik besloot hetzelfde te doen, dus ik sta voor de prullenbak en zeg: Ik heb gelukkig daglenzen... DAAAAAAAAAAAAAAAG lenzen...
En daar ging het fout
Best aannemelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt nu wel waarom die mevrouw niks in mij zag he
Ze ging haar lenzen uitdoen, ik besloot hetzelfde te doen, dus ik sta voor de prullenbak en zeg: Ik heb gelukkig daglenzen... DAAAAAAAAAAAAAAAG lenzen...
En daar ging het fout
Het is deel van wie ik ben, dus als je het niet kan waarderen dan zit er toch al weinig toekomst inquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Best aannemelijk[ afbeelding ]
Maar ja, soms moeten slechte grappen er gewoon uit. Ik herken het
Ze moest er wel om lachen hoor trouwensquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen zijn eigenlijk toch best rare wezens.
Humor niet kunnen waarderen. Of afentoe gewoon om een grapje lachen om de ego van een man te prijzen.
Welkom terug bij de clubquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze moest er wel om lachen hoor trouwensMaar teasen werkte meer op haar funnybone dan deze geniale woordgrap
Vandaar vanaf nu weer:
[ afbeelding ]
En weer een date in het vooruitzicht dit weekend?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze moest er wel om lachen hoor trouwensMaar teasen werkte meer op haar funnybone dan deze geniale woordgrap
Vandaar vanaf nu weer:
[ afbeelding ]
goh je meent het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat is die stiltes tellen VRESELIJK irritant.
Net wakker?quote:
Was ik maar zo actief op het datingvlak... Nou heb ik eind 2012 en begin 2013 weinig te klagen gehad, maar daten is voor mij meer een unicum dan een regelquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En weer een date in het vooruitzicht dit weekend?
C&D.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:49 schreef MeneerLogica het volgende:
Meestal kan ik het wel hebben van 3fm maar dit is echt heel erg. Gelukkig 4 uur weer C&S
Godverdomme naar school geweest natuurlijk wat denk jij danquote:
huh naar school gaan? wat is dattan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godverdomme naar school geweest natuurlijk wat denk jij danNet wakker zegt ie.. luie donder..
John Mayer is de mannelijke versie van een slet. En de vrouwen die voor hem vallen zijn gewoon dom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
John Mayer is wel een baas
[ afbeelding ]
Vrouwen die veel lekkere mannen krijgen zijn w.m.b. ook bazinnenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
John Mayer is de mannelijke versie van een slet. En de vrouwen die voor hem vallen zijn gewoon dom.
Ik reis 2 uur, ga ik 1 uur naar een man staan kijken zonder dat ik iets leer en weer 2 uur terug...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
huh naar school gaan? wat is dattan?
Maar als het geluk je nou niet toelacht en je elke keer mensen ontmoet waarmee je denkt dat het klikt en het na een paar maanden niks blijkt te worden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
een liefde is meer dan genoeg hoor.
Mannen en vrouwen die een hele rij afwerken
*aai over de bol*quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik reis 2 uur, ga ik 1 uur naar een man staan kijken zonder dat ik iets leer en weer 2 uur terug...
Pff, als het niet werkt kun je er beter mee stoppenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
een liefde is meer dan genoeg hoor.
Mannen en vrouwen die een hele rij afwerken
Ik denk gewoon dat de prins op het witte paard vanzelf wel een keer aanbeltquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als het geluk je nou niet toelacht en je elke keer mensen ontmoet waarmee je denkt dat het klikt en het na een paar maanden niks blijkt te worden?
Sowieso moet je eerst veel proberen voordat je echt weet wat je wilOf ligt dat aan mij
Wat is je adresquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het prins op het witte paard vanzelf wel een keer aanbelt
Haha +1quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij verdomd lastig vanaf een paardquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je met een paard mijn flat inkomt, maar het is ook meer metaforisch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lijkt mij verdomd lastig vanaf een paard
Oh okquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je met een paard mijn flat inkomt, maar het is ook meer metaforisch.
Bij de ingang naar het park wel eens gehad dat ik kwam aanfietsen, stond er al een paard+ruiter te wachtenvoor het rode licht. Vroeg ze of ik op het knopje van het verkeerslicht wilde drukken, ze kon er niet bijquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lijkt mij verdomd lastig vanaf een paard
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de ingang naar het park wel eens gehad dat ik kwam aanfietsen, stond er al een paard+ruiter te wachtenvoor het rode licht. Vroeg ze of ik op het knopje van het verkeerslicht wilde drukken, ze kon er niet bij
Had ze geen zweepje bij zich waarmee zo op het knopje kon drukken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij de ingang naar het park wel eens gehad dat ik kwam aanfietsen, stond er al een paard+ruiter te wachtenvoor het rode licht. Vroeg ze of ik op het knopje van het verkeerslicht wilde drukken, ze kon er niet bij
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Google advertising raadt mij rehab aan
They tried to make me go to rehab... I said noooooo noooooo nooooooooo
'heb je toevallig een zweepje bij je'quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ze geen zweepje bij zich waarmee zo op het knopje kon drukken?
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk de hele tijd dat het vandaag vrijdag is.
Daardoor werd 'busje komt zo' een meesterhit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
dacht gisteren de hele tijd dat het donderdag was. vandaag weer donderdag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk de hele tijd dat het vandaag vrijdag is.
Als het groundhog day is, mag ik dan de vrijdagnacht van 2 weken terug continu blijven herbeleven?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht gisteren de hele tijd dat het donderdag was. vandaag weer donderdag.
Groundhog day?
Hoe kun je nou een nieuwe chick scoren als je nog zo vast blijft haken aan de oude chick?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het groundhog day is, mag ik dan de vrijdagnacht van 2 weken terug continu blijven herbeleven?
Dat is ook altijd mijn grootste probleem jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een nieuwe chick scoren als je nog zo vast blijft haken aan de oude chick?
Ah ja, ook vervelendquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
huhu ik ben het meisje dat stilletjes meer dan een jaar verliefd is en niets onderneemt...
Dus neem maar geen advies van mij aan.
owh maar dat behouden lukt wel met de juiste chick!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ja, ook vervelend
Maaaaaaaar ik moet wel zeggen dat ik me beter voel dan ooit tevoren en heb zowaar zelfvertrouwen ondanks dat ik keihard gedumpt/gebruikt ben... Maar dat was een paar dates, niet op mijn eerste ontmoeting
Dus denk dat versieren wel lukt, alleen behouden blijft een probleem... Maar daar werk ik later wel aan
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh maar dat behouden lukt wel met de juiste chick!
Behouden weet je nooit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh maar dat behouden lukt wel met de juiste chick!
quote:
quote:
Heeft wel wat weg van SC z'n mondjequote:
Blijft toch een topplaatjequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van SC z'n mondje
[ afbeelding ]
owh jippie nog zo'n depri plaat als MHquote:
Dat wordt een versleten knop op de radioquote:
Lopen, lekker fris!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet naar de super. Ga ik fietsen (kans op uitglijden ed.) of gewoon lopend? 10 min lopen is het.
Haat aan sneeuw.
Titanium polsslagaders hier. Was na de Kodaline MH ook wel nodigquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met m'n scheermesjes.
bakfiets. 3 wielen en genoeg ruimte voor 6 kratten bierquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet naar de super. Ga ik fietsen (kans op uitglijden ed.) of gewoon lopend? 10 min lopen is het.
Haat aan sneeuw.
Ik mag het hopen, want het klinkt uber vrolijk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Holiday
Dit kan nog wel es MH worden morgen.
Of iig SCTTH volgende week.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Holiday
Coen verklapte al dat ze morgen met die Matt Simon gaan bellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Holiday
De dag is lang he.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Coen verklapte al dat ze morgen met die Matt Simon gaan bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Hij mag eerste zijn eigen stem wel fixen, wat is het vals op sommige stukken.quote:
wie is de molquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
weer geen niets op tv![]()
Dan maar een avondje 3fm en Sims
geen idee nogquote:
Om 23 uur is Borgen erop, op nederland 2.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
weer geen niets op tv![]()
Dan maar een avondje 3fm en Sims
ik gok van nietquote:
Dan lig ik in bed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Om 23 uur is Borgen erop, op nederland 2.
Ik. Laag bij de grond, dus het is maar een klein stapje verderquote:
Ik lig normaal ook op dat tijdstip in bed. Maar ik ga vanavond toch even kijken.quote:
dan noem ik je voortaan Henk, goed?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik. Laag bij de grond, dus het is maar een klein stapje verder
Prima! Al gaat dat wel verwarrend worden met die andere Henk in dit topic...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan noem ik je voortaan Henk, goed?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan noem ik je voortaan Henk, goed?
Dat lijkt erop! Alleen zijn m'n tieten wat groter, ben ik veel bleker en ben ik een stukje langer...quote:
pics dan maarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt erop! Alleen zijn m'n tieten wat groter, ben ik veel bleker en ben ik een stukje langer...
ik had ze al verwacht in een Pm.quote:
uhuh brrr bellen.quote:
Hoe lang ken je me nu al?!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik had ze al verwacht in een Pm.
Whatsappen, Facebook (chat) ed is ook niet altijd even handig, je hebt snel verwarring of begrijpt elkaar niet. Echte gesprekken zijn daarom beter, vind ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhuh brrr bellen.
Emailen, smsen, facebooken, whatsappen, fokken is veel fijner!
Niets is zo fijner om je moeder gewoon weg te drukken als je haar zat bent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Whatsappen, Facebook (chat) ed is ook niet altijd even handig, je hebt snel verwarring of begrijpt elkaar niet. Echte gesprekken zijn daarom beter, vind ik
Dank, haar moest ik nog even bellen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets is zo fijner om je moeder gewoon weg te drukken als je haar zat bent.
Met je molshopen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik. Laag bij de grond, dus het is maar een klein stapje verder
Drink uit de fles, die is ook van glasquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben niet eens fatsoenlijke wijnglazen
Ben wel een alcoholiste met stijl he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Drink uit de fles, die is ook van glas
Och, in de meterkast ziet niemand je. En anders gewoon je pink omhoog houdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben wel een alcoholiste met stijl he?
Hier kun je niet in de meterkast zijn...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, in de meterkast ziet niemand je. En anders gewoon je pink omhoog houden
Leven als een ware clochard!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier kun je niet in de meterkast zijn...
Alhoewel je dan wel gelijk het zwerver gevoel compleet kan maken; het stikt er van de dozen!
Nope, ik drink zéér zeldenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik in het alcoholisten topic beland?
Ik drink gemiddeld mss een fles wijn in de 2 maanden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik in het alcoholisten topic beland?
Jaa, ja. Dat zeggen ze allemaal.quote:
Een week of wat terug heb ik een paar mixjes gehad, daarvoor was het al een aantal jaren geledenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaa, ja. Dat zeggen ze allemaal.
"Het is een voor een feestje" *rinkeldekinkel
Die schade haal je de rest van de week wel weer inquote:
Op de rest van de dagen als een mallequote:
Toen dat feestje met je Limburgse collega's?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Een week of wat terug heb ik een paar mixjes gehad, daarvoor was het al een aantal jaren geleden
Nope, toen heb ik het bij fris gehouden en heb me rot gelachenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen dat feestje met je Limburgse collega's?
Ik wist niet dat je Limburgse collega's had.. Waren Brabanders toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, toen heb ik het bij fris gehouden en heb me rot gelachen
Nee, over het algemeen gewoon Zwollenarenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Limburgse collega's had.. Waren Brabanders toch?
Zwollenarenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen gewoon Zwollenaren
Sssst!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen gewoon Zwollenaren
Pien, niemand trapt er meer in! Iets te vaak gezegd dat ik in Overijssel zitquote:
Geboren te Deventerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haten op Zwolle en haar inwoners
Waardefuck kom jij dan vandaan?
Ook alleen maar omdat het tegen Overijssel aan ligt...quote:
Ah je bent zo'n kutegelquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geboren te Deventer, Opgegroeid in Lochem en toen ik 15 was verplicht naar Zwolle verhuist, dat ik 5 jaar later godzijdank verruilde voor Wageningen
![]()
Gelderland rocks!
Je was toch Fries?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien, niemand trapt er meer in! Iets te vaak gezegd dat ik in Overijssel zit
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Welja joh, maak het nog bonter...
Ik was maar liefst een paar dagen in Deventer... kan ik niets aan doen dat mijn ma naar het ziekenhuis moest? Anders was ik een geboren en getogen Gelderlander...quote:
Wat kan het ook schelen... Alles ten oosten van het IJsselmeerquote:
Groningenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat kan het ook schelen... Alles te oosten van het IJsselmeer
Ik ga graag nog een stapje verder; Schiermonnikoogquote:
fixed!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat kan het ook schelen... Alles ten oosten van het IJsselmeer Utrechtse Heuvelrug
Dat is Frieslandquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga graag nog een stapje verder; Schiermonnikoog
Enkelbandje?quote:
Boeiend, het is een schitterend eilandjequote:
Schoolreisjeseilandquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, het is een schitterend eilandje![]()
Zou er graag nog eens heengaan
Tot je enkels in de drek staan op het Wad voor Amelandquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Plantjes inventariseren op Terschelling!![]()
Onbeperkt baggeren op het wadquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok!vakantie op een Waddeneiland, uiteraard betaald door Fok! Niet door ons!
Ik sla over, ga liever met een intiemer gezelschapquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok!vakantie op een Waddeneiland, uiteraard betaald door Fok! Niet door ons!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sla over, ga liever met een intiemer gezelschap![]()
(ben niet van de meets)
Trusten!quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga naar bed![]()
na dit liedje!
I don't care
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga naar bed![]()
na dit liedje!
I don't care
Sowieso schoolquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
Even kappen met schoolwerk, geen zin meer![]()
Precies... Nog een klein half jaartje en een beste berg werk en dan nooit meer aan beginnen!quote:
Er zit zeker een zwart gat aan te komen, maar daar kom ik ook wel weer overheen. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit, eindelijk weer eens een beetje levenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:15 schreef henkde_j het volgende:
Bijna klaar met de studie en mis het nu al
Eindelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies... Nog een klein half jaartje en een beste berg werk en dan nooit meer aan beginnen!
Studeren is leven en vrijetijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zit zeker een zwart gat aan te komen, maar daar kom ik ook wel weer overheen. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit, eindelijk weer eens een beetje leven
8 jaar lang (met een pauze van 2jr) ploeteren ten einde!quote:
Is wel mogelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet als je er nog een dikke baan naast hebt.
Nja, ik werk fulltime en onregelmatig (slaapdiensten/weekenden/late diensten), dan hou je verdomd weinig vrije tijd over...quote:
Ja, dan ligt het anders. Lijkt mij nogal heavy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, ik werk fulltime en onregelmatig (slaapdiensten/weekenden/late diensten), dan hou je verdomd weinig vrije tijd over...
Ik heb me erop verkeken qua tijd dat eraan besteed moet worden, dacht dat ik nog genoeg tijd overhad toen ik aan deze dobber begon
Het is zeker te doen, maar je moet gewoon een heel aantal andere zaken op een lager pitje zetten. De opleiding raadde het mij ook af om eraan te beginnen, omdat ik zoveel werk. Helaas ben ik stronteigenwijs en kan ik dat zelf best bepalenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, dan ligt het anders. Lijkt mij nogal heavy.
Als voltijd student heb je het makkelijker
Hoiquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
is hier nog iets te beleven of kan ik beter gaan fifaen?
Ik zie net op Twitter dat we een Skypeball met Lady Gaga hebben gemist. Mijn leven is overquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
een wattes??quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie net op Twitter dat we een Skypeball met Lady Gaga hebben gemist. Mijn leven is over![]()
Fifa it is, verder uitgestorven hier. Tumbleweeds enzulks
ik las in eerste instantie fappenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
potdorie zeg! wat een belevenis moet dat zijn geweest. lijkt me ook wel iets voor Zanger Rinus!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo te lezen een sessie via Skype met 5 fans
waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik las in eerste instantie fappen
misschien moet ik maar eens gaan pitten
Oh jeetje...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik las in eerste instantie fappen
misschien moet ik maar eens gaan pitten
Ik zou meedoen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
potdorie zeg! wat een belevenis moet dat zijn geweest. lijkt me ook wel iets voor Zanger Rinus!
mweeh, straks misschien.quote:
Groot feest hier 3rdquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
vast niet groter dan het feest hierboven. daar gingen net Duitsers los op Ik vind je Lekkah!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Groot feest hier 3rd
Party party party
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Groot feest hier 3rd
Party party party
Duitsers op zolder?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vast niet groter dan het feest hierboven. daar gingen net Duitsers los op Ik vind je Lekkah!
dank! die kan ff lekker hardquote:
nee, op de verdieping boven mij. ik loop al 2 jaar m,et het plan een boekenkast op hun deur te monteren......quote:
Strak plan, dan zet ik hem iets harderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek maar even de knop van m'n radio op
nee, man! lekker meebrullen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
Ik zoek maar even de knop van m'n radio op
Doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank! die kan ff lekker hard
[..]
nee, op de verdieping boven mij. ik loop al 2 jaar m,et het plan een boekenkast op hun deur te monteren......
Dat is wel een leuk liedjequote:
haha, helaas heb ik geen achtertuin....maar is het een idee om die boekenkast vol te stouwen met dagboeken van A. Frank?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doen!
Vergeet ook niet een kastanjeboom in de achtertuin te plaatsen.
De details doen het hem
lijkt mij ook wel cool, maar op dit moment geen tijd voor een nieuwe serie, laat staan op een vast tijdstip. politieke serie toch? uit Scandi?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb net de serie Borgen gekeken. Ik vind het wel een leuke serie. Borgen bestaat uit 10 afleveringen en wordt elke donderdagavond tussen 23:00 uur en 00:00 uur uitgezonden op nederland 2.
Ook net gekeken, maar niet met volle aandachtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:08 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb net de serie Borgen gekeken. Ik vind het wel een leuke serie. Borgen bestaat uit 10 afleveringen en wordt elke donderdagavond tussen 23:00 uur en 00:00 uur uitgezonden op nederland 2.
Ja inderdaad. Uit Denemarken om precies te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel cool, maar op dit moment geen tijd voor een nieuwe serie, laat staan op een vast tijdstip. politieke serie toch? uit Scandi?
Spotify liep vast, er volgde een stilte en een volmondig GVDquote:
Whehequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Spotify liep vast, er volgde een stilte en een volmondig GVD
Ik luister Franse muziekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
Limp Bizkit! het is verdorie gewoon Nu-Metal avond!
Noeskie!quote:
Alizee!quote:
Sexion d'Assautquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alizee!
Manau!
dat mooie liedje van het songfestival waarvan de titel lijkt op poepe le son!
Jacques Brel!quote:
softy!quote:
Als je dat hardop zegt, dan klinkt het alsof je onkuise zaken uithaalt in het weer-topic...quote:
Ik ben een gevoelsmens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |