quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor mij is het de eerste die ik überhaupt zie.
ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:39 schreef Mercurial het volgende:
Man, dit is toch totaal niet spannend? Mensen die hier in de zenuwen zitten omdat Tomic misschien een set pakt. Fed chillt 'm gewoon en pakt rustig z'n punten.
Zitten we in de zenuwen dan?quote:
Ach, je weet nooit met zo'n thuisspeler.. Ik wil daarbij ook gewoon in drie sets klaar zijn..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:39 schreef Mercurial het volgende:
Man, dit is toch totaal niet spannend? Mensen die hier in de zenuwen zitten omdat Tomic misschien een set pakt. Fed chillt 'm gewoon en pakt rustig z'n punten.
Dank je wel, Norrage.quote:
Mijn jinx was eerderquote:
Die hebben het record voor de langste en tegelijkertijd de saaiste rally ooit toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een verschrikkelijk tennis bij Monfils - Simon zeg...
Deze rally was 71 (!!!) slagen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die hebben het record voor de langste en tegelijkertijd de saaiste rally ooit toch?
De rally is leuk, maar zo moeilijk was die backhand niet...en mooi uitgevoerd helemaal niet.quote:
Zo'n snoeiharde forehand rennend en in de stuit nemen is verdomd moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
De rally is leuk, maar zo moeilijk was die backhand niet...en mooi uitgevoerd helemaal niet.
quote:
Ik vond het niet zo'n harde forehand en ook niet zo heel erg ver van Fedje af....maar goed. Misschien ben ik verwend met Federer en heb ik hem veels te vaak nog betere ballen zien slaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo'n snoeiharde forehand rennend en in de stuit nemen is verdomd moeilijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |