Misschien omdat dat moeilijker/duurder is om te maken....en ze daarom minder meter op een bol doen om er zo evengoed hetzelfde bedrag voor te kunnen vragen....dan zit je niet met verschillende prijsstellingen....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef trui het volgende:
klinkt aanlokkelijk!alleen vind ik het zo raar dat de effen bollen een ander gewicht en lengte hebben dan de meerkleurige. dat heeft dat andere amerikaanse merk ook, toch? waar zou dat nou door komen / voor zijn??
ja erg is dat he, hoe snel je 'verwend' raakt. ik vind de gewone clovers nog steeds best fijn haken hoor, voor de maten waarvan ik geen amour heb. maar inderdaad, die amours zijn nog weer beter! (of houden we onszelf voor de gek omdat we er zoveel voor betaald hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik merk trouwens dat ik mijn "gewone" clover soft touch als niet meer lekker vind, nu ik ook een amour naald heb. Dat ronde vind ik echt veel fijner dat die rechthoekige
hahah dat zou ook nog kunnen. Maar ik had laatst echt bijna een blaar door die gewone clover naald, maar ik hield hem ook wel heel raar vast. Even later was het wel over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:27 schreef trui het volgende:
[..]
ja erg is dat he, hoe snel je 'verwend' raakt. ik vind de gewone clovers nog steeds best fijn haken hoor, voor de maten waarvan ik geen amour heb. maar inderdaad, die amours zijn nog weer beter! (of houden we onszelf voor de gek omdat we er zoveel voor betaald hebben?).
Ik heb wel vaker knuffels op Marktplaats zien staan, van bijv. Christel Krukkert. Maar heb je in je omgeving niemand die knuffels wil? Toen mijn omgeving er eenmaal lucht van kreeg, kreeg ik het razend druk. Nou moet ik wel zeggen dat er ineens enorm veel babies geboren worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow en dan even hier ook nog maar een keer....
Ik wil denk ik mijn gehaakte knuffels gaan verkopen. Ik heb er een aantal zonder bestemming en geld is altijd welkom....maar hoe kan ik dat aanpakken? Marktplaats? of Etsy ofzo? Maar ik zit ook met ateursrechten enzo.....zouden ze moeilijk doen over bijv 1 knuffel???
Bij mij nooit een probleem geweest.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:35 schreef wild-r0se het volgende:
hoi hoi iedereen,
Heb even een vraagje, weten jullie of je Bravo SMC kan combineren met Saskia en/of royaal? http://www.creamijn.nl/c-1763724/bravo-smc/ deze bedoel ik..
@tyler-girl ik haak niet heel veel maar wil nu ook elk wolletje die ik mooi vind kopen,,, zelfs zo zonder bestemming hahaKan je niet helpen met de vraag over de knuffels,, vaak staat wel bij een patroon aangegeven of de auteur het goed vind of je dingen er van verkoopt of niet.
Ik haak juist beter met goedkope naalden, die verdikte van de Wibra van 69 cent zijn heel fijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahah dat zou ook nog kunnen. Maar ik had laatst echt bijna een blaar door die gewone clover naald, maar ik hield hem ook wel heel raar vast. Even later was het wel over.
Heb er wel nog over gedacht om ook nog amours in andere maten te bestellen maar dat ging me even wat te ver.....heb sommige maten al dubbel.....
ik had gehoopt dat haken een goedkope hobby zou zijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij nooit een probleem geweest.
Ik heb alweer kleuren bij de Zeeman gezien die ik wil hebben.quote:
Ben hier nu ook bezig met royaal en saskia doorelkaar en het werkt idd prima,, ik gok het er gewoon op (A) haha want ik wil NU oranje wol.. en heb geen zin om te wachten totdat wibra/zeeman dat heeft. (als dat ooit al heeft bestaan)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:38 schreef DonnaRush het volgende:
wild-r0se- volgens Ravelry is Saskia en SMC Bravo beide DK weight en Royaal worsted weight. Maar ik meen hier toch vaak gelezen te hebben dat men Zeeman Royaal en Wibra Saskia combineerd, dus ik weet niet of ik op Ravelry kan vertrouwen in deze.
weet ik niet ... maar het lijkt er niet op dat (als ze het al doen) ze niet snel van kleur veranderenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:41 schreef DonnaRush het volgende:
Onze Zeeman had nu alleen maar wit, blauw, roze en zwart. Is dat altijd zo?
Da's hier ook zo ja... alleen blauw niet eens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:41 schreef DonnaRush het volgende:
Soms is de aanvoer wat minder (en ze kunnen ook nooit zeggen of het er weer komtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:41 schreef DonnaRush het volgende:
geen idee, hoe dat zit met rechten. soms staat er in 't patroon dat je de gehaakte spullen wel mag verkopen, als je maar vermeld van wie het patroon was. misschien even inde patronen van de knuffels in kwestie kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow en dan even hier ook nog maar een keer....
Ik wil denk ik mijn gehaakte knuffels gaan verkopen. Ik heb er een aantal zonder bestemming en geld is altijd welkom....maar hoe kan ik dat aanpakken? Marktplaats? of Etsy ofzo? Maar ik zit ook met ateursrechten enzo.....zouden ze moeilijk doen over bijv 1 knuffel???
Zo ver had ik niet eens gekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:14 schreef trui het volgende:
klinkt aanlokkelijk!alleen vind ik het zo raar dat de effen bollen een ander gewicht en lengte hebben dan de meerkleurige. dat heeft dat andere amerikaanse merk ook, toch? waar zou dat nou door komen / voor zijn??
hmm, even opgezocht: in Amerika kost ie maar $2,49, dat is op dit moment ¤1.87. en bij woolly moet 't 3 euro per bolletje gaan kosten.... nu tijdelijk dan 2.60.
Bedankt....dawanda ken ik idd. Maar dan verkoop ik denk ik liever op Etsy (gelet op bekendheid enzo) maar ik ga het eerst op marktplaats proberen en kijk dan wel hoe het loopt....Heb ook geen oneindige voorraad, dus misschien ben ik zo klaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:06 schreef trui het volgende:
[..]
geen idee, hoe dat zit met rechten. soms staat er in 't patroon dat je de gehaakte spullen wel mag verkopen, als je maar vermeld van wie het patroon was. misschien even inde patronen van de knuffels in kwestie kijken?
Op marktplaats zetten kan natuurlijk altijd.
EsseEi heeft dacht ik een shopje in een variant op etsy, maar hoe heet 't nou ook weer. ik zoek het binnenkort op. [edit]gevonden: http://nl.dawanda.com/shop/Epsiej !
en er bestaat ook een andere webshop waar je zelfgemaakte spullen kunt verkopen, ik vind de naam alleen nogal stom: http://www.tuttespul.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |