Hartelijk gefeliciteerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw, Lijnloos, wat een werk!
Leuke slinger, Bijou!8m is ook de moeite!
Gisteren is dan eindelijk de ontvanger van mijn babydekentjes en multi Koosje geboren! Ben nu voor de derde keer tante, ditmaal van een prachtig neefje!![]()
Moet alleen één van de dekentjes nog in elkaar zetten..![]()
TX hier doen ze het inderdaad anders, en lijkt me een stuk steviger!!!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:04 schreef trui het volgende:
dapmar, in dit filmpje: kun je een manier bekijken om van kleur te veranderen bij 't maken van een granny. blader even door naar 14:00 (het is een vrij lang filmpje).
Nee, is allemaal nog in perfecte conditie, is verder niet gebruikt dus slijt totaal niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef trui het volgende:
valt dat inmiddels niet uit elkaar van ellende?
Daarom ook in dichte bakken en als er motten in zijn gekomen zie je dat echt wel bij de kringloop en komt het niet eens in de bakken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:33 schreef trui het volgende:
tenzij er motten in komen... ik heb wel eens van iemand gehoord die een enorme voorraad wol had, maar na een aantal jaren op zolder waren er motten in gekomen en dat was echt niks meer waard.
ja een naald voor wol ofzo, ik kwam daar pas achter toen ik de verpakking als opengescheurd hadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef trui het volgende:
welke prym is ' t? ik vind 't ook enorm veel uitmaken, de ene naald of de andere. als ie echt zo beroerd haakt zou ik op zoek gaan naar een andere. bijv. de clover soft touch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |