Ja ik eigenlijk ook, maar dat was hierbij echt een beetje mission impossible... dus dan maar in fases. Nu ook eerst weer een paar dagen alleen vierkantjes gemaakt en dit weekend eens gekeken wat ik nu had en daarmee weer die 2 blokken gemaakt (en dan nog wat zwarte vlakjes daarvoor bij gehaakt, die vind ik niet zo leuk om te doen, dus die doe ik along the way zeg maar).quote:Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Met een deken wil ik eigenlijk altijd in één keer doorwerken dus niet klaar zijn met haken en dan nog eens alles aan elkaar vast moeten maken...ja lui, weet ik.Die draadjes allemaal afhechten van mijn regenboogdeken is ook al zo'n werk.
![]()
Doe ik ook met de draadjes, anders ga je gek worden aan het einde.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook, maar dat was hierbij echt een beetje mission impossible... dus dan maar in fases. Nu ook eerst weer een paar dagen alleen vierkantjes gemaakt en dit weekend eens gekeken wat ik nu had en daarmee weer die 2 blokken gemaakt (en dan nog wat zwarte vlakjes daarvoor bij gehaakt, die vind ik niet zo leuk om te doen, dus die doe ik along the way zeg maar).
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mooie slinger Bijou....ik wil ook ooit nog zoiets maken.....voor verjaardagen enzo, maar op een kinderkamer zal het ook erg schattig staan![]()
Lijnlooswat een werk...nog ff volhouden dus.
Ik kwam gisteren op Instagram weer een mooie sjaal tegen....en dat terwijl ik er nog 1 heb liggen die nog niet eens af heb....en nog 2 "moet" projectjes...die sjaal ga ik dus nooit meer afkrijgen voor de zomer
(zet hem maar op het verlanglijstje voor volgende winter)
Hadden jullie mijn deken update al gezien???http://tyler-girl.blogspot.nl/2013/01/deken-update.html
Nou meeposten dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
Wauw mooie vlaggenlijn!
Ik schaam me dood, ben helemaal niet actief hier, maar qua haken des te meer. Heb 2 zebra`s afgemaakt en 2 mutsjes. Zal later nog even foto`s plaatsen.
De bestellingen blijven ook maar binnen stromen. Gaaf!
het is toch niet verplicht om hier te posten??quote:Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ik schaam me dood, ben helemaal niet actief hier, maar qua haken des te meer. Heb 2 zebra`s afgemaakt en 2 mutsjes. Zal later nog even foto`s plaatsen.
Ja, dat leek mij ook wel. Maar dacht misschien heeft iemand hier hem wel es gemaakt... denk dat ik het patroon maar gewoon bestel. Dan kan ik vast met een paar avondjes wel een zebraatje of 3 af hebben toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:37 schreef trui het volgende:
gaat goed tyler-girl!
oh, vandaar de 3x. ik denk dat dat wel binnen redelijk korte tijd te doen moet zijn lijnloos.
Ik was bezig met een jacobs's ladder maar dat is zo saai als je het zo lang moet doen, bovendien is de wol wat te dik voor dat patroon dus ik ben bang dat als ik klaar ben en de ladder maak het helemaal niets zal zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trovey, welk patroon had jij voor ogen dan??? Als ik sommige foto's van mijn deken bekijk wordt ik ook een beetje duizeligmaar die van jou is dus nog erger?
Ben benieuwd naar jou resultaat
Moet vast lukken Lijnloos.....Anders zijn de kleine patroontjes uit het boek Zoogurumi misschien een idee?! Zoals het eendje en het tijgertje.....die had ik echt binnen een middag af.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook wel. Maar dacht misschien heeft iemand hier hem wel es gemaakt... denk dat ik het patroon maar gewoon bestel. Dan kan ik vast met een paar avondjes wel een zebraatje of 3 af hebben toch?
In principe een heel leuk patroon (en heel simpel ook belangrijkquote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Moet vast lukken Lijnloos.....Anders zijn de kleine patroontjes uit het boek Zoogurumi misschien een idee?! Zoals het eendje en het tijgertje.....die had ik echt binnen een middag af.
Had nog nooit van Jacob's ladder gehoord Trovey, maar ziet er toch heel leuk uit.....maar tis dus niet zo....jammer
Dat zou idd jammer zijn....vind het denk ik wel een mooi patroon voor een sjaal (kwam ik veel voorbeelden van tegen) maar een deken zou denk ik niet mijn voorkeur zijn....quote:Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef trovey het volgende:
[..]
In principe een heel leuk patroon (en heel simpel ook belangrijk) maar niet zo geschikt voor deze wol, zou toch jammer zijn dat als je het ding af hebt (moet op een tweepersoons bed dus groot
) het uiteindelijk er niet uitziet.
![]()
Ja, gelukkig was ik niet niet ver en is de wol ook uit te halen. Bij de mohairsjaal was dat een stuk moeilijker als ik een foutje maakte.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dat zou idd jammer zijn....vind het denk ik wel een mooi patroon voor een sjaal (kwam ik veel voorbeelden van tegen) maar een deken zou denk ik niet mijn voorkeur zijn....
Ga je hem nu uithalen?
gefeliciflapstaart!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw, Lijnloos, wat een werk!
Leuke slinger, Bijou!8m is ook de moeite!
Gisteren is dan eindelijk de ontvanger van mijn babydekentjes en multi Koosje geboren! Ben nu voor de derde keer tante, ditmaal van een prachtig neefje!![]()
Moet alleen één van de dekentjes nog in elkaar zetten..![]()
VAN HARTE TANTE BT!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef BrainTeaser het volgende:
Wauw, Lijnloos, wat een werk!
Leuke slinger, Bijou!8m is ook de moeite!
Gisteren is dan eindelijk de ontvanger van mijn babydekentjes en multi Koosje geboren! Ben nu voor de derde keer tante, ditmaal van een prachtig neefje!![]()
Moet alleen één van de dekentjes nog in elkaar zetten..![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:03 schreef Bijou het volgende:
Slinger van 8 meter met 20 vlaggetjes voor een meisjeskamer in Australië
(Blij dat ie klaar is)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |