abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2013 @ 12:16:06 #126
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_121838931
Mooie slinger Bijou....ik wil ook ooit nog zoiets maken.....voor verjaardagen enzo, maar op een kinderkamer zal het ook erg schattig staan O+

Lijnloos ^O^ wat een werk...nog ff volhouden dus.

Ik kwam gisteren op Instagram weer een mooie sjaal tegen.... 8)7 en dat terwijl ik er nog 1 heb liggen die nog niet eens af heb....en nog 2 "moet" projectjes...die sjaal ga ik dus nooit meer afkrijgen voor de zomer :P (zet hem maar op het verlanglijstje voor volgende winter)

Hadden jullie mijn deken update al gezien??? ;) http://tyler-girl.blogspot.nl/2013/01/deken-update.html
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_121839652
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Met een deken wil ik eigenlijk altijd in één keer doorwerken dus niet klaar zijn met haken en dan nog eens alles aan elkaar vast moeten maken...ja lui, weet ik. :P Die draadjes allemaal afhechten van mijn regenboogdeken is ook al zo'n werk. :r :+
Ja ik eigenlijk ook, maar dat was hierbij echt een beetje mission impossible... dus dan maar in fases. Nu ook eerst weer een paar dagen alleen vierkantjes gemaakt en dit weekend eens gekeken wat ik nu had en daarmee weer die 2 blokken gemaakt (en dan nog wat zwarte vlakjes daarvoor bij gehaakt, die vind ik niet zo leuk om te doen, dus die doe ik along the way zeg maar).
pi_121839758
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:34 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ja ik eigenlijk ook, maar dat was hierbij echt een beetje mission impossible... dus dan maar in fases. Nu ook eerst weer een paar dagen alleen vierkantjes gemaakt en dit weekend eens gekeken wat ik nu had en daarmee weer die 2 blokken gemaakt (en dan nog wat zwarte vlakjes daarvoor bij gehaakt, die vind ik niet zo leuk om te doen, dus die doe ik along the way zeg maar).
Doe ik ook met de draadjes, anders ga je gek worden aan het einde. :+
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mooie slinger Bijou....ik wil ook ooit nog zoiets maken.....voor verjaardagen enzo, maar op een kinderkamer zal het ook erg schattig staan O+

Lijnloos ^O^ wat een werk...nog ff volhouden dus.

Ik kwam gisteren op Instagram weer een mooie sjaal tegen.... 8)7 en dat terwijl ik er nog 1 heb liggen die nog niet eens af heb....en nog 2 "moet" projectjes...die sjaal ga ik dus nooit meer afkrijgen voor de zomer :P (zet hem maar op het verlanglijstje voor volgende winter)

Hadden jullie mijn deken update al gezien??? ;) http://tyler-girl.blogspot.nl/2013/01/deken-update.html
Ziet er goed uit. ^O^ Ik denk dat ik een deken waarvan ik een stukje heb gemaakt ook op die manier ga maken, ik word een beetje 8)7 van het patroon wat ik voor ogen had voor die deken. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121839898
Ja idd... Daarom doe ik nu ook meteen de draadjes waar mogelijk als ik weer een blok heb gemaakt. Als het goed is heb ik dan straks alleen nog de draadjes aan de buitenkant, maar ik wil er toch nog een randje omheen maken en dan neem ik die meteen mee erin. ;)

Tyler-Girl, ik zag hem vnaochtend idd op Ravelry, leuk is ie!!!
  Moderator/colorchick maandag 21 januari 2013 @ 12:44:13 #130
382129 crew  Donna
pi_121839972
Wauw mooie vlaggenlijn!

Ik schaam me dood, ben helemaal niet actief hier, maar qua haken des te meer. Heb 2 zebra`s afgemaakt en 2 mutsjes. Zal later nog even foto`s plaatsen.

De bestellingen blijven ook maar binnen stromen. Gaaf!

Onderste had een soort ripple mutsje moeten worden, maar waar het fout gegaan is? Heb het patroon exact gevolgd, maar ben toch bang dat ik ergens overheen gelezen heb. :X

[ Bericht 54% gewijzigd door Donna op 21-01-2013 12:51:41 ]
pi_121840015
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
Wauw mooie vlaggenlijn!

Ik schaam me dood, ben helemaal niet actief hier, maar qua haken des te meer. Heb 2 zebra`s afgemaakt en 2 mutsjes. Zal later nog even foto`s plaatsen.

De bestellingen blijven ook maar binnen stromen. Gaaf!
Nou meeposten dan. o|O :P

Mijn FOK!er project is op de helft. *)
Optimist tot in de kist
  maandag 21 januari 2013 @ 13:04:20 #132
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_121840708
Trovey, welk patroon had jij voor ogen dan??? Als ik sommige foto's van mijn deken bekijk wordt ik ook een beetje duizelig :P maar die van jou is dus nog erger?
Ben benieuwd naar jou resultaat
pi_121840905
iemand toevallig trouwens deze al eens gemaakt:
http://www.etsy.com/listi(...)-crochet-pdf-pattern

En hoelang is zou je daar mee bezig zijn? Ik zoek wat leuks voor een collega die papa is geworden... van een DRIEling.. dus moet ook nog wel effe x 3 te maken zijn en binnen niet al te lange termijn. Dus 3 vaasjes gaat niet lukken. :@
  maandag 21 januari 2013 @ 13:37:47 #134
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121841933
gaat goed tyler-girl!

oh, vandaar de 3x. ik denk dat dat wel binnen redelijk korte tijd te doen moet zijn lijnloos.
in de haak.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:39:42 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121841996
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
het is toch niet verplicht om hier te posten??
in de haak.
  Moderator/colorchick maandag 21 januari 2013 @ 13:40:03 #136
382129 crew  Donna
pi_121842012
Nee niet verplicht, maar ik vind het wel erg leuk om actief mee te posten.
pi_121842495
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:37 schreef trui het volgende:
gaat goed tyler-girl!

oh, vandaar de 3x. ik denk dat dat wel binnen redelijk korte tijd te doen moet zijn lijnloos.
Ja, dat leek mij ook wel. Maar dacht misschien heeft iemand hier hem wel es gemaakt... denk dat ik het patroon maar gewoon bestel. Dan kan ik vast met een paar avondjes wel een zebraatje of 3 af hebben toch? :D
pi_121842780
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
Trovey, welk patroon had jij voor ogen dan??? Als ik sommige foto's van mijn deken bekijk wordt ik ook een beetje duizelig :P maar die van jou is dus nog erger?
Ben benieuwd naar jou resultaat
Ik was bezig met een jacobs's ladder maar dat is zo saai als je het zo lang moet doen, bovendien is de wol wat te dik voor dat patroon dus ik ben bang dat als ik klaar ben en de ladder maak het helemaal niets zal zijn. :')

Overigens net sneeuw geschoven als een :7 (was opgehouden met sneeuwen, anders heb ik straks een laag waar ik helemaal niet meer doorheen kom) maar nu gevoelloze en dikke vingers dus even wachten met haken anders werkt dat niet helemaal. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 21 januari 2013 @ 14:04:29 #139
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_121843050
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ja, dat leek mij ook wel. Maar dacht misschien heeft iemand hier hem wel es gemaakt... denk dat ik het patroon maar gewoon bestel. Dan kan ik vast met een paar avondjes wel een zebraatje of 3 af hebben toch? :D
Moet vast lukken Lijnloos.....Anders zijn de kleine patroontjes uit het boek Zoogurumi misschien een idee?! Zoals het eendje en het tijgertje.....die had ik echt binnen een middag af. :D

Had nog nooit van Jacob's ladder gehoord Trovey, maar ziet er toch heel leuk uit.....maar tis dus niet zo....jammer
pi_121843139
Die zebra O+

Ik ben weer 200 dingen door elkaar aan het doen maar als iets af is dan zal ik het posten :D

Hopelijk vandaag mijn snelle ereader sleeve af, wil er dan nog een knoopje op naaien en een lusje om om het knoopje te kunnen doen, soort houtje touwtje zeg maar. Maar even bedenken hoe ik dat lusje mooi vast ga krijgen :P
pi_121843270
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Moet vast lukken Lijnloos.....Anders zijn de kleine patroontjes uit het boek Zoogurumi misschien een idee?! Zoals het eendje en het tijgertje.....die had ik echt binnen een middag af. :D

Had nog nooit van Jacob's ladder gehoord Trovey, maar ziet er toch heel leuk uit.....maar tis dus niet zo....jammer
In principe een heel leuk patroon (en heel simpel ook belangrijk *) ) maar niet zo geschikt voor deze wol, zou toch jammer zijn dat als je het ding af hebt (moet op een tweepersoons bed dus groot :X ) het uiteindelijk er niet uitziet. }:| :')
Optimist tot in de kist
  maandag 21 januari 2013 @ 14:14:50 #142
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_121843522
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:09 schreef trovey het volgende:

[..]

In principe een heel leuk patroon (en heel simpel ook belangrijk *) ) maar niet zo geschikt voor deze wol, zou toch jammer zijn dat als je het ding af hebt (moet op een tweepersoons bed dus groot :X ) het uiteindelijk er niet uitziet. }:| :')
Dat zou idd jammer zijn....vind het denk ik wel een mooi patroon voor een sjaal (kwam ik veel voorbeelden van tegen) maar een deken zou denk ik niet mijn voorkeur zijn....
Ga je hem nu uithalen?
pi_121843610
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:14 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Dat zou idd jammer zijn....vind het denk ik wel een mooi patroon voor een sjaal (kwam ik veel voorbeelden van tegen) maar een deken zou denk ik niet mijn voorkeur zijn....
Ga je hem nu uithalen?
Ja, gelukkig was ik niet niet ver en is de wol ook uit te halen. Bij de mohairsjaal was dat een stuk moeilijker als ik een foutje maakte. :X
Optimist tot in de kist
  maandag 21 januari 2013 @ 14:17:33 #144
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_121843653
ja dat geloof ik.....zag er ook heel pluizig uit.....en heel kriebelachtig (maar dat is mohair niet of wel?)
ik hou denk ik vooral van gladde en zachte garens.....kun je zo lekker mee friemelen O+
pi_121847534
Wauw, Lijnloos, wat een werk! _O_
Leuke slinger, Bijou! :) 8m is ook de moeite!

Gisteren is dan eindelijk de ontvanger van mijn babydekentjes en multi Koosje geboren! Ben nu voor de derde keer tante, ditmaal van een prachtig neefje! O+ O+
Moet alleen één van de dekentjes nog in elkaar zetten.. :X
Smile, tomorrow will be worse...
  maandag 21 januari 2013 @ 15:39:10 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121847612
gefeliciteerd tante BT!
in de haak.
pi_121850252
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef BrainTeaser het volgende:

Gisteren is dan eindelijk de ontvanger van mijn babydekentjes en multi Koosje geboren! Ben nu voor de derde keer tante, ditmaal van een prachtig neefje! O+ O+
gefeliciflapstaart!

En tylergirl ziet er erg gaaf uit!
By DMB
pi_121851060
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef BrainTeaser het volgende:

VAN HARTE TANTE BT! *O* O+ *O*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_121851380
hieperdepiep en hoera en in de gloria BT *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_121851407
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:03 schreef Bijou het volgende:
Slinger van 8 meter met 20 vlaggetjes voor een meisjeskamer in Australië :s)
(Blij dat ie klaar is :P)
[ afbeelding ]
O+ mooie kleurtjes ook
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')