Okee dat katoen is dus niet handig voor een deken.. Ik heb het ook laten liggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gesjellig en welkom, bij de euroland ligt ook phildar van een euro per bol, denk als je mooie deken wilt haken daar van ieder 3 a 4 bollen moet hebben, dat katoen 2 euro per bol haakt heerlijk weg maar je deken wordt dan lood zwaar.
katoen is mooi maar echt zwaar, en die bollen van een euro lekker licht, maar kijk gewoon hoe ver je komt en je kan desnoods een paar bollen bijhalen, Iemand hierquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef janeway het volgende:
[..]
Okee dat katoen is dus niet handig voor een deken.. Ik heb het ook laten liggen
Van de Acryl heb ik 18 bollen gehaald hahaha.. Dus daar moet ik er dan nog een paar bij kopen..
LEUK! is er niks te vinden? vaak op youtube zie je ze ook:) ik was ook al aan het oefenen geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagje! Ik heb een opdracht gekregen om de middelste sandaaltjes te haken. Met mijn slofjes historie en wat inzicht kom ik er ook wel, maar het zou handiger zijn als iemand toevallig een patroon weet wat er op lijkt, dan kan ik het zelf wel ombouwen met die bloem en de kikker.
Ik heb al gezocht op Ravelry, maar ik ben nog niet echt iets tegengekomen wat er op lijkt én gratis is.
http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-power-baby-sandal Ik kwam wel dit patroon tegen waar ik in ieder geval het zooltje en de hiel van kan gebruiken. Iemand nog tips?
is dit iets waar je wat mee kunt:)quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:49 schreef CREADO het volgende:
[..]
LEUK! is er niks te vinden? vaak op youtube zie je ze ook:) ik was ook al aan het oefenen geweest
TJa, ik blijf mijn naam maar geen eer aan doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef trui het volgende:
er zijn ook mensen die een wat zwaardere sprei juist prettig vinden.
goedzo Lijnloos! maar weer niet lijnloos he, pas je wel op!
Bedankt voor het zoeken, maar zoiets heb ik geen geld voor over haha. Als iemand het exacte patroon vindt wil ik die wel kopen en anders moet ik het doen met een ander patroon, ervaring en inzicht denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef CREADO het volgende:
[..]
is dit iets waar je wat mee kunt:)
http://crochetdreamz.blog(...)et.html#.UP_QPaxW3j4
mijn popcorn geval, wil je niet onder liggen die is echt zwaar, is meer voor de sierquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:58 schreef trui het volgende:
er zijn ook mensen die een wat zwaardere sprei juist prettig vinden.
goedzo Lijnloos! maar weer niet lijnloos he, pas je wel op!
ik zie niks van dien aard op haar pinterest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef DonnaRush het volgende:
Misschien kan Lijnloos nog wat vinden op haar Pinterest!
daar is pinterest toch voor?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:08 schreef Lijnloos het volgende:
Nee idd, ik zie het ook niet. Geen idee waar ik het dan ben tegengekomen dan, maar ik heb iets dergelijks eerder gezien.
He Trui, zit je nou gewoon mijn pinterest te delen![]()
dat is juist het leuke van dit sub forum, lekker alles delen en elkaars creabea dingen bewonderen, en af en toe ideeen pikken ( zoals ik laatst van Muck)quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:15 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhh trui, die zijn ook erg schattig, vooral die onderste! Leuk spul voor die kleintjes allemaal!
Bedankt in ieder geval allemaal! Ik kom er vast wel uit en anders heb ik genoeg hulp hier!
Het patroon is niet te vinden, maar de schoentjes kun je hier kopen:quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagje! Ik heb een opdracht gekregen om de middelste sandaaltjes te haken. Met mijn slofjes historie en wat inzicht kom ik er ook wel, maar het zou handiger zijn als iemand toevallig een patroon weet wat er op lijkt, dan kan ik het zelf wel ombouwen met die bloem en de kikker.
Ik heb al gezocht op Ravelry, maar ik ben nog niet echt iets tegengekomen wat er op lijkt én gratis is.
http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-power-baby-sandal Ik kwam wel dit patroon tegen waar ik in ieder geval het zooltje en de hiel van kan gebruiken. Iemand nog tips?
Valt best mee. Ik zoek vaker voor anderen hier, dus bij dezen de uitleg:quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
Wow B.ertha, wat een zoekwerk moet dat geweest zijn! Ik ga vragen of ik het patroon ook kan kopen!
Overigens kon ik het daar deze keer niet mee vinden dus heb ik even het plaatje geopend in paint, alleen die sandaaltjes uitgeknipt en daarmee opnieuw op afbeelding gezocht. Toen vond ik dus op de eerste pagina dit resultaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik zoek vaker voor anderen hier, dus bij dezen de uitleg:
Kopieer de URL van het plaatje (rechtermuisknop: afbeeldings-URL kopiëren in Chrome of Firefox. In Internet Explorer eigenschappen openen en de URL selecteren en kopiëren).
OF open de map waar het plaatje staat op je PC
Ga naar google.com/images.
Klik in de zoekbalk op het cameraatje.
Plak de URL --- OF upload het plaatje
Klik op 'zoek op afbeelding'
Open die resultaten die interessant lijken.
ja das super handig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik zoek vaker voor anderen hier, dus bij dezen de uitleg:
Kopieer de URL van het plaatje (rechtermuisknop: afbeeldings-URL kopiëren in Chrome of Firefox. In Internet Explorer eigenschappen openen en de URL selecteren en kopiëren).
OF open de map waar het plaatje staat op je PC
Ga naar google.com/images.
Klik in de zoekbalk op het cameraatje.
Plak de URL --- OF upload het plaatje
Klik op 'zoek op afbeelding'
Open die resultaten die interessant lijken.
Wat goed van je, dank je wel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:12 schreef trui het volgende:
spuug, ik zag toevallig een prachtige diverse-streepjes/steken-deken voorbijkomen. ter inspiratie!
oooh wat mooi! Heb je het uit buitenland? En duur?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat goed van je, dank je wel!![]()
Ik heb vandaag mijn laatste kleurtjes binnen gekregen, dit is nu waar ik de deken van ga maken (van de 3 oz bollen heb ik nog een 3 oz in voorraad, dus iedere kleur 6 oz). Ik heb ze even in regenboogachtige volgorde gelegd, maar de volgorde gaat dus willekeurig worden:
[ afbeelding ]
Nee ik heb het bij woolly.nl besteld. Uiteindelijk best duur als je alles bij elkaar optelt. Het was ook niet de bedoeling dat het uiteindelijk zoveel bollen werden (het begon met 5 kleuren die ik voor kerst kreegquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:58 schreef CREADO het volgende:
[..]
oooh wat mooi! Heb je het uit buitenland? En duur?
die van the mask?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef Dierenfan het volgende:
Eventjes een vraagje (ik ga zo even alles teruglezen): Ik ben voor mijn zusje op zoek naar een patroon van Mylo (dat is een hondje die afgebeeld staat op 3D kaarten en er zijn ook knuffels/boekjes e.d. van te krijgen). Ik heb zelf al gezocht, maar nog niks kunnen vinden. Weten jullie wat?
oh wauw. Wat enorm gaaf. Welk patroon he je gebruikt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef Bijou het volgende:
Eerste deken van het jaar is af
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef Mirjam het volgende:
oh wauw. Wat enorm gaaf. Welk patroon he je gebruikt?
wat?! Met of zonder slapen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Bijou het volgende:
Leuk gemaakt MarinaJozina, vrolijke kleurtjes ook
Ik ben 2,5 week bezig geweest met deze deken.
hoeveel bollen zitten er in die deken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:56 schreef Bijou het volgende:
[..]
Thanks
Het is een zelf uitgeplozen patroon wat ik mooiste zigzag vind qua grootte bij een grote deken. Deze is met 10 stokjes tussen iedere onderste en bovenste punt zeg maar. En dan 8 rijen per kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |