Ik ken ze wel maar ik zou het geen jazz noemen nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog nooit van Mark king gehoord en ook niet van level 42. Zal wel geen jazz zijn.
Het is ook niet allemaal jazz, net als Pinkpop niet allemaal pop is. Funk, soul, wereldmuziek, hiphop...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken ze wel maar ik zou het geen jazz noemen nee.
Nee klopt wel wat jullie zeggen, was vroeger wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal jazz, net als Pinkpop niet allemaal pop is. Funk, soul, wereldmuziek, hiphop...
Wel hoor, maar de fucking NOS zendt geen jazz uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Viezze het volgende:
Het is ook geen jazz...maar north sea jazz is ook eigenlijk geen jazz festival
NOS doet dan ook enkel journaals. NTR staat er toch linksboven?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel hoor, maar de fucking NOS zendt geen jazz uitIn de kleinere podia staat non-stop jazz
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel hoor, maar de fucking NOS zendt geen jazz uitIn de kleinere podia staat non-stop jazz
Sorry ik bedoelde gewoon NED 3quote:
Ned3 heeft er ook weinig mee te maken verder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde gewoon NED 3Maar ik kijk daar dus ook niet, en heb radio 6 opstaan.
Ja dat klopt..maar het grote publiek hč....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Radio 6 opzetten, heb ik ook de hele dag op op het werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Dit is bij tijd en wijle zulks een lekkere chillmuziek
Moet er eigenlijk vaker naar luisteren.
Was kyteman erbij? Heb ik niet goed op zitten letten of was hij er maar even?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:28 schreef Norrage het volgende:
Snarky Puppy wel heel geniaal met Kyteman erbij
Master Blaster (Jammin) van Stevie Wonder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
UB40? Of wat is dit ook alweer.
OwIk zat aan een ander nummer te denken.
Ja 3FM hier he, luister dat eigenlijk 24/7quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Radio 6 opzetten, heb ik ook de hele dag op op het werk.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ned3 heeft er ook weinig mee te maken verder.
Nee die niet. Ik kom er niet op, de eerste tonen leek op iets van UB40. Ik zit het in mijn hoofd te zingen maar kom niet op de titelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Master Blaster (Jammin) van Stevie Wonder.
Ik weet niet, maar ik hoorde hem net met 1 nummer meedoen en ze schijnen samen een album te gaan opnemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef Viezze het volgende:
[..]
Was kyteman erbij? Heb ik niet goed op zitten letten of was hij er maar even?
Ja hier wel mee eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
zucht. Ik geef er ook niemand de schuld van. Ik vind de uitzending gewoon kansloos, ook metSylvana
Zelfs zonder geluid is het leuk want zij is prachtigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm. Zal ik het opzetten, of niet? Ik heb niet zoveel met jazzy muziek.
Doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm. Zal ik het opzetten, of niet? Ik heb niet zoveel met jazzy muziek.
denk ook wel dat het een Stevie Wonder nummer isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die niet. Ik kom er niet op, de eerste tonen leek op iets van UB40. Ik zit het in mijn hoofd te zingen maar kom niet op de titel
Ik weet de tekst niet goed, het klinkt als: underneath madonnaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:37 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
denk ook wel dat het een Stevie Wonder nummer is
Dat breakje waar ze over gingen op een ander nummer was 100% zeker dat nummer wat ik net zei. Maar misschien bedoelt ze een nummer wat daar weer op lijkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:37 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
denk ook wel dat het een Stevie Wonder nummer is
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfs zonder geluid is het leuk want zij is prachtig
Genot.quote:
Gehehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:41 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Het is Rotterdam. Waarschijnlijk een mes
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:41 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Het is Rotterdam. Waarschijnlijk een mes