Dat zal wel een duet opleverenquote:
Same here... Maar goed, ik ga naar Stockholm, dus komt wel goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:20 schreef Young_David het volgende:
Zit ik dan met m'n kaartje voor zondag ... fucking Prince vandaag!
Nog nooit van Mark king gehoord en ook niet van level 42. Zal wel geen jazz zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:23 schreef DS4 het volgende:
Ja, tegenwoordig moet dat erbij... Level
42, anders weet het gros niet wie het is.
Jammer dat ik het heb moeten missen.
Direct opzoeken...Lessons of love van Level 42. Je kent het sowieso.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog nooit van Mark king gehoord en ook niet van level 42. Zal wel geen jazz zijn.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog nooit van Mark king gehoord en ook niet van level 42. Zal wel geen jazz zijn.
Ja, dat heb ik bij Pinkpop en Lowlands ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef alors het volgende:
Ik denk elk jaar weer dat ik moet gaan, volgend jaar ga ik echt.
Ik ken ze wel maar ik zou het geen jazz noemen nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal jazz, net als Pinkpop niet allemaal pop is. Funk, soul, wereldmuziek, hiphop...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken ze wel maar ik zou het geen jazz noemen nee.
Nee klopt wel wat jullie zeggen, was vroeger wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook niet allemaal jazz, net als Pinkpop niet allemaal pop is. Funk, soul, wereldmuziek, hiphop...
Wel hoor, maar de fucking NOS zendt geen jazz uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Viezze het volgende:
Het is ook geen jazz...maar north sea jazz is ook eigenlijk geen jazz festival
NOS doet dan ook enkel journaals. NTR staat er toch linksboven?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel hoor, maar de fucking NOS zendt geen jazz uitIn de kleinere podia staat non-stop jazz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |