Yups! Verscheidene keren gegeten, naja.... gevreten, lol!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat Mufasa dan ook wel de ribhouse Texas kent in Geesteren?
Zo lekker bunkeren daar
Wil me nog een keer wagen aan die rib-eye van 750gr., alleen kan ik dan de buffalo wings niet nemen voorafquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Yups! Verscheidene keren gegeten, naja.... gevreten, lol!
Oef, challenge accepted! Wanneer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef V1z0R het volgende:
13min. lijkt me te weinig tijd, li
[..]
Wil me nog een keer wagen aan die rib-eye van 750gr., alleen kan ik dan de buffalo wings niet nemen voorafkeuzes...
Hahahaha, tuurlijk joh!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef V1z0R het volgende:
En HPKW moet ons dan komen aanmoedigen?met spandoek natuurlijk
Ik krijg een heeeel foute visualquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Mufasa208 het volgende:
Dan zeggen we dat HPKW jarig is aan een van de serveesters! Krijgen we een showtje!
Wellicht om te cheerleaden?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wellicht om te cheerleaden?![]()
Volgens de mister dans ik trouwens zo, als ik op mn stoel meebounce met muziekjes![]()
[ afbeelding ]
Die blijft geniaalquote:
Ik heb na het sporten amper trek, ik moet van mezelf dan een banaan. De lunch is daar overigens al vlak na, tis thuiskomen, banaan, kind van school halen, lunch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat KH's Mar? Erg weinig zo voor met sport erbij. En zou zelf de post-S T wat uitgebreider maken dan alleen een banaantje.
Zeiden ze ook over 21 decemberquote:
Is dat niet weinig als diner?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef Perruche het volgende:
Update:
O: speltvlokken met amandelmelk, nootjes en kokos en rozijnen
T: mandarijn
L: bruine bol krabsalade, kommetje groentesoep, sla met courgette/ tomaat/ kidneybonen/ feta
T: cappuccino
T: appel
D: linzensoep met een boterhammetje
S: Slapen![]()
Straks ook ff boodschappen doen... heb NIETS in huis
Kong Hin wilde peperkorrels en sambalquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef Ewelina het volgende:
Geen idee wat mijn D wordt, ik gok wat simpels- roerbakgroenten met kip en rijst en een woksausje oid.
Een koekje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef MarMar het volgende:
Er moet iets anders/meer bij die cappuccino straks, maar wat...
Of (extra) pure chocolaquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Of lekker een bak havermout.
Of een stuk verse appeltaart die net uit de oven komt.
Of lekker roggebrood met pindakaas.
Of 2 appels.
Of een gekookt eitje.
Of een chocolademuffin!
Sorry, ik werd enigszins afgeleid door de geur van verse appeltaart.quote:
...die net uit de oven komtquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik werd enigszins afgeleid door de geur van verse appeltaart.
Zie FB.quote:
Jij zou beter moeten weten. Als je het stuk achterwege laat, is het lang zo leuk niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef the85mc het volgende:
En als je 'stuk' weglaat is het een perfecte zin.
Wat is er mis met een hele appeltaart?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij zou beter moeten weten. Als je het stuk achterwege laat, is het lang zo leuk niet.
Je wordt er misselijk van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat is er mis met een hele appeltaart?
Elaborated on?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie 'vervelende vertalingen'. Ik probeer te zeggen dat iemand het werk van persoon A zeg, het een goed idee vond maar wat nadelen zag en het vervolgens verbeterd heeft. En dat moet ik subtiel inleiden. In het Nederlands zou ik iets in de trant van 'voortbordurend op het werk van persoon A heeft persoon B dit/dat veranderd', maar het werkwoord voortborduren bestaat niet volgens mijn vertaalmachine. En 'inspired by ...' of 'based on ... ' vind ik stom. Iemand een heldere ingeving?
Ze werken niet samen. Het is meer een soort copycat gedragquote:
Triggered by? Het heeft je aandacht geprikkeld, aan het denken gezet, de vraag getriggerd of er alternatieven waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie 'vervelende vertalingen'. Ik probeer te zeggen dat iemand het werk van persoon A zeg, het een goed idee vond maar wat nadelen zag en het vervolgens verbeterd heeft. En dat moet ik subtiel inleiden. In het Nederlands zou ik iets in de trant van 'voortbordurend op het werk van persoon A heeft persoon B dit/dat veranderd', maar het werkwoord voortborduren bestaat niet volgens mijn vertaalmachine. En 'inspired by ...' of 'based on ... ' vind ik stom. Iemand een heldere ingeving?
elaborating upon. This was inspired by V1zor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze werken niet samen. Het is meer een soort copycat gedrag. Ik heb nu bij gebrek aan beter een variant van '3 jaar later publiceerde groep X een verbeterde versie van ... '
"The work of person A which person B further elaborated upon" kan toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze werken niet samen. Het is meer een soort copycat gedrag. Ik heb nu bij gebrek aan beter een variant van '3 jaar later publiceerde groep X een verbeterde versie van ... '
quote:
Heb denk ik de laatste 2 dagen 1000 kcal per dag teveel gegeten dus sal goe kommenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef the85mc het volgende:
Kreeg net een brief van Google. Geen email, maar echt een brief. Ik dacht wtf... Maar ze hebben me een pin code gestuurd zodat ik mijn adsense kan laten uitbetalen. Prima!
Ja jonge, heb gelijk een nieuwe auto besteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja jonge, heb gelijk een nieuwe auto besteld.Dikke golf met spoiler dit dat, lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha die van mij ook niet! Ik heb een broodje kipdoner gehaaldquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef Nallie het volgende:
Appeltaart
Oh ik moet koken, mn eetafspraak gaat niet door
Dat zijn prima koolhydraten natuurlijk. En brood eten is niet verplicht hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:02 schreef MarMar het volgende:
Ik heb een stuk reepkoek bij de cappuccino en de appel gedaan en nu nog een extra handje nootjes en een lekker glas rode wijn.
Nu vind ik mijn dag prima
Gefeliciteerd! Van wat ik ervan meekreeg was het hard werken maar wel leuk. Toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Probability het volgende:
Zo ik ben klaar met mijn stage. Gek idee!
Jazeker! Ben alweer bezig voor een nieuwe stage! 1 dag per week..quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Van wat ik ervan meekreeg was het hard werken maar wel leuk. Toch?
Doe je goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Jazeker! Ben alweer bezig voor een nieuwe stage! 1 dag per week..
Lekker!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Probability het volgende:
quote:
Veulentjequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Vroeger toen ik nog een jong en naief veulentje was had ik elke 2 maand wel een koortslip.
Sinds 5 jaar veel gezond voer eet, heb ik in die tussentijd maar 1 x een koortslip gehad (vier jaar geleden)
Brrrr, nu lekker uitrusten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:22 schreef Perruche het volgende:
Nou anna ik was pas 7 uur klaar met werkendus lekker bagger..
Een soep met ballen en veel groente?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt
T/LT: over de dag verspreid: 4 boterhammen met kipfilet
D: aardappelen, hamburger van rundergehakt en chinese kool
T: appel & peer
4 boterhammen klinkt voor mij altijd erg veel maar als ik het in fatsecret invoer kom ik nauwelijks op 1200kcal.
Misschien vaker Griekse yoghurt nemen en iets van noten? Anders weet ik niet hoe ik aan genoeg kcal moet komen.
God straft meteenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn kokosgehaktballen voor in de soep lazerden uit elkaar (Uniek kom er maar in![]()
) en toen at ik pas om 19:30 en moest ik nog werk afmaken
Zeiknummertquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef Nallie het volgende:
Niemand vind mijn liedje mooi![]()
Ik moest wel lachen om kokosballen
Pas maar op, straks wordt het een muizenpartyquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef anna82 het volgende:
Eens met uniek, maarrr als je we er een lipdub van gaan maken ben ik IN!
Oh gezellig, ik ben helemaal niet alleen thuis, ik spot net een muis in de keuken! Ik klapte heel hard in mijn handen en toen vloog hij al slippend het roostertje onder de koelkast in. Cool.
Bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een soep met ballen en veel groente?
Volle yoghurt inderdaad
gekookt eitje nog
Zou willen dat ik wat minder eetlust had
Een filmpje dat je opneemt in 1 take waarbij de deelnemers playbacken en dansen op een bestaand liedje! Zoietsquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
wat is een lipdub?
Mijn lief gaat inderdaad de elfstedentocht schaatsen maar het gaat echt niet door, het vriest gewoon niet genoeg. Jammer, dat wel
I wishquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb je een telefoonnummert gescoord, Nallieface?![]()
Wapperende moobs op tv!
Nallie's Got Talent!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
I wishIk moet werken, maar geen zin, dus toen ging ik stomme liedjes zingen op fok, je weet wel.
quote:
quote:
Nee, wel 2 kattenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:07 schreef anna82 het volgende:
Bring Your Own Pet Party!![]()
En wie heeft er een camera?
quote:donderdag 17 januari 2013 @ 11:55 • 286
Probability
Laatste dag stage!
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Probability het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Jazeker! Ben alweer bezig voor een nieuwe stage! 1 dag per week..
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Probability het volgende:
Laatste stage dag. Heel raar. En wel jammer
Nu weer terug in de studiebanken.. Hmm
Patterns. I sees themquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:18 schreef Probability het volgende:
Morgen solli voor stage 1 dag per weekspannend!!
Whehehequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Patterns. I sees them.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoorde net dat de voorzitter van de schaatsvereniging van Ankeveen, live op de radio, door het ijs is gezakt.![]()
Uitkijken dus met schaatsen.
http://nos.nl/artikel/463(...)js-in-interview.html
Planning:
O: op bedmet yoghurt en lucky charms, koffie met slagroom, een moskovisch cakeje en een half glas sap
L: paar boterhammen met gebakken ei en spek
S: nieuw schema vanMarcello
T: kwark. Veel kwark. En misschien ook tonijn.
D: kip met cashewnoten met rijst en iets met broccoli.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoorde net dat de voorzitter van de schaatsvereniging van Ankeveen, live op de radio, door het ijs is gezakt.![]()
Uitkijken dus met schaatsen.
http://nos.nl/artikel/463(...)js-in-interview.html
Planning:
O: op bedmet yoghurt en lucky charms, koffie met slagroom, een moskovisch cakeje en een half glas sap
L: paar boterhammen met gebakken ei en spek
S: nieuw schema vanMarcello
T: kwark. Veel kwark. En misschien ook tonijn.
D: kip met cashewnoten met rijst en iets met broccoli.
Twee maanden ZO Azië! Eerst een paar dagen op een eiland, dan een trekking in een natuurpark en dan T. ontmoeten in Vietnam. Afhankelijk van hoe lang we over Vietnam doen, ook nog Laos en/of Cambodja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Henk! Waar ga je naar toe, Co?
Schaatsen zal wel goedkomen. De meren waar ik ga schaatsen ken ik door en door, ken alle diepe stukken etc door surfen. Dus die stukken vermijd ik.
En mensen van ijsclubs zijn niet de altijd de handigsten. Vorig jaar zag ik een quad van de ijsclub er door gaan. Tijdens de eerste ronde barstte het ijs al, en toen deden ze nog een rondje met 2 man op dezelfde quad over dezelfde al gebarsten plekJa dan kun je niet aan zien komen dat t fout gaat
Deze link is misschien wel handig. Denk dat schaatsen zaterdag ook wel kan, mits je er een beetje verstandig mee omgaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:49 schreef the85mc het volgende:
Meeste meren zijn niet zo diep, ik ga naar gebied rond giethoorn en vollenhove. Die meren zijn iets van 1-1,5 meter diep. En waar ik eerst ga proberen maar iets van 80 cm. Eerst daar proberen en kijken of het daar veilig is/kan.
Ga je naar KC?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Twee maanden ZO Azië! Eerst een paar dagen op een eiland, dan een trekking in een natuurpark en dan T. ontmoeten in Vietnam. Afhankelijk van hoe lang we over Vietnam doen, ook nog Laos en/of Cambodja.
En mijn beste vriend reist ook in de regio op het moment en ik hoorde gisteren dat hij wel zin had in een strandbreak, dus die vliegt nu naar het zuiden ook, naar 'mijn' eiland.
Koh Changquote:
*jaloers*quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Twee maanden ZO Azië! Eerst een paar dagen op een eiland, dan een trekking in een natuurpark en dan T. ontmoeten in Vietnam. Afhankelijk van hoe lang we over Vietnam doen, ook nog Laos en/of Cambodja.
En mijn beste vriend reist ook in de regio op het moment en ik hoorde gisteren dat hij wel zin had in een strandbreak, dus die vliegt nu naar het zuiden ook, naar 'mijn' eiland.
Oh! Nee, dat was het eerste plan, maar ik ga nu naar KL (Koh Lipe)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Koh ChangIk denk, ik doe een afkorting, omdat je het steeds hebt over 'mijn eiland' in plaats van het bij zijn naam te noemen.
Leuk vooruitzicht! Ik snap dat je de dagen afteltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed dat je dat er bij zet, anders zou ik denken dat je naar Kuala Lumpur zou gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Nee, dat was het eerste plan, maar ik ga nu naar KL (Koh Lipe)
Fijn! Is wel grappig, ben een paar keer op dat station geweest dus ik zie dan echt voor me hoe het eruit zietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Murning sigme en leeuwekoning! Enjoy
Dag begint goed (geen sarcasme) de trein wachtte op mijnouja niet letterlijk maar hij stond er al toen ik aan kwam fietsen en bleef staan tot ik erin zat
Ik ga straks even timen hoe lang het telkens duurt voor de boiler weer uitvalt, hopelijk kan ik dan iig even snel mijn haar wassen. De woonkamer wordt ook steeds frisser.quote:
Kijk, je praat nu al in raadsels voor mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Kan soms ook heel simpel iets zijn, GB... Had ooit een verdwaalde bij in de ventilator van de luchtafvoer zitten waardoor 'ie steeds na een poosje dat 'ie aansloeg uit ging.
Hehehee, herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk, je praat nu al in raadsels voor mij.Ik snap alleen de resetknop
.
Dat uit elkaar schroeven zou ik wel aan mijn vriend overlaten, die heeft er sowieso meer verstand van (maar is nu niet thuis).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:31 schreef the85mc het volgende:
Zit de stekker erin? Eerst bij het makkelijkst beginnen..Voor je em uitelkaar schroeft
E 4. Wat dat ook moge zijn.quote:
Bij mij helpt in bad gaan altijd wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef loveli het volgende:
Wat werkte ook alweer tegen spierpijn? Voel m'n armen flink en moet ze nog 2 dagen gebruiken.
Slapen heb ik gedaan en bewegen ga ik doen.. Helaas geen bad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gewoon blijven bewegen. En slapen, dat helpt ook tegen spierpijn.
Warme douche helpt ook wel wat en eiwitten eten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Slapen heb ik gedaan en bewegen ga ik doen.. Helaas geen bad.
Magnesium dacht ik? Dat slikt mijn huisgenootje altijd als ze spierpijn heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef loveli het volgende:
Wat werkte ook alweer tegen spierpijn? Voel m'n armen flink en moet ze nog 2 dagen gebruiken.
Lief van je, maar is dinsdag pas! (En sinds vanochtend woensdag ook.)quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief van je, maar is dinsdag pas! (En sinds vanochtend woensdag ook.)
Oh! Ik dacht dat die gisteren al wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief van je, maar is dinsdag pas! (En sinds vanochtend woensdag ook.)
Wat een droomscenario.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat die gisteren al wasnou ja, dan hoop ik dat ze het alletwee (woensdag ook! wat goed!) willen hebben en tegen elkaar op gaan bieden
Jemig, wat koelt jullie huis af!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar de de temperatuur hier in huis is inmiddels 2 graden gestegen naar een comfortable 14,7 graden.En ik heb warm kunnen douchen!
![]()
O: havermout en muesli met melk, banaan, veel thee
L: 2 kleine boterhammen met boter en een gebakken ei
T: 2 rijstwafels pindakaas, 2 kiwi's
T: kommetje soep, worteltjes
D: tapas!
Zo een heb ik ook beneden mij wonenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jemig, wat koelt jullie huis af!
Bij mij komt het niet beneden de 17,5 graden. Nu moet ik daarbij wel vermelden dat mijn buurvrouw van 88 stookt tot 23 graden ofzo.
Temperatuur is ook zoiets wat per huis verschilt. Wij hebben de kachel hier op negentien graden staan, dan is het lekker. Op extra koude dagen zetten we hem nog wel eens op 20. En als we 's avonds naar bed gaan, gaat 'ie op vijftien ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jemig, wat koelt jullie huis af!
Bij mij komt het niet beneden de 17,5 graden. Nu moet ik daarbij wel vermelden dat mijn buurvrouw van 88 stookt tot 23 graden ofzo.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Temperatuur is ook zoiets wat per huis verschilt. Wij hebben de kachel hier op negentien graden staan, dan is het lekker. Op extra koude dagen zetten we hem nog wel eens op 20. En als we 's avonds naar bed gaan, gaat 'ie op vijftien ofzo.
Ik heb ook aan beide kanten buren, maar ook een oud huisje. Wel goed geisoleerd (door vriendlief himself), maar daar dek je niet alles mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Het scheelt ook vast dat ik in een relatief nieuwe en goed geisoleerd apartment woon en aan alle kanten buren heb.
Zeker!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:59 schreef An24 het volgende:
Gefeliciteerd Henk![]()
En je vakantie klinkt erg goed Co
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen is er duidelijk beter aan tie san Dordrechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat is drie!. Oh, wat hoop ik dat dit iets oplevert...
Co, wat heerlijk! Alvast héél veel plezier!.
Succes!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:15 schreef Probability het volgende:
Mondeling gehaald!
Ik heb zo een sollicitatie!
Wat mag ik niet vergeten? Wat zouden mijn sterke/zwakke punten zijn?
*spannend*
Sterke kanten (in het algemeen) van ADHD'ers: creatief, probleemoplossend, enthousiast. Zwakke punten (ook weer in het algemeen): verzanden in details (perfectionisme), chaotisch overkomen. Moet je voor jezelf bepalen of dit ook voor jou geldtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:15 schreef Probability het volgende:
Mondeling gehaald!
Ik heb zo een sollicitatie!
Wat mag ik niet vergeten? Wat zouden mijn sterke/zwakke punten zijn?
*spannend*
Boh, zo niet vertrouwd! Stelletje sukkels vind ik dat hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef the85mc het volgende:
Net even op de webcam gekeken en je kunt dus al een ronde maken blijkbaar
Jaren daar op vakantie geweest! Stonden altijd op camping De Stouwe...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef the85mc het volgende:
Net even op de webcam gekeken en je kunt dus al een ronde maken blijkbaar
Er is al een baan geveegd blijkbaar. Dus als het een machine van een paar honderd kg kan houden, zal het mij ook wel kunnen houden. Tenzij ik vanavond heul veul ga etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Boh, zo niet vertrouwd! Stelletje sukkels vind ik dat hoor.
Ze zijn hier op het meer ook al aan het schaatsen maar sommigie plekken zijn maar 3 cm..
Kan je je huis niet een tijdje van funda afhalen en 'm er dan weer opzetten. Als ik naar mijzelf kijk dan skip ik de huizen die superlang te koop staan omdat ik het gevoel heb dat er iets mis mee is....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Succes!
Zo! Huis enigzins aan kant, dus zo met boek en katten op schoot. Ff doorlezen, want mijn eerste studieboek is binnen. Daar wil ik uiterlijk maandag in begonnen zijn
echt wthquote:
Nee. Tegenwoordig wordt er enkel 6+ maanden op funda gezet. Heb het al eens eerder gedaan, het resultaat bleef hetzelfde. Daarnaast hoop ik stiekem dat ik in februari mag gaan tekenenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Henk!
[..]
Kan je je huis niet een tijdje van funda afhalen en 'm er dan weer opzetten. Als ik naar mijzelf kijk dan skip ik de huizen die superlang te koop staan omdat ik het gevoel heb dat er iets mis mee is....
[..]
echt wthJe moet het maar verzinnen
ijzers kunnen ook geslepen worded, he!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef MarMar het volgende:
Doe je stukken beter dan ik Uniekje
Ik heb 2 meter geschaatst vandaagstond wel netjes op de ijzers, maar de ijzers waren bot als wat, daar viel niet meer op te schaatsen.
Van de week nog eens proberen met betere leenschaatsen en als dat lukt, spaar ik voor een nieuw paar voor volgend jaar.
Jah, maar dit waren goedkope schaatsen die van kiddo waren geweest (ze heeft tegenwoordig een schoenmaat groter dan ik) die ijzers zijn gewoon echt af, stukjes eraf gechipt en al.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ijzers kunnen ook geslepen worded, he!
Beugh, ben chagrijnig vandaag. De duutser kan weinig goed doen..
Bedoel je niet bramen aan de ijzers? zolang ze niet krom of echt verroest zijn kunnen ze geslepen worden. Even langs de ijsvereniging en daar wil vast iemand je schaatsen wel slijpen. Als dat niet meer kan zullen ze het vast wel zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah, maar dit waren goedkope schaatsen die van kiddo waren geweest (ze heeft tegenwoordig een schoenmaat groter dan ik) die ijzers zijn gewoon echt af, stukjes eraf gechipt en al.
Enbakje thee voor jezelf zetten of iets?
Nee ik bedoel niet bramen aan de ijzersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bedoel je niet bramen aan de ijzers? zolang ze niet krom of echt verroest zijn kunnen ze geslepen worden. Even langs de ijsvereniging en daar wil vast iemand je schaatsen wel slijpen. Als dat niet meer kan zullen ze het vast wel zeggen.
Hoeft niets te zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet bramen aan de ijzers![]()
En lief, maar ik ben wel een beetje een Fries, ik weet nog wel iets van schaatsen al heb ik er een paar jaar niet op gestaan
Ah ok! Hopen dat de pijn wegblijftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef anna82 het volgende:
Aurum, ik heb hem niet gekregen, maar ooit is hij wel nodig. De ontsteking is ws opgelaaid door overbelasting van de kaak en dat tezamen veroorzaakte de pijn? De tandarts vond de ontsteking zo klein dat direct ingrijpen niet nodig is. Thanks!
Hoe was jouw tripje?
Februari tekenen voor wat? /snaptnietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee. Tegenwoordig wordt er enkel 6+ maanden op funda gezet. Heb het al eens eerder gedaan, het resultaat bleef hetzelfde. Daarnaast hoop ik stiekem dat ik in februari mag gaan tekenen
Er is serieuze interesse voor mijn huis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Februari tekenen voor wat? /snaptniet
* MarMar duimt!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Er is serieuze interesse voor mijn huis.
Over het algemeen vind ik normale restaurants echt niet best! Beetje te ver gekookte groente, saladetje met een veel te vette dressing.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat is wel als je beter let op wat je eet en wat voor een energie je erin steekt, of gewoonweg iemand kent die veel lekkerder eten kan maken... uit eten gaan moet dan gewoon lekker zijn en bij veel tenten is het niet eens zo speciaal.
Haha ja klopt wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sterke kanten (in het algemeen) van ADHD'ers: creatief, probleemoplossend, enthousiast. Zwakke punten (ook weer in het algemeen): verzanden in details (perfectionisme), chaotisch overkomen. Moet je voor jezelf bepalen of dit ook voor jou geldt.
True that!quote:
quote:
Ik lees alleen nieuws, of via de radio soms. Tv kijk ik al helemaal niet. :xquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:19 schreef V1z0R het volgende:
De ekte ekte absinthe in huisMet thujon dus, morgen eens proberen
Troep is nog zwaar alcoholisch ook, 70%
[..]
True that!
Ik heb mezelf een nieuwsprogramma-boycot opgelegd, blijf ik stukken vrolijker bij
TV kijk ik nog wel, maar alleen de leuke dingen zoals Here Comes Honey Boo Booquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik lees alleen nieuws, of via de radio soms. Tv kijk ik al helemaal niet. :x
@Probability, feli!
Mis je dan niet wat er in de wereld rondom je gebeurt in het groter geheel? Vind het persoonlijk toch wel tot algemene kennis behoren wat er in de wereld gebeurt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
TV kijk ik nog wel, maar alleen de leuke dingen zoals Here Comes Honey Boo Booen andere lachen dingen.
Heb al een aantal nieuwssites geblokkeerd voor mijzelf, frontpage van Fok kom ik ook niet meer en sinds ik wel weer radio luister (al zit ik er over te denken dat ook weer op te geven) switch ik zodra er nieuws op komt.
Collega's hadden het vanmiddag over Franse acties in Mali, ik wist dus niet eens dat er wat aan de hand was
Ik weet niet of ik dat zo positief vind, beetje wereldvreemd enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Collega's hadden het vanmiddag over Franse acties in Mali, ik wist dus niet eens dat er wat aan de hand was
Mja, blijf liever een beetje gezond van geest dan alle gebeurtenissen volgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:11 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Mis je dan niet wat er in de wereld rondom je gebeurt in het groter geheel? Vind het persoonlijk toch wel tot algemene kennis behoren wat er in de wereld gebeurt.
Vaiz onthoudt alles wat er in zijn directe omgeving gebeurt en is heel attent. Ik vind dat minder wereldvreemd dan oordelen over wat iemand wel of niet zou moeten weten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef Perruche het volgende:
Prob, leuk! Wat voor baantje en voor hoe veel uur?
[..]
Ik weet niet of ik dat zo positief vind, beetje wereldvreemd enzo
Edit; wat mufasa zegt dus. Ik heb sinds kort de krant, lees hem niet elke dag maar even de koppen lezen toch wel bij blijven enzo.
Overigens heb ik net bij gauchos een rib-eye opgegeten van 300 grammet broccoli!
Moet ik dat opvatten als dat ik oordeel over hemquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Vaiz onthoudt alles wat er is zijn directe omgeving gebeurt en is heel attent. Ik vind dat minder wereldvreemd dan oordelen over wat iemand wel of niet zou moeten weten.
Overigens houd ik wel zo veel mogelijk bij, maar dat is een keuze die ik maak.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:23 schreef Perruche het volgende:
Prob, leuk! Wat voor baantje en voor hoe veel uur?
[..]
Ik weet niet of ik dat zo positief vind, beetje wereldvreemd enzo
Edit; wat mufasa zegt dus. Ik heb sinds kort de krant, lees hem niet elke dag maar even de koppen lezen toch wel bij blijven enzo.
Overigens heb ik net bij gauchos een rib-eye opgegeten van 300 grammet broccoli!
Dat laatste zeg ik ook niet. Maar om te zeggen dat iemand wereldvreemd is als hij Mali niet volgt, vind ik kort door de bocht. Wat ik er mee wilde zeggen is, dat iedereen een eigen instelling heeft. Dat Vaiz het dicht bij zichzelf houdt zegt niets over wereldvreemdheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ik dat opvatten als dat ik oordeel over hem. Ik zeg toch verder niets over of viz wel of niet attent is
.
Lekker lijstje!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje wat zit ik vol... Hier hebben ze geen randstedelijke porties...
Driegangen menu leek een goed idee, maar het was echt teveel.
Daglijstje
O brinta
T 2 rijstwafels, sinaasappel
L dubbele boterham vlokken, appel
T sultana
D broodje smeer, amuse witlofsoep, lasagne, kalfsmedallion, broccoli, sla, gebakken aardappels, walnootijs
In de randstad komt je verwachting over de portiegrootte vrijwel altijd uit, met uitschieters naar beneden eerder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
Puff, in de randstad hebben ze geen fatsoenlijke porties bedoel je?!
Ik gok of stokbrood, of een assortiment brood, met gezouten roomboter dan wel kruidenboter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef Perruche het volgende:
Lekker puffert, maar wat is brood met smeer?
Hierin beschouw je jezelf onveranderbaar? Het is goed om je dit te realiseren, maar daarbij jezelf minder aan de buitenwereld bloot stellen heeft als gevolg dat je tolerantie er hetzelfde voor blijft. Het is ook mogelijk om zelf beter te filteren en zelf een selectie te maken in wat je wel en niet toelaat. Het komt op mij nu over als symptoombestrijding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef V1z0R het volgende:
Klaas
Zo bedoelt Perr het vast niet, An, maar meeste gesprekken die je hebt met mensen kun je vaak dat soort onderwerpen tegenkomen. Kennis in die richting hebben scheelt dan natuurlijk
[..]
Heb dus voor mezelf bepaald dat ik liever maar wereldvreemd blijf.
Anders ga ik dingen proberen verder uit te zoeken want ik heb een hekel om zomaar berichtgeving te volgen, meerdere kanten aan het verhaal en zo. Dan kom je onvermijdbaar dingen tegen bij de verhalen van beide kanten die uiteindelijk weer niet kloppen en dingen die je liever niet weet.
Hele poos gedaan, zelf het idee er te vroeg mee begonnen, ik doe even een poosje lekker verdwalen in leuke andere dingen
Morgen LotR en The Hobbit!
Jaaaaaah ik was met 2 mannen en die hadden allebei een kleiner stuk dan ik, dus toen ze het kwamen brengen keken ze naar mij voor de "filet" maar ik zeg nee nee, doe mij maar de rib eyequote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hierin beschouw je jezelf onveranderbaar? Het is goed om je dit te realiseren, maar daarbij jezelf minder aan de buitenwereld bloot stellen heeft als gevolg dat je tolerantie er hetzelfde voor blijft. Het is ook mogelijk om zelf beter te filteren en zelf een selectie te maken in wat je wel en niet toelaat. Het komt op mij nu over als symptoombestrijding.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:45 schreef V1z0R het volgende:
ik klink als zo'n zweefwijf!
M'n chakra's zijn helemaal in balans en Jupiter zorgt er voor dat m'n chi op de juist golflengte zit als de maangod!
Ook al zo lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Goodbye het volgende:
Eindlijstje
O: bakje havermout/muesli met melk, banaan
T: 2 rijstwafels pindakaas, mandarijn
L: 2 roggecrackers, 1x hummus, 1x kaas + tomaat, tomaatjes, worteltjes
D: brood met aioli, meloen/ham, manchego, rivierkreeftjes/avocado, miniwrapje | rundvleesstoofpotje, varkenshaasspiesje, kippepootje, pasteitje, patatas bravas, rijst, champignons | creme catalana? | rode wijn, cava
Dit is ongeveer wat ik heb kunnen onthouden
Ja!quote:
Ik heb het soms gewoon te druk met mijn eigen leven om me ook nog es met de rest van de wereld bezig te houden, dan volg ik het nieuws even een tijdje niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef V1z0R het volgende:
Vleesch!
[..]zou symptoombestrijding niet zijn de gevolgen te accepteren om ze vervolgens bij de punten te bestrijden?
Als dat de gezonde instelling zou zijn zou je uiteindelijk de halve wereld aan de antidepressiva hebben gok ik![]()
Dit is dan ook filteren, ik sluit mij heus niet af van de wereld. Dat ik graag even mag verdwalen in iets anders vind ik dan ook geen kwalijk punt maar juist de factor die er voor zorgt dat het in balans blijft.
Lekker poosje niet boos of gefrustreerd
Ligt eraan wat je als de hoofdoorzaak beschouwt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:41 schreef V1z0R het volgende:
Vleesch!
[..]zou symptoombestrijding niet zijn de gevolgen te accepteren om ze vervolgens bij de punten te bestrijden?
Als dat de gezonde instelling zou zijn zou je uiteindelijk de halve wereld aan de antidepressiva hebben gok ik![]()
Dit is dan ook filteren, ik sluit mij heus niet af van de wereld. Dat ik graag even mag verdwalen in iets anders vind ik dan ook geen kwalijk punt maar juist de factor die er voor zorgt dat het in balans blijft.
Lekker poosje niet boos of gefrustreerd
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:03 schreef loveli het volgende:
Volgende week goedkoop groente inslaan en kakifruit
M'n chakra's zijn helemaal in balans en Jupiter zorgt er voor dat m'n chi op de juist golflengte zit als de maangod!
Daarom!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:06 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je als de hoofdoorzaak beschouwt.Is de helft van de westerse wereld al niet aan de antidepressivia?
Het gaat er dan ook uiteindelijk om wat voor jouzelf werkt, ik refereer het dan ook aan mezelf o.a. Zo heb ik zodanig een filter moeten upgraden voor persoonlijke onheil van anderen, anders valt er voor mij gewoonweg niet mijn beroep uit te oefenen.
Ik ben nu Oblivion aan het spelen... ben een lvl 2 character en neem het vanaf het dak op tegen twee guards. Ik bestorm ze met vuurballen vanaf een veilig afstand, kijken of ik hun armor kan jatten. Het duurt alleen zo lang om ze om te brengen.
Ik ben het volledig met je oneens. Heb als journalist gewerkt en naderhand een tijdje besloten nieuws helemaal links te laten liggen. Nu concentreer ik me op branchenieuws en positief nieuws maar krijg toch alles mee over wat er in de wereld gebeurt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Hierin beschouw je jezelf onveranderbaar? Het is goed om je dit te realiseren, maar daarbij jezelf minder aan de buitenwereld bloot stellen heeft als gevolg dat je tolerantie er hetzelfde voor blijft. Het is ook mogelijk om zelf beter te filteren en zelf een selectie te maken in wat je wel en niet toelaat. Het komt op mij nu over als symptoombestrijding.
Crossfit! Leuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Oef! Nieuw schema. Crossfit.
Ik voorzie spierpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |