Yups! Verscheidene keren gegeten, naja.... gevreten, lol!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat Mufasa dan ook wel de ribhouse Texas kent in Geesteren?
Zo lekker bunkeren daar
Wil me nog een keer wagen aan die rib-eye van 750gr., alleen kan ik dan de buffalo wings niet nemen voorafquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Yups! Verscheidene keren gegeten, naja.... gevreten, lol!
Oef, challenge accepted! Wanneer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef V1z0R het volgende:
13min. lijkt me te weinig tijd, li
[..]
Wil me nog een keer wagen aan die rib-eye van 750gr., alleen kan ik dan de buffalo wings niet nemen voorafkeuzes...
Hahahaha, tuurlijk joh!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef V1z0R het volgende:
En HPKW moet ons dan komen aanmoedigen?met spandoek natuurlijk
Ik krijg een heeeel foute visualquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Mufasa208 het volgende:
Dan zeggen we dat HPKW jarig is aan een van de serveesters! Krijgen we een showtje!
Wellicht om te cheerleaden?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wellicht om te cheerleaden?![]()
Volgens de mister dans ik trouwens zo, als ik op mn stoel meebounce met muziekjes![]()
[ afbeelding ]
Die blijft geniaalquote:
Ik heb na het sporten amper trek, ik moet van mezelf dan een banaan. De lunch is daar overigens al vlak na, tis thuiskomen, banaan, kind van school halen, lunch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:03 schreef V1z0R het volgende:
Wat KH's Mar? Erg weinig zo voor met sport erbij. En zou zelf de post-S T wat uitgebreider maken dan alleen een banaantje.
Zeiden ze ook over 21 decemberquote:
Is dat niet weinig als diner?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef Perruche het volgende:
Update:
O: speltvlokken met amandelmelk, nootjes en kokos en rozijnen
T: mandarijn
L: bruine bol krabsalade, kommetje groentesoep, sla met courgette/ tomaat/ kidneybonen/ feta
T: cappuccino
T: appel
D: linzensoep met een boterhammetje
S: Slapen![]()
Straks ook ff boodschappen doen... heb NIETS in huis
Kong Hin wilde peperkorrels en sambalquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef Ewelina het volgende:
Geen idee wat mijn D wordt, ik gok wat simpels- roerbakgroenten met kip en rijst en een woksausje oid.
Een koekje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef MarMar het volgende:
Er moet iets anders/meer bij die cappuccino straks, maar wat...
Of (extra) pure chocolaquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Of lekker een bak havermout.
Of een stuk verse appeltaart die net uit de oven komt.
Of lekker roggebrood met pindakaas.
Of 2 appels.
Of een gekookt eitje.
Of een chocolademuffin!
Sorry, ik werd enigszins afgeleid door de geur van verse appeltaart.quote:
...die net uit de oven komtquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik werd enigszins afgeleid door de geur van verse appeltaart.
Zie FB.quote:
Jij zou beter moeten weten. Als je het stuk achterwege laat, is het lang zo leuk niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:26 schreef the85mc het volgende:
En als je 'stuk' weglaat is het een perfecte zin.
Wat is er mis met een hele appeltaart?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij zou beter moeten weten. Als je het stuk achterwege laat, is het lang zo leuk niet.
Je wordt er misselijk van.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat is er mis met een hele appeltaart?
Elaborated on?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie 'vervelende vertalingen'. Ik probeer te zeggen dat iemand het werk van persoon A zeg, het een goed idee vond maar wat nadelen zag en het vervolgens verbeterd heeft. En dat moet ik subtiel inleiden. In het Nederlands zou ik iets in de trant van 'voortbordurend op het werk van persoon A heeft persoon B dit/dat veranderd', maar het werkwoord voortborduren bestaat niet volgens mijn vertaalmachine. En 'inspired by ...' of 'based on ... ' vind ik stom. Iemand een heldere ingeving?
Ze werken niet samen. Het is meer een soort copycat gedragquote:
Triggered by? Het heeft je aandacht geprikkeld, aan het denken gezet, de vraag getriggerd of er alternatieven waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:34 schreef Chicolate het volgende:
In de categorie 'vervelende vertalingen'. Ik probeer te zeggen dat iemand het werk van persoon A zeg, het een goed idee vond maar wat nadelen zag en het vervolgens verbeterd heeft. En dat moet ik subtiel inleiden. In het Nederlands zou ik iets in de trant van 'voortbordurend op het werk van persoon A heeft persoon B dit/dat veranderd', maar het werkwoord voortborduren bestaat niet volgens mijn vertaalmachine. En 'inspired by ...' of 'based on ... ' vind ik stom. Iemand een heldere ingeving?
elaborating upon. This was inspired by V1zor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze werken niet samen. Het is meer een soort copycat gedrag. Ik heb nu bij gebrek aan beter een variant van '3 jaar later publiceerde groep X een verbeterde versie van ... '
"The work of person A which person B further elaborated upon" kan toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze werken niet samen. Het is meer een soort copycat gedrag. Ik heb nu bij gebrek aan beter een variant van '3 jaar later publiceerde groep X een verbeterde versie van ... '
quote:
Heb denk ik de laatste 2 dagen 1000 kcal per dag teveel gegeten dus sal goe kommenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef the85mc het volgende:
Kreeg net een brief van Google. Geen email, maar echt een brief. Ik dacht wtf... Maar ze hebben me een pin code gestuurd zodat ik mijn adsense kan laten uitbetalen. Prima!
Ja jonge, heb gelijk een nieuwe auto besteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja jonge, heb gelijk een nieuwe auto besteld.Dikke golf met spoiler dit dat, lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |