SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Laat me raden.... Egypte??quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
die zure blik? van mijn laatste rode zee ervaring
Heb je daar gezwommen, gedoken?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat me raden.... Egypte??
Heb je daar gezwommen, gedoken?![]()
![]()
Zo lekker is datquote:![]()
Mag ik jou met zwitsal insmeren vannacht
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat me raden.... Egypte??
Heb je daar gezwommen, gedoken?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha dat plaatje is zo geniaal![]()
![]()
Heb ik net al gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lekker is dat![]()
Mag ik jou met zwitsal insmeren vannacht![]()
Maar is goed, ik neem het toch mee voor morgenochtend
What you forget, you are gonna repeat.
Wat heb je er allemaal mee ingesmeerd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik net al gedaan![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is goed, ik neem het toch mee voor morgenochtend![]()
![]()
Zwitsal kan je niet vaak genoeg smerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
DA DA DADADADADA DA CIRCUS! DA DA DADADADADA DA AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! POLKA DOT! POLKA DOT! POLKA DOT! AFRO!What you forget, you are gonna repeat.
hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik lig zwaar gefrustreerd in bed![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
batterijen op?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Allesquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal mee ingesmeerd?
Massageolie neem ik ook mee, jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldDat is waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwitsal kan je niet vaak genoeg smeren
Ik zal je wel even foto's van mijn pener sturen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik lig zwaar gefrustreerd in bedEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Staat nu al dik een kwartier een vrachtwagen ongelofelijk veel lawaai te maken recht voor ons huisquote:![]()
![]()
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je wel even foto's van mijn pener sturen dan.What you forget, you are gonna repeat.
als een viswijf uit het raam hangen en ze de huid volscheldenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Staat nu al dik een kwartier een vrachtwagen ongelofelijk veel lawaai te maken recht voor ons huisWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!!
![]()
Maar dan moet ik het deken van me af doen, me weer iets aantrekken...quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als een viswijf uit het raam hangen en ze de huid volschelden![]()
gewoon nakendquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het deken van me af doen, me weer iets aantrekken...
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moest zo hard lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!
Waarheid!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom niet? Het vriest niet op de slaapkamerquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo slaap je eigenlijk naakt met dit weer?![]()
![]()
![]()
Ga jij haar masseren vanavond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb een hekel aan naakt slapenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het vriest niet op de slaapkamermaar in de winter lijkt het me helemaal koud
Bij mij vriest het wel op de slaapkamer en ik slaap ook gewoon naaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het vriest niet op de slaapkamer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vermoord mijzelf als ik met kleding aan slaap. Dan zit mn shirtje opeens strak om mn nek gewikkeld ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan naakt slapenmaar in de winter lijkt het me helemaal koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan naakt slapenmaar in de winter lijkt het me helemaal koud
Ik ben groot voorstander van naakt slapen![]()
![]()
En het slaapt gewoon niet fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vermoord mijzelf als ik met kleding aan slaap. Dan zit mn shirtje opeens strak om mn nek gewikkeld ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan
Ik ben groot voorstander van naakt slapen
ik sliep in een jogginspak, met thermoshirt en trui![]()
maar ik ben dan ook ziek![]()
Damnquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je wat aan als jij netjes met de kleren aan naast me ligt![]()
![]()
normaal gesproken heb ik een heel mooie nette pyjama hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je wat aan als jij netjes met de kleren aan naast me ligt![]()
Ik zou stikken van de warmtequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Zo'n flanellen? Of 1 met van die voetjes eraan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik een heel mooie nette pyjama hoor![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook zwaar gefrustreerd, maar ik lig niet in bed..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!![]()
ik lag te klappertandenquote:maar ik had dan ook 42 graden koorts
Doe dat vannacht maar dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat bedoelt ze nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik een heel mooie nette pyjama hoor![]()
![]()
![]()
voetjes?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n flanellen? Of 1 met van die voetjes eraan?
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij is het dan tijd om de huisarts te bellen. Maar aangezien jij die.niet hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lag te klappertandenmaar ik had dan ook 42 graden koorts
Bitchquote:![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan tijd om de huisarts te bellen. Maar aangezien jij die.niet hebt
[..]
Bitch
[b]AirwiN schreef [/b]
42 gradenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lag te klappertandenmaar ik had dan ook 42 graden koorts
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan
Ik ben groot voorstander van naakt slapen![]()
quote:Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi isquote:
als ik na het weekend nog ziek ben bel ik maar eens de huisartsenpost van het ziekenhuisquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan tijd om de huisarts te bellen. Maar aangezien jij die.niet hebt
[..]
Bitch![]()
Ik zou dan toch liever voor andere delen van het lichaam gaan. En als we het dan toch over schoonheid hebben, dan nog liever een mooi vrouwelijk lichaam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi is![]()
En ik ga niet liggen klappertanden omdat jij mijn deken jatquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet stikken van de warmte
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe lang heb je al zulke hoge koorts?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik na het weekend nog ziek ben bel ik maar eens de huisartsenpost van het ziekenhuis![]()
![]()
Ik denk dat het een dun stokje is die naar kaneel smaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi is
dinsdagavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al zulke hoge koorts?
Ja, maargoed, dat bezit Kaneel niet. Een mooi vrouwlijk lichaam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever voor andere delen van het lichaam gaan. En als we het dan toch over schoonheid hebben, dan nog liever een mooi vrouwelijk lichaam.What you forget, you are gonna repeat.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi is
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je wel dat als je 42 graden koorts hebt je dood aan het gaan bent..![]()
* AldoTheApache belt alvast de begrafenisondernemer![]()
Wie zegt dat ik jouw deken ga jattenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik ga niet liggen klappertanden omdat jij mijn deken jat?
Ik neem trouwens maar wel even en kussen mee![]()
![]()
Dat lijkt me sterk jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maargoed, dat bezit Kaneel niet. Een mooi vrouwlijk lichaam.![]()
![]()
Bezat ik dat maar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maargoed, dat bezit Kaneel niet. Een mooi vrouwlijk lichaam.
Dit is wel serieus he..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
* AldoTheApache belt alvast de begrafenisondernemer![]()
![]()
![]()
Omdat jij sowieso al een knapperd bentquote:
ik ga niet dood, denk ikquote:Ik voel me vandaag namelijk al een stukje beter als gister
ik vind het altijd zo lame om te bellen als je griep hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel gewoon nu. Als je maandag pas belt ben je weer een halve week verder.![]()
![]()
plus: zie post hierboven
Ik enquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jouw deken ga jatten?
Ik neem trouwens maar wel even en kussen mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeetje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat jij sowieso al een knapperd bent
Mja, wat is je koorts nu dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga niet dood, denk ikIk voel me vandaag namelijk al een stukje beter als gister
Nog steeds 42 graden?![]()
42 graden koorts is geen "normale" griep.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo lame om te bellen als je griep hebt![]()
![]()
plus: zie post hierboven![]()
Nee, 39 nog ietsquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, wat is je koorts nu dan?
Nog steeds 42 graden?
Dat is al beter. Maar normaal gesproken moet je opgenomen worden in het ziekenhuis bij 40,5 of hoger, als ik het goed heb.quote:What you forget, you are gonna repeat.
serieus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is al beter. Maar normaal gesproken moet je opgenomen worden in het ziekenhuis bij 40,5 of hoger, als ik het goed heb.
Ah, maar 42 graden is echt levensbedreigend hoor. Ik zou daar de volgende keer toch maar mee naar de huisarts gaan. Vanaf 42 graden denatureren je eiwitten, waardoor je lichaam de temperatuur niet meer kan regelen ofzo.. waardoor het alleen nog maar verder stijgt.quote:![]()
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vervelend dat ik vanavond in Leiden ben.
Ja, serieus.quote:
En je bent naar India geweest, dus dan zou ik extra oppassen met het een 'normaal' griepje noemen.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah, maar 42 graden is echt levensbedreigend hoor. Ik zou daar de volgende keer toch maar mee naar de huisarts gaan. Vanaf 42 graden denatureren je eiwitten, waardoor je lichaam de temperatuur niet meer kan regelen ofzo.. waardoor het alleen nog maar verder stijgt.Misschien was dan een belletje een goed idee geweest
Daarom bel ik ook als het lang blijft aanhoudenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, serieus.
En je bent naar India geweest, dus dan zou ik extra oppassen met het een 'normaal' griepje noemen.
ga ik binnenkort maar eens doen inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
En regel een huisarts, want je zei dat je die niet hebt.
Mja, wat vind jij lang?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Misschien was dan een belletje een goed idee geweest
[..]
Daarom bel ik ook als het lang blijft aanhoudenWhat you forget, you are gonna repeat.
Ja was wel een goed idee geweest ja. Want je hersens waren nog net niet bezig met kokenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Misschien was dan een belletje een goed idee geweest
[..]
Daarom bel ik ook als het lang blijft aanhouden![]()
![]()
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch neem ik aan dat je je wel vermaakt.
Acceptabel. Als je dan maandag maar écht belt als het zondag nog niet over is.quote:What you forget, you are gonna repeat.
dat was dus inderdaad ook mijn ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Acceptabel. Als je dan maandag maar écht belt als het zondag nog niet over is.
http://www.medicinfo.nl/%(...)beee-1e472a989b90%7Dquote:Arts raadplegen
Koorts is een natuurlijke reactie van het lichaam. Koorts kan een infectie helpen te bestrijden. Door een hogere lichaamstemperatuur kunnen virussen en bacteriën minder goed groeien. De hoogte van de koorts zegt weinig over de ernst van de ziekte. Vooral kinderen hebben snel een hoge lichaamstemperatuur. Koorts onder de 39.5°C kunt u gewoon uitzieken.
Raadpleeg een arts bij:
- koorts die niet zakt binnen 3 dagen
- Bij een kind dat langer dan drie dagen koorts (boven de 39.5°C) heeft en een zieke indruk maakt zoals sufheid, slecht drinken, stijve nek, braken, diarree of benauwdheid
- een baby jonger dan 3 maanden
- een koortsstuip
- hevig braken of diarree
- minder drinken dan normaal
- puntvormige huidbloedinkjes
- benauwdheid
- verwardheid, sufheid of prikkelbaarheid
-nekstijfheid![]()
Griep duurt langer toch? mijn ex was geregeld een hele week ziek met koorts namelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koorts duurt normaal 3 dagen geloof ik.
Maar volgende keer bij koorts boven de 40 graden toch maar even bellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat was dus inderdaad ook mijn idee![]()
![]()
thanksquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.medicinfo.nl/%(...)beee-1e472a989b90%7D
I hope soquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar volgende keer bij koorts boven de 40 graden toch maar even bellen
Geen idee. Bij mij duurde het 3/4 dagen geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Griep duurt langer toch? mijn ex was geregeld een hele week ziek met koorts namelijk![]()
Straks heb ik een pup in mn been hangenquote:
Zetten jullie even de cam aan dan?quote:In je been, jaja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks heb ik een pup in mn been hangen
Dan ga ik echt niet aan je been hangen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks heb ik een pup in mn been hangen.
![]()
Iemand nog interesse in foto's? Dan neem ik mn fotocamera ook wel even mee
Alsof die dat durftquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Straks heb ik een pup in mn been hangen
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt. Zitten ze er weer een week lang 24/7 over te zwetsen en dan gaat het uiteindelijk toch weer niet door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En op het laatste moment gaat ie toch niet door. Klaar opgelost, slotje.![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Echt. Zitten ze er weer een week lang 24/7 over te zwetsen en dan gaat het uiteindelijk toch weer niet door.![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Foto's van jou?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
maak een videoquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, daar bijten pups toch vaak? Uit jaloezie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zetten jullie even de cam aan dan?
[..]
In je been, jaja.What you forget, you are gonna repeat.
De enige die bijt is Huppel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar bijten pups toch vaak? Uit jaloezie?![]()
Foto's van onsquote:![]()
Ik neem ook mijn externe harde schijf mee, daar staan wel foto's van mij op
Is Vin niet 30 cm groter dan jij? Lijkt me zo raar, zo'n lange kerel aan je been te zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar bijten pups toch vaak? Uit jaloezie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed puntquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Vin niet 30 cm groter dan jij? Lijkt me zo raar, zo'n lange kerel aan je been te zien.
Houdt het maar op iets minder dan 20quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Vin niet 30 cm groter dan jij? Lijkt me zo raar, zo'n lange kerel aan je been te zien.![]()
![]()
Ffffuuuuuuuquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foto's van ons![]()
Soppeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ik verder waar ik mee bezig was![]()
![]()
FOK!?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ik verder waar ik mee bezig was
Oequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Foto's van ons![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Griep heb ik meestal maar eens per 2 jaar en dan 1 dag lang..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Griep duurt langer toch? mijn ex was geregeld een hele week ziek met koorts namelijk![]()
Gaarne.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik wil je wel wat sturen
baasquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Griep heb ik meestal maar eens per 2 jaar en dan 1 dag lang..
Dat noem je geen griep. Dan ben je er een dag slecht aanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Griep heb ik meestal maar eens per 2 jaar en dan 1 dag lang..![]()
![]()
spetter spieter spater, lekker in het waterquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik fok met 1 hand en fuck met de andere
Ik heb ook wel interesse,quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand nog interesse in foto's? Dan neem ik mn fotocamera ook wel even mee![]()
Jij toch, dat is net geregeld!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij haar masseren vanavond?
Ik denk niet dat ik kom lief!![]()
Ik had haar gisteren al gezegd dat ik haar moet masseren van jou, kan me alleen voorstellen dat jij dat liever zelf doetquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Jij toch, dat is net geregeld!
Ik denk niet dat ik kom lief!![]()
I know
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gaat me meer om de mensen die komen.quote:
Als de meesten daarvan niet op de foto willen, laat ik mijn camera gewoon thuis.What you forget, you are gonna repeat.
Nee, maar ik zou wel wat stoom moeten afblazen eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
spetter spieter spater, lekker in het water![]()
![]()
Ik doe het nooit goed op foto'squote:Op donderdag 17 januari 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de mensen die komen.
Als de meesten daarvan niet op de foto willen, laat ik mijn camera gewoon thuis.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel wat stoom moeten afblazen eigenlijk
Dat vind ik nou ook altijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed op foto's![]()
![]()
Waarom maak je daar dan ook foto's van?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed op foto's
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta met alcohol op ook niet altijd charmant op foto's. Maar dat boeit mij iig geen ene kut
Ik ga toch geen foto's van anderen doorsturen.quote:Ik zie er nooit uit op foto's.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe het nooit goed op foto's
Lach ook altijd als een boer met kiespijn
Ik kom heel misschien, maar het zou mij niets uitmaken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de meesten daarvan niet op de foto willen, laat ik mijn camera gewoon thuis.![]()
![]()
Ghehequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet![]()
Ik sta met alcohol op ook niet altijd charmant op foto's. Maar dat boeit mij iig geen ene kut
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks moet van mij, ik wil gewoon een I told you so postenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had haar gisteren al gezegd dat ik haar moet masseren van jou, kan me alleen voorstellen dat jij dat liever zelf doet![]()
I know![]()
![]()
jij had toch een vriend?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom heel misschien, maar het zou mij niets uitmaken.
Jij moet gewoon komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Theoretisch zou ik ook kunnen komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de meesten daarvan niet op de foto willen, laat ik mijn camera gewoon thuis.
Alleen of dat handig is, is een tweede.![]()
Lijkt me leuk als je komt!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? Dus omdat ik een vriend heb mag ik niet meer het huis verlaten?
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel wat stoom moeten afblazen eigenlijk![]()
Aan de ketting, jeweet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat? Dus omdat ik een vriend heb mag ik niet meer het huis verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik me verveel. Laat dat nu nogal geregeld het geval zijn de laatste tijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als je komt!!![]()
![]()
Zorg er gewoon voor dat je je verveeltquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik me verveel. Laat dat nu nogal geregeld het geval zijn de laatste tijd!
![]()
Je weet nu al dat je vriend het alleen over zn werk gaat hebben als ie thuis isquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik me verveel. Laat dat nu nogal geregeld het geval zijn de laatste tijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ben ik mee bezig, ik lig nog in bedquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je je verveelt!
![]()
![]()
ik kom juist nooit als ik me verveelquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik me verveel. Laat dat nu nogal geregeld het geval zijn de laatste tijd
Ga je alsjeblieft vervelen. ALSJEBLIEFT!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik me verveel. Laat dat nu nogal geregeld het geval zijn de laatste tijdWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, ik lig nog in bed![]()
![]()
Dat kan je bij mij ook doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, ik lig nog in bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Is toch zo!!quote:
En dan breng ik croissantjes en thee op bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Past makkelijk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat jij er niet in kan![]()
/carequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat jij er niet in kan
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik, foto en TGND.quote:
Dan is het wel vol hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch zo!!
En dan breng ik croissantjes en thee op bed![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik, foto en TGND.
Dan is het wel vol hoor![]()
![]()
Ik verveel me nu ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je alsjeblieft vervelen. ALSJEBLIEFT!Maar weet niet wat de dag brengt. Ik zie alleen op tegen de afstand die ik moet afleggen dan
![]()
Was het dichtbij, was ik op zeker gekomen.. maar ja.. wie gaat er nu in deze uithoek een meet houden![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net of jij drie dames tevreden kan houden
kan jij toch doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
maar ja.. wie gaat er nu in deze uithoek een meet houden![]()
![]()
Nee, dat past niet, dus jij ligt er niet inquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net of jij drie dames tevreden kan houden![]()
![]()
Mehquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik verveel me nu ook.Maar weet niet wat de dag brengt. Ik zie alleen op tegen de afstand die ik moet afleggen dan
![]()
Was het dichtbij, was ik op zeker gekomen.. maar ja.. wie gaat er nu in deze uithoek een meet houden![]()
Waar moet je vandaan komen dan?What you forget, you are gonna repeat.
De afstand valt heus wel mee!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik verveel me nu ook.Maar weet niet wat de dag brengt. Ik zie alleen op tegen de afstand die ik moet afleggen dan
![]()
Was het dichtbij, was ik op zeker gekomen.. maar ja.. wie gaat er nu in deze uithoek een meet houdenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik moet kiezen tussen 2 vrouwen in mijn bed of 1 vrouw en een pup dan uhm sorry pupquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat past niet, dus jij ligt er niet in
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat maakt muhahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb je trouwens al genoeg sangria ingeslagen HUuppel?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dat valt niet te kiezen, Foto komt toch nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen 2 vrouwen in mijn bed of 1 vrouw en een pup dan uhm sorry pup![]()
![]()
Venlo. Maar ik haat autorijden, zeker alleenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh![]()
Waar moet je vandaan komen dan?
Ik haat vervelen alleen nog meer![]()
![]()
haal mij dan opquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Venlo. Maar ik haat autorijden, zeker alleen
Ik haat vervelen alleen nog meer
Als ik foto was zou ik komen, gewoon om jou te treiterenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat valt niet te kiezen, Foto komt toch niet
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Logisch ook ja om over Rotterdam te rijden![]()
en dan lekker de verwarming hoogzetten en dan mag je mijn borstkas insmeren met vicks vaporub
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en dan iedereen mobiel op FOK!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga ik de hele avond in een hoekje zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik foto was zou ik komen, gewoon om jou te treiteren![]()
![]()
Ik flikker je nog liever op de A15 eruit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
en dan lekker de verwarming hoogzetten en dan mag je mijn borstkas insmeren met vicks vaporub![]()
nu ben ik nieuwsgierig Hupquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen 2 vrouwen in mijn bed of 1 vrouw en een pup dan uhm sorry pup![]()
![]()
Dealquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik de hele avond in een hoekje zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo evil jij he !!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik flikker je nog liever op de A15 eruit.
Uitloggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:57 schreef Ishimaru het volgende:
Ik voorspel dat iedereen stiekem gaat fok!ken vanaf mijn laptop![]()
Ik doe niet aan Fok! als ik in gezelschap ben, dus ook niet als ik in gezelschap ben van Fok!kers
allemaal mobiel in de SC en dan iedereen stil irlquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik doe niet aan Fok! als ik in gezelschap ben, dus ook niet als ik in gezelschap ben van Fok!kers![]()
en dan hoor je af en toe een grinik ofzo
Dat weet ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Via mijn laptopquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Browser eraf flikkeren, kijken hoe ze dan willen fok!ken
[b]AirwiN schreef [/b]
Browser downloaden via geen idee > forum.fok.nl > inloggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Browser eraf flikkeren, kijken hoe ze dan willen fok!ken![]()
op je Bowser natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Browser eraf flikkeren, kijken hoe ze dan willen fok!ken
Als dat gebeurd ga ik gewoon weer naar huis. Daarvoor kom ik niet op een meeting..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
allemaal mobiel in de SC en dan iedereen stil irl![]()
en dan hoor je af en toe een grinik ofzo
Via de verkenner.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Browser eraf flikkeren, kijken hoe ze dan willen fok!ken![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik gewoon weer naar huis. Daarvoor kom ik niet op een meeting..
Not gonna happenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat gebeurd ga ik gewoon weer naar huis. Daarvoor kom ik niet op een meeting..
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga toch maar eens opstaan enzo....![]()
note to self: Stap nooit bij Foto in de autoWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik neem m'n e-hdd mee, daar staat Chrome installatie bestand opquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als er een browser aanwezig is in de OS.
![]()
Gelukkig.quote:
Anders ga ik gewoon iedereen die het doet ter plekke bespringen. En niet op een leuke manier
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
note to self: Stap nooit bij Foto in de auto![]()
![]()
helaas, noord-holland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef Ishimaru het volgende:
Wie komt er naast mij nog meer uit zuid holland?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig.
Anders ga ik gewoon iedereen die het doet ter plekke bespringen. En niet op een leuke manier
Of we sturen Jules op ze afquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gerustquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drinkt ie dan hun milkshake?
[ afbeelding ]![]()
Daar is mijn kat dus naar vernoemd he
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerust![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerust![]()
Die steenlever snapte het zeker niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerust![]()
Daar is mijn kat dus naar vernoemd heEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar ga ik wel vanuit!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die steenlever snapte het zeker niet?
Al beweert hij wel dat ie PF een keer heeft gezien
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef Ishimaru het volgende:
Wie komt er naast mij nog meer uit zuid holland?![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit!
Al beweert hij wel dat ie PF een keer heeft gezien!
![]()
Dus als ik zeg: Ezechiel 25:17quote:
Dan snap jij dat?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe laat kan ik jou verwachten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mirne
Jij komt ook naar de meet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee. Want het is al weet ik hoe lang geleden dat ik het gezien heb.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik zeg: Ezechiel 25:17
Dan snap jij dat?![]()
The path of the righteous man, is beset on all sides.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik zeg: Ezechiel 25:17
Dan snap jij dat?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Want het is al weet ik hoe lang geleden dat ik het gezien heb.quote:There's this passage I got memorized. Ezekiel 25:17. "The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee." I been saying that shit for years. And if you heard it, that meant your ass. I never gave much thought to what it meant. I just thought it was some cold-blooded shit to say to a motherfucker before I popped a cap in his ass. But I saw some shit this morning made me think twice. See, now I'm thinking, maybe it means you're the evil man, and I'm the righteous man, and Mr. 9 millimeter here, he's the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. Or it could mean you're the righteous man and I'm the shepherd and it's the world that's evil and selfish. I'd like that. But that shit ain't the truth. The truth is, you're the weak, and I'm the tyranny of evil men. But I'm trying, Ringo. I'm trying real hard to be the shepherd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The path of the righteous man, is beset on all sides.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodra ik het Duff bier heb, vertrek ik uit DH. Was gisteren uitverkocht, winkel zou bellen als ze het binnen hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik jou verwachten?![]()
Oh dat kan dus ook al vroeg zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zodra ik het Duff bier heb, vertrek ik uit DH. Was gisteren uitverkocht, winkel zou bellen als ze het binnen hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke meet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mirne
Jij komt ook naar de meet?
Deze wedervraag kan technisch gezien, gezien worden als een "Nee, ik weet niets van een meet af, dus mijn aanwezigheid is onwaarschijnlijk.".![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan dus ook al vroeg zijn?verwacht rond 12.00 een telefoontje
![]()
Ik heb zin in een fap
:/vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Ik ga zo maar eens een cadeautje voor mn broertje halen en tequila fixen.
Alleen.. ik heb geen zin
Herkenbaar... het geen zin hebben althans.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo maar eens een cadeautje voor mn broertje halen en tequila fixen.
Alleen.. ik heb geen zin
Ik moet nog douchen en naar de G&G.
![]()
En gelijk heb jequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik neem daar liever de tijd voor!
![]()
Ja, ik moet dus ook naar de G&G. Gelukkig zit die naast mijn huis. En de Saturn voor cadeau van broertje ook. Maar ik zit hier nog steeds naakt van na het douchen en heb echt geen zin om op te staan en me aan te kledenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar... het geen zin hebben althans.
Ik moet nog douchen en naar de G&G.
Naakt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik moet dus ook naar de G&G. Gelukkig zit die naast mijn huis. En de Saturn voor cadeau van broertje ook. Maar ik zit hier nog steeds naakt van na het douchen en heb echt geen zin om op te staan en me aan te kleden
Scheelt wel dat het op kruipafstand zit, jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik moet dus ook naar de G&G. Gelukkig zit die naast mijn huis. En de Saturn voor cadeau van broertje ook. Maar ik zit hier nog steeds naakt van na het douchen en heb echt geen zin om op te staan en me aan te kleden. Ik ben uit bed gekropen, verder nog niks gedaan en daar heb ik ook geen zin in
![]()
![]()
HAHAHA serieus, die film heb ik 4 weken terug gezien en dit springt soms zomaar in me hoofd. Geniaal .quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
DA DA DADADADADA DA CIRCUS! DA DA DADADADADA DA AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! POLKA DOT! POLKA DOT! POLKA DOT! AFRO!![]()
Bij mij dus ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
HAHAHA serieus, die film heb ik 4 weken terug gezien en dit springt soms zomaar in me hoofd. Geniaal .
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: