SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Laat me raden.... Egypte??quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
die zure blik? van mijn laatste rode zee ervaring
Heb je daar gezwommen, gedoken?![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat me raden.... Egypte??
Heb je daar gezwommen, gedoken?![]()
![]()
Zo lekker is datquote:![]()
Mag ik jou met zwitsal insmeren vannacht
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat me raden.... Egypte??
Heb je daar gezwommen, gedoken?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha dat plaatje is zo geniaal![]()
![]()
Heb ik net al gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lekker is dat![]()
Mag ik jou met zwitsal insmeren vannacht![]()
Maar is goed, ik neem het toch mee voor morgenochtend
What you forget, you are gonna repeat.
Wat heb je er allemaal mee ingesmeerd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik net al gedaan![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is goed, ik neem het toch mee voor morgenochtend![]()
![]()
Zwitsal kan je niet vaak genoeg smerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
![]()
DA DA DADADADADA DA CIRCUS! DA DA DADADADADA DA AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! AFRO CIRCUS! POLKA DOT! POLKA DOT! POLKA DOT! AFRO!What you forget, you are gonna repeat.
hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik lig zwaar gefrustreerd in bed![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
batterijen op?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Allesquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal mee ingesmeerd?
Massageolie neem ik ook mee, jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldDat is waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwitsal kan je niet vaak genoeg smeren
Ik zal je wel even foto's van mijn pener sturen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik lig zwaar gefrustreerd in bedEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Staat nu al dik een kwartier een vrachtwagen ongelofelijk veel lawaai te maken recht voor ons huisquote:![]()
![]()
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je wel even foto's van mijn pener sturen dan.What you forget, you are gonna repeat.
als een viswijf uit het raam hangen en ze de huid volscheldenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Staat nu al dik een kwartier een vrachtwagen ongelofelijk veel lawaai te maken recht voor ons huisWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!!
![]()
Maar dan moet ik het deken van me af doen, me weer iets aantrekken...quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als een viswijf uit het raam hangen en ze de huid volschelden![]()
gewoon nakendquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik het deken van me af doen, me weer iets aantrekken...
Hoezo dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moest zo hard lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!
Waarheid!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom niet? Het vriest niet op de slaapkamerquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo slaap je eigenlijk naakt met dit weer?![]()
![]()
![]()
Ga jij haar masseren vanavond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
maak er massageolie van, dan heb je je massage geregeldIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb een hekel aan naakt slapenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het vriest niet op de slaapkamermaar in de winter lijkt het me helemaal koud
Bij mij vriest het wel op de slaapkamer en ik slaap ook gewoon naaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom niet? Het vriest niet op de slaapkamer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vermoord mijzelf als ik met kleding aan slaap. Dan zit mn shirtje opeens strak om mn nek gewikkeld ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan naakt slapenmaar in de winter lijkt het me helemaal koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan naakt slapenmaar in de winter lijkt het me helemaal koud
Ik ben groot voorstander van naakt slapen![]()
![]()
En het slaapt gewoon niet fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vermoord mijzelf als ik met kleding aan slaap. Dan zit mn shirtje opeens strak om mn nek gewikkeld ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan
Ik ben groot voorstander van naakt slapen
ik sliep in een jogginspak, met thermoshirt en trui![]()
maar ik ben dan ook ziek![]()
Damnquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je wat aan als jij netjes met de kleren aan naast me ligt![]()
![]()
normaal gesproken heb ik een heel mooie nette pyjama hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb je wat aan als jij netjes met de kleren aan naast me ligt![]()
Ik zou stikken van de warmtequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Zo'n flanellen? Of 1 met van die voetjes eraan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik een heel mooie nette pyjama hoor![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook zwaar gefrustreerd, maar ik lig niet in bed..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lig ook zwaar gefrustreerd in bed!!!!![]()
ik lag te klappertandenquote:maar ik had dan ook 42 graden koorts
Doe dat vannacht maar dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat bedoelt ze nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
normaal gesproken heb ik een heel mooie nette pyjama hoor![]()
![]()
![]()
voetjes?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n flanellen? Of 1 met van die voetjes eraan?
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij is het dan tijd om de huisarts te bellen. Maar aangezien jij die.niet hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lag te klappertandenmaar ik had dan ook 42 graden koorts
Bitchquote:![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan tijd om de huisarts te bellen. Maar aangezien jij die.niet hebt
[..]
Bitch
[b]AirwiN schreef [/b]
42 gradenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik lag te klappertandenmaar ik had dan ook 42 graden koorts
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan
Ik ben groot voorstander van naakt slapen![]()
quote:Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi isquote:
als ik na het weekend nog ziek ben bel ik maar eens de huisartsenpost van het ziekenhuisquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan tijd om de huisarts te bellen. Maar aangezien jij die.niet hebt
[..]
Bitch![]()
Ik zou dan toch liever voor andere delen van het lichaam gaan. En als we het dan toch over schoonheid hebben, dan nog liever een mooi vrouwelijk lichaam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi is![]()
En ik ga niet liggen klappertanden omdat jij mijn deken jatquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet stikken van de warmte
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe lang heb je al zulke hoge koorts?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik na het weekend nog ziek ben bel ik maar eens de huisartsenpost van het ziekenhuis![]()
![]()
Ik denk dat het een dun stokje is die naar kaneel smaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi is
dinsdagavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al zulke hoge koorts?
Ja, maargoed, dat bezit Kaneel niet. Een mooi vrouwlijk lichaam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch liever voor andere delen van het lichaam gaan. En als we het dan toch over schoonheid hebben, dan nog liever een mooi vrouwelijk lichaam.What you forget, you are gonna repeat.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Verschilt. Ik denk dat die van Kaneel wel mooi is
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet je wel dat als je 42 graden koorts hebt je dood aan het gaan bent..![]()
* AldoTheApache belt alvast de begrafenisondernemer![]()
Wie zegt dat ik jouw deken ga jattenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik ga niet liggen klappertanden omdat jij mijn deken jat?
Ik neem trouwens maar wel even en kussen mee![]()
![]()
Dat lijkt me sterk jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maargoed, dat bezit Kaneel niet. Een mooi vrouwlijk lichaam.![]()
![]()
Bezat ik dat maar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maargoed, dat bezit Kaneel niet. Een mooi vrouwlijk lichaam.
Dit is wel serieus he..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
* AldoTheApache belt alvast de begrafenisondernemer![]()
![]()
![]()
Omdat jij sowieso al een knapperd bentquote:
ik ga niet dood, denk ikquote:Ik voel me vandaag namelijk al een stukje beter als gister
ik vind het altijd zo lame om te bellen als je griep hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel gewoon nu. Als je maandag pas belt ben je weer een halve week verder.![]()
![]()
plus: zie post hierboven
Ik enquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jouw deken ga jatten?
Ik neem trouwens maar wel even en kussen mee
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeetje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat jij sowieso al een knapperd bent
Mja, wat is je koorts nu dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga niet dood, denk ikIk voel me vandaag namelijk al een stukje beter als gister
Nog steeds 42 graden?![]()
42 graden koorts is geen "normale" griep.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo lame om te bellen als je griep hebt![]()
![]()
plus: zie post hierboven![]()
Nee, 39 nog ietsquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, wat is je koorts nu dan?
Nog steeds 42 graden?
Dat is al beter. Maar normaal gesproken moet je opgenomen worden in het ziekenhuis bij 40,5 of hoger, als ik het goed heb.quote:What you forget, you are gonna repeat.
serieus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is al beter. Maar normaal gesproken moet je opgenomen worden in het ziekenhuis bij 40,5 of hoger, als ik het goed heb.
Ah, maar 42 graden is echt levensbedreigend hoor. Ik zou daar de volgende keer toch maar mee naar de huisarts gaan. Vanaf 42 graden denatureren je eiwitten, waardoor je lichaam de temperatuur niet meer kan regelen ofzo.. waardoor het alleen nog maar verder stijgt.quote:![]()
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vervelend dat ik vanavond in Leiden ben.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: