Oh ja, mooi voorprogramma voor TdJquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Morgen om 20:00uur op RTL5, bijna 2 uur lang opvallende Idols-audities
Inderdaad, haal hem mooi weg, doe iemand anders voor voice-overs en laat die "presentator" in de studio maar mooi zitten.quote:
Precies. Ik vind die beelden best leuk, maar zap weg om deze dude(ns).quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Inderdaad, haal hem mooi weg, doe iemand anders voor voice-overs en laat die "presentator" in de studio maar mooi zitten.
Ik heb het eerste half uur al gemist en om 21.25 ga ik naar Ned 3, maar hij staat aanquote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef MissJ het volgende:
vanavond van 20.00 tot 22.00 op RTL5
wie gaat ook kijken?
ik ook! Dát was nog eens een leuke talentenjacht.quote:
Briljant vanwege de eenvoud, gewoon auditie in een lullig hotelzaaltje, een theaterronde en dan live shows. En vooral die thema's bij de liveshows doen ze nergens meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook! Dát was nog eens een leuke talentenjacht.
Nee het is de herhaling van de herhaling van de herhalingquote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
O, is 't wat? Ik zit al middenin een film.
Ditquote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Briljant vanwege de eenvoud, gewoon auditie in een lullig hotelzaaltje, een theaterronde en dan live shows. En vooral die thema's bij de liveshows doen ze nergens meer.
Nu zijn vaak de audities al zo spectaculair dat de rest tegenvalt.quote:
ach ja, het is best geinig. Maar veel herhaling inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
O, is 't wat? Ik zit al middenin een film.
Ik haakte een beetje af bij weer de auditie van Nick Schilderquote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
ach ja, het is best geinig. Maar veel herhaling inderdaad.
Ja en zijn enoooorme zenuwen, wel aandoenlijk wetende dat hij jaren later in de rode stoel van de The Voice zat.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Nick met dat haar.Ik kijk niet, weet het nog goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |