Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:49 schreef DroogDok het volgende:
Iedereen zit natuurlijk te wachten op het slechtste van Idols wereldwijd.
Dus datquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
Had maar gewoon met Peter van der Vorst weer gedaan
Och wel een lekkere tijd zo een half uurtje even. Of minder natuurlijk, zal wel weer reclame inzitten natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:15 schreef iBenny het volgende:
Ohw, het is dus ma-vr van 18:30 t/m 19:00 uur. Zaterdag krijg je een compilatie van de afgelopen dagen
Ik niet. Ik vind het gevoel van plaatsvervangende schaamte een stuk minder fijn dan het gevoel wat je krijgt van een prachtig gezongen lied door iemand die goed kan zingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:49 schreef DroogDok het volgende:
Iedereen zit natuurlijk te wachten op het slechtste van Idols wereldwijd.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef female81 het volgende:
Wat een bagger, die eerste aflevering.
Ik heb nog ergens een oude dvd liggen met een samenvatting van het eerste Nederlandse seizoen van Idols, en heb het idee dat ik bijna de helft van die dvd in dit uur voorbij heb zien komen.
En wat betreft Ferry Doedens: zelfs een simpel autocue-programmatje maken blijkt een vak te zijn. Dat doet die kerel van 'De 25' toch beter. Op de een of andere manier 'loopt' het niet. Maar misschien is zelfs zó'n soort programma iets wat je op den duur moet leren.
Dankje, even aangepastquote:Op zondag 10 februari 2013 13:08 schreef MissJ het volgende:
volgens mijn tvgids is het om 18.35, dus niet 18.30
Vreemd! Nou ja, we merken het welquote:Op zondag 10 februari 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, even aangepast
Op tvgids.nl staat trouwens heel iets anders (16 en zwanger)
hoop het!quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Yep. Wie weet lijkt de nieuwe show van SBS er een beetje op
Oh ja, mooi voorprogramma voor TdJquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef iBenny het volgende:
Morgen om 20:00uur op RTL5, bijna 2 uur lang opvallende Idols-audities
Inderdaad, haal hem mooi weg, doe iemand anders voor voice-overs en laat die "presentator" in de studio maar mooi zitten.quote:
Precies. Ik vind die beelden best leuk, maar zap weg om deze dude(ns).quote:Op maandag 8 juli 2013 15:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Inderdaad, haal hem mooi weg, doe iemand anders voor voice-overs en laat die "presentator" in de studio maar mooi zitten.
Ik heb het eerste half uur al gemist en om 21.25 ga ik naar Ned 3, maar hij staat aanquote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef MissJ het volgende:
vanavond van 20.00 tot 22.00 op RTL5
wie gaat ook kijken?
ik ook! Dát was nog eens een leuke talentenjacht.quote:
Briljant vanwege de eenvoud, gewoon auditie in een lullig hotelzaaltje, een theaterronde en dan live shows. En vooral die thema's bij de liveshows doen ze nergens meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook! Dát was nog eens een leuke talentenjacht.
Nee het is de herhaling van de herhaling van de herhalingquote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
O, is 't wat? Ik zit al middenin een film.
Ditquote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Briljant vanwege de eenvoud, gewoon auditie in een lullig hotelzaaltje, een theaterronde en dan live shows. En vooral die thema's bij de liveshows doen ze nergens meer.
Nu zijn vaak de audities al zo spectaculair dat de rest tegenvalt.quote:
ach ja, het is best geinig. Maar veel herhaling inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
O, is 't wat? Ik zit al middenin een film.
Ik haakte een beetje af bij weer de auditie van Nick Schilderquote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
ach ja, het is best geinig. Maar veel herhaling inderdaad.
Ja en zijn enoooorme zenuwen, wel aandoenlijk wetende dat hij jaren later in de rode stoel van de The Voice zat.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Nick met dat haar.Ik kijk niet, weet het nog goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |