quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 15-01-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 087 Pino112
02. 086 minthy
03. 053 henkde_j
04. 027 SilentChaos
05. 023 3rdRock
06. 023 ieniminimuis
07. 018 Roel_Jewel
08. 016 Mexicanobakker
09. 013 alors
10. 013 rubbereend
11. 012 D.
12. 010 wolfrolf
13. 009 Dagoduck
14. 009 Timo20
15. 008 CindieY
16. 006 Fluxy
17. 006 FZN05
18. 003 Mr.Houdoe
19. 003 DaMook
20. 003 JaneDoe
Reeks-statistieken!
Wat?! Waarom sta ik bijna bovenaan? Wat heb ik gedaan?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Toch al 109 van deze topics geopend.
De krenten uit de pap, zeg maar. De bedorven krenten.
[..]
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat?! Waarom sta ik bijna bovenaan? Wat heb ik gedaan?!
Paniek!!
Oh, een vrij laag aantal... Dan kom ik tenminste niet in de dag top-100quote:
Niet doen alsof je een leven hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, een vrij laag aantal... Dan kom ik tenminste niet in de dag top-100
Dat heb ik ook niet. Ik haal adem, daarmee is alles gezegdquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet doen alsof je een leven hebt.
dezen muziek.quote:
ik ben geniaal jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je rolfjen bedoelde.
Die is nu weg. Niet mijn schuld btw.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben geniaal ja
mijn grappen zijn altijd goed nooit slecht
en jouw header is gewoon tof en dat is geen grap
zmmeh ik snapnietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is nu weg. Niet mijn schuld btw.
Tuurlijk ben jij geniaal!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben geniaal ja
mijn grappen zijn altijd goed nooit slecht
en jouw header is gewoon tof en dat is geen grap
Ohquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk in de OP. Er is geen header met DJ's meer.
TS. Het ligt altijd aan de TS.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh
Wie heeft hem weer toegevoegd?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh
Wie heeft hem weer toegevoegd?
Don't you even go there...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
klapjes op die verrukkelijke billen kan je krijgen
Ah, nu zie ik het... Oud, blond en achterlijk hierquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het... Oud, blond en achterlijk hier![]()
![]()
Lief!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik om 6u, ook niet leuk...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen. Morgen 5:30 op
Dinsdag moest ik dat ook al
booeehoeeeeeeeeeeeeeeee
... nee ik moet blij zijn dat ik een baan heb!!!!!!!!!1!!!!!11
driefasenspanningquote:
Sorry, zo goed ben ik niet meer op de hoogte... M'n opleiding in elektrotechniek is met gemak 20 jaar geledenquote:
hier ook uurtje of 6, maar donderdag is mijn roostervrije dag. Maar moet toch nog wat werk doen vanaf huis. Geen probleemquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik om 6u, ook niet leuk...![]()
Slaap lekker
Het zou geen probleem zijn als dat mijn dagelijkse werktijden waren. Meestal werk ik van 14 tot 22u, dan is dit iets andere koekquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook uurtje of 6, maar donderdag is mijn roostervrije dag. Maar moet toch nog wat werk doen vanaf huis. Geen probleem
heb geen opleiding in die richting gehad,maar door schade en schande er het nodige van geleerd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, zo goed ben ik niet meer op de hoogte... M'n opleiding in elektrotechniek is met gemak 20 jaar geleden
als het opeens afwijkt is dat inderdaad heel naarquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zou geen probleem zijn als dat mijn dagelijkse werktijden waren. Meestal werk ik van 14 tot 22u, dan is dit iets andere koek
Ik heb het nog steeds over 220V, oude gewoontenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb geen opleiding in die richting gehad,maar door schade en schande er het nodige van geleerd.
Zoals dat je een 220V (1986 hebben we het over, geen 230V dus) versterker zou kunnen aansluiten op een 3-fasen aansluiting. Ja, het schijnt te kunnen geloof ik, maar moet je wel de goede twee gaten van de drie pakken. Vriend van mij deed dat niet, was niet best voor de versterker
Dank, ik heb me voorgenomen het gewoon te gaan overlevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
als het opeens afwijkt is dat inderdaad heel naarsterkte
het zei KNAL en toen kwam er rook uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds over 220V, oude gewoonten![]()
Was hij naar de knoppen?
Whehequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zei KNAL en toen kwam er rook uiten de hele boerderij zat zonder stroom
Godsammequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
ehbben de 3voor12 luisteraars natuurlijk al gehoord....maar wat een pareltje!
prachtig toch? die clip alleen al. ik vraag me af of die carnavallers wisten wat het uiteindelijke resultaat zou worden...quote:
trustenquote:
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-chick-geregeld'-post.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heads Will Roll
(sorry voor de vertraging, de vrouw in het leven wilde even aandacht)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-ik-heb-een-chick-geregeld'-post.
quote:
Ik gun Pinootjen ook het allerbesten hoor.quote:
Liedje zingen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik heb een deuntje in mijn hoofd, vermoedelijk een kinderserie of iig een serie uit mijn jeugd en ik kan er niet opkomen wat het is. en googelen gaat ook niet wat ik weet eigenlijk alleen maar....ta da da da DAM en het lijkt een beetje op t baywatchbegin
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Pinootjen ook het allerbesten hoor.
Step by Step?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik heb een deuntje in mijn hoofd, vermoedelijk een kinderserie of iig een serie uit mijn jeugd en ik kan er niet opkomen wat het is. en googelen gaat ook niet wat ik weet eigenlijk alleen maar....ta da da da DAM en het lijkt een beetje op t baywatchbegin
nee, nooit naar gekeken dus dat kan nietquote:
geen mic. en meer dan ta da da da dam weet ik ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Liedje zingen!
http://vocaroo.com/
Hmm deze lijkt er ook opquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, nooit naar gekeken dus dat kan niet
het gaat echt om te tonen die je hoort wanneer je het baywatchlogo in beeld krijgt:
[..]
geen mic. en meer dan ta da da da dam weet ik ook niet
Oordopjes op je mic ingang aansluiten werkt ook als microfoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het gaat echt om te tonen die je hoort wanneer je het baywatchlogo in beeld krijgt:
[..]
nee, ook nooit naar gekeken. ik denk echt dat het een tekenfilmserie is......quote:
en de mic-ingang aan de voorkant van de pc werkt volgens mij niet....nooit gebruikt, vond toch nog een headset maar die reageert niet. en ik ehb geen zin om achter de pc te gaan kruipen nu. zal er mee moeten leren leven denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oordopjes op je mic ingang aansluiten werkt ook als microfoon
we zoeken dus een Amerikaanse theme song uit die tijd. Laten we Dr Bagger oproepen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en dat vind ik dan weer niksquote:
nee, het hoeft niet amerikaans te zijn. ik weet alleen dat het uit mijn jeugd is en dat het dus ergens tussen nja....1986 en 1994 ofzo uitgezonden zal zijn. en ik vermoed een tekenfilmserie...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
we zoeken dus een Amerikaanse theme song uit die tijd. Laten we Dr Bagger oproepen.
MUZ / Help, ik zoek... #338quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, het hoeft niet amerikaans te zijn. ik weet alleen dat het uit mijn jeugd is en dat het dus ergens tussen nja....1986 en 1994 ofzo uitgezonden zal zijn. en ik vermoed een tekenfilmserie...
ALF had ook een inro met piano!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, het hoeft niet amerikaans te zijn. ik weet alleen dat het uit mijn jeugd is en dat het dus ergens tussen nja....1986 en 1994 ofzo uitgezonden zal zijn. en ik vermoed een tekenfilmserie...
ga ik toch maar ff doen jaquote:
het gaat niet om de piano maar echt om die pa da da da dam die je hoort wanneer het baywatchlogo in beeld komtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ALF had ook een inro met piano!
okquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het gaat niet om de piano maar echt om die pa da da da dam die je hoort wanneer het baywatchlogo in beeld komtdat stukje op 2-3 seconden
maar ik ga ff hiernaast vragen
nee, keek ik niet naar. ik denk echt dat het een tekenfilmserie is die eind jaren 80, begin jaren 90 op Ketnet op Telekids werd vertoond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
Je zoekt toch niet gewoon naar Miami Vice muziek? al is dat allemaal drumcomputer.
als dat zo is haak ik even af. kan ik gaan slapen ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, keek ik niet naar. ik denk echt dat het een tekenfilmserie is die eind jaren 80, begin jaren 90 op Ketnet op Telekids werd vertoond.
trusten, dank voor je moeitequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat zo is haak ik even af. kan ik gaan slapen ook
Die onnderste!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef themauster het volgende:
Ik zat net te bedenken dat ik ''vroeger'' altijd verplicht naar de duitse kindertelevisie moest kijken. Zat op Youtube te kijken of ik nog wat terug kon vinden daar van.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
wahahaha, het was gewoon David de Kabouter!
LOL wat het dus wasquote:
ik heb geen idee. ik zat een film te kijken en ineens zit dat deuntje in mn hoofd. en het wilde er niet uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Hoe kan je dat nou opeens in je hoofd krijgen?
De laatste aflevering van de 1e David de Kabouter is nog steeds een jeugdtrauma voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
Dat kreeg je als je alleen maar Ned 1,2, en 3 + de duitse zenders had. Wij kregen in ons dorp pas in 1990 kabeltelevisiequote:
Verkapte "ik kijk naar SBS"-postquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
Hee, dit deuntje gebruiken ze bij SBS Huizenjacht oid
die kan ik me niet meer herinneren..... die 2e, die rechter, was btw een neppert! alleen Dr David was koel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef themauster het volgende:
[..]
De laatste aflevering van de 1e David de Kabouter is nog steeds een jeugdtrauma voor mij.
Ik ken het nog, net als de Mainzelmannetjes oidquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kreeg je als je alleen maar Ned 1,2, en 3 + de duitse zenders had. Wij kregen in ons dorp pas in 1990 kabeltelevisie.
Geeft niks jong, schaam je nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)ring-140/huizenjacht
Dit intro dus.
Klopt , in de laatste aflevering veranderden David&Lisa in bomen en toen zei mijn moeder ja zo gaan kabouters dood. Ik was 4 verdommequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kan ik me niet meer herinneren..... die 2e, die rechter, was btw een neppert! alleen Dr David was koel!
Die zijn er nog wel gemoderniseerd zag ik laatstquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken het nog, net als de Mainzelmannetjes oid
arme jongenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Klopt , in de laatste aflevering veranderden David&Lisa in bomen en toen zei mijn moeder ja zo gaan kabouters dood. Ik was 4 verdommeen ik heb jaren geloofd dat bomen dode kabouters waren
.
Echt?! Tofquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zijn er nog wel gemoderniseerd zag ik laatst.
zegt me wel iets, is van janosz. als je daar op googlet moet je iets vinden....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Nu we het toch over oude tekenfilms hebben...
Iemand een idee welke tekenfilm ik zoek?
Volgens mij gaat het over een mol en een ander dier dat constant rondloopt met een houten speelgoed eend met tijgerprint (geel/zwart). Volgens mij Duits of Tsjechisch. En de naam Minosj/Manosj schiet mij te binnen.
Die was altijd bij Villa Achterwerk toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef henkde_j het volgende:
Nu we het toch over oude tekenfilms hebben...
Iemand een idee welke tekenfilm ik zoek?
Volgens mij gaat het over een mol en een ander dier dat constant rondloopt met een houten speelgoed eend met tijgerprint (geel/zwart). Volgens mij Duits of Tsjechisch. En de naam Minosj/Manosj schiet mij te binnen.
top plaat.quote:
ik heb serieus jaren, echt heel lang, een stuk van een nummer in mijn hoofd gehad dat steeds opborrelde. Geen idee waarom, maar opeens kwam het weer boven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Hoe kan je dat nou opeens in je hoofd krijgen?
En hij draaide hem het volgende weekeinde. Heb hem een mailtje gestuurd dat onze net geboren zoon Roel nu ook wat van papa's muzieksmaak te horen kreeg, las hij ook nog voor (Roel is van 20-6)quote:Ha Vincent,
Bedankt voor je vrolijke reactie. Top!
De suggestie die je aandraagt vind ik helemaal geweldig. Een vergeten hit. Toen. En nu nog steeds. Waanzinnig nummer! Heb indertijd de 12-inch gekocht in de aanbiedingenbak bij de V&D, herinner ik me plotseling :-)
Ik ga 'm komende zaterdag (26 juni) voor je draaien.
mooi verhaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb serieus jaren, echt heel lang, een stuk van een nummer in mijn hoofd gehad dat steeds opborrelde. Geen idee waarom, maar opeens kwam het weer boven.
Dikke twee jaar terug weer eens een zoekpoging gedaan, en eindelijk gevonden wat het was! En ik vond het eigenlijk een geweldig nummer! Ik ben een 80s kid, hou dat even in gedachten.
Kwam er op een zaterdag achter, en wilde het delen met een radio DJ. Ekdom of Stenders waren normaal gesproken mijn eerste kandidaten, maar die hadden geen show die avond.
Uitgeweken naar Radio2 waar Bert Haandrikman bezig was. Zijn reactie per mail:
[..]
En hij draaide hem het volgende weekeinde. Heb hem een mailtje gestuurd dat onze net geboren zoon Roel nu ook wat van papa's muzieksmaak te horen kreeg, las hij ook nog voor (Roel is van 20-6)
Nummer in kwestie:
Ah,quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zegt me wel iets, is van janosz. als je daar op googlet moet je iets vinden....
mm, toch niet...maar ik zit warm denk ik...
en een goed nummer! Vind ik dan.quote:
nee, idd....maar dat asocieerde ik er wel mee op de 1 of andere manier....en Richard Scarry? al is dat echt iets anders volgens mij...quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah,
Maar dit is niet dezelfde tekenfilm als met die blinde mol en houten tijger eend
Haha tofquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb serieus jaren, echt heel lang, een stuk van een nummer in mijn hoofd gehad dat steeds opborrelde. Geen idee waarom, maar opeens kwam het weer boven.
Dikke twee jaar terug weer eens een zoekpoging gedaan, en eindelijk gevonden wat het was! En ik vond het eigenlijk een geweldig nummer! Ik ben een 80s kid, hou dat even in gedachten.
Kwam er op een zaterdag achter, en wilde het delen met een radio DJ. Ekdom of Stenders waren normaal gesproken mijn eerste kandidaten, maar die hadden geen show die avond.
Uitgeweken naar Radio2 waar Bert Haandrikman bezig was. Zijn reactie per mail:
[..]
En hij draaide hem het volgende weekeinde. Heb hem een mailtje gestuurd dat onze net geboren zoon Roel nu ook wat van papa's muzieksmaak te horen kreeg, las hij ook nog voor (Roel is van 20-6)
Nummer in kwestie:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
nee, die mol met die speelgoedeend kan ik niet vinden...en het is bedtijd.
slaap lekker!
Whehe, zoek ik verder...kom ik dit tegenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, idd....maar dat asocieerde ik er wel mee op de 1 of andere manier....en Richard Scarry? al is dat echt iets anders volgens mij...
quote:Op maandag 23 november 2009 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een tekenfilm die ik vroeger vaak keek. Het zijn korte verhaaltjes over een mol/egel een zwart gele tijger, en een van deze figuren had een eend op wieltjes. Als ik het goed had werd een van de stemmen ingesproken door Kees Prins.
Ik dacht altijd dat het Manosh heette, maar ik kan er nergens iets over terugvinden.
Iemand een idee?
Edit: Het werd meen ik ook op de Duitse tv uitgezonden, wellicht dat het origineel een duitse tekenfilm was.
Tofquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe, zoek ik verder...kom ik dit tegen
[..]
Ik ga met je mee.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.
Naja, ik ga ook slapen
wehehe, coolquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe, zoek ik verder...kom ik dit tegen
[..]
Ga ook slapen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:36 schreef minthy het volgende:
Godsamme, ik krijg een lamme arm van al dat uitzwaaiwerk...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal zo wel moeten, ja... Verneukt ritme
Dank je!quote:
Ja hallo!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga slapen liefjes!
Truste allemaal.
Whehe, dat klinkt al een stuk beter dan gisterenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:16 schreef SilentChaos het volgende:
Dat effect heb ik vaker op vrouwen
De reden waarom ik nooit luister in de ochtendquote:
Roel weet niet wat hem overkomt als hij zo binnenkomtquote:
Dat jong raakt nog van de legquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Roel weet niet wat hem overkomt als hij zo binnenkomt
quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Roel weet niet wat hem overkomt als hij zo binnenkomt
quote:
Werk zequote:Op donderdag 17 januari 2013 07:39 schreef minthy het volgende:
Op naar werk, misschien dat ik tussendoor m'n kop nog even om het hoekje kom steken
Brother from another mother!!!quote:
Haha, reageert ze alweer zuur?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
Fleur is echt niet compatible met Giel's grapjes
Goeie timing!quote:
Toen ik nog in Maastricht woonde, ging ie kapot toen het -19 wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goeie timing!
Ben blij dat ik de mijne van de zomer stukging
Giel vroeg eigenlijk heel simpel wat ze van een nummer vond omdat zij hem nog nooit had gehoord.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, reageert ze alweer zuur?
Wat had Giel nou weer dan?
Dan is het praktisch zomer voor jou nu met deze temperaturenquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen ik nog in Maastricht woonde, ging ie kapot toen het -19 was.
Dus wat dat betreft, valt 't nog mee.
We wonen gehuurd, dus zit in contract. Dat scheelt. Maar ik wil toch NU douchen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan is het praktisch zomer voor jou nu met deze temperaturen
Wel altijd een kutuitgave
ja, die lucht!quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We wonen gehuurd, dus zit in contract. Dat scheelt. Maar ik wil toch NU douchen...
Watquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Giel vroeg eigenlijk heel simpel wat ze van een nummer vond omdat zij hem nog nooit had gehoord.
Giel omschreef dat uiteraard met de term dat zij er "maagdelijk" in stond...
Meteen die reactie weer, zo van: NOU WAT ZEG JE NOU
Zei ze niet letterlijk, maar je hoorde de toon wel weer
Dat scheelt dan iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We wonen gehuurd, dus zit in contract. Dat scheelt. Maar ik wil toch NU douchen...
Mensen begrijpen nooit dat ik het echt een fantastisch mooie plaat vindquote:
Tsja, toen het net uitkwam vond ik het een verschrikkelijke plaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen begrijpen nooit dat ik het echt een fantastisch mooie plaat vind
Komt miscshien ook door de clipBirgit
Dat heb ik dus ook!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, toen het net uitkwam vond ik het een verschrikkelijke plaat.
Nu vind ik het een van de mooiste Nederlandstalige nummers
Ik zoek hem volgende week even opquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook!!!
Niet tegen m'n pappa zeggen hoor
Gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zoek hem volgende week even op
Wat een immense doos. Kan Jurgen vd Berg niet terugkomen. Wat een baas is dat.quote:
heb ik ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, toen het net uitkwam vond ik het een verschrikkelijke plaat.
Nu vind ik het een van de mooiste Nederlandstalige nummers
Jurgen en Giel, die hadden echt chemie met z'n 2enquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een immense doos. Kan Jurgen vd Berg niet terugkomen. Wat een baas is dat.
had ik al die tijd en energie maar in mijn scriptie gestoptquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
Toch al 109 van deze topics geopend.
De krenten uit de pap, zeg maar. De bedorven krenten.
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Project afgerond met onder voorbehoud een 7.5 a 8.
Ik. Kan. Niet. Wachten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Laura Jansen komt 22 maart met een nieuwe cd!![]()
![]()
top!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
Heb ze ook op Parkpop gezien, vond het ook erg leukquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Astroids Galaxy Tour!
Waren live trouwens ook errug leuk! Lang leve bevrijdingsfestival op loopafstand!
Zo uniek is dat niet hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:50 schreef henkde_j het volgende:
Damn 4x zakken voor brommer theorie_____________!
quote:Schaatsplezier Breukelen vergald
Onverlaten hebben het flink aangewakkerde schaatsplezier van talloze fanaten vergald door de natuurijsbaan in Breukelen te vernielen. Vandaag zouden naar verwachting 600 sportievelingen de ijzers onderbinden, maar deze hele vorstperiode zal daar waarschijnlijk geen sprake meer van zijn.
Vandalen slopen ijsbaan
Er zijn tientallen wakken en plassen ontstaan, waarschijnlijk nadat er vele zakken zout op het ijs zijn leeggegooid. Voorzitter Gerard Been is schaatsliefhebber in hart en nieren, maar na deze tegenslag wil hij het bijltje erbij neergooien.
„Dit bedenk je toch niet? Ik ben zo kwaad dat mensen moedwillig de baan om zeep hebben geholpen. We zijn een club met zo’n zestig vrijwilligers. Dat er op deze manier mee wordt omgegaan, daar word je beroerd van.”
dit vind ik wel een beetje ver gaan.quote:
Wat een account wat een account!11!1!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domien, je zit onder het verkeerde account ingelogd
mint is er maar druk meequote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 16-01-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 087 minthy
02. 059 Pino112
03. 040 ieniminimuis
04. 038 wolfrolf
05. 034 henkde_j
06. 032 Againzender
07. 019 themauster
08. 019 Mexicanobakker
09. 016 alors
10. 015 Roel_Jewel
11. 011 3rdRock
12. 010 CindieY
13. 009 SilentChaos
14. 004 Sirolf
15. 004 InTrePidIvity
16. 004 TradeMarkie
17. 002 Evertjan
18. 002 rubbereend
19. 002 Da_Sandman
20. 002 Dagoduck
Reeks-statistieken!
Leuk om te zienquote:
Goed man!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
En ik doe verdomme zo m'n best om me in te houden...quote:
nog minder posten, of meer in 1 post stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik doe verdomme zo m'n best om me in te houden...
Volgens mij was dat onze nachtelijke conversatie weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Knop radioquote:
Dan moeten we daar maar mee kappen, het is niet anders...quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat onze nachtelijke conversatie weer
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moeten we daar maar mee kappen, het is niet anders...
dat lukt blijkbaar niet zo goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope... Maar Pino lokt me uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat lukt blijkbaar niet zo goed
moet ik hem voor je slaan?quote:
zet hem dan uit! en leer fatsoenlijk typen op je gsmquote:
Ik typ niet op m'n GSM.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zet hem dan uit! en leer fatsoenlijk typen op je gsm
Matildaquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Pfff, in alle 2 de boxen staat 1 supervette plaat en 1 superkut nummer....
Laat maar dan...
Kom je uit het stenen tijdperk?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
autocorrect op je laptop/pc
jewel, maar nog niet in het wild gespot.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom je uit het stenen tijdperk?
Ooit van tablets zoals de iPad gehoord?
birdfightquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kom je uit het stenen tijdperk?
Ooit van tablets zoals de iPad gehoord?
Oeh, graag! Ik mag hopen voor je dat je een beetje lang bent, anders vrees ik het ergste...quote:
Knop radioquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die Ekdom trouwens een verschrikkelijke jingles
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die Ekdom trouwens een verschrikkelijke jingles
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Dammit pino
Trage gprs verbinding nekt me
zie #262quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind Bruises toch wel een beetje nep-country muziek
draai dan gewoon echte.
Achter aansluitenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
Hee henk hoe zit het met mijn twitter larry met fluit avatar?
Nu je mond houden, ik duik een vergadering inquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
er zit een knop op je autocorrect
ik ben niet lang, nergens voor nodig, dat is alleen maar een handicap als ik aanvalquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, graag! Ik mag hopen voor je dat je een beetje lang bent, anders vrees ik het ergste...
yeah, rightquote:
tuurlijk doet hij dat. Hij is een nette man.quote:
maar soms wat chaotisch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
tuurlijk doet hij dat. Hij is een nette man.
past dat nog in de uitzending, normaal gesproken krijgen ze het al niet in die 2 uur geproptquote:
ik denk dat zijn producer als een gek nu dingen aan het schappen is. Of dat ie denkt, ach laat die gast met zijn plaat maar in de stront zakken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
past dat nog in de uitzending, normaal gesproken krijgen ze het al niet in die 2 uur gepropt
Oh dan verplaatsen ze het gewoon naar 's avondsquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
past dat nog in de uitzending, normaal gesproken krijgen ze het al niet in die 2 uur gepropt
Goed bezig!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Functioneringsgesprek gehad
Ondanks m'n drankgebruik functioneer ik nog prima
daar moet natuurlijk op gedronken worden!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Is jouw chef de heer B.E. Neveld?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Altijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daar moet natuurlijk op gedronken worden!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is jouw chef de heer B.E. Neveld?
dat was dus die ruis die ik hoorde, ging al denken dat het aan mijn radio lag. Dus ik zat alweer aan de knoppen hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef alors het volgende:
Sander draai die schuif eens dicht van je beller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |