Daar bijt je doorheen, het werkt nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je er van dat hele bittere spul op smeren om het af te leren!
Dat helpt toch niet man. Dan krab ik ze er wel afquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan moet je er van dat hele bittere spul op smeren om het af te leren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:21 schreef -supergirl- het volgende:
maar TS heeft het over plaknagels. in zo'n pakje weetjewel gewoon van de drogist.
en in de rest van het topic gaat het volgens mij over acryl/gelnagels
french manicure is trouwens
Gebrek aan kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ze genomen omdat je nagels van extreem slechte kwaliteit zijn of vind je dat soort nagels mooier dan natuurlijke nagels?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
ik? een gebrek aan kennis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebrek aan kennis.![]()
Heb je ze genomen omdat je nagels van extreem slechte kwaliteit zijn of vind je dat soort nagels mooier dan natuurlijke nagels?
Nee, gebrek aan kennis bij ons. Verschil tussen gel- en acrylnagels weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik? een gebrek aan kennis?
dat soort nagels zijn in ieder geval mooier dan mijn eigen nagels. ik zeg niet dat ze per definitie mooier zijn dan alle nagels.
Heb je niet een foto van je nagels toevallig? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb ook acrylnagels, super kort en natuurlijk. Lakje eroverheen en dan zie je er niks vanZijn even lang en breed als m'n natuurlijke nagels, ze komen niet over het randje heen. Die in de OP vind ik wel ordi.
Ja alleen deze is ouder, ik doe ze nu nog korter, vind dit zelfs te lang. Maar ik vind niet dat je meteen 'ziet' dat ze nep zijn, je kan ze ook gewoon zo vijlen als ze natuurlijk zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je niet een foto van je nagels toevallig? Ben wel benieuwd.
Onderste vind ik het mooist. Die nagels met die glinsters erop vind ik echt wanstaltig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja alleen deze is ouder, ik doe ze nu nog korter, vind dit zelfs te lang. Maar ik vind niet dat je meteen 'ziet' dat ze nep zijn, je kan ze ook gewoon zo vijlen als ze natuurlijk zijn.
[ afbeelding ]
Dit is van de andere kant gezien:
[ afbeelding ]
Dat lakje heb ik btw zelf gedaan, ik rommel soms wat aan met lakjes en printjes enzo. Met oud en nieuw had ik trouwens dit:
[ afbeelding ]
En dit zijn mijn natuurlijke nagels met een printje (ook zelf gedaan):
[ afbeelding ]
Het punt is gewoon dat ze nu altijd van dezelfde lengte zijn en niet om de haverklap afbreken. Dus gewoon altijd mooie verzorgde nagels.
Het gaat om de vorm en lengte, niet om de print.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onderste vind ik het mooist. Die nagels met die glinsters erop vind ik echt wanstaltig.
Die onderste vind ik qua vorm en lengte ook het mooist.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Het gaat om de vorm en lengte, niet om de print.
Ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die onderste vind ik qua vorm en lengte ook het mooist.
Dito. Superordinair.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onderste vind ik het mooist. Die nagels met die glinsters erop vind ik echt wanstaltig.
Wat een kunstwerkjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja alleen deze is ouder, ik doe ze nu nog korter, vind dit zelfs te lang. Maar ik vind niet dat je meteen 'ziet' dat ze nep zijn, je kan ze ook gewoon zo vijlen als ze natuurlijk zijn.
[ afbeelding ]
Dit is van de andere kant gezien:
[ afbeelding ]
Dat lakje heb ik btw zelf gedaan, ik rommel soms wat aan met lakjes en printjes enzo. Met oud en nieuw had ik trouwens dit:
[ afbeelding ]
En dit zijn mijn natuurlijke nagels met een printje (ook zelf gedaan):
[ afbeelding ]
Het punt is gewoon dat ze nu altijd van dezelfde lengte zijn en niet om de haverklap afbreken. Dus gewoon altijd mooie verzorgde nagels.
Nou zeg je er iets bij, door een man, uiteraard ziet een man dat niet, maar een man ziet het niet eens als je in een bikini, met een ring door je neus en een pimpelpaarse afropruik op je kop, 's-avonds zijn drankje komt brengen. Zegt ie hooguit: 'dankje schat'.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Luxuriate het volgende:
Is vooral ordinair als het slecht gedaan is. Je gaat mij niet vertellen dat een goed gezet setje acryl nagels door een man te onderscheiden zijn van echte lange nagels.
Ik vind die zebradingen wel eng, doet me denken aan die meisjes met die pandaprint shizzlequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het maar onzin. Gewoon gelakt in 1 kleur is veel mooier.
Idd, in de tijd dat ze haar nagels lakt kan ze een mooie maaltijd bereiden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het maar onzin. Gewoon gelakt in 1 kleur is veel mooier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |