Give me a break...quote:
Heb jij ze wel of niet?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef Meloewa het volgende:
Iedereen die ik ken heeft het, ik vind ze wel oke. Heb zelf niet wel.
Oh sorry zit spreektaal uit te oefenen.quote:
Nasty!quote:
Pff... Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh sorry zit spreektaal uit te oefenen.![]()
uh nee ik heb ze niet, je eigen nagels krijgen geen zuurstof door die nagels worden super zacht/zwak..
En ik vind mijn nagels zo ook al oké
Oogt behoorlijk cheap vaak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nasty!![]()
Dat vind ik gewoon vies om te zien zelfs.
Omklappen. Nu krijg ik nare MI's.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
De enige reden die ik zie is als je enorm zwakke nagels hebben die altijd omklappen. Dat doet zeer
Maar dan kun je ook hele korte en subtiele nagels nemen zonder French en er gewoon een leuk kleurtje overheen mikken.
Ja kampers sowiesoquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Geelman het volgende:
Zouden er andere mannen zijn die zoiets wel mooi vinden?!
I know right, kun je nagaan hoe het voeltquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omklappen. Nu krijg ik nare MI's.!
Zo lelijk is het toch niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef Fascination het volgende:
Maar goed topic, want ik vraag me ook altijd af of er nou echt veel mensen zijn die dat mooi vinden.
Wat?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zus had gedaan 35 euro![]()
en had ze binnen 2 weken eraf of zo.
Ze zijn...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |