Give me a break...quote:
Heb jij ze wel of niet?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef Meloewa het volgende:
Iedereen die ik ken heeft het, ik vind ze wel oke. Heb zelf niet wel.
Oh sorry zit spreektaal uit te oefenen.quote:
Nasty!quote:
Pff... Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oh sorry zit spreektaal uit te oefenen.![]()
uh nee ik heb ze niet, je eigen nagels krijgen geen zuurstof door die nagels worden super zacht/zwak..
En ik vind mijn nagels zo ook al oké
Oogt behoorlijk cheap vaak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nasty!![]()
Dat vind ik gewoon vies om te zien zelfs.
Omklappen. Nu krijg ik nare MI's.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef RenRen- het volgende:
De enige reden die ik zie is als je enorm zwakke nagels hebben die altijd omklappen. Dat doet zeer
Maar dan kun je ook hele korte en subtiele nagels nemen zonder French en er gewoon een leuk kleurtje overheen mikken.
Ja kampers sowiesoquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Geelman het volgende:
Zouden er andere mannen zijn die zoiets wel mooi vinden?!
I know right, kun je nagaan hoe het voeltquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omklappen. Nu krijg ik nare MI's.!
Zo lelijk is het toch niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef Fascination het volgende:
Maar goed topic, want ik vraag me ook altijd af of er nou echt veel mensen zijn die dat mooi vinden.
Wat?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zus had gedaan 35 euro![]()
en had ze binnen 2 weken eraf of zo.
Ze zijn...quote:
Ze zijn toch gewoon van goedkoop plastic?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja 35 euro... setje, die niet eens bijzonder waren of zo.
Zonde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zus had gedaan 35 euro![]()
en had ze binnen 2 weken eraf of zo.
Sorry, ik dom benquote:
uhm je hebt arcryl en gel? of zo iets en dat zetten is duur.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ze zijn toch gewoon van goedkoop plastic?
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zonde.
Ik heb het een keer gedaan in Thailand, kostten maar ¤5, en het bleef 4 weken ofzo
[..]
Sorry, ik dom ben
Een vrouw moet er gewoon een beetje stijlvol uitzien. Niet over de top of zo, maar ook niet slonzig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jamaar ik snap sowieso niet dat sommige meisjes zo obsessed zijn met nagels, mij interesseert niet zo heel veel. Maar sowieso gelnagels of acryl kan er best netjes uitzien. Maar dan moet je niet een lading goude ringen gaan dragen of een smerige tattoo erbij hebben op je hand.
Ligt aan de vrouw zeg maar.
Naja ik zie meer vrouwen met afgekloofde nagels dan wat anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een vrouw moet er gewoon een beetje stijlvol uitzien. Niet over de top of zo, maar ook niet slonzig.
Vrouwen horen gewoon vanzelf al mooie nagels te moeten hebben, netjes bijgehouden en mooi gelakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jamaar ik snap sowieso niet dat sommige meisjes zo obsessed zijn met nagels, mij interesseert niet zo heel veel. Maar sowieso gelnagels of acryl kan er best netjes uitzien. Maar dan moet je niet een lading goude ringen gaan dragen of een smerige tattoo erbij hebben op je hand.
Ligt aan de vrouw zeg maar.
Vrouwen met afgebeten nagels, dat mag gewoon niet bestaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Naja ik zie meer vrouwen met afgekloofde nagels dan wat anders.
Doe dan maar gelnagels
Heel veel mensen bijten nagel enz. Maar ja ik ga soms ook wel met afgesleten nagellak de deur uit....quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vrouwen horen gewoon vanzelf al mooie nagels te moeten hebben, netjes bijgehouden en mooi gelakt.
Vind ik dan.
ik snap sowieso niet hoe het lekker kan zijn om op een nagel te bijten als een zenuwpeesquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vrouwen met afgebeten nagels, dat mag gewoon niet bestaan.
Afgekloofde nagels.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Naja ik zie meer vrouwen met afgekloofde nagels dan wat anders.
Doe dan maar gelnagels
Ja heel raar ze doen het zo erg, dat hun nagel niet eens meer bijgroeitquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Afgekloofde nagels.! Vrijwel altijd tokkiewijven die dat hebben. Immense afknapper.
Ik bijt helaas al 7 jaar. Kan er maar niet vanaf komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet hoe het lekker kan zijn om op een nagel te bijten als een zenuwpees
En bedankt...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vrouwen met afgebeten nagels, dat mag gewoon niet bestaan.
Je doet het jezelf aan!quote:
Dan moet je er van dat hele bittere spul op smeren om het af te leren!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |