quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Gezongen in het Patronaat en met een klein textueel hickupje in het 2e couplet (haar partydress doet me steeds de das om)ging het supergoed
Ex pauze(s):quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
en hoe lang duurt die film les Misérabeles helemaal.
Mn. X is daarheen en nog niet thuis.
En ik wil naar bed, is alleen zo onaardig als hij thuiskomt.
Was ie weer lekker op dreef?quote:
Hij was live in Haarlem.quote:
Wat lief dat je wachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Nog meer reps in het theater?
en hoe lang duurt die film les Misérabeles helemaal.
Mn. X is daarheen en nog niet thuis.
En ik wil naar bed, is alleen zo onaardig als hij thuiskomt.
Lief, moi ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lief dat je wacht
Ja nog meer reps, elke wo tot het optreden.
Wij gaan ook binnenkort weer naar De Schouwburg voor deze voorstelling.quote:
Daarover las ik de VK...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan ook binnenkort weer naar De Schouwburg voor deze voorstelling.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef borisz het volgende:
[..].
Groen Links is een afstudeerproject van de kleinkunstacademie![]()
. De enige die dat niet door had wat Jolande.
Ja volop!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lief, moi ?![]()
![]()
Oefenen jullie ook met de microfoon/ geluidstechnicus/ band?
Hoop dat we niet in een Koefnoen toestand terechtkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarover las ik de VK...
Ben benieuwd. Het ziet er verzorgd uit.
Hoop dat Sanne geen imitatie gaat doen
Verwacht het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoop dat we niet in een Koefnoen toestand terechtkomen.
Hij is altijd zonder pauze, want mag niet van regisseurquote:
Afkijken mag. Klonen en genetisch manipuleren niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Gelukkig heb ik Bluezz' en golfers genen (afgekeken).
Nee dat is echt teveel helaas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Vork het volgende:
Wel goed, maar het levert nog niet direct werk op. Het nadeel is wel dat ze geen reiskostenvergoeding geven, dus zolang ik hier woon gaat het sowieso niet door. Financieel onhaalbare kaart.
Jammer. De baan is niet dusdanig leuk dat je er verhuizen voor over hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Vork het volgende:
Wel goed, maar het levert nog niet direct werk op. Het nadeel is wel dat ze geen reiskostenvergoeding geven, dus zolang ik hier woon gaat het sowieso niet door. Financieel onhaalbare kaart.
Mocht er in de nabije toekomst wat voor me inzitten, dan is het niet zo zeer de vraag of ik wil verhuizen, maar of ik woonruimte kan vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. De baan is niet dusdanig leuk dat je er verhuizen voor over hebt?
Uw slofjes en een maaltijdje wachten op u.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Tot half 6 blijven... maar dan wel 3 dagen vrij
Of je al eerder kon beginnen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een verwennerij!![]()
Ging ff een uurtje slapen wegens compleet moe zijn, word ik wakkergebeld door mn a.s. baas. Hij scoort punten![]()
hehe. Hij zei dat ie t goed zou maken dat ie me wakker had gebeld.quote:
Onionquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand hier wel eens bij denny's ontbeten?
Obama was onder de indruk
quote:'Kristen Stewart en Robert Pattinson niet uit elkaar'
LOS ANGELES - Kristen Stewart en Robert Pattinson zijn 'beslist nog bij elkaar'.
http://www.nu.nl/achterkl(...)son-niet-elkaar.html
He, gelukkig maar ik was al even dat het einde der wereld nabij was.quote:
Jakkes! Vega en met geitenkaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef AnneX het volgende:
Het voorafje van Jean Beddington in vk lijkt mij echt iets voor golfer
om te fabriceren...![]()
Vaak bij Denny's gegeten, pretendeert home-style cooking te hebben. Amerikaans ontbijt is wel lekker, avondeten alleen als er echt niks anders in de buurt zit, burgers en spaghetti meatballs van inferieure kwaliteit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand hier wel eens bij denny's ontbeten?
Obama was onder de indruk
Wat een ontwikkelingen en wat een dapper besluit van jou!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat was plotseling. Vandaag was mijn laatste dag in de bloemen. Ben van mensen vergeten afscheid te nemen en sowieso toen het besloten was was de helft al weg maar er is een e-mail uitgegaan en nou ja... neem ff een weekje (of ietsjes langer) vrij en begin daarna bij de volgende. Ik mag eerder beginnen nml (graag zelfs volgens hen).
Het ging niet meer... werd de afgelopen tijd niet meer serieus genomen door 2 directe collega's die heel stom zijn maar ontzettend arrogant. Ik kon toen niet weg maar nu ik een baan heb en vanmorgen weer iets rots had heb ik versneld ontslag aangevraagd en gelukkig begreep de manager het en was dit mijn laatste dag. Mn directe collega's komen er nog wel achter. Heb mijn werk niet overgegeven, ze zoeken het maar uit.
Geen zin en fut meer om uit te gaan (ga het ook niet redden zonder middagdutje) maar ga nog wel eten bij de Koreaan en maybe daarna bios. Vriendin nu maar ff bellen, zal niet blij zijn.
Wel heel plots, maar de leuke mensen van je werk kan je toch nog even bellen maandag of een kaart sturen? Meid, over een maand ben je blij dat het zo is gegaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat was plotseling. Vandaag was mijn laatste dag in de bloemen. Ben van mensen vergeten afscheid te nemen en sowieso toen het besloten was was de helft al weg maar er is een e-mail uitgegaan en nou ja... neem ff een weekje (of ietsjes langer) vrij en begin daarna bij de volgende. Ik mag eerder beginnen nml (graag zelfs volgens hen).
Het ging niet meer... werd de afgelopen tijd niet meer serieus genomen door 2 directe collega's die heel stom zijn maar ontzettend arrogant. Ik kon toen niet weg maar nu ik een baan heb en vanmorgen weer iets rots had heb ik versneld ontslag aangevraagd en gelukkig begreep de manager het en was dit mijn laatste dag. Mn directe collega's komen er nog wel achter. Heb mijn werk niet overgegeven, ze zoeken het maar uit.
Geen zin en fut meer om uit te gaan (ga het ook niet redden zonder middagdutje) maar ga nog wel eten bij de Koreaan en maybe daarna bios. Vriendin nu maar ff bellen, zal niet blij zijn.
Kinderachtige klootzakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Pfff nou dit is echt one of these days voor je he, beter kan je ze niet hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee ik heb echt zo'n oergevoel vandaaghaha
Ja als je hoort waarom ze zo doen is het al helemaal kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kinderachtige klootzakkenMooi dat je daar weg bent, goodbye & good riddance!
Nou dat was ik wel van plan in Amsterdam haha. Maar nu moet ik autorijden (naar Den Haag/Leidschendam) dus helaas pindakaas. Maar wel lekker een 3-gangen menu'tje etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff nou dit is echt one of these days voor je he, beter kan je ze niet hebben
Als je zou drinken zou ik je een dikke vette goeie borrel toewensen
Nou mn jas is ook stuk zag ik net en dat vind ik wel best kut want heb em nog maar 3 maandenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef MissHobje het volgende:
Goedzo FFTlekker weg daar
en lekker fris beginnen dan na je weekje vrij bij je nieuwe job, heerlijk
hoop dat het je bevalt daar
succes
(erg auw van vallen?)
WA-verzekering van die vader van dat kind aanspreken voor de schade.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou mn jas is ook stuk zag ik net en dat vind ik wel best kut want heb em nog maar 3 maanden. Ik neem em morgen mee naar mn ouders in de hoop dat mn moeder em kan naaien. Verder loop ik half mank maar ik zit nu stil dus geen pijn. Thanks
.
Inderdaad. Eventueel reparatie van je fiets en vervanging van je broek valt daar ook onder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef golfer het volgende:
WA-verzekering van die vader van dat kind aanspreken voor de schade.
Na het zien van de Wilde Keuken op Wielen begrijp ik je opmerking eindelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef AnneX het volgende:
Fijn! om te horen, Lein.
Nu op zoek naar water met een plopper bij het Alkmaarder meer.
Als ooit getrouwd geweest zijnde met een Indo heeft het voor mij ook weer een andere betekenis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef AnneX het volgende:
Voor mij als oud-hagenees is een plopper heul wat anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ooit getrouwd geweest zijnde met een Indo heeft het voor mij ook weer een andere betekenis.BeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Pelopor
Kook je wel eens indisch/ indonesisch?
Oh, terugkijkend rook het lekker rond het huis waar de Indische mensen woonden.
Note: ...als... zijnde is dubbelop...
Ja zeg, uitgekauwd op een bordje.
Home alone en (dus) teevee kijken en op de aaipet aan het werk![]()
Kook tegenwoordig niet veel Indisch zelf meer sinds goede toko's in de buurt..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beidenvolgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Pelopor
Kook je wel eens indisch/ indonesisch?
Oh, terugkijkend rook het lekker rond het huis waar de Indische mensen woonden.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kook tegenwoordig niet veel Indisch zelf meer sinds goede toko's in de buurt..
Vroeger wel veel gedaan en dan met name vanwege massale (schoon)familiebezoeken op verjaardagen.
Dag van te voren alles klaarmaken en de volgende dag nog lekkerder door alle ingetrokken kruiden.
Bij ex-schoonma stond dag en nacht wel iets op het vuur en het eerste wat we altijd deden als we daar kwamen was naar de keuken lopen en een bordje van het 1 of ander opscheppen.
Nou nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Klinkt goed.
Je zou er bijna voor getrouwd zijn / blijven.
Das die ! die op de poes past ...:7quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nee.![]()
Het ex-kreng woont trouwens hemelsbreed 100 meter hier vandaan.
Ja, ik pas niet meer op haar poes(....)quote:
Eigenlijk te slecht voor woorden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:33 schreef golfer het volgende:
Tearjerker eerste klasse:
Lo imposible (2012) - IMDb
Waarom doen ze zo kinderachtig dan? Nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja als je hoort waarom ze zo doen is het al helemaal kinderachtig.
Maar ik hoop dat ze zichzelf nog eens tegen zullen komen.
Ja, blijft ook wel even zo. Stuur 17 mensen rechtstreeks aan, waarvan er 10 een compleet nieuwe functie hebben. Plus: de wijziging van mijn afdeling heeft gevolgen voor het hele district, dus ik moet/ben ook intensief met het managementteam aan de slag. Komt nog bij dat mijn "regiobaas" uit de running is door ziekte en daardoor komt er ook nog vrij veel mijn kant op.quote:
Klinkt leuk en uitdagend.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef TAV74 het volgende:
Ja, blijft ook wel even zo. Stuur 17 mensen rechtstreeks aan, waarvan er 10 een compleet nieuwe functie hebben. Plus: de wijziging van mijn afdeling heeft gevolgen voor het hele district, dus ik moet/ben ook intensief met het managementteam aan de slag. Komt nog bij dat mijn "regiobaas" uit de running is door ziekte en daardoor komt er ook nog vrij veel mijn kant op.
Heel veel tegelijk dus, maar bijna allemaal gericht op ontwikkeling, en daar voel ik me erg lekker bij
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:01 schreef Bluezz het volgende:
Tof Tav!Tropenweken gehad?
Isa dus eigenlijk moet je het zelf uitzoeken. Heb je wel bij je eerste keer een soort schema gekregen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:22 schreef AnneX het volgende:
Isa, heb je genoeg ervaring op toestellen en uitgangshouding tijdens trainen ?![]()
Anders ben je beter af met een tientje duurder plus intake en begeleiding, imho.
Let een beetje op jezelf hoor! Ik hoop dat je regiobaas snel weer beter is, dat scheelt weer stress voor jou door allemaal extra werk. Maar je klinkt alsof je er sowieso wel zin in hebt, dit werk!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef TAV74 het volgende:
Ja, blijft ook wel even zo. Stuur 17 mensen rechtstreeks aan, waarvan er 10 een compleet nieuwe functie hebben. Plus: de wijziging van mijn afdeling heeft gevolgen voor het hele district, dus ik moet/ben ook intensief met het managementteam aan de slag. Komt nog bij dat mijn "regiobaas" uit de running is door ziekte en daardoor komt er ook nog vrij veel mijn kant op.
Heel veel tegelijk dus, maar bijna allemaal gericht op ontwikkeling, en daar voel ik me erg lekker bij
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet wel bij al die apparaten dat langer/vaker iets doen beter is dan zwaardere gewichtjes eraan hangen (ooit in een ver verleden ook een tijdje sportschool gedaan)
Dat is fijn! Maar wel veelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Mijn nieuwe (gratis) zonnebril van eyelove () is klaar
Nu hopen, duimen dat ie echt goed is..... nog wel een dingetje bij mij altijd
Ruilen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik ben inmiddels lid van een budget sportclub. Ik weet nog niet wat ik er van vinden moet... Moet zelf een trainingsschema in elkaar gaan zetten, daar is eigenlijk geen enkele begeleiding. Er was 1 man aanwezig op kantoor/achter de balie en hij was eigenlijk continue op kantoor aan de telefoon.
Allebei goed bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Ruilen?
Ik ben vandaag ook begonnen bij de nieuwe sportschool maar daar lopen iets te veel blije sportbegeleidingsmensen rondheel goed natuurlijk maar in de ochtend sport ik liever zonder te kletsen.
Misschien kun je MarMar vragen, die is goed bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]helemaal niks!
Dus ik moet online maar wat opzoeken vannacht (moet werken, ideaal voor dit soort klusjes).
Misschien heeft Steer nog een tip voor een website.
Ik denk dat het met weerstandstraining essentieel is dat je zo zwaar mogelijk gaat en probeert steeds progressie te maken in gewichten. Mensen die een jaar lang lopen flubberen met 2 kg gewichtjes en dan 100x kunnen net zo goed op de bank thuis blijven zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nog wel bij al die apparaten dat langer/vaker je oefeningen doen, beter is dan zwaardere gewichtjes eraan hangen (ooit in een ver verleden ook een tijdje sportschool gedaan)
Zo lang ik er lol in heb is het gelukkig makkelijk op te brengen. Laatste maanden van vorig jaar waren veel slopender door alle spanning bij mezelf en om me heen waar ik niets aan kon doen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Let een beetje op jezelf hoor! Ik hoop dat je regiobaas snel weer beter is, dat scheelt weer stress voor jou door allemaal extra werk. Maar je klinkt alsof je er sowieso wel zin in hebt, dit werk!
Wat is er niet goe danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Bril niet goed
Moet wo ochtend terug als mevr. de opticien er zelf is
Dus het maakt echt heel veel uit of je een goedkope of dure bril laat maken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat om m'n nieuwe zonnebril.
Hij staat sowieso goed scheef, maar omdat ik hem in de winkel alweer moest kantelen en iets moest laten afglijden op mijn neus om er goed mee te kunnen zien en lezen (altijd het probleem ivm hoge - en + ) is hij niet goedIk heb al met zo'n soort probleemzonnebril 2 jaar gedaan en dat wil ik niet meer. Ik zie dubbel en alles danst.
En dat probleem heb ik 9 van de 10X met brillen, dus ik ging er al vanuit dat deze ook al niet goed zou zijn.
De enige bril die ineens goed was, is die ik nu op heb, en 3 jaar geleden bij Eye wish heb laten maken, van alles de beste kwaliteit heb genomen, slijpen, glas etc etc, nog nooit zo'n comfortabele bril gehad
toen konden we het nog (bij-)betalen
Misschien eerst kijken waar je ze wel kan inleveren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef z80 het volgende:
vandaag geprobeerd een vvv bon te verzilveren. dat ding nemen ze negens aan.
niet in een electro zaak, niet in een computer winkel en kleding is er ook al niet voor te krijgen.
wat moet je met een bon die je nergens kwijt kunt. enkel voor prul bij de blokker inzetbaar, maar daarvoor is de waarden dan weer te hoog.
in Nijmegen is er geen enkele computer winkel die de bon aan neemt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien eerst kijken waar je ze wel kan inleveren?
Er zijn 1736 winkels in de categorie 'media en telecom' waar computerwinkels, platenzaken en elektronicawinkels onder vallen. Verder 5908 winkels in de categorie 'mode en verzorging' waar kledingwinkels, schoenenwinkels, parfumerieën en drogisterijen onder vallen. Ik begrijp dat de keus wat beperkt is.
Misschien niet in Duitsland proberen
Kookwinkelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:57 schreef z80 het volgende:
vandaag geprobeerd een vvv bon te verzilveren. dat ding nemen ze negens aan.
niet in een electro zaak, niet in een computer winkel en kleding is er ook al niet voor te krijgen.
wat moet je met een bon die je nergens kwijt kunt. enkel voor prul bij de blokker inzetbaar, maar daarvoor is de waarden dan weer te hoog.
Ja, het heeft te maken met de kwaliteit van het geslepen glas, de manier van het varifocale gedeelte erin slijpen. En van degene die het maakt. W.s. heeft jouw collega ook vrij sterke glazen met een leesgedeelte?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Dus het maakt echt heel veel uit of je een goedkope of dure bril laat maken.Helaas.
Dat dubbel zien en dansen, daar klaagt een collega van mij ook altijd over en ik gok zo dat zij ook niet zulke dure brillen koopt.
Sterren dansen op het ijs staat hier op. Paul Turner is bij mij favoriet, is een mafkees maar kan op een of andere manier altijd om hem lachen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
God wat heb ik net weer gelachen bij de TV Kantine. Met het mes op tafel was zo goed nagedaan
En tis nu AYNIL tijd
Of het sterke glazen zijn weet ik niet, maar het is wel met leesgedeelte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Bluezz het volgende:
Ja, het heeft te maken met de kwaliteit van het geslepen glas, de manier van het varifocale gedeelte erin slijpen. En van degene die het maakt. W.s. heeft jouw collega ook vrij sterke glazen met een leesgedeelte?
Voor ik mijn Hans Anders bril 5 jaar geleden goed had ben ik 4X teruggeweest in 3 verschillende filialen. Dus daar ga ik nooit meer naar toe.
Eyelove mag ook mijn gewone bril niet maken
Next time toch maar weer naar Eyewish en dan een beetje sparen... wie weet kan ik er dan weer 3 of 4 jaar mee vooruit.
Zometeen maar eens de trein pakken richting a'dam voor een biertje bij O reilly's
Eh, niet in de winter denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef z80 het volgende:
@steer
hoe smeer je kokos vet op brood? als ik het probeer krijg ik enkel schilvers uit de verpakking.
en zit er nog verschil tussen de merken? of is de goedkoopste net zo goed als de duurste.
ik heb bij de toko in Nijmegen een pot van een halve liter mee genomen voor 4.25¤ om uit te proberen.
het is (indien te smeren) als vervanger van de boter. dus smaak hoeft er niet aan te zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eh, niet in de winter denk ik
Kokosolie heeft een smelttemperatuur van 25 graden celcius. Bij alle omgevingen daaronder is het een harde zooi
Er zit weinig verschil tussen de merken: zou alleen wel de Extra Virgine kokosolie kopen als je brood wil smeren: hier zit nog smaak aan (plus alle antioxidanten etc.)
Voor eitje bakken gebruik ik de geraffineerde kokosolie.
Ik had het opgenomen en ben het nu aan het kijken. Laura Ponticorvo is mijn favo maar Paul danst heel goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:30 schreef foodlover het volgende:
[..]
Sterren dansen op het ijs staat hier op. Paul Turner is bij mij favoriet, is een mafkees maar kan op een of andere manier altijd om hem lachen.
Dat hebben we ook weer overleefd, die barre winterse tocht per NS.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen maar eens de trein pakken richting a'dam voor een biertje bij O reilly's
Wat slecht dat het zo kous was op je werkquote:Op zondag 20 januari 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het zoooo koud!! Ben blij als ik straks naar huis mag en naar buiten kan, want dan heb ik tenminste een dikke jas aan en een muts op en handschoenen aan. Mijn vingers zijn gewoon ijskoud nu
Dit ja, wat achterlijk zeg. Slaap lekker.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat slecht dat het zo kous was op je werkNeem een dubbele borrel
Lekker draaiend naar bed
Nou moequote:
Wow, dat is wel erg koud ja. Hier (hoekhuis, maar ook aan de vrij kant behoorlijk beschut) 15 graden vanochtend, veel kouder dan 14 wordt het eigenlijk nooit.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
Huiskamer was vanochtend 11 graden op de thermostaat toen ik naar beneden kwam
Nu gelukkig wel warm.
Hoekhuisetagewoningen![]()
Mja, is wat golfer ook zei: onder de woonkamer wordt niet gestookt, boven de woonkamer is mijn met sneeuw bedekt dakterras en niet-gestookte slaapkamer. Dus aan alle 6 de kanten wordt niet gestookt, dan krijg je dat...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg koud ja. Hier (hoekhuis, maar ook aan de vrij kant behoorlijk beschut) 15 graden vanochtend, veel kouder dan 14 wordt het eigenlijk nooit.
En toch ga ik straks even een wandelingetje proberenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ff lekker naar buiten gaan doe je nu ook niet. Gisteren met dunne handschoentjes naar de stad gefietst en mn handen deden gewoon pijn. Las vandaag een gevoelstemperatuur van -15 dus geen zin ook![]()
8, lager gaat nietquote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Zetten jullie de verwarming als je naar bed gaat dan helemaal op 0 of op 15?
Staat altijd op 15 óf aan. Veel plezier met wandelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Zetten jullie de verwarming als je naar bed gaat dan helemaal op 0 of op 15?
Met een paar mensen van 40+ sc afgesprokenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Had t eigenlijk nog een speciale reden dat jullie gisteren naar Amsterdam gingen?
Ja, heb je de live-uitzending van dat extra Journaal niet meegekregen?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef borisz het volgende:
Is de krant al gebeld? Golfer in de trein.
Al het nieuws moet tegenwoordig belicht worden op persoonsniveau voor de ultieme beleving. Vreselijk, bakker Henk die aan het woord komt om te vertellen wat hij er van vindtquote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Is dat de reden waarom het steeds meer hart van nederland wordt bij de nos
Ik toch ook gewoon lekker als het koud en droog is. Wandel nu liever dan bij 30 gradenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch ga ik straks even een wandelingetje proberen
Ah ja het traject waar ik zit is gewoon vaak kut (Leiden - Utrecht). Vaker wel problemen dan niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ja met OV ging het prima.
Tis maar een half uurtje voor ons en dan sta je al in A'dam.
Nee gelijk heb je.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor de thermografie moesten we 24 uur in het hele huis stoken, was wel aangenaam het hele huis zo warm te hebben, maar vind dat het geld niet waard.
Moet ook geen light dingen drinkenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat vinkje van 'gezonde keuze' op supermarktproducten is trouwens veranderd zag ik. Op mijn pak chocomel light staat een vinkje met 'gezondere keuze binnen deze productgroep'. Klopt al wat meer want gezond is het niet
Slechter dan suiker? Van een paar producten heb ik light, verder niet. Jam, chocomel en yoghurt/kwark omdat ik andere minder lekker vind.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Al die suikervervangers zijn niet zo best, daarom zeg ik het
Dusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rustig opbouwen aan het begin (ja, spierpijn hoort erbij) en daarna jezelf pushen. Oók / juist voor vrouwen die toch liever in een comfortzone blijven zitten.
Ik lus sowieso geen prik dus geen frisdrank. Vind het vaak jammer dat ik niet veel drinken lus. Drink sinaasappelsap, sinaslimo, 2 soorten thee, sinds kort chocomel en hiervoor yoki framboos.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef borisz het volgende:
Ik drink nooit lightfrisdanken. Niet te zuipen
Verder eigenlijk nooit lighttroep in huis.
Tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef AnneX het volgende:
Een geweldige ( muzikale) avond en dan onbekommerd lachen om onverwachte
vondsten.![]()
Theaterdiner vooraf was minder![]()
Vooraf een fazantpâté, hoofd : een mooi stuk sukade en tien spercieboontjes
en twee lieve aard.blinis.
Dus maar een portie frites erbij. Die waren heet en het vlees afgekoeld.
![]()
Mocht de pret niet drukken : het theater was een aanrader: de Wëreldbänd.![]()
Ik kijkquote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; de pot Djoko - Wawrinska is al urenlang zoo spannend
Vind lightfrisdranken altijd smerig zoetquote:Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is niet zo dik en zoet als die gewone.
Gelukkig wordt het nooit meer zo erg als de eerste keerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus
Vandaag niet meer naar de sportschool geweest, nog genoeg spierpijn van gisteren.
Nou, ik vroeg in de kleedkamer aan andere vrouwen hoe ze dat deden qua trainingsschema en allebei zeiden ze dat ze een paar jaar geleden een schema hadden gekregen en dat nu blind konden volgen en ze dat elke week een paar keer afdraaiden... Ik dacht echt: whut, meer dan 2 jaar hetzelfde gedaan?! Ik was ook de enige die aan het hardlopen was op de loopband, verder was iedereen aan het wandelen + tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het met weerstandstraining essentieel is dat je zo zwaar mogelijk gaat en probeert steeds progressie te maken in gewichten. Mensen die een jaar lang lopen flubberen met 2 kg gewichtjes en dan 100x kunnen net zo goed op de bank thuis blijven zitten.
De gewichten waar je naar toe werkt, daarmee ben je in staat 5 tot 15x achter elkaar de beweging te doen voordat je echt niet meer kunt. En dat is idd behoorlijk zwaar en behoorlijk uit je huidige comfortzone.
Rustig opbouwen aan het begin (ja, spierpijn hoort erbij) en daarna jezelf pushen. Oók / juist voor vrouwen die toch liever in een comfortzone blijven zitten.
2x een uur in de week *intens* krachttrainen geeft vergelijkbare cardiovasculaire voordelen als 5x een uur als een hamster op een crosstrainer lopen, en als je aan de voedingskant de energieinname reguleert, krijg je resultaat.
even aannemende dat Isa ook resultaat wil zien van haar sportschoolabonnement. Als je het gewoon doet om 'bezig te zijn' dan maakt het niet veel uit wat je doet![]()
We zullen zienquote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het nooit meer zo erg als de eerste keer
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, in het andere topic hebben we een cynische theorie dat de personal trainers wel wéten dat als je altijd hetzelfde blijft doen, je lichaam altijd hetzelfde blijft (duh), maar dat ze dat soort adviezen geven zodat mensen naar de sportschool blijven komen.
Of nog beter: geen resultaat zien en dan maar niet komen. En daarmee de abonnementen van de andere mensen sponsoren
Dat moet ik vannacht doornemenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb trouwens nog eens nagedacht en ik weet wel een leuke website voor je:
http://www.nerdfitness.co(...)rlifting-super-hero/
NerdFitness combineert het nerderige (video games, filmreferenties, etc.) met een vleug self-improvement. Misschien vind je de site wel leuk
Mooi voorbeeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb trouwens nog eens nagedacht en ik weet wel een leuke website voor je:
http://www.nerdfitness.co(...)rlifting-super-hero/
NerdFitness combineert het nerderige (video games, filmreferenties, etc.) met een vleug self-improvement. Misschien vind je de site wel leuk
Ik moet zeggen dat ik wel begrijp dat krachttraning behoorlijk intimiderend is voor vrouwen. Ik zie bij mijn eigen sportschool echt 95% mannen krachttrainen en 5% vrouw. Toen ik begon met de sportschool dacht ik dat iedereen naar me keek en dingen over me zou denken - maar nu ik er al anderhalf jaar rondloop denk ik dat nooit meer eigenlijk. Net als op de dansvloerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ja ik wil resultaat. Bezig zijn vind ik meer iets voor de dagelijkse beweging, daarvoor zou ik nooit naar een sportschool gaan. Ik heb die apparaten nodig voor dat resultaat! (thuis heb ik die gewichten niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was het? Strong is the new skinny?![]()
Het is schier onmogelijk om een spierbundel te worden als vrouwen gaan krachttrainen. Wat je wel ziet, is meer atletische definitie zodra je lichaamsvet wat afgenomen is.
Confidence through competence
Ik vind dat dus echt ergerlijk, gewoon een schaaltje boontjes geven,quote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef AnneX het volgende:
Een geweldige ( muzikale) avond en dan onbekommerd lachen om onverwachte
vondsten.![]()
Theaterdiner vooraf was minder![]()
Vooraf een fazantpâté, hoofd : een mooi stuk sukade en tien spercieboontjes
en twee lieve aard.blinis.
Dus maar een portie frites erbij. Die waren heet en het vlees afgekoeld.
![]()
Mocht de pret niet drukken : het theater was een aanrader: de Wëreldbänd.![]()
Sterkte met buiten-zijn.
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel begrijp dat krachttraning behoorlijk intimiderend is voor vrouwen. Ik zie bij mijn eigen sportschool echt 95% mannen krachttrainen en 5% vrouw. Toen ik begon met de sportschool dacht ik dat iedereen naar me keek en dingen over me zou denken - maar nu ik er al anderhalf jaar rondloop denk ik dat nooit meer eigenlijk. Net als op de dansvloer
Ook moet ik het met NerdFitness eens zijn dat hoe je eruit ziet met kleren aan, 80% eten en 20% trainen is. Als je die lovehandles en het buikje weg wil hebben, dan boek je de successen in de keuken.
Las laatst dat men maar 2 of 3 nieuwe gewoontes verwijderd is van dik zijn naar een voor jezelf fijn lichaam, en ik denk dat ik het daar wel mee eens ben. Het is makkelijk als je de gewoontes hebt aangeleerd, maar ingesleten gewoontes veranderen is behoorlijk kut.![]()
Om je te motiveren (hopelijk, het motivert mij wél
), hier wat plaatjes van Crossfittende vrouwen die niet bang zijn voor krachttraning:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was het? Stong is the new skinny?![]()
Het is schier onmogelijk om een spierbundel te worden als vrouwen gaan krachttrainen. Wat je wel ziet, is meer atletische definitie zodra je lichaamsvet wat afgenomen is.
ik weet ook dat we er nooit als een man uit kunnen zien zonder allerlei kunstmatige ingrepen over overmatige krachttraining. En idd, spieren kweek je in de keuken. Ik zag hier wel genoeg vrouwen bezig, maar dan idd met twee gewichtjes van 250 gram oid van die kickbewegingen maken en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hoeft niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Whaha zit automatisch krantjes door te spitten op vacatures!
Eigenlijk is dat gewoon cardioquote:Op zondag 20 januari 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag hier wel genoeg vrouwen bezig, maar dan idd met twee gewichtjes van 250 gram oid van die kickbewegingen maken en zo.
Ja, stom hé... 1 tel eraan gedacht om erom te vragen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt ergerlijk, gewoon een schaaltje boontjes geven,
Dus in het begin even zelf uitproberen tot hoever ik kan gaan. Moet het dan ook allemaal branden bij de 5e keer? En dan de ene dag richten op beenspieren, dan een dag armen, dan torso, zoiets? Ik wil 3x in de week op vaste dagen gaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon cardioJe stimuleert geen spiersynthese, maar bent gewoon lekker ATP / glycogeen aan het verbranden, net zoals op een crosstrainer.
Het is een spectrum: aan de ene kant heb je 1RM (one repeat maximum) ofwel het gewicht waarmee je een beweging precies 1x kunt uitvoeren. Loeizwaar, en wordt eigenlijk nooit mee getrained. Ga je naar een iets lager gewicht, dan is dat bijvoorbeeld een 5RM. Ga je naar nog minder weerstand, dan zit je op 12RM etc.
Hoeveel bewegingen kun je doen met een gewichtje van 250 gram voordat je echt niet meer kunt? 1000 misschien? Dan is dat 1000RM.
Met traditionele krachttraning zit je tussen 5RM en 15RM, zo zwaar. Crossfit heeft bijvoorbeeld vaak meer nadruk op endurance, dus dan zit je ergens rond de 25RM-30RM. Maar dat zijn allicht andere gewichten dan de kleine dumbbelletjes.
haha, dat zit nog zo in je systeem....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Whaha zit automatisch krantjes door te spitten op vacatures!
Ik zou niet gelijk de grenzen gaan opzoeken de eerste weken, echt 'rustig' aan doen. Je lichaam is niks gewend, dus dat moet geleidelijk aan. Desnoods doe je de eerste keer de meest lage stand om aan de beweging te wennen. Het idee is om aan het begin elke training een standje hoger te gaan. Pas na een paar weken zul je dan tegen een plateau aanlopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus in het begin even zelf uitproberen tot hoever ik kan gaan. Moet het dan ook allemaal branden bij de 5e keer?
Zou willen adviseren om full-body te beginnen in het eerste jaar. Dus: benen, rug, buik, schouders, borst in elke training. Duurt een uurtje, als je bijvoorbeeld 3-4 sets met 8-15 herhalingen per oefening doet.quote:En dan de ene dag richten op beenspieren, dan een dag armen, dan torso, zoiets? Ik wil 3x in de week op vaste dagen gaan.
Nee vetquote:
Ik weet niet beter lijkt welquote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
haha, dat zit nog zo in je systeem....
3-4 setjes van 5-15 herhalingen, waarbij je de laatste herhaling in de laatste set met moeite net wel/niet kunt doen. Dat is de juiste intensiteit. Als je hem met moeite net wel kunt doen: gewicht verhogen.quote:
Weinig, dankje:). Ga straks ook even dansen. Fiets rammelt ook niet meer en mn moeder heeft mn jas meegenomen om te naaien.quote:
Meest simpele schema: bij spier kracht training inderdaad afwisselen van onderkant: beenspieren ( voor+ achterkant) en bovenkant: arm- torsospieren.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus in het begin even zelf uitproberen tot hoever ik kan gaan. Moet het dan ook allemaal branden bij de 5e keer? En dan de ene dag richten op beenspieren, dan een dag armen, dan torso, zoiets? Ik wil 3x in de week op vaste dagen gaan.
Zo doe ik het inderdaad ook. Alleen switch ik tussen de 8x (armen) en 12x (benen).quote:Op zondag 20 januari 2013 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
3-4 setjes van 5-15 herhalingen, waarbij je de laatste herhaling in de laatste set met moeite net wel/niet kunt doen. Dat is de juiste intensiteit. Als je hem met moeite net wel kunt doen: gewicht verhogen.
3 sets van max 5 herhalingen is dus met een veel hoger gewicht dan 3 sets met max 15 herhalingen, je kunt daarin dus varieren.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weinig, dankje:). Ga straks ook even dansen. Fiets rammelt ook niet meer en mn moeder heeft mn jas meegenomen om te naaien.
Dat kan, zolang je maar zwaar blijft trainen....quote:Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo doe ik het inderdaad ook. Alleen switch ik tussen de 8x (armen) en 12x (benen).
Dankjewel. Neem lekker 2 weken vrijquote:Op zondag 20 januari 2013 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
En nog veel plezier met je nieuwe baan!
Maar dat telt sowieso voor alle vormen van sport (vind ik).quote:Op zondag 20 januari 2013 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je nog makkelijk een gesprek kunt voeren als je aan een set bezig bent, ben je níet zwaar aan het trainen.
Ik praat vaak tijdens het tennissen en geef instructies als ik danstraining geefquote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat telt sowieso voor alle vormen van sport (vind ik).
Als je lesgeeft moet het ook welquote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik praat vaak tijdens het tennissen en geef instructies als ik danstraining geef![]()
Maar ik spoor niet
Dat was al bekend.quote:
Mooiquote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het is niet te veel Steer, ik ben er oprecht héél erg blij mee
Jammergenoeg niet omdat ik de bewegingen duidelijk moet laten zien. Maar ik krijg wel vaker een korte drinkpauze en dan kijk ik alleen naar hoe de meiden het doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je lesgeeft moet het ook welmaar ik neem aan dat je dan minder vol uit gaat dan als je zelf de dans doet, of niet?
Mooie wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Die tenniswedstrijd was voor 11u al begonnen en ik zit nog te kijken. Wat een potBen voor Wawrinka maar denk dat Djoko aan het langste eind trekt.
Op de hometrainer alle 13 nrs van je popkoor oefenen is ook leukquote:Op zondag 20 januari 2013 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Als je nog makkelijk een gesprek kunt voeren als je aan een set bezig bent, ben je níet zwaar aan het trainen.
Die andere ook.quote:
Met normale cardio moet je nog een beetje een gesprek kunnen voeren als je bezig bentquote:Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op de hometrainer alle 13 nrs van je popkoor oefenen is ook leuk
Hijg, zing, ademtekort, fietsen, zing, zing, hijg, hijg, slokje water, hijg, zing
daar ben ik het niet mee eens. het wordt wel beter voorspelbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het nooit meer zo erg als de eerste keer
Als je continu blijft trainen heb je alleen spierpijn als je nieuwe oefeningen introduceert, of wanneer je een pauze van een paar weken inlast.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:30 schreef z80 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens. het wordt wel beter voorspelbaar.
ik wissel om de 2 a 3 maanden van oefeningen. dan zit ik op een max en raken de spieren aan de training gewend. en deze wissels geven nog wel eens spierpijn. ook een tabata training is een leuke training om spierpijn te krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je continu blijft trainen heb je alleen spierpijn als je nieuwe oefeningen introduceert, of wanneer je een pauze van een paar weken inlast.
Factchecken is kennelijk ook niet meer zo belangrijk bij de NOS.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Is dat de reden waarom het steeds meer hart van nederland wordt bij de nos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef borisz het volgende:
Factchecken is kennelijk ook niet meer zo belangrijk bij de NOS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is het dan glad bij jullie? hier is het wel wit en stond er vanmiddag een behoorlijke wind maar glad was het niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Oe gebrek aan witte wijn zou ik toch wel erg onrustig van worden
Bestelde pizza is tóch goedgekomen, lekker fooitje gegeven aan die held op de scooter... jammer dat de bodem van pannenkoek was
Oh wat jammer!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef AnneX het volgende:
De Iraakse kookworkshop mist nog 5 aanmeldingen as. dinsdag
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat jammer!
Bangladesh-eten vanavond was een heerlijk succesEen soort linzencurry met basmatirijst en mango
Goed!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef AnneX het volgende:
En als workout vanmiddag het (gezamenlijke) tuinpad sneeuwvrij gemaakt met
de schop.![]()
# wel 30 meter.
Lijkt me lekker!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Bangladesh-eten vanavond was een heerlijk succesEen soort linzencurry met basmatirijst en mango
Je moet hier wel echt ploegen door de sneeuw en met een scooter lijkt me dat wel lastig.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
is het dan glad bij jullie? hier is het wel wit en stond er vanmiddag een behoorlijke wind maar glad was het niet.
ben met de fiets naar de sportschool geweest zonder problemen.
Het was wel een Happy Thai ending met een stickerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef borisz het volgende:
Rob Geus in IJmuiden. Nou daar werd hij niet vrolijk van.
ik zag t stukje bij die Turkquote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef borisz het volgende:
Rob Geus in IJmuiden. Nou daar werd hij niet vrolijk van.
Hey Sjoef in Culquote:Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
Het was wel een Happy Thai ending met een sticker
Heerlijk hequote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis zondagavond over 23u en ik post nog joehoe![]()
Wat ben ik blij dat ik vannacht niet mn auto uit hoef te graven en te glijden over de weg.
Je kan je nog heeerlijk een paar keer omdraaien morgenochtendquote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo.. De Apollo'ers zijn veilig geland![]()
Tis zondagavond over 23u en ik post nog joehoe![]()
Wat ben ik blij dat ik vannacht niet mn auto uit hoef te graven en te glijden over de weg.
Owwww bah alvast sterkte voor de terugreis.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan je nog heeerlijk een paar keer omdraaien morgenochtendWat een luxe
Ik denk dat ik morgen naar huis kan lopen. Sneeuwstorm toen ik naar het station ging vanavond + alle wegen waren nat van de sneeuw. Morgen opgevroren
Ik weet dat de NL tv crap is, maar is er nou serieus niets leukers om te kijken op de TVquote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef borisz het volgende:
Die verkiezingen in Niedersachsen aan het volgen. SPD/Grünen lijken één zetel meer te gaan halen dan CDU/FDP(huidige regering)
Geniet ervanquote:Op maandag 21 januari 2013 07:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen, kan al ff niet meer slapen. Lig al ff aan mn werk/collega's te denken. De helft leest nu nml dat ik plots weg ben. Over een half uurtje eruit denk en eens lekker vroeg boodschappen doen
Ieder z'n eigen interesses hè, Pquote:Op maandag 21 januari 2013 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet dat de NL tv crap is, maar is er nou serieus niets leukers om te kijken op de TV
Zondagavond is een uitzondering. Dan zijn er wel fatsoenlijke programma'squote:Op maandag 21 januari 2013 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet dat de NL tv crap is, maar is er nou serieus niets leukers om te kijken op de TV
quote:
Slaap lekkerquote:Heelhuids thuis gekomen en meer kunnen fietsen dan ik had verwacht. Ook hele stukken gelopen met de fiets aan de hand, banjerend door de sneeuw. Nu naar bed
Oei. Spannendquote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Bluezz het volgende:
Was banjeren door sneeuw maar het ging.
Het engste vind ik het uitstappen op het perron, zo glad
Lezen net op intranet dat we donderdag 31 jan horen wie er uit moet dmv brieven die uitgereikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |