quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Gezongen in het Patronaat en met een klein textueel hickupje in het 2e couplet (haar partydress doet me steeds de das om)ging het supergoed
Ex pauze(s):quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
en hoe lang duurt die film les Misérabeles helemaal.
Mn. X is daarheen en nog niet thuis.
En ik wil naar bed, is alleen zo onaardig als hij thuiskomt.
Was ie weer lekker op dreef?quote:
Hij was live in Haarlem.quote:
Wat lief dat je wachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Nog meer reps in het theater?
en hoe lang duurt die film les Misérabeles helemaal.
Mn. X is daarheen en nog niet thuis.
En ik wil naar bed, is alleen zo onaardig als hij thuiskomt.
Lief, moi ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lief dat je wacht
Ja nog meer reps, elke wo tot het optreden.
Wij gaan ook binnenkort weer naar De Schouwburg voor deze voorstelling.quote:
Daarover las ik de VK...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan ook binnenkort weer naar De Schouwburg voor deze voorstelling.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef borisz het volgende:
[..].
Groen Links is een afstudeerproject van de kleinkunstacademie![]()
. De enige die dat niet door had wat Jolande.
Ja volop!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lief, moi ?![]()
![]()
Oefenen jullie ook met de microfoon/ geluidstechnicus/ band?
Hoop dat we niet in een Koefnoen toestand terechtkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daarover las ik de VK...
Ben benieuwd. Het ziet er verzorgd uit.
Hoop dat Sanne geen imitatie gaat doen
Verwacht het niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoop dat we niet in een Koefnoen toestand terechtkomen.
Hij is altijd zonder pauze, want mag niet van regisseurquote:
Afkijken mag. Klonen en genetisch manipuleren niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Gelukkig heb ik Bluezz' en golfers genen (afgekeken).
Nee dat is echt teveel helaas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Vork het volgende:
Wel goed, maar het levert nog niet direct werk op. Het nadeel is wel dat ze geen reiskostenvergoeding geven, dus zolang ik hier woon gaat het sowieso niet door. Financieel onhaalbare kaart.
Jammer. De baan is niet dusdanig leuk dat je er verhuizen voor over hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Vork het volgende:
Wel goed, maar het levert nog niet direct werk op. Het nadeel is wel dat ze geen reiskostenvergoeding geven, dus zolang ik hier woon gaat het sowieso niet door. Financieel onhaalbare kaart.
Mocht er in de nabije toekomst wat voor me inzitten, dan is het niet zo zeer de vraag of ik wil verhuizen, maar of ik woonruimte kan vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. De baan is niet dusdanig leuk dat je er verhuizen voor over hebt?
Uw slofjes en een maaltijdje wachten op u.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Tot half 6 blijven... maar dan wel 3 dagen vrij
Of je al eerder kon beginnen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een verwennerij!![]()
Ging ff een uurtje slapen wegens compleet moe zijn, word ik wakkergebeld door mn a.s. baas. Hij scoort punten![]()
hehe. Hij zei dat ie t goed zou maken dat ie me wakker had gebeld.quote:
Onionquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand hier wel eens bij denny's ontbeten?
Obama was onder de indruk
quote:'Kristen Stewart en Robert Pattinson niet uit elkaar'
LOS ANGELES - Kristen Stewart en Robert Pattinson zijn 'beslist nog bij elkaar'.
http://www.nu.nl/achterkl(...)son-niet-elkaar.html
He, gelukkig maar ik was al even dat het einde der wereld nabij was.quote:
Jakkes! Vega en met geitenkaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:50 schreef AnneX het volgende:
Het voorafje van Jean Beddington in vk lijkt mij echt iets voor golfer
om te fabriceren...![]()
Vaak bij Denny's gegeten, pretendeert home-style cooking te hebben. Amerikaans ontbijt is wel lekker, avondeten alleen als er echt niks anders in de buurt zit, burgers en spaghetti meatballs van inferieure kwaliteit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand hier wel eens bij denny's ontbeten?
Obama was onder de indruk
Wat een ontwikkelingen en wat een dapper besluit van jou!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat was plotseling. Vandaag was mijn laatste dag in de bloemen. Ben van mensen vergeten afscheid te nemen en sowieso toen het besloten was was de helft al weg maar er is een e-mail uitgegaan en nou ja... neem ff een weekje (of ietsjes langer) vrij en begin daarna bij de volgende. Ik mag eerder beginnen nml (graag zelfs volgens hen).
Het ging niet meer... werd de afgelopen tijd niet meer serieus genomen door 2 directe collega's die heel stom zijn maar ontzettend arrogant. Ik kon toen niet weg maar nu ik een baan heb en vanmorgen weer iets rots had heb ik versneld ontslag aangevraagd en gelukkig begreep de manager het en was dit mijn laatste dag. Mn directe collega's komen er nog wel achter. Heb mijn werk niet overgegeven, ze zoeken het maar uit.
Geen zin en fut meer om uit te gaan (ga het ook niet redden zonder middagdutje) maar ga nog wel eten bij de Koreaan en maybe daarna bios. Vriendin nu maar ff bellen, zal niet blij zijn.
Wel heel plots, maar de leuke mensen van je werk kan je toch nog even bellen maandag of een kaart sturen? Meid, over een maand ben je blij dat het zo is gegaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dat was plotseling. Vandaag was mijn laatste dag in de bloemen. Ben van mensen vergeten afscheid te nemen en sowieso toen het besloten was was de helft al weg maar er is een e-mail uitgegaan en nou ja... neem ff een weekje (of ietsjes langer) vrij en begin daarna bij de volgende. Ik mag eerder beginnen nml (graag zelfs volgens hen).
Het ging niet meer... werd de afgelopen tijd niet meer serieus genomen door 2 directe collega's die heel stom zijn maar ontzettend arrogant. Ik kon toen niet weg maar nu ik een baan heb en vanmorgen weer iets rots had heb ik versneld ontslag aangevraagd en gelukkig begreep de manager het en was dit mijn laatste dag. Mn directe collega's komen er nog wel achter. Heb mijn werk niet overgegeven, ze zoeken het maar uit.
Geen zin en fut meer om uit te gaan (ga het ook niet redden zonder middagdutje) maar ga nog wel eten bij de Koreaan en maybe daarna bios. Vriendin nu maar ff bellen, zal niet blij zijn.
Kinderachtige klootzakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Pfff nou dit is echt one of these days voor je he, beter kan je ze niet hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee ik heb echt zo'n oergevoel vandaaghaha
Ja als je hoort waarom ze zo doen is het al helemaal kinderachtig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kinderachtige klootzakkenMooi dat je daar weg bent, goodbye & good riddance!
Nou dat was ik wel van plan in Amsterdam haha. Maar nu moet ik autorijden (naar Den Haag/Leidschendam) dus helaas pindakaas. Maar wel lekker een 3-gangen menu'tje etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfff nou dit is echt one of these days voor je he, beter kan je ze niet hebben
Als je zou drinken zou ik je een dikke vette goeie borrel toewensen
Nou mn jas is ook stuk zag ik net en dat vind ik wel best kut want heb em nog maar 3 maandenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef MissHobje het volgende:
Goedzo FFTlekker weg daar
en lekker fris beginnen dan na je weekje vrij bij je nieuwe job, heerlijk
hoop dat het je bevalt daar
succes
(erg auw van vallen?)
WA-verzekering van die vader van dat kind aanspreken voor de schade.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou mn jas is ook stuk zag ik net en dat vind ik wel best kut want heb em nog maar 3 maanden. Ik neem em morgen mee naar mn ouders in de hoop dat mn moeder em kan naaien. Verder loop ik half mank maar ik zit nu stil dus geen pijn. Thanks
.
Inderdaad. Eventueel reparatie van je fiets en vervanging van je broek valt daar ook onder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:37 schreef golfer het volgende:
WA-verzekering van die vader van dat kind aanspreken voor de schade.
Na het zien van de Wilde Keuken op Wielen begrijp ik je opmerking eindelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef AnneX het volgende:
Fijn! om te horen, Lein.
Nu op zoek naar water met een plopper bij het Alkmaarder meer.
Als ooit getrouwd geweest zijnde met een Indo heeft het voor mij ook weer een andere betekenis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:44 schreef AnneX het volgende:
Voor mij als oud-hagenees is een plopper heul wat anders...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ooit getrouwd geweest zijnde met een Indo heeft het voor mij ook weer een andere betekenis.BeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Pelopor
Kook je wel eens indisch/ indonesisch?
Oh, terugkijkend rook het lekker rond het huis waar de Indische mensen woonden.
Note: ...als... zijnde is dubbelop...
Ja zeg, uitgekauwd op een bordje.
Home alone en (dus) teevee kijken en op de aaipet aan het werk![]()
Kook tegenwoordig niet veel Indisch zelf meer sinds goede toko's in de buurt..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beidenvolgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Pelopor
Kook je wel eens indisch/ indonesisch?
Oh, terugkijkend rook het lekker rond het huis waar de Indische mensen woonden.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Kook tegenwoordig niet veel Indisch zelf meer sinds goede toko's in de buurt..
Vroeger wel veel gedaan en dan met name vanwege massale (schoon)familiebezoeken op verjaardagen.
Dag van te voren alles klaarmaken en de volgende dag nog lekkerder door alle ingetrokken kruiden.
Bij ex-schoonma stond dag en nacht wel iets op het vuur en het eerste wat we altijd deden als we daar kwamen was naar de keuken lopen en een bordje van het 1 of ander opscheppen.
Nou nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:02 schreef AnneX het volgende:
Klinkt goed.
Je zou er bijna voor getrouwd zijn / blijven.
Das die ! die op de poes past ...:7quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nee.![]()
Het ex-kreng woont trouwens hemelsbreed 100 meter hier vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |