Oh die advocaat, die kennen we jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef Fiorano het volgende:
Heuj code Toverbal. Rust copyright van op. U hoort nog van mijn advocaat. Die schijnt nog een zaakje te hebben lopen hier
Toch wel via Facebook hè? Mooie platen trouwens b2py.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef Fiorano het volgende:
Heuj code Toverbal. Rust copyright van op. U hoort nog van mijn advocaat. Die schijnt nog een zaakje te hebben lopen hier
En niet zomaar klassiekjes, dat zijn oude POST-stellenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef J.B. het volgende:
Overigens staan er voor de liefhebbers in Bressoux enkele afgedankte klassiekjes terzijde!
Nee, die zijn inmiddels weg. Daarom viel het me ook op. Ik heb er vandaag een stuk of 5 andere reizigersstellen zien staan, waarvan minimaal 1 treinstel in tweeën is gedeeld.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En niet zomaar klassiekjes, dat zijn oude POST-stellen
Nee hoor. 1a moet wel via Niemeijer, maar de rest doen we het liefst via 50. Pas met 6 bakken moeten we wel naar Niemeijer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik dacht dat dit altijd via de Niemeyer gebeurde?
Snelheidsbeperkingen in Frankrijk ivm weersomstandigheden, denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef Bitlord het volgende:
Bij Thalys reed alles wel (r. A'dam), maar ook hier was elke trein vertraagd (gem. 32 min).
Hoopgevende cijfers!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef Bitlord het volgende:
Vandaag 45% uitval en de BeneluxFyras die wél reden hadden gemiddeld 53 min. vertraging.
Uitval om grotere problemen te voorkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 06:45 schreef zoem het volgende:
Grrr![]()
De IC adam had eerst +20, maar nu halen ze de trein er gewoon uit. En dan denk je extra vroeg op te staan om die ellende voor te zijn...
Ze beginnen vandaag waar ze gisteren zijn geëindigd: de eerste Fyra van de dag (9201) is opgeheven. Ook is hetzelfde koppeltje (3 treinparen) opgeheven.quote:
De hele nacht hebben er lege treinen door het land gescheurd om dat te voorkomen. Duimen dat het geholpen heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:18 schreef zoem het volgende:
Door de rijp hoor je de pantograaf langs de bovenleiding schuren. Het is wachten op de eerste kapotte bovenleiding voor vandaag.
Ontijzelritten inderdaad. Verder worden al een paar nachten tussen drie en vier alle essentiële wissels een paar keer omgelegd. Niet alleen om te voorkomen dat ze vastvriezen, maar ook om ze eventueel op tijd gerepareerd te krijgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:00 schreef b2py het volgende:
[..]
De hele nacht hebben er lege treinen door het land gescheurd om dat te voorkomen. Duimen dat het geholpen heeft.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, ik zal volgende week dinsdag eens kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, dan is het wel nieuw![]()
Wat rijdt er momenteel op Luik - Aken eigenlijk? Daar trof ik begin december nog 1 van de oudste nog rijdende klassiekjes
Het enige wat ik voelde was de enorme kou buitenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitval om grotere problemen te voorkomen.
Voel je geen gigantische dankbaarheid dat ze dergelijke beslissingen durven te nemen?
Ik had het gelezen over die wissels ja. Maar stel 50% valt in storing, is dat dan niet teveel voor de storingsploegen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ontijzelritten inderdaad. Verder worden al een paar nachten tussen drie en vier alle essentiële wissels een paar keer omgelegd. Niet alleen om te voorkomen dat ze vastvriezen, maar ook om ze eventueel op tijd gerepareerd te krijgen.
Aardige kerel, doet goed werk. Beetje NS(H) voor lul zetten op het internet. Het lijkt verdomme wel vrijheid van meningsuiting...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die advocaat, die kennen we ja
Vanochtend trouwens weer het gebruikelijke op Eindhoven, niets aan de handquote:U wilt weten of u tweede klas mag zitten met een eerste klas vervoerbewijs
Het is mogelijk dat de conducteur u verzoekt plaats te nemen in de eerste klas, als u daar een vervoerbewijs voor heeft, om de veiligheid. Hij mag u niet de tweede klas uitzetten. hij mag u ver verzoeken de tweede klas te verlaten.
Klopt, maar is wel veel effectiever dan rond rijden. En als je de stroom niet te ver opvoert kan het ook wat rustiger ontijzelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:46 schreef James1988 het volgende:
Ik meen me te herinneren dat die schakeling de bovenleiding zwakker zou maken. Weet ik niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |