quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef b2py het volgende:
[..]
'Geluksvogel!'twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 21:44:44Arnhem-Dieren: geen treinen door een seinstoring. http://t.co/z23egl7C #AhDr reageer retweet
Niet dagelijks, maar tweewekelijks. Als ik je kan helpen DM dan maar even, beter dan hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef Zyron het volgende:
Reist iemand hier dagelijks over de Hanzelijn? Ik ben voor school bezig met een artikel erover en alle hulp is welkom..
Doe ik in Amsterdam ook, en zit meestal alleen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:46 schreef Ireyon het volgende:
Wat betreft jullie zitplaatsen in Fyra: ik heb het idee dat de trein gewoon wordt ingevuld van rijtuig 38 -> 34 in die volgorde. Elke keer als ik erin zit, zit al het volk aan de uiteindes en zijn de middelste rijtuigen zo goed als leeg. Dus als het druk is zou ik gewoon lekker naar 2 rijtuigen verderop verkassen
Maakt niets uit als hij er voorbij had gestaan. Je kan bijna in heel Nederland in de eerste sectie voorbij het sein staan en het dan alsnog met ROZ bedienen, ook al ben je net in tegengestelde richting aan komen rijden. Die voorziening is ooit bedacht om (te lange) kerende treinen die de laatste sectie niet kunnen vrijrijden toch een veilig sein te kunnen geven bij vertrek in de tegengestelde richting. Het zit overal, bij elk sein, maar volgens mij weet bijna niemand dat het kan...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er stond een enorme trein (geduwd met 1700 en ICM rijtuigen, kan dat?) klaar, maar die werd doodleuk afgerangeerd... Ik liep de roltrap omhoog aan het perron er naast en zag dat hij geel-knipper kreeg, maar hij stond met de 1700 net voorbij het dwergseintje. Maar niet voorbij de las, dus hij kreeg netjes geel-knipper (rijden op zicht) naar emplacementje toe dus.
quote:Strukton Rail (@StruktonRail) tweeted at 9:34 PM on Wed, Jan 16, 2013:
Het is flink bikkelen om de wissels sneeuwvrij te houden. Dank aan de mannen die dat toch maar weer doen! http://t.co/wRGhYNTz
Ehm... ik gebruik het bijna dagelijks op spoor 50 in Groningen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Maakt niets uit als hij er voorbij had gestaan. Je kan bijna in heel Nederland in de eerste sectie voorbij het sein staan en het dan alsnog met ROZ bedienen, ook al ben je net in tegengestelde richting aan komen rijden. Die voorziening is ooit bedacht om (te lange) kerende treinen die de laatste sectie niet kunnen vrijrijden toch een veilig sein te kunnen geven bij vertrek in tegengestelde richting. Het zit overal, bij elk sein, maar volgens mij weet bijna niemand dat het kan...
Wat is dit? Moldavië? je ZOU natuurlijk gewoon overal automatische wisselverwarming kunnen aanleggen. Dan heb je al dat gezeik niet en hoef je je ook niet aan te stellen.quote:
Volgens mij was het bedoeld als positief bericht tussen alle gezeik. Die mannen in het spoor hebben natuurlijk geen invloed op de besluitvorming in de ivoren torens, maar gaan wel gewoon de boel ontdooien om het geheel aan de gang te houden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit? Moldavië? je ZOU natuurlijk gewoon overal automatische wisselverwarming kunnen aanleggen. Dan heb je al dat gezeik niet en hoef je je ook niet aan te stellen.
daar rangeert Arriva toch niet met meer dan een GTW 2/8 naar toe?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ehm... ik gebruik het bijna dagelijks op spoor 50 in Groningen.
Daar gaan dagelijks rangeerdelen van vijf bakken naar toe.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar rangeert Arriva toch niet met meer dan een GTW 2/8 naar toe?
Ja dat snap ik ook welquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij was het bedoeld als positief bericht tussen alle gezeik. Die mannen in het spoor hebben natuurlijk geen invloed op de besluitvorming in de ivoren torens, maar gaan wel gewoon de boel ontdooien om het geheel aan de gang te houden.
plus 2 powerpacks danquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar gaan dagelijks rangeerdelen van vijf bakken naar toe.
Ok, ik heb het zelf in elk geval nog nooit gebruikt zien worden, dus vandaar mijn aanname...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ehm... ik gebruik het bijna dagelijks op spoor 50 in Groningen.
ik dacht dat dit altijd via de Niemeyer gebeurde?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar gaan dagelijks rangeerdelen van vijf bakken naar toe.
Ben jij ook TRDL?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ok, ik heb het zelf in elk geval nog nooit gebruikt zien worden, dus vandaar mijn aanname...
Met een schep en een bezem en een brander.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ging het eigenlijk in legendarische winters al '63 en '79 met het treinverkeer? Oh ja in '79 hadden we het leger bij Visvliet. Leger. Hebben we nog een leger eigenlijk? Of is iedereen thermosflessen aan het schilderen in Afghanistan?
Had de gemiddelde hc toen niet gewoon een gasbrander in plaats van een railpocket. Branden ze de wissels toen niet gewoon zelf ijsvrij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe ging het eigenlijk in legendarische winters al '63 en '79 met het treinverkeer? Oh ja in '79 hadden we het leger bij Visvliet. Leger. Hebben we nog een leger eigenlijk? Of is iedereen thermosflessen aan het schilderen in Afghanistan?
Oh ja toen dat nog mocht van de veiligheidsprotocollenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Met een schep en een bezem en een brander.
Gauw spoor in rennen als de trein was geweest, schoonmaken die handel en vooral erg goed uitkijken.
Toen hadden we ook nog op ieder wisselcomplexje een groep mannen staan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja toen dat nog mocht van de veiligheidsprotocollen
Nee, dus mijn referentiekader is wat de betreft beperktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Anno1982 op 16-01-2013 22:50:33 ]
Oh die advocaat, die kennen we jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef Fiorano het volgende:
Heuj code Toverbal. Rust copyright van op. U hoort nog van mijn advocaat. Die schijnt nog een zaakje te hebben lopen hier
Toch wel via Facebook hè? Mooie platen trouwens b2py.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef Fiorano het volgende:
Heuj code Toverbal. Rust copyright van op. U hoort nog van mijn advocaat. Die schijnt nog een zaakje te hebben lopen hier
En niet zomaar klassiekjes, dat zijn oude POST-stellenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef J.B. het volgende:
Overigens staan er voor de liefhebbers in Bressoux enkele afgedankte klassiekjes terzijde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |