thanks!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:09 schreef Rostkreuz het volgende:
[..]
Nee, voor zowel Fyra als Thalys geldt:
4 personen met hetzelfde tariefsoort, bijvoorbeeld NoFlex boek je per 4 personen in en zitten altijd bij elkaar.
In dit geval boek je personen in met verschillende tariefsoorten, tariefsoort supersaver en tariefsoort supplement. Het reserveringststeem vind dit conplex (hilariteit) en geeft een foutmelding. De medewerker heeft dan 2 mogelijkheden:
1- Snelste mogelijkheid. Alle supersaver personen inboeken , daarna in een nieuw dossier de suplementen personen inboeken - gevolg niet iedereen zit bij elkaar.
2- Langzaamste mogelijkheid. Per persoon een reservering maken, en daarbij het stoelnummer aangeven welke gewenst is.
De gemiddelde HiSpeed baliemedewerker kiest voor optie 1 terwijl ds klant optie 2 zou willen
Klopt, maar die is wel een stukje korter. Ik had hem maandagmiddag nog, is weer eens wat anders dan ICMm of SLT.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is samen met Zwolle - Roosendaal nog de enige lijn waar het spul planmatig rijdt
Die ja. Ik ben het verder wel met je mening over Almere Buiten eens hoor, maar de mensen die je daar de trein uitpest komen nooit meer terug maar die 2 minuten die je bespaart door er niet te stoppen trekt echt geen nieuwe mensen aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die IC die in Zwolle eerst 12 minuten stilgestaan heeft bedoel je?
klopt. scheelt drie bakjes tov de IC Den Haag - Venlo. Kan ook niet anders, want niet alle perrons zijn voldoende lang én het is een rustigere treinlijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klopt, maar die is wel een stukje korter. Ik had hem maandagmiddag nog, is weer eens wat anders dan ICMm of SLT.
Daar heb je wat aan als hij niet rijdt.quote:
Is er iets waar je geen mening over hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh? Heb ik een mening over Almere Buiten?
Blijkbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Is er iets waar je geen mening over hebt?
Ik meen me te herinneren dat je dat stelletje stenen geen IC-station waard vond.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh? Heb ik een mening over Almere Buiten?
En datquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Is er iets waar je geen mening over hebt?
Eerst een rooie kop van de koorts, nu een rooie kop van de woede.quote:
Dat zal wel goedkomen, NS meldtquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Zul je zien dat deze winterse ellende tot minstens eind januari duurt. Als jullie Fyra op de 26e opgeheven wordt ben je en 145 euro kwijt en kan het hele reisplan de prullebak in....
Maar daar hebben we de 26e geen moer aan..quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef Rostkreuz het volgende:
[..]
Dat zal wel goedkomen, NS meldt
Gedurende de hele dag rijden er frequent NS-bussen tussen Breda en Antwerpen op 16 en 17 januari 2013. Indien u liever op een andere dag wilt reizen dan is het mogelijk uw ticket te annuleren of om te boeken ongeacht de tariefvoorwaarden. U kunt hiervoor terecht bij uw oorspronkelijk aankooppunt.
ik denk helaas dat het eerste sneller over gaat dan het tweede ...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Eerst een rooie kop van de koorts, nu een rooie kop van de woede.
Ja, ik knap op. Maar langzaam.
Dan rijden ze speciaal voor jullie ook vast wel bussenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Maar daar hebben we de 26e geen moer aan..
Dus als ik toevalligerwijs mijn tickets heb gekocht aan de balie van het station in Groningen, dan moet ik ook DAAR heen om mijn tickets te annuleren of om te boeken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef Rostkreuz het volgende:
[..]
Dat zal wel goedkomen, NS meldt
Gedurende de hele dag rijden er frequent NS-bussen tussen Breda en Antwerpen op 16 en 17 januari 2013. Indien u liever op een andere dag wilt reizen dan is het mogelijk uw ticket te annuleren of om te boeken ongeacht de tariefvoorwaarden. U kunt hiervoor terecht bij uw oorspronkelijk aankooppunt.
Nee, dat niet. Als je je ticket bij Hispeed gekocht hebt, kan je bij Hispeed terecht. Als je bij NMBS hebt gekocht, kan je bij NMBS terecht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dus als ik toevalligerwijs mijn tickets heb gekocht aan de balie van het station in Groningen, dan moet ik ook DAAR heen om mijn tickets te annuleren of om te boeken?
Lekker als ik een dag vantevoren met al die sores besluit om niet te gaan en in Den Haag sta.
Optare!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:44 schreef Rostkreuz het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bestand:Frysker_bus_01.JPG
Moet voldoende zijn voor alle reizigers
'Geluksvogel!'quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Nou, met 55 minuten vertraging toch nog in Deventer aangekomen. De verstoring tussen Zutphen en Deventer was gelukkig voorbij, vanaf Arnhem kon ik dus rustig in de trein naar Deventer stappen.
twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 21:44:44Arnhem-Dieren: geen treinen door een seinstoring. http://t.co/z23egl7C #AhDr reageer retweet
Ik ben slecht ingelicht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die ziet er toch echt anders uit
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef b2py het volgende:
[..]
'Geluksvogel!'twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-01-2013 om 21:44:44Arnhem-Dieren: geen treinen door een seinstoring. http://t.co/z23egl7C #AhDr reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |