Krankzinnig. En dan hebben we nog geen meter gereden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef James1988 het volgende:
Nou jongens, ik heb ze. 5 supersavers (¤ 23 per persoon), 2 supplementen (¤ 4 per persoon) en een hoerige ¤ 22,50 aan boekingskosten. Totaal ¤ 145,50.
Maar wat een gedoe zeg. Het begon al met het bonnetje met het wachtnummer erop, lettertype Comic Sans MS. Vervolgens moest ik tot 3 keer toe aangeven wat ik nou wilde aan tickets, en daarna kwam de lokettist nog eens aan met "Ik weet niet zeker of ik jullie wel bij elkaar kan zetten, of zelfs maar in hetzelfde rijtuig."
Maar met veel vieren en vijven is het de lokettist gelukt: op 26 januari gaan we met z'n zevenen met Fyra 9228 van Amsterdam naar Antwerpen. Allemaal in rijtuig 36, aan tafelplaatsen. Zitplaatsnummers 92, 93, 94, 97, 98, 101 en 105.
enquote:Van: NOORDERKEMPEN
Naar: MAASTRICHT (NL)
GO PASS 1 NAAR MAASTRICHT
2e klas
Heenreis op 26/01/2013
quote:Van: ZONE ANTWERPEN
Naar: NOORDERKEMPEN
STANDAARDBILJET
VOLWASSENE
2e klas
Heenreis op 26/01/2013
Als je een brief aan de klantenservice schrijft, krijg je dat terug. Heb ik ook al eens gehad met een ander kaartje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef James1988 het volgende:en een hoerige ¤ 22,50 aan boekingskosten.
Ja, Go Pass 1 Maastricht enkel online te koop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:57 schreef dennistd het volgende:
Even checken: als het goed is heb ik nu dus nog nodig voor de reis Antwerpen-Noorderkempen-Maastricht:
[..]
en
[..]
Ik zie geen jongerentarief daar hoor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, Go Pass 1 Maastricht enkel online te koop.
Maar voor Zone Antwerpen-Noorderkempen kan je toch tegen Jongerentarief aanschaffen (of schat ik je te jong?)
Oh, naja. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:03 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zie geen jongerentarief daar hoor?
quote:Treinentopic #504: Code Toverbal
Dus ik zit er voorlopig niet ver naastquote:De weerbureaus verwachten ook de komende dagen winters weer. De kans is daarom aanwezig dat ook na morgen volgens een aangepaste dienstregeling wordt gereden.
Topper!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef James1988 het volgende:
Nou jongens, ik heb ze. 5 supersavers (¤ 23 per persoon), 2 supplementen (¤ 4 per persoon) en een hoerige ¤ 22,50 aan boekingskosten. Totaal ¤ 145,50.
Maar wat een gedoe zeg. Het begon al met het bonnetje met het wachtnummer erop, lettertype Comic Sans MS. Vervolgens moest ik tot 3 keer toe aangeven wat ik nou wilde aan tickets, en daarna kwam de lokettist nog eens aan met "Ik weet niet zeker of ik jullie wel bij elkaar kan zetten, of zelfs maar in hetzelfde rijtuig."
Maar met veel vieren en vijven is het de lokettist gelukt: op 26 januari gaan we met z'n zevenen met Fyra 9228 van Amsterdam naar Antwerpen. Allemaal in rijtuig 36, aan tafelplaatsen. Zitplaatsnummers 92, 93, 94, 97, 98, 101 en 105.
ja dat zeg ik. Reken maar op "Minstens tot na het weekendquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef zoem het volgende:
Uit de NS-mail:
[..]
Dus ik zit er voorlopig niet ver naast
Ik stuitte vanmiddag op een journaalfilmpje uit 1979 over de beruchte winter van 1979, als we zoiets krijgen welke code krijgen we dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:56 schreef Zug-Chef het volgende:
Zul je zien dat deze winterse ellende tot minstens eind januari duurt. Als jullie Fyra op de 26e opgeheven wordt ben je en 145 euro kwijt en kan het hele reisplan de prullebak in....
Zesvoudig uitprinten dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef James1988 het volgende:
Als die Fyra op de 26e niet gaat moeten we dus als de wiedeweerga naar het loket en kostenloos omboeken voor de Thalys. De eerstvolgende Fyra na de onze gaat immers 2 uur later, dus kunnen we volgens de NMBS de Thalys wel nemen.
Volledig filmpjequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:13 schreef bork het volgende:
[..]
Ik stuitte vanmiddag op een journaalfilmpje uit 1979 over de beruchte winter van 1979, als we zoiets krijgen welke code krijgen we dan?
http://player.nos.nl/nos/(...)59410&bufferlength=5
bij 1.23 zien we een ingesneeuwd station Visvliet.
Ligt de Euromax niet op de 'oude' maasvlakte? Je komt er nu alleen wel via de nieuwe maasvlakte, omdat het oude trace over wat nu de ingang van de tweede maasvlakte is liep. Wel mooi trouwens zo'n rolbrugquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Leuk ritje vandaag gehad. Vanaf de RSC terminal op de Waalhaven Zuid naar de ECT terminal op de Maasvlakte gereden. Trein daar na aankomstcontrole achter gelaten en lege wagons vanaf de terminal naar de Euromax op Maasvlakte 2 gereden over het "nieuwe" spoor. Bij de Euromax via een traverse weer omgelopen, andere trein opgepakt. Via de ECT terug richting Waalhaven.
Met het zonnetje en de sneeuw was het een prachtige rit. Jammer genoeg heb ik mijn nieuwe telefoon nog niet, waardoor ik geen foto's heb kunnen maken.
Dit kan maar zo kloppen. Ik ben er 1 keer eerder geweest, over het oude tracé ja. Dat was aan het einde van een zeer lange nachtdienst, en ik zat als passagier in een nogal warme loc toendertijd. Dus ik weet het niet meer zo goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ligt de Euromax niet op de 'oude' maasvlakte? Je komt er nu alleen wel via de nieuwe maasvlakte, omdat het oude trace over wat nu de ingang van de tweede maasvlakte is liep. Wel mooi trouwens zo'n rolbrug
Toen ik vanmiddag rond 17.15 op Rotterdam stond was het ook een chaos van heb ik jou daar. Gelukkig reed er nog wel wat. Maar wat reed, was veels te kort. IC Venlo viel uit ivm kapotte bovenleiding. Mensen konden dan wel naar Roosendaal. Heel perron 5 stond echt stampvol, komen ze met een SLT aanzettenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:27 schreef b2py het volgende:
Als ik zo de verhalen lees gedurende de dag, hadden we vanochtend gewoon een trein melt-down in 's-Hertogenbosch. Treinen konden niet meer binnenkomen of vertrekken. Totale chaos. Het probleem heeft zich verplaatst van Amsterdam en Utrecht naar 's-Hertogenbosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |