Sneeuwquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef DemonRage het volgende:
Leuke temperatuurkaartjes. Normaal is het richting de kust in de winter warmer dan in het binnenland.
Het dorp, de kern, de gemeente?quote:
komt door de bewolking neem ik aan? Hier in Amsterdam daalde de temperatuur hard vanavond, maar loopt sinds een uurtje ofzo weer langzaam op. Was onbewolkt, nu zit het helemaal dicht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef DemonRage het volgende:
Leuke temperatuurkaartjes. Normaal is het richting de kust in de winter warmer dan in het binnenland.
Dat die nog steeds is blijven hangenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het dorp, de kern, de gemeente?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat die nog steeds is blijven hangen
Ja, anders wordt het erg erg erg koud binnen. Maar ik het best wat kieren in huis, dus ventilatie is er nog wel. En het raam gaat wel regelmatig een uurtje open.quote:Op donderdag 17 januari 2013 03:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heuj ik heb ook daarnet gekookt. nep-Spanjaarden eten graag laat he.
Maar hier staat kleine raampje altijd open... frisse lucht is wel zo fijn.
Is dat hoe je het enigszins op temperatuur houdt? Alles potdicht?
weer lekker in de spits zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Sneeuw maandag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ud-dan-verwacht.htmlquote:''Als onze verwachtingen uitkomen, wordt ook de kans op een Elfstedentocht steeds groter. De hele route is sneeuwvrij. Het ijs kan dus goed aangroeien. Als alles maar dan ook echt alles meezit, kan de tocht heel misschien voor het einde van de maand worden gehouden'', aldus Weeronline.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |