SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik denk eerder dat mensen die zich druk maken om Facebook eens naar buiten moeten
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Rival!
Met de windowsprobleemoplosser los ik het wel tijdelijk op.
Ik kan ook via uitvoeren en dan ipconfig, renew, enz doen.
De pest is dat dit probleem terug blijft komen. Kan over een kwartier zijn, kan ook over een dag of 3.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
Huppel...
start uitvoeren "cmd"
ipconfig/release
ipconfig/renew
zou moeten werken...quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival!
Met de windowsprobleemoplosser los ik het wel tijdelijk op.
Ik kan ook via uitvoeren en dan ipconfig, renew, enz doen.
De pest is dat dit probleem terug blijft komen. Kan over een kwartier zijn, kan ook over een dag of 3.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat weinigquote:borsten: airbags, anticlines, baby's drankkast, ballonnen, balkon, batsen, bep en toos, bloemkolen, bobbies, boebels, boezem, bollie en billie, boordkanonnen, bos hout voor de deur, bumpers, charmes, contragewichten, doppen, dubbel d (of dd), fare's (koplampen), gemoed, harry's, Himalaya Gebergten, jetsers, joekels, jopen, juinen, klabatsers, kneppers, kokosnoten, koplampen, kwalitieten, lellen, loenzen, (grote) longen, majoefels, meisjes, melkbussen, melkkannen, melkzwabbers, meloenen, memmen, muggesteken, noten, pappen, peren over de schutting, (2 grote) pluspunten, pompelmoezen, pompoenen, potten, prammen, schutsen, sjemoezen, stevig in het jak (zitten), sympathieke uitstraling (hebben), talenten, tetten, teuten, tieten, titten, toeters, tweeling, uiers, vanvoren, veel volk in de statie, voorgevel, [flink] voorkomen, voorziening, vruchten, weapons of mass distraction
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh dear ik moet oppassen met wat ik zegquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
je vroeg of ik bij je op ontdekkingstocht wilde![]()
![]()
Ik wil ook wel andersquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dear ik moet oppassen met wat ik zeg![]()
![]()
Ziggo.quote:
Dit probleem had ik ook toen ik bij mn ma woonde. Zo irritant en blijkbaar heeft alleen mijn netbookje er last van
[b]AirwiN schreef [/b]
Rival en die zo goed ligt bij users met een borsten UI, dan opeens is het alsof BMW staat voor iets als BoobiesMeisterWins![]()
Op ontdekkingstocht bij LoLa of dat Rival op ontdekkingstocht gaat bij jou?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op ontdekkingstocht bij LoLa of dat Rival op ontdekkingstocht gaat bij jou?![]()
Nog 1 keer aubquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef xFriendx het volgende:
Rival en die zo goed ligt bij users met een borsten UI, dan opeens is het alsof BMW staat voor iets als BoobiesMeisterWins
[b]AirwiN schreef [/b]
memento mori even vragenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziggo.
Dit probleem had ik ook toen ik bij mn ma woonde. Zo irritant en blijkbaar heeft alleen mijn netbookje er last vanzij heeft toen beschreven hoe je het kanaal van je modem kon veranderen
![]()
Bij LoLaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe, welk continent?![]()
![]()
Kanaal kan je toch vaak in de instellingen van de modem veranderen? Meestal via 192.168.1.1 in je browser, inloggen op je modem (mits wachtwoord) en bij instellingen ergens van channel wisselen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
memento mori even vragenzij heeft toen beschreven hoe je het kanaal van je modem kon veranderen
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dear ik moet oppassen met wat ik zeg![]()
![]()
Misschien zou je het ook op de site van ziggo kunnen vinden wellichtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kanaal kan je toch vaak in de instellingen van de modem veranderen? Meestal via 192.168.1.1 in je browser, inloggen op je modem (mits wachtwoord) en bij instellingen ergens van channel wisselen.![]()
Ik heb net mn zoon naar de patatzaak gestuurdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik smeer je wel even in met olie/of lotionquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel net een gerimpeld omaatje![]()
![]()
En dat kanaal wisselen gaat mijn problemen oplossen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zegt de dame waarvan ik gister naar buiten moestquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net mn zoon naar de patatzaak gestuurd
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mooi, je vindt mij al jaren lastig. Blij dat ik die trend doorzetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef xFriendx het volgende:
Rival en die zo goed ligt bij users met een borsten UI, dan opeens is het alsof BMW staat voor iets als BoobiesMeisterWinswtf
![]()
Daar heb ik zin inquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net mn zoon naar de patatzaak gestuurd![]()
![]()
Je moest van Rival!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt de dame waarvan ik gister naar buiten moest
Ik was het gewoon met hem eens
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ga ik geen 'ja' op zeggen. Straks werkt het niet en vliegt de koffiepot door de lucht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat kanaal wisselen gaat mijn problemen oplossen?![]()
Die heb ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ga ik geen 'ja' op zeggen. Straks werkt het niet en vliegt de koffiepot door de lucht.
[b]AirwiN schreef [/b]
Patat? Of patat van hier beneden?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, friet ja. Zoals jij het noemt... patatquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patat? Of patat van hier beneden?![]()
![]()
Dan ga je patat halen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, friet ja. Zoals jij het noemt... patat
Of je zet de patatuur aan
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: