SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik denk eerder dat mensen die zich druk maken om Facebook eens naar buiten moeten
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Rival!
Met de windowsprobleemoplosser los ik het wel tijdelijk op.
Ik kan ook via uitvoeren en dan ipconfig, renew, enz doen.
De pest is dat dit probleem terug blijft komen. Kan over een kwartier zijn, kan ook over een dag of 3.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
Huppel...
start uitvoeren "cmd"
ipconfig/release
ipconfig/renew
zou moeten werken...quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival!
Met de windowsprobleemoplosser los ik het wel tijdelijk op.
Ik kan ook via uitvoeren en dan ipconfig, renew, enz doen.
De pest is dat dit probleem terug blijft komen. Kan over een kwartier zijn, kan ook over een dag of 3.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat weinigquote:borsten: airbags, anticlines, baby's drankkast, ballonnen, balkon, batsen, bep en toos, bloemkolen, bobbies, boebels, boezem, bollie en billie, boordkanonnen, bos hout voor de deur, bumpers, charmes, contragewichten, doppen, dubbel d (of dd), fare's (koplampen), gemoed, harry's, Himalaya Gebergten, jetsers, joekels, jopen, juinen, klabatsers, kneppers, kokosnoten, koplampen, kwalitieten, lellen, loenzen, (grote) longen, majoefels, meisjes, melkbussen, melkkannen, melkzwabbers, meloenen, memmen, muggesteken, noten, pappen, peren over de schutting, (2 grote) pluspunten, pompelmoezen, pompoenen, potten, prammen, schutsen, sjemoezen, stevig in het jak (zitten), sympathieke uitstraling (hebben), talenten, tetten, teuten, tieten, titten, toeters, tweeling, uiers, vanvoren, veel volk in de statie, voorgevel, [flink] voorkomen, voorziening, vruchten, weapons of mass distraction
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh dear ik moet oppassen met wat ik zegquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
je vroeg of ik bij je op ontdekkingstocht wilde![]()
![]()
Ik wil ook wel andersquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dear ik moet oppassen met wat ik zeg![]()
![]()
Ziggo.quote:
Dit probleem had ik ook toen ik bij mn ma woonde. Zo irritant en blijkbaar heeft alleen mijn netbookje er last van
[b]AirwiN schreef [/b]
Rival en die zo goed ligt bij users met een borsten UI, dan opeens is het alsof BMW staat voor iets als BoobiesMeisterWins![]()
Op ontdekkingstocht bij LoLa of dat Rival op ontdekkingstocht gaat bij jou?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op ontdekkingstocht bij LoLa of dat Rival op ontdekkingstocht gaat bij jou?![]()
Nog 1 keer aubquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef xFriendx het volgende:
Rival en die zo goed ligt bij users met een borsten UI, dan opeens is het alsof BMW staat voor iets als BoobiesMeisterWins
[b]AirwiN schreef [/b]
memento mori even vragenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziggo.
Dit probleem had ik ook toen ik bij mn ma woonde. Zo irritant en blijkbaar heeft alleen mijn netbookje er last vanzij heeft toen beschreven hoe je het kanaal van je modem kon veranderen
![]()
Bij LoLaquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe, welk continent?![]()
![]()
Kanaal kan je toch vaak in de instellingen van de modem veranderen? Meestal via 192.168.1.1 in je browser, inloggen op je modem (mits wachtwoord) en bij instellingen ergens van channel wisselen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
memento mori even vragenzij heeft toen beschreven hoe je het kanaal van je modem kon veranderen
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dear ik moet oppassen met wat ik zeg![]()
![]()
Misschien zou je het ook op de site van ziggo kunnen vinden wellichtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kanaal kan je toch vaak in de instellingen van de modem veranderen? Meestal via 192.168.1.1 in je browser, inloggen op je modem (mits wachtwoord) en bij instellingen ergens van channel wisselen.![]()
Ik heb net mn zoon naar de patatzaak gestuurdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik smeer je wel even in met olie/of lotionquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel net een gerimpeld omaatje![]()
![]()
En dat kanaal wisselen gaat mijn problemen oplossen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zegt de dame waarvan ik gister naar buiten moestquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net mn zoon naar de patatzaak gestuurd
Mooi, je vindt mij al jaren lastig. Blij dat ik die trend doorzetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef xFriendx het volgende:
Rival en die zo goed ligt bij users met een borsten UI, dan opeens is het alsof BMW staat voor iets als BoobiesMeisterWinswtf
![]()
Daar heb ik zin inquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net mn zoon naar de patatzaak gestuurd![]()
![]()
Je moest van Rival!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt de dame waarvan ik gister naar buiten moest
Ik was het gewoon met hem eens
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar ga ik geen 'ja' op zeggen. Straks werkt het niet en vliegt de koffiepot door de lucht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat kanaal wisselen gaat mijn problemen oplossen?![]()
Die heb ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ga ik geen 'ja' op zeggen. Straks werkt het niet en vliegt de koffiepot door de lucht.
[b]AirwiN schreef [/b]
Patat? Of patat van hier beneden?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, friet ja. Zoals jij het noemt... patatquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patat? Of patat van hier beneden?![]()
![]()
Dan ga je patat halen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, friet ja. Zoals jij het noemt... patat
Of je zet de patatuur aan
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, je vindt mij al jaren lastig. Blij dat ik die trend doorzet![]()
![]()
Bij mij hielp hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat kanaal wisselen gaat mijn problemen oplossen?![]()
![]()
Jeejquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Er wordt ongetwijfeld voor me gekookt nu/dadelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga je patat halen!
Of je zet de patatuur aan![]()
ik begreep je niet, maar nu na enkele keren lezen welquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]Het hoeft niet altijd serieus te zijn in zo'n topic.
![]()
![]()
Dan dat maar ff doen van de week.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Patat, dat is echt een eeuwigheid geleden voor mij, dat ik dat op mijn bord had.
Misschien geen slechte optie.![]()
ik twijfel.. ik heb ook trek in vet, maar gisteren ben ik al langs KFc gegaan en heb nog genoeg eten in huisquote:![]()
![]()
Leg hem mij eens uit. Ik heb het vermoeden dat het ook over mij ging namelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik begreep je niet, maar nu na enkele keren lezen wel
[b]AirwiN schreef [/b]
KFCCCCCCCCCCCCquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik twijfel.. ik heb ook trek in vet, maar gisteren ben ik al langs KFc gegaan en heb nog genoeg eten in huisDa's een half uur fietsen
![]()
![]()
Ik ben dus nog nooit bij de KFC geweest
[b]AirwiN schreef [/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan NSFW zijn....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
volgens hem lig ik goed bij degene met een borsten U.I.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg hem mij eens uit. Ik heb het vermoeden dat het ook over mij ging namelijk
met die info nog eens lezen en dan volg je hem wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Spezza19 het volgende:
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan NSFW zijn....![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dus nog nooit bij de KFC geweest
Net zoals bij de Burger King, Star Bucks![]()
dat hoef ik niet te doen gelukkigquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KFCCCCCCCCCCCCDa's een half uur fietsen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan ik een van jullie blij maken met 2 kortingsbonnen voor H&M die tot en met zondag geldig is? (2=¤10 korting)![]()
Niet haten op KFC... van alle fastfood toko's toch wel de lekkerste
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
volgens hem lig ik goed bij degene met een borsten U.I.
met die info nog eens lezen en dan volg je hem welIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief, maar mij nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, heb ik nu net gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik smeer je wel even in met olie/of lotion![]()
![]()
![]()
dan maar afwachten wat mamsie heeft hequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
10 minuten met de motor. Maar de straat ligt vol sneeuw, dus dat wordt 'm niet niet.![]()
![]()
Ja, maar ik hou niet van fastfood....quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
Niet haten op KFC... van alle fastfood toko's toch wel de lekkerste![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
dan maar afwachten wat mamsie heeft he![]()
![]()
Valt de DailyWok ook onder fastfood?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
Niet haten op KFC... van alle fastfood toko's toch wel de lekkerste
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, soms sta je zo lang te wachten dan kan je het nauwelijks meer fastfood noemen.... vooral bij de Macquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou niet van fastfood....
What did I do?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ah rot op hoor, mijn laptop flikkert uit.. hou eens op met de goden boos maken huppel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk het wel, maar het is vast gezonder dan de Mc/BK/KFC etcquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt de DailyWok ook onder fastfood?![]()
![]()
Dat vind ik lekkerder dan McD ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar het is vast gezonder dan de Mc/BK/KFC etc
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier bij de mac hebben ze nu een nieuw bestelsysteem, kun je van tevoren al bestellen en betalen in een terminal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, soms sta je zo lang te wachten dan kan je het nauwelijks meer fastfood noemen.... vooral bij de Mac
Dat scheelt wel.![]()
niet als je bij de Mac alleen salade eetquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar het is vast gezonder dan de Mc/BK/KFC etc![]()
![]()
Ik schrok al!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grapje hoor maar wel toevallig
Dacht al dat je boos op mij was
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie eten er morgen eigenlijk allemaal mee?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, ik eet er nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik lekkerder dan McD ofzo.Daarvoor moet je niet naar de Mc gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
niet als je bij de Mac alleen salade eet![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie eten er morgen eigenlijk allemaal mee?![]()
![]()
Jij bestelt maar bij thuisbezorgd.nlquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan loop ik wel naar de snackbarquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bestelt maar bij thuisbezorgd.nl![]()
![]()
Prima!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan loop ik wel naar de snackbarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De McSalad schijnt slechter te zijn dan een hamburgerquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
niet als je bij de Mac alleen salade eet
Maar jij, B_G en TGND dusquote:
Hmm dubbele dosis maken dusIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De McSalad is niet slecht,het ligt eraan hoeveel saus je er over heen gooit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De McSalad schijnt slechter te zijn dan een hamburger
Bij geen saus is het heel erg gezond.![]()
Ik denk dat wij de enige zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar jij, B_G en TGND dus
Hmm dubbele dosis maken dus.
![]()
Volgens mij ook. Fera en Muhahaha gingen onderweg eten, Engel komt later en Spezza weet het nog steeds nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja, en morgen, en de dag erna. en... daar ben je vrouw voor
[b]AirwiN schreef [/b]
Preciesquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Fera en Muhahaha gingen onderweg eten, Engel komt later en Spezza weet het nog steeds niet. En ik heb geen idee wie er nog meer komen
![]()
![]()
Mja, datzelfde geldt tegenwoordig voor patat...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De McSalad is niet slecht,het ligt eraan hoeveel saus je er over heen gooit.
Bij geen saus is het heel erg gezond.
Laat ik nou diegene zijn die thuis het meeste kookt...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
ja, en morgen, en de dag erna. en... daar ben je vrouw voor![]()
quote:ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Laat ik nou diegene zijn die thuis het meeste kookt...![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
zit ook echt zoveel verschil tussen.
![]()
quote:![]()
Ook alleen maar omdat je alleen woont
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe laat ben je hier morgen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ook alleen maar omdat je alleen woont
ja nou, vind ik straks een vrouw die net zo goed kan koken als jij, dan nog steeds![]()
![]()
Ik hoop echt voor je dat je die niet vindtquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
ja nou, vind ik straks een vrouw die net zo goed kan koken als jij, dan nog steeds
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hoeft niet te komen hoor!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik maak me niet druk, ik kan kokenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat je die niet vindt![]()
![]()
Ik ook wel hoor, een beetje, somsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is maar bijzaak!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe de neuk snij je in je hand als je macaroni eet?quote:
Daar heb je geen mes bij nodig
[b]AirwiN schreef [/b]
Om klein te snijdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe de neuk snij je in je hand als je macaroni eet?
Daar heb je geen mes bij nodig![]()
![]()
Hij wilde zo graag spaghettiquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je geen mes bij nodig
Hoe klein wil je macaroni hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En de oven want pizzaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet hoe de frituurpan werkt en de magnetron?
[b]AirwiN schreef [/b]
zal je nog van opkijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet hoe de frituurpan werkt en de magnetron?![]()
![]()
Korst van de blok kaas af halen om te raspenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je geen mes bij nodig.
![]()
Zeur niet!quote:
Dit is al de tweede keer dat je afzegt in korte tijd.
Ben je boos op mij?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wellicht een maffe vraag, maar iemand nog lawinepijlen te koop?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Lol!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Korst van de blok kaas af halen om te raspen.
Diepe wond?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof het pas als ik het heb gezien en geproefdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik krijg de vraag.... wat heeft hij er voor over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Wellicht een maffe vraag, maar iemand nog lawinepijlen te koop?![]()
Voor Chinees Nieuwjaar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Wellicht een maffe vraag, maar iemand nog lawinepijlen te koop?Valt meequote:![]()
![]()
Waarom zou ik boos moeten zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!
Dit is al de tweede keer dat je afzegt in korte tijd.
Ben je boos op mij?
Maar het zou een beetje raar zijn om te zeggen tegen die mensen dat ik het liever even opschuif omdat ik moet gaan zuipen he![]()
Jammerquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor Chinees Nieuwjaar?
[..]
Valt mee
[b]AirwiN schreef [/b]
tientje de stuk!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg de vraag.... wat heeft hij er voor over?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je zou mijn zelfgemaakte marsepein eens moeten proevenquote:beetje vertrouwen in mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het heb gezien en geproefd![]()
![]()
Dan zuip je nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos moeten zijn?
Maar het zou een beetje raar zijn om te zeggen tegen die mensen dat ik het liever even opschuif omdat ik moet gaan zuipen he
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodra ik heb gezien dat jij in de keuken staat te koken en dus niet bakjes voer die je van mama hebt gekregen opwarmen en ik het heb geproefd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Je zou mijn zelfgemaakte marsepein eens moeten proeven
[..]
beetje vertrouwen in mijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: