abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 16:19:55 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123034428
het mooiste vind ik hoe NL wikipedia Mohammed Atta beschrijft,

Mohammed Atta (Kafr el Sheikh, Egypte, 1 september 1968 – New York, VS, 11 september 2001) was een islamitisch-Egyptisch-Saoedisch student, die verantwoordelijk wordt gehouden voor de terroristische aanslagen op 11 september 2001. Er wordt verondersteld dat hij het eerste vliegtuig bestuurde dat in New York in het World Trade Center vloog.

Atta groeide op in Caïro waar hij architectuur studeerde. Vervolgens studeerde hij in de Duitse stad Hamburg stadsplanning. Naast zijn Egyptische staatsburgerschap, bezat hij eveneens een Saoedi-Arabisch paspoort.

Hij was waarschijnlijk de aanvoerder van de 19 terroristen die de terroristische aanslagen op 11 september 2001 pleegden in de Verenigde Staten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123034915
Ik vind het ook bizar hoe hij aan het begin eerst breed werd uitgemeten met videoboodschappen, zelfs vlak voor de verkiezingen van 2004 en hoe geleidelijk aan dat veranderde in geluidsopnames. Natuurlijk logistiek kon hij de afgelopen jaren misschien aan minder apparatuur komen of was hij bang dat de CIA de beelden zou analyseren op mogelijke locaties (geluid van (vlieg)verkeer, bergen of type rots/steen of adv. de stand van de zon, whatever), maar ik blijf het vreemd vinden. Zeker ook het gegeven dat toen ze hem te pakken hadden, dat hij vervolgens in de zee gedumpt werd, zonder enig foto of videobewijs, om moslims niet al te pissig te maken. Vergelijk het eens bijvoorbeeld met de arrestatie van Saddam Hoessein, wat breed uitgemeten werd in de media, evenals zijn rechtzaak en executie.

Trouwens, volgens mij zijn een aantal van de Navy Seals die erbij betrokken waren omgekomen in een helikoptercrash in Afghanistan, maanden na de dood van Osama.
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  maandag 18 februari 2013 @ 16:33:59 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123035022
Zo complex is een simpele nuke ook niet :) Zeker het gun type. Het probleem is vooral hoe je aan de plutonium/uranium komt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_123047945
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Being het volgende:
Van de andere kant zag ik laatst een opname van de North Tower collapse waar aan het einde nog duidelijk een resterende uitstekende antenne of verticale kolom is te zien, die vervolgens instort. Alsof je het vlees van een satéprikker hebt gehaald en vervolgens de prikker laat vallen (rare vergelijking, ik weet het).

Ik weet niet zeker of dat deze beelden waren:
In deze opname zie je duidelijk dat een gedeelte van de core columns van de ingestorte North Tower nog een paar seconden blijft staan (bij 0:54) en vervolgens ook instort. Voor de rest zijn het interessante beelden rond het instorten van WTC7 en flashes van beide WTC torens.

[ Bericht 7% gewijzigd door Being op 18-02-2013 21:32:08 ]
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_123060857
Flight 93 Crash Exposed! Rare Footage Never Again Seen On TV

http://vimeo.com/w911/flight93crashsite
pi_123277064
Heeft iemand deze video gezien? Zichtbare en hoorbare explosies vlak voor de ineenstorting van WTC7. Is dit overtuigend bewijs?

pi_123280927
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft iemand deze video gezien? Zichtbare en hoorbare explosies vlak voor de ineenstorting van WTC7. Is dit overtuigend bewijs?

Practical joke helaas. In een andere versie zie je een ufo verschijnen boven het dak. Ik kan hem even niet vinden. Toch is het raar dat op andere versies van het filmpje de gaten 'spontaan' verschijnen, zonder bijbehorende knallen en flitsen dan...
pi_123281114
In dit debunk filmpje wordt onder andere verklaard en weergegeven dat een gedeelte van de core columns toch blijven staan na het instorten...
pi_123281140
quote:

Dat is voor mij geen vraagstuk meer, danny heeft al aangegeven dat dit een klassieke cd was en die had er 30 jaar ervaring mee.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:39:45 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123284021
quote:

Iemand heeft zitten spelen met de video?
Onikaan ni ov dovah
pi_123284060
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Being het volgende:

[..]

Practical joke helaas. In een andere versie zie je een ufo verschijnen boven het dak. Ik kan hem even niet vinden. Toch is het raar dat op andere versies van het filmpje de gaten 'spontaan' verschijnen, zonder bijbehorende knallen en flitsen dan...
Ik zou de versie zonder explosies wel eens willen zien. Deze ziet er namelijk behoorlijk realistisch uit. Zelfs bij het inzoemen zijn de explosies zichtbaar.
  zondag 24 februari 2013 @ 17:25:44 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123286405
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik zou de versie zonder explosies wel eens willen zien. Deze ziet er namelijk behoorlijk realistisch uit. Zelfs bij het inzoemen zijn de explosies zichtbaar.
Vind je? Ik vind het er vrij nep uitzien.
Onikaan ni ov dovah
pi_123290747
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Being het volgende:

[..]

Practical joke?
Dan weet je toch helemaal niet meer wat je geloven moet?
pi_123291214
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hier is een voorbeeld ervan.
Flits bij 0:05 min.

Vanaf 1:33 min heb je een voorbeeld van WTC 7.

Ik blijf het vreemd vinden. Helaas worden veel zaken op Youtube ook vervalst, zo erg is het tegenwoordig. Je weet niet meer wat je serieus kunt nemen en wat niet.
Vreemd vind ik die gaten die lostbreken, los barsten als het ware. Het kan natuurlijk ook zijn dat het achterste deel van WTC 7 als eerste instortte, wat niet zichtbaar is in deze video's (wat beschadigd was door brokstukken van de South Tower en door brand van o.a. diesel tanks) wat er voor zorgt dat een (niet zichtbare) opeen gestapelde druk van etages de luchtdruk naar buiten laat barsten en de ramen doorbreekt als het ware.

Een gast op Youtube debunkt het door te stellen dat o.a. grote jaloezieën naar buiten barsten en ook reflecties veroorzaken door zonlicht. Hier geloof ik niet in. Wat ik ook altijd mysterieus vind is dat bij 0:05 boven het ineengestorte gebouw een flits zelf verbrand. Alsof het een of ander zelfconsumerend element is. Heel vreemd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Being op 24-02-2013 19:30:50 ]
pi_123291473
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Practical joke?
Dan weet je toch helemaal niet meer wat je geloven moet?
Dat is inderdaad het probleem met dit soort dingen. Als eikels nu ook materiaal gaan vervalsen, door geluiden toe te voegen en flitsen en het ook nog eens van elkaar kopiëren, dan wordt het nog moeilijker om een gebalanceerd beeld te krijgen van wat er gebeurd is die dag. Het lijkt bijna of 9/11 conspiracies op zichzelf een conspiracy zijn, zodat het totaal niet meer serieus wordt genomen.
pi_123291561
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Being het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem met dit soort dingen. Als eikels nu ook materiaal gaan vervalsen, door geluiden toe te voegen en flitsen en het ook nog eens van elkaar kopiëren, dan wordt het nog moeilijker om een gebalanceerd beeld te krijgen van wat er gebeurd is die dag. Het lijkt bijna of 9/11 conspiracies op zichzelf een conspiracy zijn, zodat het totaal niet meer serieus wordt genomen.
Dat bedoel ik precies.
Door dit soort dingen ga ik nog meer geloven in de officiele versie.
pi_123291853
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik precies.
Door dit soort dingen ga ik nog meer geloven in de officiele versie.
maar die is juist weer vervalst.
pi_123292057
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Is dat wel zo? Want door dit soort filmpjes ga je daar ook weer aan twijfelen.
pi_123292304
Dit is die flauwe grap trouwens, bij 0:43 zie je die ufo...
pi_123293102
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als je vervalste filmpjes nodig hebt om je punt te ondersteunen dat de officiele versie vervalst is, ben je niet zo handig bezig.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123293238
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als je vervalste filmpjes nodig hebt om je punt te ondersteunen dat de officiele versie vervalst is, ben je niet zo handig bezig.
gelukkig heb ik dat niet nodig
pi_123293504
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gelukkig heb ik dat niet nodig
Maar dit soort filmpjes vertroebelen alles wel. Je ziet het ook bij Sandy Hook. Dat geknip in de filmpjes en het vervormen van stemmen maakt het er niet bepaald geloofwaardiger op. Om het te zien als een false flag bedoel ik.
pi_123293563
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dit soort filmpjes vertroebelen alles wel. Je ziet het ook bij Sandy Hook. Dat geknip in de filmpjes en het vervormen van stemmen maakt het er niet bepaald geloofwaardiger op. Om het te zien als een false flag bedoel ik.
valse filmpjes om een false flag aan te tonen , haha schitterend
pi_123293606
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

valse filmpjes om een false flag aan te tonen , haha schitterend
:D
pi_123294024
Mijn grote vraag tussen jullie gekissebis door; zijn die uitbarstingen nu echt? Dat vraag ik me nu af en hoe zou je die kunnen verklaren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')