In deze opname zie je duidelijk dat een gedeelte van de core columns van de ingestorte North Tower nog een paar seconden blijft staan (bij 0:54) en vervolgens ook instort. Voor de rest zijn het interessante beelden rond het instorten van WTC7 en flashes van beide WTC torens.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Being het volgende:
Van de andere kant zag ik laatst een opname van de North Tower collapse waar aan het einde nog duidelijk een resterende uitstekende antenne of verticale kolom is te zien, die vervolgens instort. Alsof je het vlees van een satéprikker hebt gehaald en vervolgens de prikker laat vallen (rare vergelijking, ik weet het).
Ik weet niet zeker of dat deze beelden waren:
Practical joke helaas. In een andere versie zie je een ufo verschijnen boven het dak. Ik kan hem even niet vinden. Toch is het raar dat op andere versies van het filmpje de gaten 'spontaan' verschijnen, zonder bijbehorende knallen en flitsen dan...quote:Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft iemand deze video gezien? Zichtbare en hoorbare explosies vlak voor de ineenstorting van WTC7. Is dit overtuigend bewijs?
Dat is voor mij geen vraagstuk meer, danny heeft al aangegeven dat dit een klassieke cd was en die had er 30 jaar ervaring mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft iemand deze video gezien? Zichtbare en hoorbare explosies vlak voor de ineenstorting van WTC7. Is dit overtuigend bewijs?
Iemand heeft zitten spelen met de video?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:38 schreef polderturk het volgende:
Ik zou de versie zonder explosies wel eens willen zien. Deze ziet er namelijk behoorlijk realistisch uit. Zelfs bij het inzoemen zijn de explosies zichtbaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Being het volgende:
[..]
Practical joke helaas. In een andere versie zie je een ufo verschijnen boven het dak. Ik kan hem even niet vinden. Toch is het raar dat op andere versies van het filmpje de gaten 'spontaan' verschijnen, zonder bijbehorende knallen en flitsen dan...
Vind je? Ik vind het er vrij nep uitzien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zou de versie zonder explosies wel eens willen zien. Deze ziet er namelijk behoorlijk realistisch uit. Zelfs bij het inzoemen zijn de explosies zichtbaar.
Practical joke?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:44 schreef Being het volgende:
[..]
Practical joke helaas. In een andere versie zie je een ufo verschijnen boven het dak. Ik kan hem even niet vinden. Toch is het raar dat op andere versies van het filmpje de gaten 'spontaan' verschijnen, zonder bijbehorende knallen en flitsen dan...
Hier is een voorbeeld ervan.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zou de versie zonder explosies wel eens willen zien. Deze ziet er namelijk behoorlijk realistisch uit. Zelfs bij het inzoemen zijn de explosies zichtbaar.
Dat is inderdaad het probleem met dit soort dingen. Als eikels nu ook materiaal gaan vervalsen, door geluiden toe te voegen en flitsen en het ook nog eens van elkaar kopiëren, dan wordt het nog moeilijker om een gebalanceerd beeld te krijgen van wat er gebeurd is die dag. Het lijkt bijna of 9/11 conspiracies op zichzelf een conspiracy zijn, zodat het totaal niet meer serieus wordt genomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Practical joke?
Dan weet je toch helemaal niet meer wat je geloven moet?
Dat bedoel ik precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef Being het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem met dit soort dingen. Als eikels nu ook materiaal gaan vervalsen, door geluiden toe te voegen en flitsen en het ook nog eens van elkaar kopiëren, dan wordt het nog moeilijker om een gebalanceerd beeld te krijgen van wat er gebeurd is die dag. Het lijkt bijna of 9/11 conspiracies op zichzelf een conspiracy zijn, zodat het totaal niet meer serieus wordt genomen.
maar die is juist weer vervalst.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies.
Door dit soort dingen ga ik nog meer geloven in de officiele versie.
Als je vervalste filmpjes nodig hebt om je punt te ondersteunen dat de officiele versie vervalst is, ben je niet zo handig bezig.quote:
gelukkig heb ik dat niet nodigquote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je vervalste filmpjes nodig hebt om je punt te ondersteunen dat de officiele versie vervalst is, ben je niet zo handig bezig.
Maar dit soort filmpjes vertroebelen alles wel. Je ziet het ook bij Sandy Hook. Dat geknip in de filmpjes en het vervormen van stemmen maakt het er niet bepaald geloofwaardiger op. Om het te zien als een false flag bedoel ik.quote:
valse filmpjes om een false flag aan te tonen , haha schitterendquote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit soort filmpjes vertroebelen alles wel. Je ziet het ook bij Sandy Hook. Dat geknip in de filmpjes en het vervormen van stemmen maakt het er niet bepaald geloofwaardiger op. Om het te zien als een false flag bedoel ik.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
valse filmpjes om een false flag aan te tonen , haha schitterend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |