DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik was serieus aan het wachten tot iemand met een betere TT aankwam, maar na een halve minuut had nog niemand een nieuw deel geopend, tsja 60 seconden geen actueel topic is geen optie natuurlijk.
Geweldig die gemeente Eindhoven. Zij steunen PSV met alle middelen. Nu gaat Maher voor vele miljoenen - die PSV in feite niet heeft - naar de lampjesclub.
Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef Oldie57 het volgende: Geweldig die gemeente Eindhoven. Zij steunen PSV met alle middelen. Nu gaat Maher voor vele miljoenen - die PSV in feite niet heeft - naar de lampjesclub.
Geweldig hè. Prachtige gemeente. Topclub in de lucht houden en toch een lage OZB.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef Oldie57 het volgende: Geweldig die gemeente Eindhoven. Zij steunen PSV met alle middelen. Nu gaat Maher voor vele miljoenen - die PSV in feite niet heeft - naar de lampjesclub.
Spot de calimero...
En oh ja, 2011 heeft gebeld, ze willen hun discussie terug.
Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef Xaobotnik het volgende: Ik was serieus aan het wachten tot iemand met een betere TT aankwam, maar na een halve minuut had nog niemand een nieuw deel geopend, tsja 60 seconden geen actueel topic is geen optie natuurlijk.
Verbeek is gewoon een hork die dat zomaar roept, omdat PSV weer een speler bij hem weg wil halen. 5 Miljoen of 6 Miljoen is een redelijk gedrag. Echter vind ik de opmerking dat dit geld er wel is voor Maher maar niet voor een verdediger die we echt nodig hebben, een terechte. Brands kijkt wellicht alleen naar de doorverkoopwaarde. maar in de CL heb je ook een beter podium waar je spelers kan testen en en zich kan laten etaleren. Voor het kampioenschap ben je beter geholpen met een degelijke verdediger dan met Maher.
Eens, hoewel ik de aankoop eningzins kan begrijpen mocht hij deze winter worden gedaan. Wijnaldum rendeert niet op die positie en als bij Ajax Eriksen in de zomer vertrekt zullen ze ook als eerste optie Maher hebben om hem te vervangen. In dat geval lijkt het me dat Ajax een hoger bedrag kan bieden en PSV sowieso aan het kortste eind trekt. Maar zoals eerder aangegeven door Advocaat dat dit een "risicoloze aankoop" is en je alvast vooruit kunt lopen op transferinkomsten (Toivonen, Strootman) is Russische roulette in mijn ogen en dan ook onverantwoord. In principe schrijf je daarmee je eigen beleid ook af omdat je Wijnaldum als miskoop bestempelt, dat is 5 miljoen weg gegooid die je nooit meer terug ziet, en je moet nog maar afwachten of Maher zijn lijn van ontwikkeling door kan zetten bij PSV.
Voor Brands zijn Marcelo, Zanka, Derijck en Bouma in principe Eredivisie waardige verdedigers, en is het gewoon kort termijn filosifie om kampioen te worden, dat is het enige wat telt. Dat deze verdediging in de CL weg gespeeld zal worden is een zorg voor later.
Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef Scarface88 het volgende: als bij Ajax Eriksen in de zomer vertrekt zullen ze ook als eerste optie Maher hebben om hem te vervangen
Ik denk dat Fischer, Andersen, Serero en misschien Meleg de eerste opties zijn. Ajax gaat zo'n bedrag nooit betalen.
Haha. Dat was het 3 jaar geleden misschien. Verbeek heeft het steeds over een marktconform bedrag, als je dan ziet dat Wijnaldum met 1 jaar contract 5 miljoen oplevert dan kun jij wel raden dat AZ gewoon richting de 9 miljoen gaat vragen.
En terecht, had Brands maar niet belachelijke bedragen voor iedereen moeten neerleggen. Beetje dom van die meneer.
Ah de accountant is er weer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 15:01:00 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Ik denk dat Fischer, Andersen, Serero en misschien Meleg de eerste opties zijn. Ajax gaat zo'n bedrag nooit betalen.
[..]
Ze hebben ook nu geld zat, ze willen het alleen niet uitgeven.
[..]
Haha. Dat was het 3 jaar geleden misschien. Verbeek heeft het steeds over een marktconform bedrag, als je dan ziet dat Wijnaldum met 1 jaar contract 5 miljoen oplevert dan kun jij wel raden dat AZ gewoon richting de 9 miljoen gaat vragen.
En terecht, had Brands maar niet belachelijke bedragen voor iedereen moeten neerleggen. Beetje dom van die meneer.
we kunnen ook anders redeneren. Een paar jaar geleden speelde Maher bij een ploeg bij de top 5, nu bij een club onderaan de middenmoot....