SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
was je gisteren naar buiten gegaan?
Koude klerezooi.... Ging eerst lopend maar dat was wel erg koud, dus moest ik terug en dan met de auto.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:
met thermo-ondergoed, een jogginspak en badjasEn ik heb t nog steeds koud
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
maar nu heb je alvast eten voor vanavondquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja
Koude klerezooi.... Ging eerst lopend maar dat was wel erg koud, dus moest ik terug en dan met de auto.![]()
![]()
Hmm..quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naar buiten naar de kapperquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bijzonder of wat dat je naar de kapper gaat?!
![]()
![]()
doe een setje push ups, direct warmquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
heel mijn lichaam voelt als doorgekookte spaghettiquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
doe een setje push ups, direct warm
Ik kan er wel bij komen liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een bedkacheltje nodig![]()
![]()
vreemd, dat is meestal wel warmquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel mijn lichaam voelt als doorgekookte spaghetti![]()
![]()
dan moet je wel beloven dat je niet ziek wordtquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij komen liggenAnders voel ik me schuldig
Maar je woont zo ver wegquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan moet je wel beloven dat je niet ziek wordtAnders voel ik me schuldig
![]()
![]()
Oh, laat ik nu maar iets eerder weg gaan trouwens... normaal een minuut fietsen, maar de straat ligt nog vol platgereden sneeuw![]()
![]()
Rival, mijn zoon zegt: wauw dat is een vette wagen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 13:02:26 ]![]()
Jij moet onder de wol blijvenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan moeilijk nu met de trein naar limboland![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij moet onder de wol blijven![]()
helaas wel
Jouw zoon heeft smaakquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Rival, mijn zoon zegt: wauw dat is een vette wagen
gaat over de rode neem ik aan?![]()
Ik ben het spelletje op de Google.nl startpagina aan het spelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hebben ze daar al spelletjes tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Dan zet ik wel de verwarming uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar als je niet meer ziek bent heb je me niet meer nodig om je op te warmen
Wat een vaag spelletje is datquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw zoon heeft smaak
gaat over de rode neem ik aan?![]()
![]()
Misschien maar weer eens een dagje Zandvoort plannen![]()
![]()
Knuffelen kan en mag altijd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zet ik wel de verwarming uit![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Knuffelen kan en mag altijd!
Coolquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien maar weer eens een dagje Zandvoort plannen![]()
![]()
De ring zou ik doen nu het nog kanquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien maar weer eens een dagje Zandvoort plannen
maar als ik het goed begrijp zat je dus weer mijn FB te begluren![]()
![]()
Oh, niet op geletquote:. Waar kan je dat zien?
herkenbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef sararaats het volgende:
Ik lig onder de flanel. Voel me grieperig.
De griep heerst
dat zeg je nuquote:
quote:Is wel goedkoper dan Monster Jam
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
De ring zou ik doen nu het nog kan
maar als ik het goed begrijp zat je dus weer mijn FB te begluren![]()
betrapt (maar enkel om zoon toffe auto's te laten zien
En wanneer gaat de Ring dicht dan? Was het al helemaal definitief?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 13:09:04 ]![]()
Onderaan!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niet op gelet. Waar kan je dat zien?
![]()
![]()
Serieus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Is wel goedkoper dan Monster Jam
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat dat een tijdsindicatie was of zoquote:.
Dat is je benzinemeterquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een tijdsindicatie was of zo.
Ik ben gestopt bij 712 punten![]()
![]()
goed excuusquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
betrapt (maar enkel om zoon toffe auto's te laten zien
En wanneer gaat de Ring dicht dan? Was het al helemaal definitief?
durf ik niet te zeggen eigenlijk, weet alleen dat ie mogelijk gaat sluiten....![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met zaanse mayo![]()
Ik sla dit jaar even overquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wat MonsterJam kostteTickets zijn alweer verkrijgbaar zie ik
Ik heb altijd een goed/geldig excuusquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
goed excuus
durf ik niet te zeggen eigenlijk, weet alleen dat ie mogelijk gaat sluiten....![]()
![]()
Gewoon uit het vuistje gedipt in mosterdquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
op een zacht wit bolletje met zaanse mayo![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
die is nieuw voor mij en nee, dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon uit het vuistje gedipt in mosterd![]()
![]()
Gewoon naakt gaan. Lekker fris met dit weer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
Laat ik eens kleren aan gaan doen en m'n haren wassen en dan naar de kapper![]()
dat zeg jij, ik zal het volgende keer wel testenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb altijd een goed/geldig excuus![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
die is nieuw voor mij en nee, dat gaat em niet worden
Het was wel vetquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik zie tegen die tijd wel.
Volgende keer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg jij, ik zal het volgende keer wel testen![]()
![]()
Ga dan niet naar de lest..quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:15 schreef Topiek het volgende:
Door de sneeuw moeten fietsen voor 50 min les is kut![]()
2 out of 2quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
die is nieuw voor mij en nee, dat gaat em niet wordenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik kom maar tot 300 nogwat, dan is de tank leegquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is je benzinemeter
Ik ben gestopt bij 712 punten.
Dan ben ik bang dat m'n piel eraf vriest.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon naakt gaan. Lekker fris met dit weer.![]()
Prutser!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom maar tot 300 nogwat, dan is de tank leeg.
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was wel vet![]()
[..]
Volgende keer?. Nitro Circus was ook erg vet, maar da's nog duurder
![]()
![]()
Ik ben geen spelletjesspeler, vind het geen flikker aan.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Laat je die weer warm zuigen door de kapsterquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat m'n piel eraf vriest.![]()
daar kan ik geen uitspraken over doen, maar jonger dan 25 en ouder dan 18quote:
eerst je willy clonenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat m'n piel eraf vriest.![]()
![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Laat je die weer warm zuigen door de kapsterIs 'ie zo gewild dan?quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitspraken over doen, maar jonger dan 25 en ouder dan 18!
![]()
12,5 dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar kan ik geen uitspraken over doen, maar jonger dan 25 en ouder dan 18“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Neh man. Nitro Circus was best goed te betalen. En eigenlijk viel het me behoorlijk tegen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Nitro Circus was ook erg vet, maar da's nog duurder
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
maar dat is wel heel erg vet!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
Klopt. Nitro Circus was ook erg vet, maar da's nog duurder
ach je kan ook gewoon de film kijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik je weer ergens op "betrap", checken of je dan weer zo'n goed excuus heb
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Laat je die weer warm zuigen door de kapsterdie staat eerst een half uur met d'r fohn op zijn zaakje om te kijken of hij er nog durft uit te komen
![]()
![]()
Mag ik em ook proberen dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan.
[..]
Is 'ie zo gewild dan?![]()
![]()
Tegen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh man. Nitro Circus was best goed te betalen. En eigenlijk viel het me behoorlijk tegen...En als je met z'n 4en gaat is het wel duur.
Klopt, ik vond het erg vetquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat is wel heel erg vet!
ach je kan ook gewoon de film kijken![]()
![]()
Ja viel tegen ja. Pastrana die zelf niet meedoet, allemaal standaardspul wat ze ook al 100x op tv hebben laten zien, en uber uber irritant: nederlandse presentatie. Dat was wel zooooooo sfeerverziekend...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegen?En als je met z'n 4en gaat is het wel duur.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hoezo niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan gaan we ook nooit knuffelen![]()
Sjah jij wilde niet mee doesjequote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben hitsighet gaat de verkeerde kant op nu
Ik heb ze niet op tv gevolgd en die Nederlandse presentatie was wel kut ja. Maar niet iedereen kan engels.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja viel tegen ja. Pastrana die zelf niet meedoet, allemaal standaardspul wat ze ook al 100x op tv hebben laten zien, en uber uber irritant: nederlandse presentatie. Dat was wel zooooooo sfeerverziekend...![]()
Straks douchen, ga je mee?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik merk het jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben 19quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je durft niet eens je leeftijd te zeggen
Sorry maar dan hoor je gewoon thuis op de bank; wil je enigzinds kunnen blijven functioneren in deze samenleving is minstens 1 vreemde taal kunnen verstaan echt wel een noodzaak.quote:
En de rest moet niet continue gecatered worden. Zo leek het net het piratenfestival... op de neus-klanken en nederlandstalige kak-muziek na....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
oh heyquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie dat in dit topic de vrouwen vooral posten om aanbeden te worden door de mannen in de topic... triest.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
en jij komt hier om het anders te doen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie dat in dit topic de vrouwen vooral posten om aanbeden te worden door de mannen in de topic... triest.
gezellig, wat kunnen we van jou verwachten?![]()
![]()
Eens. Op zijn minst Engels kunnen spreken en verstaan is gewoon een must tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry maar dan hoor je gewoon thuis op de bank; wil je enigzinds kunnen blijven functioneren in deze samenleving is minstens 1 vreemde taal kunnen verstaan echt wel een noodzaak.
En de rest moet niet continue gecatered worden. Zo leek het net het piratenfestival... op de neus-klanken en nederlandstalige kak-muziek na....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mensen die klagen omdat ze op een forum altijd serieus moeten doen, dat is triestquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie dat in dit topic de vrouwen vooral posten om aanbeden te worden door de mannen in de topic... triest.![]()
uitproberen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie je, dan kan het nooit meer worden dan een knuffel
Zie dat in dit topic de grootste onzin wordt verteldquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie dat in dit topic de vrouwen vooral posten om aanbeden te worden door de mannen in de topic... triest.![]()
![]()
kan niet anders dan dit beamen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry maar dan hoor je gewoon thuis op de bank; wil je enigzinds kunnen blijven functioneren in deze samenleving is minstens 1 vreemde taal kunnen verstaan echt wel een noodzaak.
En de rest moet niet continue gecatered worden. Zo leek het net het piratenfestival... op de neus-klanken en nederlandstalige kak-muziek na....![]()
DigitalGirl en volgens je profiel ben je manquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Zie dat in dit topic de vrouwen vooral posten om aanbeden te worden door de mannen in de topic... triest.
Behalve dat ik hitsig ben dan natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zie dat in dit topic de grootste onzin wordt verteld![]()
Make that the cat wisequote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens. Op zijn minst Engels kunnen spreken en verstaan is gewoon een must tegenwoordig.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve dat ik hitsig ben dan natuurlijk
Ik zie op mijn muur.... stippen!!
Ik zie er echt nog geen female boeddha in![]()
Ben nu wel op ongeveer drie kwart, hopen dat ik er straks wel dat in zie wat ik erin hoor te zien
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben kom ik wel langs
Jij verwacht van al die kinderen dat ze engels kunnen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de rest moet niet continue gecatered worden. Zo leek het net het piratenfestival... op de neus-klanken en nederlandstalige kak-muziek na....
Anyway, kapper![]()
![]()
Uiteraard. Maar dat ben ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve dat ik hitsig ben dan natuurlijk![]()
![]()
Ik spreek zelf Nederlands
Duits
Engels
Braziliaans Portugees
Wat Spaans
En yibberishVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik word liever aanbeden door de vrouwenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag ik ook een foto?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie op mijn muur.... stippen!!
Ik zie er echt nog geen female boeddha in![]()
Ben nu wel op ongeveer drie kwart, hopen dat ik er straks wel dat in zie wat ik erin hoor te zien![]()
![]()
Ja joh, laten we lekker allemaal de trol gaan voeden.
ik spreek alleen swahili en russischquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik spreek zelf Nederlands
Duits
Engels
Braziliaans Portugees
Wat Spaans
En yibberish
Hoi neuken!?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat ben ik ook![]()
Op was wasmachine gaan zitten terwijl de kids in de woonkamer spelen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behalve dat ik hitsig ben dan natuurlijk
Het is winter... Ook trollen hebben recht op bijvoerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Samzz het volgende:
beetje levenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
LoLa ik hou van je
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga het vuil maar es buiten zetten, doe ik nog iets nuttigs vandaagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb je intussen al weer een nieuwe vriend??quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef Samzz het volgende:
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
De wasmachien staat in de keukenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op was wasmachine gaan zitten terwijl de kids in de woonkamer spelen?met een keukenblad er overheen dus helaas
Ja?quote:vind je me niet stom meer?
![]()
![]()
Van de 1 iets meer dan van de anderquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef AldoTheApache het volgende:
ik hou van iedereen in dit topic![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee omdat zij er wel een boeddha ding in begint te zienquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat, omdat ze hitsig is? jij bent ook makkelijk zeg
Ik vond jou heul niet stomquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De wasmachien staat in de keukenmet een keukenblad er overheen dus helaas
[..]
Ja?vind je me niet stom meer?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij houdt ook van me, je moet het alleen nog even leren toegeven, dat heeft tijd nodig... Komt wel goed skatjequote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat, omdat ze hitsig is? jij bent ook makkelijk zeg![]()
dat zei ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee omdat zij er wel een boeddha ding in begint te zien![]()
![]()
Drie tegelijk, jeweettoch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je intussen al weer een nieuwe vriend??“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
het begint al te komen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij houdt ook van me, je moet het alleen nog even leren toegeven, dat heeft tijd nodig... Komt wel goed skatje![]()
![]()
Ja met eenquote:erachter dus not sure if serious!
En meteen weer die vraag he!!
Rustig aan jij
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met eenerachter dus not sure if serious!
En meteen weer die vraag he!!
Rustig aan jij![]()
![]()
Nu al?quote:
Ik heb jou al 11 jaar als project en het begint nog niet eens te komen bij je![]()
Ik doe iets fout
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het een leuk conceptquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa!!
http://www.create4fun.nl/(...)-dots-female-boedha/
Ik ga de auto ontdooien, ik moet weg![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook wel grappig. En hoop dat het gaaf is als ik klaar ben. Anders wordt het morgen een behang meetquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk concept
![]()
Succes
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, weer het typetje bad boy of betalen deze wel hun drankjes?quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die is lekker tjillquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb Eggstc's GOA top 100 Vol. 1 opstaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Was jij nou diegene die een hoer een paar 1000 euro had gegeven?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, weer het typetje bad boy of betalen deze wel hun drankjes?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Badboy he, ik leer het nooit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, weer het typetje bad boy of betalen deze wel hun drankjes?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, snel veranderen danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik beter mijn pc kan meenemen zodat jij films, series en muziek er vanaf kan halenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Psst, het is geen "ze"quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Muziek luister ik nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter mijn pc kan meenemen zodat jij films, series en muziek er vanaf kan halen![]()
Series en films heb ik wel oren naar
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik maak nu ff printscreens van wat ik heb. Als jij dan aangeeft wat je wilt kan ik het op mijn laptop gooien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muziek luister ik nooit![]()
Series en films heb ik wel oren naar![]()
![]()
Zow, dat was wel weer een boel inspanning. Koffie
In de auto heb ik de radio aan. thuis gooi ik youtube of spotify aan of de radio.quote:
Ik heb niet eens een stereo in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Geordie shorequote:Op woensdag 16 januari 2013 13:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik maak nu ff printscreens van wat ik heb. Als jij dan aangeeft wat je wilt kan ik het op mijn laptop gooien.![]()
Sowieso
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou niet zonder stereo/muziek kunnen levenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de auto heb ik de radio aan. thuis gooi ik youtube of spotify aan of de radio.
Ik heb niet eens een stereo in huis
geloof ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is kloon van samzz, ik zeg het je![]()
![]()
dan luister je toch muziekquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de auto heb ik de radio aan. thuis gooi ik youtube of spotify aan of de radio.
Ik heb niet eens een stereo in huis![]()
![]()
Ik vind het ook best lastigquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder stereo/muziek kunnen leven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar zucht je snapt me wel.quote:
Ik baal wel als een stekker dat ik FM Blue nergens kan vinden op youtube
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier is het gewoon stil in huis, en op het werk ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder stereo/muziek kunnen leven
Alleen in de auto heen en terug Omrop Fryslan... voor het nieuws....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
Grote straat iets verderop is blijkbaar schoon. Ik ga even wat hardlopen![]()
![]()
in eerste instantie niet... nu wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar zucht je snapt me wel.![]()
![]()
Moet er echt niet aan denkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is het gewoon stil in huis, en op het werk ook.
Alleen in de auto heen en terug Omrop Fryslan... voor het nieuws....
Hier staat altijd wel muziek aan....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Sjah... stilte helpt bij het denkproces....quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken
Hier staat altijd wel muziek aan....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Want jij denkt de hele dag door?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah... stilte helpt bij het denkproces....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daar betaalt mijn werkgever me riant voor jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want jij denkt de hele dag door?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
stilte is soms wel lekker hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet er echt niet aan denken
Hier staat altijd wel muziek aan....![]()
![]()
dit dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah... stilte helpt bij het denkproces....![]()
Je had het ook over thuisquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah... stilte helpt bij het denkproces....
Ik fiets nu met dit mooie vriesweer s'avonds met alle plezier de weilanden in , om dan ver van de huizen en wegen even heerlijk in de stilte te kunnen zitten...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja "het nieuwe werken".quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben meer van http://bbwunlimited.tumblr.com/quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef rival het volgende:
oh en niet om het 1 of ander ofzo.... maar Maria Sharapova
ik doe dat liever met een ritje met de autoquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik fiets nu met dit mooie vriesweer s'avonds met alle plezier de weilanden in , om dan ver van de huizen en wegen even heerlijk in de stilte te kunnen zitten...![]()
![]()
mafkees..... waarschuw dan ffquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben meer van http://bbwunlimited.tumblr.com/![]()
![]()
Verjaarscadeau idee!
Oow kiddies ergens gebracht? Hier stromen massaal moeders naar een kinderfeestje 3 deuren verderop.... Zwaai me een ongeluk... moet nieuw laptopplekkie verder van het raam...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Lola onder de sneeuw.
Nu een half uurtje vervelenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Logopedie...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow kiddies ergens gebracht? Hier stromen massaal moeders naar een kinderfeestje 3 deuren verderop.... Zwaai me een ongeluk... moet nieuw laptopplekkie verder van het raam...![]()
![]()
Rival dit is een leuk setje wielen:
http://www.rdclassics.nl/(...)ldtimer=1145&taal=NLProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sjah da's zitten en doorbijten. Ik doe druk mijn best om het te voorkomen maar de "R" wil hier nie lukkenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo'n wagen staat hier zo goed als om de hoekquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
http://www.rdclassics.nl/(...)ldtimer=1145&taal=NL![]()
![]()
Soort van boot op wielenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n wagen staat hier zo goed als om de hoek
Zo'n wagen heeft geen "veer-weg" maar gaat als een boot deinenquote:
quote:
Nooit in mee gereden, dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n wagen heeft geen "veer-weg" maar gaat als een boot deinen![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik ben erg tevreden met mijn huidige auto![]()
![]()
nah, wel toffe wagenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:58 schreef fietsie het volgende:
http://www.rdclassics.nl/(...)ldtimer=1145&taal=NL![]()
![]()
IK ZIE ER EINDELIJK EEN FEMALE BOEDDHA IN!!![]()
Oh en bijna klaarIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
je zou er serieus zeeziek in kunnen wordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit in mee gereden, dus ik zou het niet weten![]()
![]()
ja of ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan kon ik er tenminste van genieten![]()
![]()
ik ook straks als de caab weer rijdt, die heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik ben erg tevreden met mijn huidige auto![]()
![]()
Hoe lang heb je de caab al en hoe veel van die tijd heeft die stil gestaan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook straks als de caab weer rijdt, die heb ik altijd al willen hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Roest zul je daarentegen met gemak overal kunnen opduikelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil een Jetta mk1 of een Kever. Comfort is alleen ver te zoeken dan denk ik
te lang/veelquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de caab al en hoe veel van die tijd heeft die stil gestaan?![]()
Samzz, kijk eens wat ik vind in mijn foto emmertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis mijn Beemer nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Remember, remember, the fifth of November, Gunpowder Treason and Plot
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
Ik mis mijn Beemer nog steedsvoor 375 heb je em weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr![]()
Dat is m niet....quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
voor 375 heb je em weer!
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Sowieso is ie gebruikt in de racerij... dus terugkopen zal het sowieso niet meer worden
niet om naar te doen ofzo maar ik zie op de foto gewoon een standaard E36 sedan zonder iets speciaals.... kan je toch gewoon weer een E36 sedan kopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is m niet....
Sowieso is ie gebruikt in de racerij... dus terugkopen zal het sowieso niet meer worden![]()
![]()
Bij toekijken wordt het zo snel een kledderboel he....quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je, jij mag toekijken das eerlijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Heb je wel het risico dat ik ineens mee ga doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je, jij mag toekijken das eerlijk![]()
![]()
Neuh... dat heeft niet hetzelfde gevoel als met die ik had... Die was namelijk van mijn vader overgenomen en dus 100% historie van bekend geweest enzo... Je wist dat ie betrouwbaar was...quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
niet om naar te doen ofzo maar ik zie op de foto gewoon een standaard E36 sedan zonder iets speciaals.... kan je toch gewoon weer een E36 sedan kopen
Moet er niet aan denken om een random E36 te kopen
En ik danquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je, jij mag toekijken das eerlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je weet waar je naar moet kijken is dat toch gewoon veiligquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
Moet er niet aan denken om een random E36 te kopen![]()
![]()
Geluktquote:![]()
En nu maar hopen dat ik niet toevallig alleen maar porno heb gekozen
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet iedereen weet dat hequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als je weet waar je naar moet kijken is dat toch gewoon veilig
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel, maar toch....quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als je weet waar je naar moet kijken is dat toch gewoon veilig
Geef mij dan liever een E30 als ik een oude BMW moet kopen
Das een behoorlijke afwijzingquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
zodra ik meedoe mag jij op het kijkstoeltje zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Trieste is dat ik geen porno op mijn pc heb en die van mijn broertje staat er helemaal vol meequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukt![]()
En nu maar hopen dat ik niet toevallig alleen maar porno heb gekozen![]()
Tijdens de radio marathon bij Outpost was faye bezig mijn pc 'figuurlijk' onderste boven te halen om porno te vindenEindresultaat: geen porno gevonden
![]()
Geeft Hups een lekker matrasje om op te gaan liggenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
sowiesoquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar toch....
Geef mij dan liever een E30 als ik een oude BMW moet kopen![]()
![]()
Ik vond een keer porno bij mn ex op de pc, week later was ik bij hem al zn porno weg. Hij had alles weggegooid want dacht dat ik dat erg zou vindenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Trieste is dat ik geen porno op mijn pc heb en die van mijn broertje staat er helemaal vol mee![]()
Tijdens de radio marathon bij Outpost was faye bezig mijn pc 'figuurlijk' onderste boven te halen om porno te vindenEindresultaat: geen porno gevonden
![]()
Sukkel
Alsof ik daar genoegen mee neemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb hier in mijn multimedia setup nu wel serieus mijn best gedaan het niet toegankelijk te laten zijn voor de oppas e.d....quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond een keer porno bij mn ex op de pc, week later was ik bij hem al zn porno weg. Hij had alles weggegooid want dacht dat ik dat erg zou vinden![]()
Sukkel
[..]
Alsof ik daar genoegen mee neemProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bij mij is het simpel, als je niet weet wat je doet kan je zo ineens wat verkeerds zienquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier in mijn multimedia setup nu wel serieus mijn best gedaan het niet toegankelijk te laten zijn voor de oppas e.d....![]()
![]()
Ja denk dat maar, dat vind ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef sararaats het volgende:
Ik heb porno op m'n laptop
Maar die zit verborgen![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond een keer porno bij mn ex op de pc, week later was ik bij hem al zn porno weg. Hij had alles weggegooid want dacht dat ik dat erg zou vinden![]()
Sukkel
[..]
Alsof ik daar genoegen mee neemIk heb gewoon geen ruimte om porno op mijn pc te hebben. Van de 6,5 tb heb ik maar 112 gig vrije ruimte
![]()
![]()
Dat doe ik dan maar he!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet al met LoLa delen kan je zelf niks zoeken?
Gelukkig ligt TGND morgen in mijn bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Want je ouders gebruiken jouw laptop vaak?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef sararaats het volgende:
Ik heb porno op m'n laptop
Maar die zit verborgen
Ik snap echt niet waarom je dat verborgen zou moeten houden.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb al mijn pron op mijn NAS zodat het in elke kamer te streamen is
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Zorg maar dat er geen plotselinge geluiden, bewegingen, windgeruis of andere verstoringen zijn... straks is ze in paniek....quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik dan maar he!
Gelukkig ligt TGND morgen in mijn bedProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik bedoel maar, wat heb je dan te klagenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik dan maar he!
Gelukkig ligt TGND morgen in mijn bed
zou je haar wel ff willen masseren? en daarna roepen, kijk zo makkelijk kan dat dus?![]()
![]()
Ja dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Tally het volgende:
Ik heb al mijn pron op mijn NAS zodat het in elke kamer te streamen is
Maar de oppas moet er niet "standaard bij kunnen"
Wij hebben geen oppasquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus
Maar de oppas moet er niet "standaard bij kunnen"
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
zo hoort het ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Tally het volgende:
Ik heb al mijn pron op mijn NAS zodat het in elke kamer te streamen is![]()
![]()
Nope. Het is maar om een aantal mapjes zichtbaar te laten. Ik woon alleen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want je ouders gebruiken jouw laptop vaak?
Ik snap echt niet waarom je dat verborgen zou moeten houden.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wil je daar videomateriaal van?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik bedoel maar, wat heb je dan te klagen
zou je haar wel ff willen masseren? en daarna roepen, kijk zo makkelijk kan dat dus?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu dus niet meer hequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even douchen, kom terug en het gaat ineens over porno
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: