SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 17-01-2013 08:41:40 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
that's what she said!quote:
Gelijk heeft ze!quote:
Ja, nog steeds die 10kg kwijt. Moet nog 10 af. Gisteren had ik een dipje. Iets teveel koekjes. Vandaag balansdag. Straks ff fietsen om de schaatsen te laten slijpen, morgen sporten.quote:
Flink sporten, niet zoveel vretenquote:
Heb ik al gedaanquote:
Ik denk dat mijn oppassen daar niet intrappenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanhij blijkt op mijn plek te slapen
hoeveel heb je gesport?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flink sporten, niet zoveel vretenvan 97 naar 87
2 maandjes nu. Maar nu gaat het langzamerquote:
Ja, maar hoevaak per week, hoelang per keer, etcquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 maandjes nu. Maar nu gaat het langzamer
Zie boven, editquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar hoevaak per week, hoelang per keer, etc
Netjes Q! En fijn dat het resultaat heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie boven, edit
2x pw 1,5u en 2x pw half u
AH, ok ok! Netjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie boven, edit
2x pw 1,5u en 2x pw half u
nope, want ik mot nog oppas regelen. Kun jij zondagochtend?quote:
We gaan wel even langs als we thuiskomen van de rit naar huisquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
nope, want ik mot nog oppas regelen. Kun jij zondagochtend?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We gaan wel even langs als we thuiskomen van de rit naar huis
Wat? Mag ik niet met mn (slaap)dronken kop niet bij jouw poezels?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik beter de buren kan vragen.
jouw vent en de poezels kunnen daar denk ik niet mee omgaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wat? Mag ik niet met mn (slaap)dronken kop niet bij jouw poezels?![]()
Noem je me nu lelijk?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jouw vent en de poezels kunnen daar denk ik niet mee omgaan.
Hier vloog er net eentje tegen de ramen op. Het vogellunchbuffet is erg verleidelijk.
nee, dronken en qua planning waarschijnlijk niet passend in het autistische tijdschema van mijn team.quote:
Nice save.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
nee, dronken en qua planning waarschijnlijk niet passend in het autistische tijdschema van mijn team.
Hmquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
nee, dronken en qua planning waarschijnlijk niet passend in het autistische tijdschema van mijn team.
Of ga jij terugrijden?quote:
Ik weet niet of de meneer alcohol nodig heeftquote:
In het laatste geval heb je in ieder geval een leuke avond...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef Takaiki het volgende:
Jullie gaan toch wel aardig zijn tegen mijn meneer hae?
Anders:
- wil hij meteen naar huis
- mag ik ook niet meer naar een meeting
- mag ik nog wel naar een meeting maar wil hij mij niet meer![]()
Als jij het meeting blijft noemen mag jij dadelijk niet meer komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef Takaiki het volgende:
Anders:
- mag ik nog wel naar een meeting maar wil hij mij niet meer![]()
Nou, inderdaad.quote:
Doe ik niet, waar lees je dat?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij het meeting blijft noemen mag jij dadelijk niet meer komen
Zolang je niet op zijn schoot kruipt komt alles goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wacht eerst even af hoe meneer tegen mij doet hoor.
Daar heb je het al... Moeilijke vent.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zolang je niet op zijn schoot kruipt komt alles goed
Nee, schoot is gereserveerd voor MIJquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb je het al... Moeilijke vent.
Hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef Takaiki het volgende:
Anders:
- mag ik nog wel naar een meet maar wil hij mij niet meer![]()
Dan gaan we toch bij MeneerMuis op schoot?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb je het al... Moeilijke vent.
Tuurlijk, iedereen doet ook altijd aardig tegen mijn vrouw.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:13 schreef Takaiki het volgende:
Kijk, dat biedt perspectievenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen doet ook altijd aardig tegen mijn vrouw.
Best seat in the house.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan gaan we toch bij MeneerMuis op schoot?
Wil jij morgen nog met die blauwe (auto) mee?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij morgen nog met die blauwe (auto) mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Niet met de HSL rijden = geen toeslag dokken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik zal wel simpel zijn, maar help.
Als ik van den helder naar rotterdam ga met de trein, doe ik er 2.5u over... maar, ik zie dan ook dat ik toeslag moet betalen voor de fyra??? En anders doe ik er 3u over
Hoe de neuk weet ik hoeveel toeslag ik moet dokken
Vorige keer had ik geen toeslag
Mag jij bij mij op schoot. Ik help mijn medemodjes wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, schoot is gereserveerd voor MIJ![]()
Je krijgt het dan dus met mij aan de stok
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Drukke avond voor mij. Takaiki op schoot laten zitten, schuifelen met muis en ook nog eens oognip en Puala in bed stoppen. Pfff.
En daarna kruip je er bij mij bijquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
Drukke avond voor mij. Takaiki op schoot laten zitten, schuifelen met muis en ook nog eens oognip en Puala in bed stoppen. Pfff.
Zou ik ook niet schuifelen met jou? Ik heb niet alles opgeschreven.quote:
Sorry, ik heb al een date met Bart en mevrouwBart in de bangbus van Bart.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarna kruip je er bij mij bij?
*kras*quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik ook niet schuifelen met jou? Ik heb niet alles opgeschreven.
Bus? Sorry, heb dan nog niet mijn nieuwe sleequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al een date met Bart en mevrouwBart in de bangbus van Bart.
1000 maal excuus. Ik ga het op de meet goedmakenquote:
Hmm, dan in de gladjakkergolfquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Bus? Sorry, heb dan nog niet mijn nieuwe slee.
Meet daarna hopelijk niet meerquote:
Nee hoor, lief aanbod juistquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Lieve mensen,
Ik heb toevallig nog 3 NS dagkaartjes liggen van de Kruidvatactie van ¤12.99 per stuk die tot en met 27-01-2013 geldig zijn. Ik kan ze niet meer gebruiken, dus als iemand er belang bij heeft hoor ik het graag
Ik hoop niet dat ik regels overtreed etc
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1000 maal excuus. Ik ga het op de meet goedmaken
Met Muisquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ik ook niet schuifelen met jou? Ik heb niet alles opgeschreven.
Niet vergeten condooms mee te nemen he.quote:
Ben je er nu nog niet dan? Wij zijn al bezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef MissHobje het volgende:
vanaf hoe laat begint het eigenlijk?
Jij leest nooit onderschriften he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet vergeten condooms mee te nemen he.
Ja, ik wist niet zeker iets met waardebonnen enzoo... stond me bij dat dat niet mocht. Maar René zei al dat het konquote:
Sowieso met muis. En ook met Cat ja.quote:
quote:
Met ons beiden tegelijk! Dat gaat een klap geven!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso met muis. En ook met Cat ja.
Voorgerechtje omstreeks 18.00 uur (en daarna dus buffetje en toet).quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef MissHobje het volgende:
Ergens tussen 16 en 18 uur druppelt iedereen binnen schat ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:25 schreef MissHobje het volgende:
Tijd voor een ander fokapparaat want je mist nu vitale info.quote:
En het idee was nu om rond 1 uur am Hotel te zijn?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorgerechtje omstreeks 18.00 uur (en daarna dus buffetje en toet).
Bingo begint ergens rond 20-20.30 uur.
En een groot deel van de bezoekertttts is er vanaf 16.30 uur ongeveer al, lekker even voorborrelen.
Welnee, die onzin mis ik niet hoor. Enige sig die waar is, is die van mij. En die ken ik al dus die hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tijd voor een ander fokapparaat want je mist nu vitale info.
Krijg je een nieuwe?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het idee was nu om rond 1 uur am Hotel te zijn?
Zou net moeten kunnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie uren lijkt me ruimschoots de tijd om ons om te kleden, ons haar te doen () en Q d'r orgasmes te drinken in het hotel
Vanaf 1 maart kan ik weer wat bestellen, als het meezit.quote:
Was een misverstand, ze bedoelde uitkleden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Maarre.... OMKLEDEN!? Is er stiekem toch een thema afgesproken waar ik niks vanaf weet?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Maarre.... OMKLEDEN!? Is er stiekem toch een thema afgesproken waar ik niks vanaf weet?
checkquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor degenen die gewoon in pyama in de auto willen komen naar het hotel
Ik moet eerder aan de Simpsons denken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Nananananananananananananananana BARTMAN
ah, en krulspelden en zo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor degenen die gewoon in pyama in de auto willen komen naar het hotel
Ik hoop redelijk snel na 1 maart, maar levertijd van nieuwe auto's is tegenwoordig al gauw een paar maandenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, hoe laat gaat de Bartmobiel die richting op?
Auto die je nu hebt is toch ook nog hartstikke goed?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik hoop redelijk snel na 1 maart, maar levertijd van nieuwe auto's is tegenwoordig al gauw een paar maanden.
Te kleine kofferbak. Maar 1 maart kan ik hopelijk in vaste dienst komen, en dus een nieuwe auto uitzoeken. Grotere dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Auto die je nu hebt is toch ook nog hartstikke goed?
Thanks Greysquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorgerechtje omstreeks 18.00 uur (en daarna dus buffetje en toet).
Bingo begint ergens rond 20-20.30 uur.
En een groot deel van de bezoekertttts is er vanaf 16.30 uur ongeveer al, lekker even voorborrelen.
Lijkt me echt super als je langs zou komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks Greys, ik neem het nog even in overweging, weet nl niet of ik het ga halen vanuit werk enzo maar lijkt me erg leuk
Ik wil je baas wel even bellen dat je een sociale bijeenkomst hebt die je dient te attenderenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks Greys, ik neem het nog even in overweging, weet nl niet of ik het ga halen vanuit werk enzo maar lijkt me erg leuk
Wat ben je toch eloquent!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil je baas wel even bellen dat je een sociale bijeenkomst hebt die je dient te attenderen
Amen to that bro!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beter eloquent dan een rancune decadent zeg ik altijd maar zo.
Maar ze was zó enorm mooi in Deadfallquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
Die eerste wel, die tweede lijkt me een arrogante bitch.
Jeux d'Enfants een keer kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Die Franse, die is echt geil. Vond ik zeer bijzonder in Batman en nu denk ik terug aan Inception ja. Daar zou ik als vrouw zijnde ook wel een vochtig plekje van krijgen.
Hoor ik je nou zeggen dat je een film-kijk meet wil ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeux d'Enfants een keer kijkenRaaaare film, maar wel een bijzondere film.
misschien in ploegendiensten ofzoquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil je baas wel even bellen dat je een sociale bijeenkomst hebt die je dient te attenderen
Ja nou nee ik bedoelde eigenl....quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien in ploegendiensten ofzo
Henk & co kunnen dat makkelijk aan
En dan daarna in de kroeg ook nog allemaal tegelijk komen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wist je niet dat we van te voren orgasmes krijgen?
Hallo hallo u spreekt met uw suikeroom. Misshobje komt vrolijk naar ons toe en kan niet komen werken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Op een gegeven moment vind ik het wel genoegquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan daarna in de kroeg ook nog allemaal tegelijk komen.
Veeleisend mannetje, die sp3c.
nee ik hoor dat soort dingen altijd pas als laatstequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wist je niet dat we van te voren orgasmes krijgen?
ow crap ... ik snap hem alquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee ik bedoelde eigenl....
Ja. Je hebt gelijk!
ik sta bij de finish op een krat bier, kunnen jullie zwaaienquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
En als de Elfstedentocht is, dan die op groot scherm.
Lul niet, jij bent gewoon op de Kleiweg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik sta bij de finish op een krat bier, kunnen jullie zwaaien
Want dan moet je schaatsen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef Qwea het volgende:
De Tocht der tochten is beter niet de 26ste hoor
Nee. Maar dan sta ik met sp3c bij de finish! Done deal.quote:
Kewl! Misschien dat ik er dan ook nog bijkruip.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar dan sta ik met sp3c bij de finish! Done deal.
Ik neem wel extra kratjes mee. Done deal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kewl! Misschien dat ik er dan ook nog bijkruip.
Skuumkoppe?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem wel extra kratjes mee. Done deal.
done deal!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Maar dan sta ik met sp3c bij de finish! Done deal.
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
een programma over rafaella haar haar? Heb ik iets gemist?
Zie...quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
een programma over rafaella haar haar? Heb ik iets gemist?
Glaasjes ranja?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Peter post net deze op Facebook. Bohhhhhh, nu al trek in
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOOO LIMONCELLOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Peter post net deze op Facebook. Bohhhhhh, nu al trek in
[ afbeelding ]
ze hakten erin he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet zo'n drinker, maar dat spul zorgde er bij de vorige ESF meet voor dat ik mooi de verkeerde voordeur stond te ontslotten 's nachts![]()
Ik had de voordeursleutel van het hotel. En ik stond maar te kutten en te kloten met dat slot, het lukte me niet. Had al drie keer 'Psssst, Greys...' achter me gehoord, maar ik dacht 'laat me nou effe, ik sta even de deur te openen'. Na drie keer psssten toch maar achterom gekeken, waarna Steve heel droog naar links knikte met zijn hoofd. Zo van, één deurtje opschuiven, dan gaat het vast beterquote:
Was dat ook niet het moment waarop de silent polonaise ontstond?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had de voordeursleutel van het hotel. En ik stond maar te kutten en te kloten met dat slot, het lukte me niet. Had al drie keer 'Psssst, Greys...' achter me gehoord, maar ik dacht 'laat me nou effe, ik sta even de deur te openen'. Na drie keer psssten toch maar achterom gekeken, waarna Steve heel droog naar links knikte met zijn hoofd. Zo van, één deurtje opschuiven, dan gaat het vast beter
Ik herkende haar nietquote:
ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
Was dat vóór of na de silent polonaise?
aaaaahquote:
Ik heb nog even voor je gezocht in mijn PMs maar daar zat hij niet bij en ik kan nu even niet zo makkelijk bij de laptop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
Cat, ik heb alle wachtwoorden van alle buckets nog, behalve de laatste
Heb jij hem nog?
Oh lief dat je gezocht hebtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog even voor je gezocht in mijn PMs maar daar zat hij niet bij en ik kan nu even niet zo makkelijk bij de laptop.
Noesssssquote:
Nou vooruitquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Noesssss
De Biet moest even ijspegels plassen. Als ik nou staartjes in doe de 26e is het dan weer goed?
die heb ik nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lief dat je gezocht hebt
Dan komt het wel een keertje
owquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:09 schreef Greys het volgende:
Takkie had hem al gepmd Yns
Maar je bent een schat![]()
Bijna de 26e
het bollenjurkje!quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Jaaa
Ondertussen weet ik nog steeds niet wat ik aan moet.
moet kunnen!quote:
Blote bast?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:54 schreef sp3c het volgende:
hmz
dan trek ik een lange broek aan!
problem solved
quote:
Tijd voor heropvoeding dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef sp3c het volgende:
* sp3c is vorige maand verstandig geworden
Vestje erover, legging eronder, klaar!quote:
Hmm daar zeg je wat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vestje erover, legging eronder, klaar!
Niemand is zo vrouwelijk als HenkPietKlaasWim.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet zo vrouwelijk als henkpietklaaswim!
Onmogelijk!quote:
jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Onmogelijk!Na 10 kilo afvallen?!
![]()
Faalijs
Vraag het niet aan mij.quote:
En ook nog met Belgie in de halve finale, dus die mogen weer eens op Ned stemmen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, 1e helft van de eerste halve finale dus.
Die dinsdag dus even vrijhouden in mei.
Ooh, meetquote:
Dinsdag 14 mei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, meetWanneer? Op een Dinsdag? Dat was gunstig, toch?
Het duurt nog maaaanden, misschien kan je wel met iemand meerijden tegen die tijd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan niet in Mei.
Nou ja, de meneer kan niet en dan houdt het voor mij ook op
Ja maar dan blijkt dat de locatie dubbel geboekt is oid, gebeurt zo vaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef Muis006 het volgende:
Nou dat van de meneer is promotiegerelateerd dus dat staat al vast.
Ja en wie weet wie er dan allemaal komen, dus houd moed!quote:Maar meerijden (met de Cat-taxi?) kan misschien wel ja
Optimistje van mequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan blijkt dat de locatie dubbel geboekt is oid, gebeurt zo vaak
Of dat er teveel niet kunnen ivm Songfestival![]()
[..]
Ja en wie weet wie er dan allemaal komen, dus houd moed!
Die Belgen moeten allemaal naar dezelfde halve finale kijken ivm de lotingquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Optimistje van me
Hij moet naar Belgie dus dan weet je het inderdaad nooit.
Als de mister alsnog niet kan tegen die tijd en er niemand is waarmee je mee kunt rijden, kunnen we misschien weer iets bedenken dat ik je van het perron kom plukken!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Maar ik wil wel komen want ik had net zoeen goede outfit bedacht
Ik snap het. Lijkt me eigenlijk iets te heftig allemaal maar het zou wel weer heel leuk zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, meer een "oh ja, daar wil ik eigenlijk wel heen, maar ik weet niet of ik dat trek na 5 (!) dagen beurs die eindigt op díe zaterdag om 17:00 en dan moeten we nog afbouwen en de hele troep terug naar Den Haag brengen en dan nog naar huis en ik ben zwanger en mn benen zijn dan vast 6x zo dik, maar ik wil eigenlijk wel"-oh ja.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dinsdag 14 mei.
En het is aan de ene kan ongunstig voor degenen die anders vrijdag er na vrij konden nemen en een lang weekend enzo, maar het is GUNSTIG omdat:
- het de halve finale is met de minste tegenstanders voor Anouk
- we met België in de halve finale zitten die op ons mogen stemmen dus deze keer weer eens
- omdat de kroeg normaal dicht is op dinsdag, maar Henk wel speciaal voor ons open wilde gaan - had hij al gezegd - en we de tent dus volledig voor ons zelf hebben
Dus het beste kunnen de werkenden de dinsdagmiddag en de woensdag(ochtend) vrij nemen
TRUE STORY!quote:
quote:Op de Grutte Wielen is tongersdeitemiddei in man troch it iis sakke. Omstanners ha de man mei in soad muoite út it wetter helle mei in tou, ek de brânwacht waard ynskeakele. It giet om in man fan omtrint 50 jier. Hy is mei de sike-auto nei it MCL brocht. It Frysk Iisbûn warskôget dat it iis op it bûtenwetter noch lang net fertroud is en dat reedride allinne feilich kin op iisbanen en bûtlân.
quote:It Frysk IIsbûn warskôget dat it iis op it bûtenwetter noch lang net fertroud is en dat reedride allinne feilich kin op iisbanen en ûnderstrûpte greiden. In tal poldergemalen yn benammen it midden en suden fan de provinsje stiet noch altyd oan, meldt it Wetterskip Fryslân. Dat dogge se om't op guon plakken it grûnwetter oars foar oerlêst soarget. Dat betsjut dat it wetter dêr yn beweging bliuwt, wat de oangroei fan iis net befoarderet. De Luts by Balk hat der sûnt 1984 net sa moai foarlein, mar riders binne der net.
Der leit noch gjin 2 sintimer. Wol wurdt hurd wurke oan de ôfsluters. Der ha noch mar fjouwer froastdagen west en foar in 'Tocht der Tochten' binne yn trochsnee 14 nedich. Dochs slacht de Alvestêdekoarts al betiid ta. Oanwakkere troch guon waarburo's dy't it ha oer reële kânsen dat it oan giet.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Muis006 het volgende:
Also Q, mot je een bingostempelstift hebben? Ik heb er vandaag besteld, zijn als het goed is van de week binnen, maar er zitten er 12 in de doos
Grees krijgt er ook een, de rest gooi ik op zijn bruidsboeket de kroeg in en dan moet je ze maar vangen.
Jah! Pretty please!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Muis006 het volgende:
Also Q, mot je een bingostempelstift hebben? Ik heb er vandaag besteld, zijn als het goed is van de week binnen, maar er zitten er 12 in de doos
Grees krijgt er ook een, de rest gooi ik op zijn bruidsboeket de kroeg in en dan moet je ze maar vangen.
hihihihihihi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |