Het was gewoon een interview over dat nieuwe programma met wat vragen over haar privésituatie dus. En die zijn er alleen maar uitgehaald door Boulevard.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vraag me ook inderdaad af wat ze hier nou mee wil bereiken, de roddelpers blijft toch wel zoeken naar ranzige details.
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.quote:
Ik schrok al..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Morgen wil hij Badr zien, zei hij.
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.htmlquote:Hamburg – ER lächelt. SIE himmelt ihn an. Ein Paar, das sich annähert! Es ist das erste gemeinsame Foto von Sylvie (34) und Rafael van der Vaart (29) seit der Trennung an Silvester!
Gestern Mittag in Hamburg-Eppendorf: Nach seinem Training beim HSV ziehen Rafael und Sylvie sich in ihr Lieblings-Café zurück, die „Marsbar“. Sie essen zu Mittag, reden entspannt, trinken Cola light. Innig, vertraut ...
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir haben einen leckeren Caesar Salad gegessen und gemeinsam eine wunderschöne Mittagspause verbracht.“
Gemeinsam schlendern sie zurück zum weißen BMW X6, fahren zurück zum Stadion.
Die Zeichen stehen auf ein Comeback der Liebe – doch das braucht Zeit!
Erst vor wenigen Tagen sagte Sylvie zu BILD: „Wir sprechen oft miteinander und sehen uns, immerhin haben wir mit Damian einen gemeinsamen Sohn.“
Ob es noch lange dauert, bis der Funke der Liebe wieder überspringt?
Hoe ging het nu eigenlijk met die carriere van Silvie? Was ze de laatste maanden misschien even wat minder in de spotlights ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.html
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?quote:en lunchten gisteren zelfs samen in hun woonplaats! Alsof er niets was voorgevallen, arriveerden ze kort na twaalven in een van hun favoriete restaurants dat ze samen, in gelukkiger tijden, ook al bezochten.
Ze eet eens per jaar het hoorntje op, een boterham? Hoe dan?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Noek het volgende:
Rechtsgedraaide sla op een bedje van water. Nou, dat heb je zo niet zo in de koeling liggen.
Omdat dit misschien niet over de verzoening ging, maar over de scheiding. En dat doe je niet thuis, maar liefst op neutraal terrein. Nou is dit hun favo restaurantje, dus niet helemaal neutraal, maar omdat de scheiding al zolang in kannen en kruiken is doet ze dat niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die lui niet gewoon thuis een boterham kunnen smeren?
Wat een mediashow zeg
Verzoeningslunch staat erquote:
Daar zitten toch croutons inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
Caesarsalade, staat op Nu.nl, ik lees niks over brood
Delen Sabia en Sylvie hetzelfde jasje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:38 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.bild.de/region(...)r-28197062.bild.html
Ik zie het al weer gebeuren hoor, ze komen weer bij en zijn gelukkiger dan ooit nu ze door een diep dal zijn gegaan, en nu weten ze pas echt wat ze voor elkaar voelen, en voor elkaar gemaakt zijn, bla bla...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |