quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef kvd het volgende:
[..]
ongetwijfeld...cadeau laten zien, naam laten zien, merk laten zien...leue reclame...leuk bedrag?
Nike betaalt hier ongetwijfeld prima voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker meteen je kindje maar commercieel exploiteren
Geld zal wel naar een goed doel gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Nike betaalt hier ongetwijfeld prima voor
Helemaal gelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef dennis83 het volgende:
Is Daan Schuurmans al bevallen? Denk dat die wel voor een kakkineuze naam gaan.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n_een_dochtertje.xmlquote:Bracha van Doesburg en Daan Schuurmans zijn sinds vandaag de trotse ouders van een dochtertje, Sophia Catharina Marianne. Dat heeft hun management bevestigd aan RTL Boulevard.
Bracha van Doesburg bevallen van een dochter
Baby Sophia kwam kerngezond ter wereld. Moeder en dochter maken het goed.
Het is het eerste kindje voor het acteurskoppel, dat in juni 2011 trouwde.
Poeh dat moet een zware bevalling geweest zijn als HIJ is bevallen.... Zou het hem bevallen zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:04 schreef dennis83 het volgende:
Had ik gelijk. Hij is trouwens op zijn 41 ste verjaardag bevallen. Volgens mij wonen ze in in Amsterdam Oud-Zuid, daar struikel je over de Sophies en Sophia's
Dat denk ik ook niet. Maar ze meet zichzelf ook dat imago aan. Als je dan met Angelo aankomt, sta ik wel ff met m'n oren te klapperen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef dennis83 het volgende:
Volgens mij komt Adele zelf helemaal niet uit een chique Engels gezin, alhoewel haar eigen naam wel zo klinkt. Angelo is ook niet mijn smaak. Leuker vind ik de namen die Jenny Frost aan haar tweelingdochters heeft gegeven.
het filmpjequote:Michael Bublé wordt vader
VANCOUVER - Michael Bublé wordt vader. In een videoboodschap delen de zanger en zijn vrouw, de Argentijnse Luisana Lopilato, het blije nieuws met de wereld.
"Mike, LU en... Mini Bublé!!!", zo luidt een geschreven tekst in de video die boven een afbeelding van de echo van hun ongeboren baby staat.
Als er hierna nog twijfel bestond, wordt deze weggenomen met de tekst waar de video mee eindigt: "We krijgen een baby Bublé!!!", zowel in het Engels als in het Spaans.
.
De Canadese jazzmuzikant en het model/actrice trouwden in maart 2011. Dit is hun eerste kindje.
Is Adele haar eigen naam? Ik had gegokt van niet, maar ik weet ook niks over Adelequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:05 schreef dennis83 het volgende:
Volgens mij komt Adele zelf helemaal niet uit een chique Engels gezin, alhoewel haar eigen naam wel zo klinkt. Angelo is ook niet mijn smaak.
Adele Laurie Blue Adkinsquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Adele haar eigen naam? Ik had gegokt van niet, maar ik weet ook niks over Adele
Hmmm...nieuwe sponsor?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef amaranta het volgende:
In Nederland niet zo grappig, maar in Spanje is Milan een bekend gum merk. Hele fijne gummen overigens.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef amaranta het volgende:
In Nederland niet zo grappig, maar in Spanje is Milan een bekend gum merk. Hele fijne gummen overigens.
[ afbeelding ]
Ik vind Daan echt een verschrikkelijk oude, ouwelijke lul.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef dennis83 het volgende:
Zag Daan en Bracha bij Shownieuws. Zijn zij echt zo het perfecte stel of is dat gespeeld? Eerlijk gezegd vond ik Bracha in de tijd dat ze in Vet Hard speelde veel leuker en stoerder dan nu. Sinds ze met Daan is is ze echt zo'n braaf popje geworden dat precies hetzelfde praat als hij en met dezelfde kleffe uitspraken. Daan vond ik ook leuker toen hij nog Anton Noordermeer speelde in Westenwind.
Dat. Ik vind trouwens zijn vorige vriendin, Jennifer nogwat, een stuk leuker dan toen ze nog met Daan was. Daan komt nogal dominant over.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind Daan echt een verschrikkelijk oude, ouwelijke lul.
Bracha gaf een beetje een raar, afstandelijk antwoord toen ze door een interviewer op de rode loper werd genoemd over wat voor soort stel ze waren. Over dat je er iedere dag aan moet werken oid. Ge-ze-llig...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef dennis83 het volgende:
Zag Daan en Bracha bij Shownieuws. Zijn zij echt zo het perfecte stel of is dat gespeeld? Eerlijk gezegd vond ik Bracha in de tijd dat ze in Vet Hard speelde veel leuker en stoerder dan nu. Sinds ze met Daan is is ze echt zo'n braaf popje geworden dat precies hetzelfde praat als hij en met dezelfde kleffe uitspraken. Daan vond ik ook leuker toen hij nog Anton Noordermeer speelde in Westenwind.
Soort bang hert.... Ze is nog wel te doen in "de Eetclub" maar verder vind ik het een kreng! Maar joh als Daan weer een nieuwe tegenspeler heeft dan is Bracha binnen de korste keren weer vrijgezelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:05 schreef amaranta het volgende:
Bracha is een beetje eng. Met die ogen.
Heb je het over Shakira? Dan zou ik nog even een paar seconden naar de foto kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:08 schreef purebliss het volgende:
wat ziet zij er goed uit voor iemand die net bevallen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |