quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee want ze zijn net als alle anderen beroemd & zwanger. Ken jij Kim Kardashian uit iets anders dan een realitysoap? Snooki etc?
Je redenering slaat nergens op. Jij bepaalt nu wie beroemd genoeg is om in dit draadje te mogen en wie niet?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Zwangerschappen bespreken van meisjes die bekend werden omdat ze zwanger werden. Klinkt als de omgekeerde wereld
Maar dit gaat wel om een tweede zwangerschap van de dames, dus wanneer ze al bekend zijnquote:
Ik zou de vraag ook kunnen omdraaien... jij mag wel bepalen wie er wel/niet in mag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:24 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee want ze zijn net als alle anderen beroemd & zwanger. Ken jij Kim Kardashian uit iets anders dan een realitysoap? Snooki etc?
Je redenering slaat nergens op. Jij bepaalt nu wie beroemd genoeg is om in dit draadje te mogen en wie niet?
Graagquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:58 schreef laziness het volgende:
Kunnen we hier over op houden?
Zoals gezegd, wat je niet kent/niet interessant vindt scroll je lekker door.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef kvd het volgende:
Doen we...
Jenny Frost (ex Atomic Kitten en Snog, marry avoid presentatrice) heeft afgelopen zondag (20 januari) haar tweeling gekregen, Nico en Blake
[ afbeelding ]
En de eerste foto van Milan Pique Mebarak
[ afbeelding ]
Ik ga er wel vanuitquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef Starlie het volgende:
[..]Mag toch hopen dat die schoenen nog op de groei zijn....
lekker meteen je kindje maar commercieel exploiterenquote:
Ik vind het helemaal niks. Maar ik mag hier vast niet zeggen dat het belachelijk is om een baby van een dag oud schoenen aan te trekken.quote:
Ben het met je eens hoor! Z'n blote voetjes waren een stuk schattiger geweest dit staat nogal lomp maar het zal wel gaan om het detail van dat zn naam op de schoenen staat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Maar ik mag hier vast niet zeggen dat het belachelijk is om een baby van een dag oud schoenen aan te trekken.
ongetwijfeld...cadeau laten zien, naam laten zien, merk laten zien...leue reclame...leuk bedrag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor! Z'n blote voetjes waren een stuk schattiger geweest dit staat nogal lomp maar het zal wel gaan om het detail van dat zn naam op de schoenen staat.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:23 schreef piglet het volgende:
En misschien dat we nog een apart Teen Mom roddel-topic kunnen openen, want daar is nog meer interessants over te melden dan alleen de zwangerschappen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker meteen je kindje maar commercieel exploiteren
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker meteen je kindje maar commercieel exploiteren
Als jij dat vind moet je dat gewoon kunnen zeggen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Maar ik mag hier vast niet zeggen dat het belachelijk is om een baby van een dag oud schoenen aan te trekken.
Ik snap wel dat ze dat niet bekend durfde te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef Starlie het volgende:
'Adele onthult babynaam'
Adele heeft eindelijk de naam van haar zoontje onthuld
Het jongetje, dat vorig jaar oktober werd geboren, heet Angelo James Konecki.
Tot op heden hield de Britse zangeres de naam van haar kindje angstvallig geheim, maar een bron dichtbij de popster heeft aan de The Sun bevestigd dat zij het jongetje 'Angelo' hebben genoemd.
Adele werd afgelopen week gespot met een gouden ketting om haar nek waar de naam Angelo in lijkt te zijn verwerkt. Dit leidde al snel tot allerlei speculaties. Eerder deze maand weigerde de zangeres de naam van haar pasgeboren baby te noemen tijdens haar speech bij de Golden Globes. "Het is te persoonlijk, te intiem, ik ben er nog niet klaar voor."
Ik moet bij de naam Angelo gelijk denken aan die gozer van "Wie trouwt mijn zoon" waarvan die moeder hem steeds met een doorgewinterde rookstem "Angelootje" noemde...
Ik aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:46 schreef Starlie het volgende:
'Adele onthult babynaam'
Adele heeft eindelijk de naam van haar zoontje onthuld
Het jongetje, dat vorig jaar oktober werd geboren, heet Angelo James Konecki.
Tot op heden hield de Britse zangeres de naam van haar kindje angstvallig geheim, maar een bron dichtbij de popster heeft aan de The Sun bevestigd dat zij het jongetje 'Angelo' hebben genoemd.
Adele werd afgelopen week gespot met een gouden ketting om haar nek waar de naam Angelo in lijkt te zijn verwerkt. Dit leidde al snel tot allerlei speculaties. Eerder deze maand weigerde de zangeres de naam van haar pasgeboren baby te noemen tijdens haar speech bij de Golden Globes. "Het is te persoonlijk, te intiem, ik ben er nog niet klaar voor."
Ik moet bij de naam Angelo gelijk denken aan die gozer van "Wie trouwt mijn zoon" waarvan die moeder hem steeds met een doorgewinterde rookstem "Angelootje" noemde...
Echt? Ik niet.... Gezien haar 'klassieke stijl' die ze uitstraalt had ik echt iets klassiekers verwacht. Daniel of zo, die stijl.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik aan
[ afbeelding ]
Ik had bij Adele zo' n aparte naam verwacht zoals Apple of Honeyblossom.
Ook daar zou ik niet van opkijken inderdaad. Van Angelo in ieder geval wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik niet.... Gezien haar 'klassieke stijl' die ze uitstraalt had ik echt iets klassiekers verwacht. Daniel of zo, die stijl.
Een beetje koninklijke namen, William, Harry, Victoria..quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik niet.... Gezien haar 'klassieke stijl' die ze uitstraalt had ik echt iets klassiekers verwacht. Daniel of zo, die stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |