Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef amaranta het volgende:
Ik wist niet dat die serie op RTL5 kwam, ben hem nu aan het kijken. Ik kende deze serie van MTV.
Maareh, die moeder van Farrah he, dat is toch precies Jerney Kaagman? Alleen deze kan wel lachen.
2 uur .s nacht...mam,mijn water is gebroken. Komt moeder al aangekleed aanlopen..hoezo in scène gezetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef amaranta het volgende:
Ik wist niet dat die serie op RTL5 kwam, ben hem nu aan het kijken. Ik kende deze serie van MTV.
Maareh, die moeder van Farrah he, dat is toch precies Jerney Kaagman? Alleen deze kan wel lachen.
Wacht even,ik moet me er even op concentreren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
Er zit iets op haar gezicht... Ik zeg al niks meer.
pfieuw.. het ligt gelukkig niet aan mij..quote:
En dan met een 'lening' (=MTV cash) een boobjob kopen omdat ze dan meer werk als model zou kunnen vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Wacht even,ik moet me er even op concentreren.
En sorry dat jullie nu in mijn kruis moeten kijken.
Ik zie er niet uit (straks in de plamuur die ze thuis nog niet ophad).
Die blik toen ze hoorde dat borstvoeding de borsten niet veranderd,zwangerschap wel.
Ze is zo lekker simpel,zo lekker met zichzelf bezig
Dit gaat een beetje offtopic over de bevalling van Farah (teenmom) die met werd uitgezonden op rtl 5.quote:
quote:Jeroen Latijnhouwers krijgt tweede kind
AMSTERDAM - Jeroen Latijnhouwers wordt voor de tweede keer vader. Dat heeft de presentator laten weten aan RTL Boulevard.
Zijn vrouw Tineke is in augustus uitgerekend. Het stel kreeg in augustus 2007 een dochter, Bo Maddy.
De 45-jarige Latijnhouwers presenteert sinds 2003 het dagelijkse nieuwsprogramma Editie NL.
Jeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef lionella het volgende:
het schijnt dat Shakira en Pique op dit moment in het ziekenhuis zijn in Barcelona en dat vanavond hun zoon met een keizersnede ter wereld gaat komen.
ging jij ook Googelen toen je de naam Tineke las? Ik verwacht dan eerder een 45+'er.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het lijkt zijn dochter wel...
[ afbeelding ]
kailyn is ook getrouwd en zwanger inmiddels..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef kvd het volgende:
Enne...ik ben een beetje bezig met de Teen Moms...Leah Messer (tegenwoordig Calvert) is ook alweer zwanger. Zij was degene met een tweeling, waarvan 1 een achterstand heeft op vanalles en nog wat.
Na 8 maanden daten is ze getrouwd (april 2012). In augustus geruchten van een op handen zijnde scheiding, oktober een bekendmaking van een zwangerschap en de geruchten van een scheiding blijven bestaan...
Ik kom de zwangerschap niet tegen, het huwelijk wel (snel trouwen ivm het feit dat hij de luchtmacht in moest)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kailyn is ook getrouwd en zwanger inmiddels..
Ik zit te googlen, wat is dat jongetje leuk geworden. Echt zo'n 'donker' koppie, maar wel heel Europees haar. Leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kom de zwangerschap niet tegen, het huwelijk wel (snel trouwen ivm het feit dat hij de luchtmacht in moest)
die zwangerschap is waarschijnlijk nog een roddel, nog niet bevestigdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kom de zwangerschap niet tegen, het huwelijk wel (snel trouwen ivm het feit dat hij de luchtmacht in moest)
We wachten af...was blijkbaar een 'vruchtbaar' seizoen (leah heeft inmiddels ook al een miskraam gehad (na 4 maanden daten), Janelle heeft meerdere zwangerschapstesten gedaan...gaat lekker daar)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die zwangerschap is waarschijnlijk nog een roddel, nog niet bevestigd
quote:@FCBarcelonaFl: Gerard Piqué and Shakira's son Milan Piqué Mebarak has been born! Welcome to the world! #fcblive [via sport]
Dat dus. Zal vast wel ergens een topic over lopen.quote:
Zegt Shakira op Facebook!quote:We are happy to announce the birth of Milan Piqué Mebarak, son of Shakira Mebarak and Gerard Piqué, born January 22nd at 9:36pm, in Barcelona, Spain.
The name Milan (pronounced MEE-lahn), means dear, loving and gracious in Slavic; in Ancient Roman, eager and laborious; and in Sanskrit, unification.
Just like his father, baby Milan became a member of FC Barcelona at birth.
The hospital confirmed that the couple’s first child weighed approximately 6lbs. 6 ounces, and that both mother and child are in excellent health.
Estamos felices de anunciar el nacimiento de Milan Piqué Mebarak, hijo de Shakira Mebarak y Gerard Piqué, nacido el 22 de Enero a las 21:36 h, en Barcelona, España.
El nombre Milan (se pronuncia MI-lan, la acentuación del nombre recae sobre la primera sílaba), significa querido, lleno de gracia y amoroso en eslavo; en romano antiguo, entusiasta y laborioso; y en sánscrito, unificación.
Como pasó con su padre, desde el momento de nacer, el niño es socio del FC Barcelona.
La clínica informó que el primer hijo de la pareja ha nacido con un peso de casi 3 kilos, y tanto la madre como el bebé, se encuentran en perfecto estado de salud.
Estem feliços d'anunciar el naixement de Milan Piqué Mebarak, fill de Shakira Mebarak i Gerard Piqué, nascut el 22 de gener a les 21.36 h, a Barcelona, Espanya.
El nom Milan (es pronuncia MI-lan, l'accentuació del nom recau sobre la primera síl·laba), significa estimat, ple de gràcia i amorós en eslau; en romà antic, entusiasta i laboriós; i en sànscrit, unificació.
Com el seu pare, des del moment del naixement, el nen és soci del FC Barcelona.
La clínica va informar que el primer fill de la parella ha nascut amb un pes de quasi 3 kg, i tant la mare com el nadó es troben en perfecte estat de salut.
Sorry...ze komen vaak genoeg op tv,in bladen en op sites én ze zijn zwanger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef static het volgende:
[..]
Dat dus. Zal vast wel ergens een topic over lopen.
Het gaat om vrouwtjes die niemand kent, behalve diegene die een serie volgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:52 schreef kvd het volgende:
Sorry...ze komen vaak genoeg op tv,in bladen en op sites én ze zijn zwanger.
Zullen we er dan meer uit gaan gooien? Een Amber Rose bijvoorbeeld? Zij is hier alleen bekend van haar relatie met Kanten West. Een Devon Aoki (ofzo)...ik heb nog nooit van haar gehoord. Én zo stand er meer in de lijst.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:14 schreef static het volgende:
[..]
Het gaat om vrouwtjes die niemand kent, behalve diegene die een serie volgen.
Titel van dit topic is nog steeds 'Beroemd en zwanger'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |