abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121909859
Enne...ik ben een beetje bezig met de Teen Moms...Leah Messer (tegenwoordig Calvert) is ook alweer zwanger. Zij was degene met een tweeling, waarvan 1 een achterstand heeft op vanalles en nog wat.
Na 8 maanden daten is ze getrouwd (april 2012). In augustus geruchten van een op handen zijnde scheiding, oktober een bekendmaking van een zwangerschap en de geruchten van een scheiding blijven bestaan...
pi_121910161
teen mom tegenwoordig op rtl5 ja?
pi_121910238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef kvd het volgende:
Enne...ik ben een beetje bezig met de Teen Moms...Leah Messer (tegenwoordig Calvert) is ook alweer zwanger. Zij was degene met een tweeling, waarvan 1 een achterstand heeft op vanalles en nog wat.
Na 8 maanden daten is ze getrouwd (april 2012). In augustus geruchten van een op handen zijnde scheiding, oktober een bekendmaking van een zwangerschap en de geruchten van een scheiding blijven bestaan...
kailyn is ook getrouwd en zwanger inmiddels..
pi_121910795
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kailyn is ook getrouwd en zwanger inmiddels..
Ik kom de zwangerschap niet tegen, het huwelijk wel (snel trouwen ivm het feit dat hij de luchtmacht in moest)
pi_121911049
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik kom de zwangerschap niet tegen, het huwelijk wel (snel trouwen ivm het feit dat hij de luchtmacht in moest)
Ik zit te googlen, wat is dat jongetje leuk geworden. Echt zo'n 'donker' koppie, maar wel heel Europees haar. Leuk :)

-edit-
Oh ik zie al weer nieuwere foto's, inmiddels heel anders :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_121911770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef kvd het volgende:

[..]

die zwangerschap is waarschijnlijk nog een roddel, nog niet bevestigd
pi_121912017
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die zwangerschap is waarschijnlijk nog een roddel, nog niet bevestigd
We wachten af...was blijkbaar een 'vruchtbaar' seizoen (leah heeft inmiddels ook al een miskraam gehad (na 4 maanden daten), Janelle heeft meerdere zwangerschapstesten gedaan...gaat lekker daar)

Shakira al bevallen?
pi_121915273
Op Twitter staat dat ze is bevallen:

quote:
@FCBarcelonaFl: Gerard Piqué and Shakira's son Milan Piqué Mebarak has been born! Welcome to the world! #fcblive [via sport]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:02:12 #109
123170 alors
zlata1234
pi_121915342
Als Barca speler je kind Milan noemen :D :')

Maar leuk voor ze :)
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:11:39 #110
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_121916011
Hou s op met die teen moms :P

En Milan, geestig.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:31:18 #111
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121917439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Aventura het volgende:
Hou s op met die teen moms
Dat dus. Zal vast wel ergens een topic over lopen. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121921556
quote:
We are happy to announce the birth of Milan Piqué Mebarak, son of Shakira Mebarak and Gerard Piqué, born January 22nd at 9:36pm, in Barcelona, Spain.

The name Milan (pronounced MEE-lahn), means dear, loving and gracious in Slavic; in Ancient Roman, eager and laborious; and in Sanskrit, unification.

Just like his father, baby Milan became a member of FC Barcelona at birth.

The hospital confirmed that the couple’s first child weighed approximately 6lbs. 6 ounces, and that both mother and child are in excellent health.

Estamos felices de anunciar el nacimiento de Milan Piqué Mebarak, hijo de Shakira Mebarak y Gerard Piqué, nacido el 22 de Enero a las 21:36 h, en Barcelona, España.

El nombre Milan (se pronuncia MI-lan, la acentuación del nombre recae sobre la primera sílaba), significa querido, lleno de gracia y amoroso en eslavo; en romano antiguo, entusiasta y laborioso; y en sánscrito, unificación.

Como pasó con su padre, desde el momento de nacer, el niño es socio del FC Barcelona.

La clínica informó que el primer hijo de la pareja ha nacido con un peso de casi 3 kilos, y tanto la madre como el bebé, se encuentran en perfecto estado de salud.

Estem feliços d'anunciar el naixement de Milan Piqué Mebarak, fill de Shakira Mebarak i Gerard Piqué, nascut el 22 de gener a les 21.36 h, a Barcelona, Espanya.

El nom Milan (es pronuncia MI-lan, l'accentuació del nom recau sobre la primera síl·laba), significa estimat, ple de gràcia i amorós en eslau; en romà antic, entusiasta i laboriós; i en sànscrit, unificació.

Com el seu pare, des del moment del naixement, el nen és soci del FC Barcelona.

La clínica va informar que el primer fill de la parella ha nascut amb un pes de quasi 3 kg, i tant la mare com el nadó es troben en perfecte estat de salut.
Zegt Shakira op Facebook!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_121921918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef static het volgende:

[..]

Dat dus. Zal vast wel ergens een topic over lopen. :)
Sorry...ze komen vaak genoeg op tv,in bladen en op sites én ze zijn zwanger.
Dus mogen ze hier besproken worden...
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:14:13 #114
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121922473
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 00:52 schreef kvd het volgende:
Sorry...ze komen vaak genoeg op tv,in bladen en op sites én ze zijn zwanger.
Het gaat om vrouwtjes die niemand kent, behalve diegene die een serie volgen.

Titel van dit topic is nog steeds 'Beroemd en zwanger'.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 23 januari 2013 @ 01:43:27 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121922977
Ja, die dames zouden een berucht en zwanger topic moeten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_121927042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 01:14 schreef static het volgende:

[..]

Het gaat om vrouwtjes die niemand kent, behalve diegene die een serie volgen.

Titel van dit topic is nog steeds 'Beroemd en zwanger'.
Zullen we er dan meer uit gaan gooien? Een Amber Rose bijvoorbeeld? Zij is hier alleen bekend van haar relatie met Kanten West. Een Devon Aoki (ofzo)...ik heb nog nooit van haar gehoord. Én zo stand er meer in de lijst.

Het is met waar je interesses liggen of je mensen kent. Denk dat er een stuk of 10 in de lijst van de OP staan die ik niet ken. Bv sporters. Ik interesseer me daar niet voor. Maar zeg daar niks over, omdat ik ze niet ken, houdt niet in dat niemand ze kent. Een of andere vage Nederlandse rapper die een kind heeft gekregen...so be it...heeft niet mijn interesse,maar iemand anders vind hem wel bekend én beroemd genoeg om te noemen.

De teenmom dames zijn nu zwanger. Ze komen op tv,er kijken mensen naar (ook in nederland gezien de reacties). Er staan een paar reacties die niet met de zwangerschap hebben te maken,maar dingen over een zwangerschap mogen toch wel worden genoemd?

Waar ligt dan de grens van beroemd? Wie bepaald wie beroemd is en wie niet? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.
En waarom zouden deze zwangerschappen ergens anders moeten worden besproken. De andere minder bekende mensen worden toch ook niet alleen maar in hun rood besproken (als ze die al hebben).
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:32:51 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_121927206
Oh gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag dat ik geen flauw idee had wie Amber Rose (e.v.a) was :D

De teenmoms ken ik dan weer wel :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:36:13 #118
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121927307
Eens met kdv.

Er komen hier soms namen voorbij dat ik denk wie? En zelfs met foto weet ik het dan nog niet.

De teen moms houden mensen wel degelijk bezig gezien de reacties. Zo lang het over zwangerschap gaat kan dat gewoon hier lijkt me.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121927578
Mij lijkt het dat de Teen moms hier misschien ook wel passen, alleen geen verslag van een gehele uitzending als het op tv is.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:47:54 #120
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_121927630
_O- Wat een discussie, als er iets staat over iemand die je niet kent scroll je toch door?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:50:30 #121
244125 laziness
pi_121927708
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Mij lijkt het dat de Teen moms hier misschien ook wel passen, alleen geen verslag van een gehele uitzending als het op tv is.
Gebeurt dat dan?
Ik doe het in ieder geval niet. Ik kijk het niet eens meer. Ik ken ze allemaal al :P
Er is vast een topic in TV of zo daarvoor?
We bespraken van de week wel even hoe het nu met ze is maar toen dat te off topic werd zijn we per dm verder gegaan zelfs.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:52:41 #122
244125 laziness
pi_121927774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
_O- Wat een discussie, als er iets staat over iemand die je niet kent scroll je toch door?
Ja dat doe ik dus ook maar dan moet er niet geroepen worden door een mod dat sommige lui daarom maar in een ander topic moeten.
pi_121927882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:50 schreef laziness het volgende:

[..]

Gebeurt dat dan?
Ik doe het in ieder geval niet. Ik kijk het niet eens meer. Ik ken ze allemaal al :P
Er is vast een topic in TV of zo daarvoor?
We bespraken van de week wel even hoe het nu met ze is maar toen dat te off topic werd zijn we per dm verder gegaan zelfs.
Jep, dat gebeurde een paar dagen terug.
En dat via dm was hoe het nu met ze ging, maar geen verslag van wat we op dat moment op tv zagen.
Ik ben wel benieuwd of er een topic over is, ik heb er nooit eentje gezien, misschien iets in KLB een paar jaar terug. :)
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:01:08 #124
244125 laziness
pi_121928094
Ik ben even een pagina terug gegaan. Ik vind het een hoop gezeur om niks.
Er waren geen hele live verslagen en deze moeders worden wel gevolgd door paparazzi en tv etc dus hun zwangerschappen horen gewoon hier al vindt niet iedereen ze misschien interessant.
Niet meer off topic lullen en klaar zijn we :7
pi_121928137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef laziness het volgende:
Ik ben even een pagina terug gegaan. Ik vind het een hoop gezeur om niks.
Er waren geen hele live verslagen en deze moeders worden wel gevolgd door paparazzi en tv etc dus hun zwangerschappen horen gewoon hier al vindt niet iedereen ze misschien interessant.
Niet meer off topic lullen en klaar zijn we :7
Alrighty. opgelost! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')