Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Greys het volgende:
Dat wij nu al bij België in de 'pot' zitten, betekent dat dat we sowieso weer niet bij België in de halve finale komen??
waarom de dinsdag?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
Ok gelukkig
En ik hoop ook op de dinsdag
Heel persoonlijk en egoïstisch:quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel persoonlijk en egoïstisch:
We kijken de ESF halve finale altijd met een horde FOK!kers (vorige keer ca. 50!) op groot scherm in een heel leuk kroegje in Rotterdam. Die kroeg is op dinsdag altijd dicht, maar wil speciaal voor ons dan wel open gaan. Dus dan hebben we de tent voor ons zelf
ah zo ik kijk het altijd thuis in mijn eentje aangezien de rest het geen reet boeitofwel volume 1000 bij favoriete land(en)
oh ja dan is het wel voordeliger iddquote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:16 schreef vjsb het volgende:
oeps had perongeluk
ah zo ik kijk het altijd thuis in mijn eentje aangezien de rest het geen reet boeit ofwel volume 1000 bij favoriete land(en)
in de 1e quote gestopt
Vorig jaar wel geloof ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Is er een stream? Ik zit wel op mijn werk helaasMisschien dan af en toe even stiekem kijken.
Ja dat weet ik ook niet meer wat het was, ik heb toen wel gekeken, wachten tot er iets leuks kwamquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar wel geloof ik.
Of was dat alleen bij de loting van de startplaatsen? Met al die depri muziek qua optredens?
Denk wel dat er een stream is, moet haast wel. Ik zal straks even kijken op esctoday.com enzo!
ik zal erover nadenken, bedankt alvastquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
En wees welkom hoor, als je mee wilt kijken met ons!
Ah dankjequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
De loting is vanaf 14.00 uur live te volgen op www.eurovision.tv.
Dat krijgen we nog niet te weten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef ato het volgende:
Als ik mag klagen geen 3e positie hebben wij al genoeg gehad hahaaha
halve finale 1: Denemarken, Kroatie, Oekraine, Nederland, Oostenrijk, Slovenie, Estland, Rusland (1e deel) | Litouwen, Servie, Ierland, Wit-Rusland, Cyprus, Montenegro, Belgie, Moldavie (2e deel)quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Kan niet meekijken, valt teveel opIk lees wel hier een beetje mee
klopt, maar toch wel belgie met ons mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
Dankje. Veel Oostblokkers bij Nederland.
ik hoop het! er is wel meer kans met 16 landen. en met anouk. en belgie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:31 schreef Karina het volgende:
Laten we in hemelsnaam doorgaanAl moeten we landen omkopen
zeker niet!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:10 schreef Greys het volgende:
Eerste halve finale en ook nog met Belgie.
We mogen niet klagen![]()
![]()
ja oke. maar we zullen zien.. anouk zal wel een goed lied brengen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
Hoewel we dan nóg liever de tweede helft hadden denk ik, want nu maken we nog kans om als eerste te moeten
Die mogen niet op ons stemmen want die zitten in de andere halve finale op donderdagquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
Israel is ook altijd wel goed voor wat punten (tenminste, dat was vroeger zo).
Eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:50 schreef Boldface het volgende:
De loting is redelijk gunstig, lijkt me zo. In één halve finale met België, waar Anouk ook de nodige bekendheid heeft. Laten we elkaar onbeschaamd de 12 punten toespelen, stel ik voor...
Gunstig is ook dat Griekenland en Israël niet bij Nederland in zitten. Dat zijn landen die er bijna altijd door worden gestemd. Hetzelfde geldt (in mindere mate) voor Armenië en Georgië: geen last van, die mogen elkaar mooi in de weg gaan zitten.
Turkije doet niet mee, lees ik net. Ook dat is gunstig. Ook erg gunstig is dat Denemarken bij Nederland in zit. Anouk geniet bekendheid in Denemarken. Eén van haar singles is daar vrij recent een heel grote hit geweest, nadat een kandidate in een Voice-achtig programma dat nummer zong.
Nou ja nu heb je Rusland, Oekraïne en Servië in de halve finale. Die gaan altijd bijna zeker door.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:50 schreef Boldface het volgende:
De loting is redelijk gunstig, lijkt me zo. In één halve finale met België, waar Anouk ook de nodige bekendheid heeft. Laten we elkaar onbeschaamd de 12 punten toespelen, stel ik voor...
Gunstig is ook dat Griekenland en Israël niet bij Nederland in zitten. Dat zijn landen die er bijna altijd door worden gestemd. Hetzelfde geldt (in mindere mate) voor Armenië en Georgië: geen last van, die mogen elkaar mooi in de weg gaan zitten.
Turkije doet niet mee, lees ik net. Ook dat is gunstig. Ook erg gunstig is dat Denemarken bij Nederland in zit. Anouk geniet bekendheid in Denemarken. Eén van haar singles is daar vrij recent een heel grote hit geweest, nadat een kandidate in een Voice-achtig programma dat nummer zong.
Dat neem ik er voor lief.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef TheArt het volgende:
Nou ja nu heb je Rusland, Oekraïne en Servië in de halve finale. Die gaan altijd bijna zeker door.
Nee, alleen dat er maar 1 presentator/trice gaat zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:57 schreef vjsb het volgende:
Is er trouwens misschien iets gezegd over wie het gaat presenteren? had me geluid uit staan (werk)
Gok: Sarah Dawn Finer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen dat er maar 1 presentator/trice gaat zijn
(Even gevraagd aan de Songfestivalweblog mensen).
dat zou geweldig zijn! al vind ik Mans Zelmerlow ook een goede presentator. Of dolph lundgren zoals hij in 2010 deedquote:
oke bedanktquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen dat er maar 1 presentator/trice gaat zijn
(Even gevraagd aan de Songfestivalweblog mensen).
Damn, die waren altijd wel goed voor 10 of douze points.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mogen niet op ons stemmen want die zitten in de andere halve finale op donderdag
doe ik ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn, die waren altijd wel goed voor 10 of douze points.
En ik ga trouwens geen liedjes van tevoren beluisterenZoals elk jaar.
Het zou geen zanger of zangeres zijn toch, die presentator?quote:
dat is geinig aangezien Gina Dirawi en Danny samen Melodifestivalen 2013 gaan presenteren hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op Unibet denken ze Gina Dirawi (1,50) de show mag presenteren, gevolgd door Danny (1,65) Kristian Luuk () staat ook hoog genoteerd (3,00) Sarah Dawn Finer geeft 10,00. Ze moet onder andere Lena PH en Marie Serneholdt voor zich dulden in de voorspellingen.
ze is een zangeres/songwriter, ze had eerder al melodifestivalen 2012 gepresenteerd met Helena Bergstrom en Gina Dirawi. Ook gaf ze de stemmen namens Zweden op het Eurovisie 2012.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou geen zanger of zangeres zijn toch, die presentator?
Ik zou het wel tof vinden als ze toch voor haar kiezen
Qua loting op zich best redelijk denk ik... jammer dat we weer in de eerste helft van de show zitten
De Finse voorronde dit jaar is inderdaad erg leuk, ik volg het ook! Maar vind wat er rechtstreeks naar de finale ging niet het beste...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:26 schreef ato het volgende:
Finland had overigens zijn eerste vooronde en hebben best 2 goede liedjes uitgekozen. Mikael en Diandra
Yupquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Dus Nederland is als laatste voor de pauze?
Het patroon is heel duidelijk: up-tempo, rustig, up-tempo, rustig, etc. Ukraine zit daar een beetje tussenin. Het was onoverkomelijk dat in de eerste helft van de eerste semi dit zou gebeuren. Ik denk dat Anouk beter uit de verf zou komen na Oostenrijk of Denemarken, maar het is wat het is. Als laatste voor de pause heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft Nederland, ik denk dat het gunstig is dat ze na Oekraine en Rusland komt, aan de andere kant is het niet ideaal dat die 3 sowieso achter elkaar aan worden gezongen
Ik heb de uitslag van vorig jaar volgens mij nooit meer gepostquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef CommanderKeen het volgende:
Wordt er nog een wedstrijdje georganiseerd waarbij we kijken wie het beste kan voorspellen?
Nederland en Oekraïne onderscheiden zich prima van elkaar (en zullen ongetwijfeld ook beide moeiteloos scoren), dus ik denk dat het wel een gunstige startpositie is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt heel blij met de loting. Kom op: we zitten vlák voor de pauze, hoe gunstig wil je het hebben? Hekkensluiters hebben altijd een soort voordeel en nu zijn wij min of meer de hekkensluiters van de eerste helft. Als de pauze begint, is Birds het laatste lied dat is getoond, dus blijft het makkelijker in je hoofd zitten dan de nummers die daarvoor zijn gekomen.
Bovendien vind ik Rusland en Oekraïne wel heel ander soort nummers hebben, ook al zijn het allemaal ballads. Birds is toch wel een heel ander soort ballad, het heeft een heel andere sound.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |