abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121711254
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:58 schreef TheArt het volgende:

[..]

Gok: Sarah Dawn Finer.
Het zou geen zanger of zangeres zijn toch, die presentator?

Ik zou het wel tof vinden als ze toch voor haar kiezen :Y

Qua loting op zich best redelijk denk ik... jammer dat we weer in de eerste helft van de show zitten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 09:26:36 #52
368283 ato
pi_121711305
Finland had overigens zijn eerste vooronde en hebben best 2 goede liedjes uitgekozen. Mikael en Diandra
Life can be a bitch, so like it..
pi_121716339
Op Unibet denken ze Gina Dirawi (1,50) de show mag presenteren, gevolgd door Danny (1,65) Kristian Luuk ( _O_ ) staat ook hoog genoteerd (3,00) Sarah Dawn Finer geeft 10,00. Ze moet onder andere Lena PH en Marie Serneholdt voor zich dulden in de voorspellingen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_121719791
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Op Unibet denken ze Gina Dirawi (1,50) de show mag presenteren, gevolgd door Danny (1,65) Kristian Luuk ( _O_ ) staat ook hoog genoteerd (3,00) Sarah Dawn Finer geeft 10,00. Ze moet onder andere Lena PH en Marie Serneholdt voor zich dulden in de voorspellingen.
dat is geinig aangezien Gina Dirawi en Danny samen Melodifestivalen 2013 gaan presenteren haha :D ik heb toch liever SDF of Mans Zelmerlow
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het zou geen zanger of zangeres zijn toch, die presentator?

Ik zou het wel tof vinden als ze toch voor haar kiezen :Y

Qua loting op zich best redelijk denk ik... jammer dat we weer in de eerste helft van de show zitten
ze is een zangeres/songwriter, ze had eerder al melodifestivalen 2012 gepresenteerd met Helena Bergstrom en Gina Dirawi. Ook gaf ze de stemmen namens Zweden op het Eurovisie 2012.
pi_121940502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:26 schreef ato het volgende:
Finland had overigens zijn eerste vooronde en hebben best 2 goede liedjes uitgekozen. Mikael en Diandra
De Finse voorronde dit jaar is inderdaad erg leuk, ik volg het ook! Maar vind wat er rechtstreeks naar de finale ging niet het beste... :{ Maar gelukkig is dat Sytyta mut vaan (lol!) afgevallen want dat was net zoiets als Montenegro 2012. >.>
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 20:33:57 #56
375570 crew  Cyan9
pi_121953821
Als ik alleen kijk naar voorgaande jaren en voting patronen hebben we een hele goede kans om door te gaan naar de finale. Er zijn enkele landen die totaal niet kunnen profiteren van hun buren, zoals Moldavië en Cyprus. Ook zijn er al wat inzendingen bekend die echt niet overtuigend zijn, zoals België en Litouwen.

De landen die ik wel in de finale verwacht zijn: Denemarken, Oekraïne, Rusland, en Servië.

We kunnen denk ik wel punten verwachten van België, Denemarken, Zweden, en hopelijk van de UK, Ierland en Oostenrijk. Slovenië is ook nog wel vaak westerlijk georiënteerd met stemmen, dus wie weet.

Maar het belangrijkst is natuurlijk nu een goed nummer :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_124606360
Lotingen zijn bekend:

First Semi-Final

Austria
Estonia
Slovenia
Croatia
Denmark
Russia
Ukraine
The Netherlands
Montenegro
Lithuania
Belarus
Moldova
Ireland
Cyprus
Belgium
Serbia

Second Semi-Final

Latvia
San Marino
F.Y.R. Macedonia
Azerbaijan
Finland
Malta
Bulgaria
Iceland
Greece
Israel
Armenia
Hungary
Norway
Albania
Georgia
Switzerland
Romania
pi_124606385
Wat betreft Nederland, ik denk dat het gunstig is dat ze na Oekraine en Rusland komt, aan de andere kant is het niet ideaal dat die 3 sowieso achter elkaar aan worden gezongen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 maart 2013 @ 14:08:12 #59
163650 Greys
pi_124606454
Dus Nederland is als laatste voor de pauze? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124606486
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Dus Nederland is als laatste voor de pauze? :o
Yup
pi_124607106
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft Nederland, ik denk dat het gunstig is dat ze na Oekraine en Rusland komt, aan de andere kant is het niet ideaal dat die 3 sowieso achter elkaar aan worden gezongen
Het patroon is heel duidelijk: up-tempo, rustig, up-tempo, rustig, etc. Ukraine zit daar een beetje tussenin. Het was onoverkomelijk dat in de eerste helft van de eerste semi dit zou gebeuren. Ik denk dat Anouk beter uit de verf zou komen na Oostenrijk of Denemarken, maar het is wat het is. Als laatste voor de pause heeft ook zo zijn voordelen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 maart 2013 @ 14:33:27 #62
163650 Greys
pi_124607338
Dat zeker, het had veel rotter kunnen zijn nog.
Pal na Denemarken zou ook misschien heel slecht zijn, of net daarvoor. Of als eerste.
En als je nummer goed genoeg is, zou de volgorde niet uit moeten maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124607610
Qua televotes is het fijn dat ze zo ver mogelijk naar achter start... dus dat is maximaal gelukt....

als 1e of 2e was het aantal stemmen uit de televote wel minder geweest denk ik
pi_124610502
Wordt er nog een wedstrijdje georganiseerd waarbij we kijken wie het beste kan voorspellen?
pi_124611740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef CommanderKeen het volgende:
Wordt er nog een wedstrijdje georganiseerd waarbij we kijken wie het beste kan voorspellen?
Ik heb de uitslag van vorig jaar volgens mij nooit meer gepost :@

Dus ik draag het stokje graag aan iemand anders over
pi_124618686
Ik ben echt heel blij met de loting. Kom op: we zitten vlák voor de pauze, hoe gunstig wil je het hebben? Hekkensluiters hebben altijd een soort voordeel en nu zijn wij min of meer de hekkensluiters van de eerste helft. Als de pauze begint, is Birds het laatste lied dat is getoond, dus blijft het makkelijker in je hoofd zitten dan de nummers die daarvoor zijn gekomen.
Bovendien vind ik Rusland en Oekraïne wel heel ander soort nummers hebben, ook al zijn het allemaal ballads. Birds is toch wel een heel ander soort ballad, het heeft een heel andere sound.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_124658299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt heel blij met de loting. Kom op: we zitten vlák voor de pauze, hoe gunstig wil je het hebben? Hekkensluiters hebben altijd een soort voordeel en nu zijn wij min of meer de hekkensluiters van de eerste helft. Als de pauze begint, is Birds het laatste lied dat is getoond, dus blijft het makkelijker in je hoofd zitten dan de nummers die daarvoor zijn gekomen.
Bovendien vind ik Rusland en Oekraïne wel heel ander soort nummers hebben, ook al zijn het allemaal ballads. Birds is toch wel een heel ander soort ballad, het heeft een heel andere sound.
Nederland en Oekraïne onderscheiden zich prima van elkaar (en zullen ongetwijfeld ook beide moeiteloos scoren), dus ik denk dat het wel een gunstige startpositie is.

Al denk ik wel dat Nederland bij elke loting zou doorgaan met dit lied. De indeling van de finale is een stuk belangrijker.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 mei 2013 @ 21:34:43 #68
163650 Greys
pi_126364053
Ik snap ineens waarom Georgië zo'n mooie startplaats heeft :D
Hun nummer is geschreven door G:Son, de schrijver van Euphoria...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')