SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viro zegt dat hij er nu langer over doet om bij het tankstation te komen, dus je verbruikt meer benzine.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar langer over doe? ik ben je kwijt?![]()
Heb ik vandaag nog niet eens gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Ishimaru het volgende:
Vinniiee, stop eens met verzoeken voor bubble of bugle op fb te versturen.![]()
Ik had een shirtje gekochtquote:die past!
en 2 sportbroeken, waarvan 1 terug mag.. maatje XL was WAY to groot![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 11:11:20 ]![]()
Als het aan mij lag zou ik met 4wd lekker vol gas gaan, maar andere automobilisten voor mij rijden 20/30 dan moet ik wel mijn snelheid aanpassen of bereid zijn om ene hogere verzekeringspremie te betalenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viro zegt dat hij er nu langer over doet om bij het tankstation te komen, dus je verbruikt meer benzine.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een shirtje gekochtdie past!
en 2 sportbroeken, waarvan 1 terug mag.. maatje XL was WAY to groot![]()
![]()
![]()
En dat XL te groot is nog leuker![]()
![]()
![]()
Ja dat voelt altijd wel goed... maatjes kleinerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
En dat XL te groot is nog leuker![]()
![]()
![]()
oh zo...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viro zegt dat hij er nu langer over doet om bij het tankstation te komen, dus je verbruikt meer benzine.
ja nou ik tank zelf ook altijd op het aller laatste moment... dat is straks trouwens want gisteren brandde het lampje al![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou ik met 4wd lekker vol gas gaan, maar andere automobilisten voor mij rijden 20/30 dan moet ik wel mijn snelheid aanpassen of bereid zijn om ene hogere verzekeringspremie te betalen.
![]()
maar ik krijg wel telkens een melding op mijn mobiel als ik inlog, kan ze in de app niet verwijderen of weigeren. Ik ben voor 90% op fb vanaf mijn mobielquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog niet eens gedaan.![]()
Oja, de meeste auto's hebben zo'n lampje. Die heb ik niet op m'n motorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo...
ja nou ik tank zelf ook altijd op het aller laatste moment... dat is straks trouwens want gisteren brandde het lampje alBest irritant trouwens
.
![]()
Positief ja als je bezig bent met afvallenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat voelt altijd wel goed... maatjes kleiner![]()
![]()
Ohja,.. tanken.. rijbereik stond op 46 km.. nog eventjes een dagje wachten, morgen actie tanken bij de tangoquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo...
ja nou ik tank zelf ook altijd op het aller laatste moment... dat is straks trouwens want gisteren brandde het lampje al![]()
Zo vaak verstuur ik ze niet eens. Maar ik zou er op letterquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
maar ik krijg wel telkens een melding op mijn mobiel als ik inlog, kan ze in de app niet verwijderen of weigeren. Ik ben voor 90% op fb vanaf mijn mobiel.
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik tank pas als het echt echt moet... maar bijna nooit met naar huis rijden, dan wil ik naar huis!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar langer over doe? ik ben je kwijt?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
[quote]Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
[/quote
Mogguh!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toch doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde vandaag naar de kapper, maar geen zin
[b]AirwiN schreef [/b]
Oplossing gevonden, mijn pa kwam geen meter vooruit met zijn auto. Nu is ie met mijn auto naar de tankstation gereden![]()
![]()
Altijd handigquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Ishimaru het volgende:
Oplossing gevonden, mijn pa kwam geen meter vooruit met zijn auto. Nu is ie met mijn auto naar de tankstation gereden
Braafquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom kapper aan huis laten komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde vandaag naar de kapper, maar geen zin![]()
![]()
Mannen zijn echt verschrikkelijke wezens![]()
Allemaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom moet ik eigenlijk van jou gaan ?quote:Heb ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom kapper aan huis laten komenWat heeft je zoon uitgespookt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal![]()
Nee, dat staat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Ishimaru het volgende:
Gewoon je kop kaal scheren of milimeteren![]()
Ligt eraan...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal![]()
![]()
Je moet helemaal niks!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik eigenlijk van jou gaan ?
[..]
Heb ik niet.
[..]
Wat heeft je zoon uitgespookt?
Die ging de weegschaal controleren want hij geloofde niet dat ik zo "licht" ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn lief isquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal, anders
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het tankstationquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Ishimaru het volgende:
Oplossing gevonden, mijn pa kwam geen meter vooruit met zijn auto. Nu is ie met mijn auto naar de tankstation gereden![]()
![]()
Voor jou jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent geredenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, de meeste auto's hebben zo'n lampje. Die heb ik niet op m'n motorBest irritant trouwens
.
![]()
![]()
Hoe zet je een auto op de reserve?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent gereden
[b]AirwiN schreef [/b]
Heyquote:
Alles goed met u?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
behalve rival.. kommop zeg maar.. je kan hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal![]()
![]()
Wat een lulquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks!!
Die ging de weegschaal controleren want hij geloofde niet dat ik zo "licht" benAls m'n stiefzus niet last van kapperseczeem had, dan had zij het wel gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter zoeken. Ze zijn er best wel hoor![]()
![]()
Oh dat heb ik gedaan toen ik van SR terug kwam. Zat samen met neefje en charmed te zoeken naar een tankstation. Ik was zo opgelucht toen we eindelijk 1 hadden gevonden. Doen we dus nooit meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent gereden![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
die ene die je geen massages geeft?![]()
![]()
waar reageer ik opquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zet je een auto op de reserve?![]()
![]()
Dit. Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zet je een auto op de reserve?
Laat maar![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
die ene die je geen massages geeft?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oke, vind het niet erg om binnen 12 uur tijd 3 x te douchenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je mee?
Ja nu kan het niet meer he?![]()
![]()
Nee, dat kloptquote:Inderdaad. Dat had ik dus van Huppel naar huisquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent gereden. Toen was m'n tank leeg op de snelweg (ook reserve
), maar heb nog zo'n stand dat je geen vacuüm nodig hebt.. daarmee kon ik tot het tankstation komen
.
![]()
Pfffff kut sinusitis. Zo, moest even eruit.
Totale chaos. Misschien toch maar naar spoed.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oke, vind het niet erg om binnen 12 uur tijd 3 x te douchen![]()
![]()
Is bijholteonsteking toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
Totale chaos. Misschien toch maar naar spoed.![]()
Je bent toch niet serieus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zet je een auto op de reserve?![]()
ik ben eens pruttelend en stotterend het station binnen geredenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Inderdaad. Dat had ik dus van Huppel naar huis. Toen was m'n tank leeg op de snelweg (ook reserve
), maar heb nog zo'n stand dat je geen vacuüm nodig hebt.. daarmee kon ik tot het tankstation komen
.
![]()
![]()
wie wat waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
Totale chaos. Misschien toch maar naar spoed.![]()
Dan heb je wel gelukquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben eens pruttelend en stotterend het station binnen gereden![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook wel weten ?
Volgens mij gaat dat gewoon vanzelluf?&
![]()
![]()
ik en vin hadden het over motorrijden.. dan moet je het handmatig doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook wel weten ?
Volgens mij gaat dat gewoon vanzelluf?
auto gaat vanzelf ja.![]()
Beetje schudden zorgt er meestal wel voor dat je nog even een paar meter kan rijdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
stond eigenlijk al ff ervoor stil.. maar toen sprong ie toch weer aan.... ik was zo happy.
![]()
Kan je me wel gaan uitlachen maar ik weet ook niet alles hoor...quote:
De meeste vrouwen weten niks van auto's![]()
De motor vond het vast fantastisch, die oude benzinequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
stond eigenlijk al ff ervoor stil.. maar toen sprong ie toch weer aan.... ik was zo happy.
Oh fuck, moet straks toch huis uit. Heb Huppel beloofd Duff bier (Simpsons) mee te nemen voor morgen.![]()
maar goed dat er ooit iemand een benzinefilter heeft uitgevondenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De motor vond het vast fantastisch, die oude benzine.
![]()
![]()
Is ook totaal niet boeiendquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je me wel gaan uitlachen maar ik weet ook niet alles hoor...
De meeste vrouwen weten niks van auto's![]()
![]()
Ons ma viel met m'n eerste autootje stil voor de brug in Ekeren. Tante opgebeld en verder weet ik het niet meer. Ik werkte in Ekeren als hulp in de verpleging maar ben nu arbeidsongeschikt verklaard door m'n handicap
Werewolf
Dan nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat er ooit iemand een benzinefilter heeft uitgevonden.
Ik zorg er altijd voor dat als de tank bijna leeg is ik niet meer in de auto stap.
Heb ik ook nergens last van.![]()
het is trouwens ook geen apart reservoir oid... je zet de stand van je pomp gewoon anders.. dus oude benzine is het sowieso nietquote:![]()
![]()
Wat zou een benzinefilter uit oude benzine moeten filteren dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat er ooit iemand een benzinefilter heeft uitgevonden![]()
![]()
Weet ik veel, heb er geen kaas van gegetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
het is trouwens ook geen apart reservoir oid... je zet de stand van je pomp gewoon anders.. dus oude benzine is het sowieso niet.
Jij hebt nogal wat onaardige gewoontesquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zorg er altijd voor dat als de tank bijna leeg is ik niet meer in de auto stap.
Heb ik ook nergens last van.![]()
![]()
Ik ben gewoon slimmer dan m'n broertjequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat onaardige gewoontes![]()
![]()
geen idee... ik weet sowieso niet wat er mis ismet oude benzine... of hoe je daar aan zou komen trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zou een benzinefilter uit oude benzine moeten filteren dan?daarom vertel ik het graag, kennis is om te delenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb er geen kaas van gegeten.
![]()
![]()
Ik weigerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
behalve rival.. kommop zeg maar.. je kan het
Nou idd! Zal vast aan de naam liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een lul
[..]
Als m'n stiefzus niet last van kapperseczeem had, dan had zij het wel gedaan
Truequote:
Sorryquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit. Nog nooit van gehoord
Laat maar
Ik ben blond jaquote:
quote:![]()
Zie hier waarom ik weiger
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Ishimaru het volgende:
Oh fuck, moet straks toch huis uit. Heb Huppel beloofd Duff bier (Simpsons) mee te nemen voor morgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zus heeft ooit een rokende motorkap gehad op de autosnelweg.Werewolf
Nee, dat snap ik ook niet. De nieuwe benzine vermengt zich met de oude benzine, en zoveel oude benzine zit er niet in. En oud is ook maar relatief, afhankelijk van hoe lang je met een tank benzine doetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
geen idee... ik weet sowieso niet wat er mis ismet oude benzine... of hoe je daar aan zou komen trouwens
[..]
daarom vertel ik het graag, kennis is om te delen.
![]()
Ik stond met DW op de vluchtstrook met brandende motorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
Mijn zus heeft ooit een rokende motorkap gehad op de autosnelweg.
[b]AirwiN schreef [/b]
ohja dat vergeet ik weleens, jullie waarderen eerlijkheid niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weiger![]()
Zie hier waarom ik weiger![]()
![]()
Jij zei gisteren dat je niet meer in Enschede zou zijn voor donderdag!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd! Zal vast aan de naam liggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ohja dat vergeet ik weleens, jullie waarderen eerlijkheid niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook niet. De nieuwe benzine vermengt zich met de oude benzine, en zoveel oude benzine zit er niet in. En oud is ook maar relatief, afhankelijk van hoe lang je met een tank benzine doet.
![]()
![]()
Ik bedoelde niet meer langs het huis van mn ouders..quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zei gisteren dat je niet meer in Enschede zou zijn voor donderdag!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ohquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet meer langs het huis van mn ouders..
[b]AirwiN schreef [/b]
Stel je aan zeg!quote:
Wijf
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe was je tripje Drachten gisteren?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
geen files geen sneeuw, was thuis voor ik er erg in hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was je tripje Drachten gisteren?![]()
![]()
Bekquote:Ik drink er normaal 3 op een dagquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel veel. Ik drink het niet
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 11:50:53 ]![]()
Oh dat scheeltquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
geen files geen sneeuw, was thuis voor ik er erg in had
[b]AirwiN schreef [/b]
Good morning, nog net geen after noon.
Tot drie uur 's nachts anime zitten kijken, good old times.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Moggequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:52 schreef Fera het volgende:
Good morning, nog net geen after noon.
Tot drie uur 's nachts anime zitten kijken, good old times.![]()
![]()
Sara!quote:Hey Vin! Leuke icon.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Na 2 dagen fiets en lopen geloof ik dat graagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stippen plakken
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een zusje met kappersopleiding... Ideaalquote:
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Mijn stiefzus is kapper. Maar heeft last van kapperseczeemquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:10 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik heb een zusje met kappersopleiding... Ideaal.
![]()
zo, de kou getrotseerd en nu weer onder een deken, met thermokleding aan en een kop warme thee FOK!![]()
onderweg kwam ik erafchter dat sneeuw ook groen kan zijn![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hee, doe eens een foto, ik ben wel benieuwd wat je aan het maken bentquote:.
Like... whut?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn stiefzus is kapper. Maar heeft last van kapperseczeem.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
tussen haar vingers is dat dan toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn stiefzus is kapper. Maar heeft last van kapperseczeem.
ik ben ook soep aan het makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Voor de verandering maar weer eens soep gehad![]()
bouillon dat wel
Zow... me weer uit de kluwen MILFs geworsteld met het juiste kind, de juiste brooddoos en de correcte rondslingerende speldjes en elastiekjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Waar zou je anders eczeem moeten krijgen als kapper zijnde?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tussen haar vingers is dat dan toch?![]()
![]()
Je leeft nog!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben ook soep aan het maken![]()
bouillon dat wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef fietsie het volgende:
Zow... me weer uit de kluwen MILFs geworsteld met het juiste kind, de juiste brooddoos en de correcte rondslingerende speldjes en elastiekjes![]()
![]()
tussen de tettenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waar zou je anders eczeem moeten krijgen als kapper zijnde?
halfquote:heb op de terugweg moeten overgeven
Ik heb nog tomatensoep over van gisterenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Voor de verandering maar weer eens soep gehad.
![]()
Lekker!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog tomatensoep over van gisteren.
Oh, deurbel kut..![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou naar de kapper gaan wel een stuk leuker maken.
*grin* wel grappig als je een goed ritme aanhoudt, krijg je er dubbele auditieve feedback vanquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom denk je anders dat ze "ik kom" roept als je op dat knopje druktquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* wel grappig als je een goed ritme aanhoudt, krijg je er dubbele auditieve feedback vanquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ze "ik kom" roept als je op dat knopje drukt![]()
![]()
![]()
![]()
Oké, toegegeven, die is wel leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ze "ik kom" roept als je op dat knopje drukt
Nee, de grap was matig. Gelukkig hebben die andere twee de grap gered.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik serieus was?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Aldo.quote:
Ik vind 'm niet eens grap-waardig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, de grap was matig. Gelukkig hebben die andere twee de grap gered.![]()
Dus het was niet serieus, het was geen grap ... Wat was het dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet eens grap-waardig.
een opmerkingquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus het was niet serieus, het was geen grap ... Wat was het dan?
Maar met welk doel?quote:
Het was wel in vragende vorm, trouwens. Dus geen opmerking.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus het was niet serieus, het was geen grap ... Wat was het dan?Een vraagquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar met welk doel?
Het was wel in vragende vorm, trouwens. Dus geen opmerking..
![]()
Goed zijn die he, vrije woensdagenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee!!!
Tantoe spang man, vrij vandaag
Heujquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee!!!
Tantoe spang man, vrij vandaag![]()
![]()
Komt eraanquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, doe eens een foto, ik ben wel benieuwd wat je aan het maken bent.
[b]AirwiN schreef [/b]
het doel om te informeren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar met welk doel?
Het was wel in vragende vorm, trouwens. Dus geen opmerking.
ouwe woestijnvosquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee!!!
Tantoe spang man, vrij vandaag
Liever morgen, of vrijdag vrij geweestquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed zijn die he, vrije woensdagen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
ik ben met mijn zieke hoofd ook naar buiten geweest, dus jij moet je niet aanstellenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef Spezza19 het volgende:
Het is hier -10..... Echt niet dat ik de deur uit ga![]()
Waar zouden we blijven als er geen verbetering mogelijk wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever morgen, of vrijdag vrij geweest
Ik ben iedere woensdag vrij, niet vervelend hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zo ff een paar frikandellen het vet in mieteren
't is hier in het zonnetje net boven 0, en in de schaduw -3, Dus goed te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:32 schreef Spezza19 het volgende:
Het is hier -10..... Echt niet dat ik de deur uit gaProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar geen serieuze vraag, maar ook geen grappende vraag. Wat voor vraag dan?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
een azijnpis vraagquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar geen serieuze vraag, maar ook geen grappende vraag. Wat voor vraag dan?
Een typische ik-leef-onder-een-steen-en-humor-heb-ik-nog-niet-echt-vraagquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
ja en vanaf morgen rij ik ook gewoon weer in mijn merkquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 2 dagen fiets en lopen geloof ik dat graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was iig grappiger dan jij in het MILF topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Boh, kom eens brengenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
ja en vanaf morgen rij ik ook gewoon weer in mijn merktokkie-merk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben elke zondag altijd vrij, de rest is nog maar afwax\chten, weet het rooster pas 1 week van tevoren, kan dus ook niks plannenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar zouden we blijven als er geen verbetering mogelijk was
Ik ben iedere woensdag vrij, niet vervelend hoor
Hier sluit ik me unaniem bij aanquote:
Dat is omdat ik serieus was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij was iig grappiger dan jij in het MILF topicA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
ja en vanaf morgen rij ik ook gewoon weer in mijn merkWaar rij je nu in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En leuk bakkie!! Gaat die ook omgebouwd worden? Hebben jullie nu helemaal geen racemonster meer?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Foei!! Ga je schamen, Frikandellen niet lustenquote:
Kom maar halen, je woont practisch om de hoekquote:
Pfoe dat zou ik echt niet willen.... Tenzij als bush-piloot op een klein vliegtuigje ofzo, of met een heli als gereedschapquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben elke zondag altijd vrij, de rest is nog maar afwax\chten, weet het rooster pas 1 week van tevoren, kan dus ook niks plannen
Ik ben al glibberend naar de super gegaan. Ik blijf de rest van de dag binnen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kom maar halen, je woont practisch om de hoek
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben ziekquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Foei!! Ga je schamen, Frikandellen niet lusten
schud jouw kapper niet de hele tijd met haar tieten tegen je hoofd?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou naar de kapper gaan wel een stuk leuker maken.
![]()
![]()
Je al glibberend verplaatsen, daar heb jij toch bakken ervaring mee ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al glibberend naar de super gegaan. Ik blijf de rest van de dag binnen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Geen ideequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar geen serieuze vraag, maar ook geen grappende vraag. Wat voor vraag dan?![]()
![]()
Nu ja, werk is werk, al krijg je er belabberd voor betaaldquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoe dat zou ik echt niet willen.... Tenzij als bush-piloot op een klein vliegtuigje ofzo, of met een heli als gereedschap
Mijn kapster heeft een A-cupje, een papier wit velletje en haar, en crazy mooie zwarte tatoos aan de binnenkanten van haar armen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
schud jouw kapper niet de hele tijd met haar tieten tegen je hoofd?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kon ik dat maar, m'n zware van Nelle is bijna opquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al glibberend naar de super gegaan. Ik blijf de rest van de dag binnen!
Da's waar. En jij hoeft vast niet regelmatigdoor een OK-complex met bijbehorende gruwelijkheden te baggerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, werk is werk, al krijg je er belabberd voor betaald
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
schud jouw kapper niet de hele tijd met haar tieten tegen je hoofd?Wel altijd leuk als ze zo schuin voor je staan
![]()
![]()
een alfa 156!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar rij je nu in dan?
En leuk bakkie!! Gaat die ook omgebouwd worden? Hebben jullie nu helemaal geen racemonster meer?
deze gaat met de tijd omgebouwd worden en komt ipv de rode. (die rode heb ik gewoon nog hoor)![]()
Gisterenavond met Lotusss nog over gehad, morgen moeten we allebei tot laat werken, en vrijdag moeten we weer vroeg op, ik althans. Denk niet dat we komen, helaas.quote:
Donderdag is dan ook een rare dag om iets in te plannen
Die serie waarvan er 2 afleveringen achter elkaar kwamen, die heette toch Lie to me?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al glibberend naar de super gegaan. Ik blijf de rest van de dag binnen!![]()
Punto'squote:
OK-complex?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's waar. En jij hoeft vast niet regelmatigdoor een OK-complex met bijbehorende gruwelijkheden te baggerenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Jammerquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gisterenavond met Lotusss nog over gehad, morgen moeten we allebei tot laat werken, en vrijdag moeten we weer vroeg op, ik althans. Denk niet dat we komen, helaas.
Donderdag is dan ook een rare dag om iets in te plannen
Dat hebben we gedaan omdat TGND nooit in het weekend kan. Maar vrijdag gaan we door geloof ik![]()
![]()
Bouwjaar?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is wel een gedrocht.quote:
Dan moet ik weer vroeg op, en zaterdag ook weer werkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer
Dat hebben we gedaan omdat TGND nooit in het weekend kan. Maar vrijdag gaan we door geloof ik
Jammerquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet ik weer vroeg op, en zaterdag ook weer werken![]()
![]()
die heb je zelf gekozen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kapster heeft een A-cupje, een papier wit velletje en haar, en crazy mooie zwarte tatoos aan de binnenkanten van haar armen...![]()
Die is geweldig! Vooral het wat oudere type! Met die zoeklichten in de A-stijlquote:
Nope, ik heb een vaste kapperszaak en de eigenaar nam deze jongedame aan.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De ontwerper die dat model ontworpen had had geloof ik té veel Grappa opquote:
Van mn bank naar mn bed jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je al glibberend verplaatsen, daar heb jij toch bakken ervaring mee ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan vind ik de iets nieuwere toch even wat mooier. Een uit 2002 of zo.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb geen idee wat Grappa is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De ontwerper die dat model ontworpen had had geloof ik té veel Grappa op
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan vind ik de iets nieuwere toch even wat mooier. Een uit 2002 of zo.
elke keer kies je er weer voor....quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, ik heb een vaste kapperszaak en de eigenaar nam deze jongedame aan.![]()
Ga je racen met een alfa? Ik dacht dat je zei dat die rode weg gingquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
een alfa 156!
deze gaat met de tijd omgebouwd worden en komt ipv de rode. (die rode heb ik gewoon nog hoor)
Ik lees weer verkeerd he
[b]AirwiN schreef [/b]
Sterke drank gestookt in Italie van druivensapquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
met "deze" bedoel ik die op de fotoquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je racen met een alfa? Ik dacht dat je zei dat die rode weg ging
Ik lees weer verkeerd he![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die serie waarvan er 2 afleveringen achter elkaar kwamen, die heette toch Lie to me?![]()
Die heb ik op mn schijf staan, 4 seizoenen. Hebben?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Blijkbaar werkt dat zo in de randstad, hier niet. Hier knipt gewoon degene die op dat moment de handen vrij heeftquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja ik snapte hem alquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
met "deze" bedoel ik die op de foto
[b]AirwiN schreef [/b]
Met mijne kun je nog gewoon normaal de weg op zonder als tokkie te worden gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
een punto rijden en dan op mijn keuze haten
en elke keer weer loop je dezelfde zaak naar binnen, dus jouw keuze....quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt dat zo in de randstad, hier niet. Hier knipt gewoon degene die op dat moment de handen vrij heeft![]()
Ik zag overigens in Groningen laatst een bad-ass Mondeo; nieuwe type, 2.2TDCi met zo'n beetje iedere mogelijke optie (lane-departure warning, blind-spot assist enz enz enz), Da's best leukquote:
Denken dat ze in het weiland zoveel keuze hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
en elke keer weer loop je dezelfde zaak naar binnen, dus jouw keuze....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja is goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Die heb ik op mn schijf staan, 4 seizoenen. Hebben?Hoeveel ruimte neemt het in beslag?
![]()
![]()
Kapper? Gewoon een tondeuze kopen van ¤25, doe je 2 jaar mee
Kap beurt kost me gvd ¤25 per keerVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Wij hadden zo'n tokkie-golf met Tribal en dubbeldeks achtervleugel boven het achterraam.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met mijne kun je nog gewoon normaal de weg op zonder als tokkie te worden gezien
Reed mijn vrouw ermee door het dorp, hobbelde de politie er 50m achteraan, wachtende op een rijtje overtredingen of erger
Kapper kost me 18 euroquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Kap beurt kost me gvd ¤25 per keerEn kaal staat mij niet
![]()
![]()
Geen idee en even te lui om te kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja is goedHoeveel ruimte neemt het in beslag?
[b]AirwiN schreef [/b]
welk jaar? Want nu heb je weer een nieuwer model van de Mondeo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag overigens in Groningen laatst een bad-ass Mondeo; nieuwe type, 2.2TDCi met zo'n beetje iedere mogelijke optie (lane-departure warning, blind-spot assist enz enz enz), Da's best leukVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Welke keuze? 1 zaak...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
en elke keer weer loop je dezelfde zaak naar binnen, dus jouw keuze....Welke keuze? 1 zaak....quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
en elke keer weer loop je dezelfde zaak naar binnen, dus jouw keuze....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
met de mijne heb ik meer kwaliteit, ben sneller, en heb er ongelooflijk veel plezier van.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met mijne kun je nog gewoon normaal de weg op zonder als tokkie te worden gezien
jij kan rustig van punt a naar b. dat is ook prima. maar ik doe net ff iets meer met auto's, en dat gaat helaas niet met een fiatje.
en je druk maken om hoe anderen je zien, daar ben ik al te oud voor hoor![]()
![]()
Maar dat verziek je dan wel door asociaal te rijden natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's dan weer het voordeel van in de weilanden wonenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Kap beurt kost me gvd ¤25 per keer14,50
Het is wel erg praktischquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kapper kost me 18 euroEn kaal staat mij niet
2011quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
welk jaar? Want nu heb je weer een nieuwer model van de Mondeo.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die opties zijn inmiddels al bijna standaard op de Titanium versiesquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag overigens in Groningen laatst een bad-ass Mondeo; nieuwe type, 2.2TDCi met zo'n beetje iedere mogelijke optie (lane-departure warning, blind-spot assist enz enz enz), Da's best leukDit account is niet meer in gebruik.![]()
Doet de schapenboer je knippen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's dan weer het voordeel van in de weilanden wonen14,50
Auto-geneuzel. Ik ga weer naar mn muur!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, antwoord mijn WA evenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Auto-geneuzel. Ik ga weer naar mn muur!.
Nee een spaghetti-vormige variant van Huppelquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doet de schapenboer je knippen?
48GB is vast genoegquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee en even te lui om te kijken![]()
![]()
En hoeveel moet die kosten?quote:
Titanium Business uitvoering?
Mijn S-Max is wel van 2007, maar is business Titanium, echt alles er op en eraan. I love my car
Ik betaal ¤26,- per keer, maar ik hoef ook maar één keer in de vier maanden of zo. Maar dan gebeurt het tenminste wel goed.
Auto'squote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Auto-geneuzel. Ik ga weer naar mn muur!
Mijn WA faalt met regelmaatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawohlquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het nog steeds veel geld voor een knipbeurtquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:50 schreef Fera het volgende:
Ik betaal ¤26,- per keer, maar ik hoef ook maar één keer in de vier maanden of zo. Maar dan gebeurt het tenminste wel goed.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Hopelijk niet net als je schade maaktquote:![]()
(WA-verzekering.... flauw enzo...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is het ook. Maar mooi haar is me meer waard. Ik heb mijn kapsel al meerdere malen laten verpesten door budgetkappers.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds veel geld voor een knipbeurt
preciesquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat verziek je dan wel door asociaal te rijden natuurlijk
claxoneren, grootlicht knipperen, middelvingers, mensen snijden. Het hoort er allemaal bij
ook weer een voordeeltje, voor mij gaan ze aan de kantquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies
claxoneren, grootlicht knipperen, middelvingers, mensen snijden. Het hoort er allemaal bij![]()
![]()
Dat was hier gisteren het gevalquote:. Nu sneeuwt het al de halve dag. Wel hele kleine vlokjes, gelukkig.
Hier schijnt de zon lekker... Maar blijkbaar is het hier nog steeds -10.... Geloof er niks van....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Voor vrouwen is het idd wat anders, kale vrouwen ben ik niet zo dol opquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar mooi haar is me meer waard. Ik heb mijn kapsel al meerdere malen laten verpesten door budgetkappers.
Gisteren hier ook. Mja, wel kleine vlokjes gelukkig jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was hier gisteren het geval. Nu sneeuwt het al de halve dag. Wel hele kleine vlokjes, gelukkig.
![]()
![]()
Volgens mij is het hier rond het vriespunt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
Hier schijnt de zon lekker... Maar blijkbaar is het hier nog steeds -10.... Geloof er niks van....![]()
Kan jij geen deal maken met je kapster.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:52 schreef rival het volgende:
ik betaal 17,50, hoef ik niet voor in een weiland te wonen ook
mijn vorige was bijna 2x zo duur
Jij knipt mij en ik fix je pc als dat nodig is.
Zijn er meer in Purm die dat zo doen
[b]AirwiN schreef [/b]
stap eens naar buiten en neem je woorden terugquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
Hier schijnt de zon lekker... Maar blijkbaar is het hier nog steeds -10.... Geloof er niks van....![]()
![]()
Daar ben ik jaloers opquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
ook weer een voordeeltje, voor mij gaan ze aan de kant
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders druk je ze gewoon van de weg afquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
ook weer een voordeeltje, voor mij gaan ze aan de kant
Dat is zo een toko met zo een rood blauwe draaidinges buiten die rondjes draait, en binnen zit een mevrouw of meneer die een schaar in de klauwen hep om haar te knippenquote:
Nog steeds boos op mij omdat je van Rival naar buiten moest?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
Hier schijnt de zon lekker... Maar blijkbaar is het hier nog steeds -10.... Geloof er niks van....
[b]AirwiN schreef [/b]
het is een vriendin van mij ik gun haar omzetquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan jij geen deal maken met je kapster.
Jij knipt mij en ik fix je pc als dat nodig is.
Zijn er meer in Purm die dat zo doen
De pc fix ik gratis
in de garage laat ik haar ook betalen![]()
![]()
Zo hoort hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
het is een vriendin van mij ik gun haar omzet
De pc fix ik gratis
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja die temperatuurmeter van Lelystad zit er wel vaker naast... Mijn auto temperatuurmeter zegt -2.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
stap eens naar buiten en neem je woorden terug
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik wil OOK sneeuw.....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Op jullie beidequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog steeds boos op mij omdat je van Rival naar buiten moest?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
/carequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: