SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viro zegt dat hij er nu langer over doet om bij het tankstation te komen, dus je verbruikt meer benzine.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar langer over doe? ik ben je kwijt?![]()
Heb ik vandaag nog niet eens gedaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Ishimaru het volgende:
Vinniiee, stop eens met verzoeken voor bubble of bugle op fb te versturen.![]()
Ik had een shirtje gekochtquote:die past!
en 2 sportbroeken, waarvan 1 terug mag.. maatje XL was WAY to groot![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 11:11:20 ]![]()
Als het aan mij lag zou ik met 4wd lekker vol gas gaan, maar andere automobilisten voor mij rijden 20/30 dan moet ik wel mijn snelheid aanpassen of bereid zijn om ene hogere verzekeringspremie te betalenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viro zegt dat hij er nu langer over doet om bij het tankstation te komen, dus je verbruikt meer benzine.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een shirtje gekochtdie past!
en 2 sportbroeken, waarvan 1 terug mag.. maatje XL was WAY to groot![]()
![]()
![]()
En dat XL te groot is nog leuker![]()
![]()
![]()
Ja dat voelt altijd wel goed... maatjes kleinerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
En dat XL te groot is nog leuker![]()
![]()
![]()
oh zo...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Viro zegt dat hij er nu langer over doet om bij het tankstation te komen, dus je verbruikt meer benzine.
ja nou ik tank zelf ook altijd op het aller laatste moment... dat is straks trouwens want gisteren brandde het lampje al![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou ik met 4wd lekker vol gas gaan, maar andere automobilisten voor mij rijden 20/30 dan moet ik wel mijn snelheid aanpassen of bereid zijn om ene hogere verzekeringspremie te betalen.
![]()
maar ik krijg wel telkens een melding op mijn mobiel als ik inlog, kan ze in de app niet verwijderen of weigeren. Ik ben voor 90% op fb vanaf mijn mobielquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog niet eens gedaan.![]()
Oja, de meeste auto's hebben zo'n lampje. Die heb ik niet op m'n motorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo...
ja nou ik tank zelf ook altijd op het aller laatste moment... dat is straks trouwens want gisteren brandde het lampje alBest irritant trouwens
.
![]()
Positief ja als je bezig bent met afvallenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat voelt altijd wel goed... maatjes kleiner![]()
![]()
Ohja,.. tanken.. rijbereik stond op 46 km.. nog eventjes een dagje wachten, morgen actie tanken bij de tangoquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo...
ja nou ik tank zelf ook altijd op het aller laatste moment... dat is straks trouwens want gisteren brandde het lampje al![]()
Zo vaak verstuur ik ze niet eens. Maar ik zou er op letterquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
maar ik krijg wel telkens een melding op mijn mobiel als ik inlog, kan ze in de app niet verwijderen of weigeren. Ik ben voor 90% op fb vanaf mijn mobiel.
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik tank pas als het echt echt moet... maar bijna nooit met naar huis rijden, dan wil ik naar huis!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
waar langer over doe? ik ben je kwijt?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
[quote]Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
[/quote
Mogguh!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hoi jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toch doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde vandaag naar de kapper, maar geen zin
[b]AirwiN schreef [/b]
Oplossing gevonden, mijn pa kwam geen meter vooruit met zijn auto. Nu is ie met mijn auto naar de tankstation gereden![]()
![]()
Altijd handigquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Ishimaru het volgende:
Oplossing gevonden, mijn pa kwam geen meter vooruit met zijn auto. Nu is ie met mijn auto naar de tankstation gereden
Braafquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom kapper aan huis laten komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde vandaag naar de kapper, maar geen zin![]()
![]()
Mannen zijn echt verschrikkelijke wezens![]()
Allemaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom moet ik eigenlijk van jou gaan ?quote:Heb ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom kapper aan huis laten komenWat heeft je zoon uitgespookt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal![]()
Nee, dat staat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Ishimaru het volgende:
Gewoon je kop kaal scheren of milimeteren![]()
Ligt eraan...quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal![]()
![]()
Je moet helemaal niks!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik eigenlijk van jou gaan ?
[..]
Heb ik niet.
[..]
Wat heeft je zoon uitgespookt?
Die ging de weegschaal controleren want hij geloofde niet dat ik zo "licht" ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn lief isquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal, anders
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het tankstationquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:19 schreef Ishimaru het volgende:
Oplossing gevonden, mijn pa kwam geen meter vooruit met zijn auto. Nu is ie met mijn auto naar de tankstation gereden![]()
![]()
Voor jou jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent geredenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, de meeste auto's hebben zo'n lampje. Die heb ik niet op m'n motorBest irritant trouwens
.
![]()
![]()
Hoe zet je een auto op de reserve?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent gereden
[b]AirwiN schreef [/b]
Heyquote:
Alles goed met u?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
behalve rival.. kommop zeg maar.. je kan hetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal![]()
![]()
Wat een lulquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks!!
Die ging de weegschaal controleren want hij geloofde niet dat ik zo "licht" benAls m'n stiefzus niet last van kapperseczeem had, dan had zij het wel gedaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter zoeken. Ze zijn er best wel hoor![]()
![]()
Oh dat heb ik gedaan toen ik van SR terug kwam. Zat samen met neefje en charmed te zoeken naar een tankstation. Ik was zo opgelucht toen we eindelijk 1 hadden gevonden. Doen we dus nooit meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent gereden![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
die ene die je geen massages geeft?![]()
![]()
waar reageer ik opquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zet je een auto op de reserve?![]()
![]()
Dit. Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zet je een auto op de reserve?
Laat maar![]()
![]()
Jup.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
die ene die je geen massages geeft?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oke, vind het niet erg om binnen 12 uur tijd 3 x te douchenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je mee?
Ja nu kan het niet meer he?![]()
![]()
Nee, dat kloptquote:Inderdaad. Dat had ik dus van Huppel naar huisquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ja tijdens het rijden op de reserve zetten en hopen dat je niet net voorbij een station bent gereden. Toen was m'n tank leeg op de snelweg (ook reserve
), maar heb nog zo'n stand dat je geen vacuüm nodig hebt.. daarmee kon ik tot het tankstation komen
.
![]()
Pfffff kut sinusitis. Zo, moest even eruit.
Totale chaos. Misschien toch maar naar spoed.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oke, vind het niet erg om binnen 12 uur tijd 3 x te douchen![]()
![]()
Is bijholteonsteking toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
Totale chaos. Misschien toch maar naar spoed.![]()
Je bent toch niet serieus?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zet je een auto op de reserve?![]()
ik ben eens pruttelend en stotterend het station binnen geredenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Inderdaad. Dat had ik dus van Huppel naar huis. Toen was m'n tank leeg op de snelweg (ook reserve
), maar heb nog zo'n stand dat je geen vacuüm nodig hebt.. daarmee kon ik tot het tankstation komen
.
![]()
![]()
wie wat waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef sararaats het volgende:
Totale chaos. Misschien toch maar naar spoed.![]()
Dan heb je wel gelukquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben eens pruttelend en stotterend het station binnen gereden![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook wel weten ?
Volgens mij gaat dat gewoon vanzelluf?&
![]()
![]()
ik en vin hadden het over motorrijden.. dan moet je het handmatig doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk ook wel weten ?
Volgens mij gaat dat gewoon vanzelluf?
auto gaat vanzelf ja.![]()
Beetje schudden zorgt er meestal wel voor dat je nog even een paar meter kan rijdenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
stond eigenlijk al ff ervoor stil.. maar toen sprong ie toch weer aan.... ik was zo happy.
![]()
Kan je me wel gaan uitlachen maar ik weet ook niet alles hoor...quote:
De meeste vrouwen weten niks van auto's![]()
De motor vond het vast fantastisch, die oude benzinequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
stond eigenlijk al ff ervoor stil.. maar toen sprong ie toch weer aan.... ik was zo happy.
Oh fuck, moet straks toch huis uit. Heb Huppel beloofd Duff bier (Simpsons) mee te nemen voor morgen.![]()
maar goed dat er ooit iemand een benzinefilter heeft uitgevondenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De motor vond het vast fantastisch, die oude benzine.
![]()
![]()
Is ook totaal niet boeiendquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je me wel gaan uitlachen maar ik weet ook niet alles hoor...
De meeste vrouwen weten niks van auto's![]()
![]()
Ons ma viel met m'n eerste autootje stil voor de brug in Ekeren. Tante opgebeld en verder weet ik het niet meer. Ik werkte in Ekeren als hulp in de verpleging maar ben nu arbeidsongeschikt verklaard door m'n handicap
Werewolf
Dan nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat er ooit iemand een benzinefilter heeft uitgevonden.
Ik zorg er altijd voor dat als de tank bijna leeg is ik niet meer in de auto stap.
Heb ik ook nergens last van.![]()
het is trouwens ook geen apart reservoir oid... je zet de stand van je pomp gewoon anders.. dus oude benzine is het sowieso nietquote:![]()
![]()
Wat zou een benzinefilter uit oude benzine moeten filteren dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat er ooit iemand een benzinefilter heeft uitgevonden![]()
![]()
Weet ik veel, heb er geen kaas van gegetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
het is trouwens ook geen apart reservoir oid... je zet de stand van je pomp gewoon anders.. dus oude benzine is het sowieso niet.
Jij hebt nogal wat onaardige gewoontesquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zorg er altijd voor dat als de tank bijna leeg is ik niet meer in de auto stap.
Heb ik ook nergens last van.![]()
![]()
Ik ben gewoon slimmer dan m'n broertjequote:Op woensdag 16 januari 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat onaardige gewoontes![]()
![]()
geen idee... ik weet sowieso niet wat er mis ismet oude benzine... of hoe je daar aan zou komen trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zou een benzinefilter uit oude benzine moeten filteren dan?daarom vertel ik het graag, kennis is om te delenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb er geen kaas van gegeten.
![]()
![]()
Ik weigerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
behalve rival.. kommop zeg maar.. je kan het
Nou idd! Zal vast aan de naam liggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een lul
[..]
Als m'n stiefzus niet last van kapperseczeem had, dan had zij het wel gedaan
Truequote:
Sorryquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dit. Nog nooit van gehoord
Laat maar
Ik ben blond jaquote:
quote:![]()
Zie hier waarom ik weiger
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef Ishimaru het volgende:
Oh fuck, moet straks toch huis uit. Heb Huppel beloofd Duff bier (Simpsons) mee te nemen voor morgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zus heeft ooit een rokende motorkap gehad op de autosnelweg.Werewolf
Nee, dat snap ik ook niet. De nieuwe benzine vermengt zich met de oude benzine, en zoveel oude benzine zit er niet in. En oud is ook maar relatief, afhankelijk van hoe lang je met een tank benzine doetquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
geen idee... ik weet sowieso niet wat er mis ismet oude benzine... of hoe je daar aan zou komen trouwens
[..]
daarom vertel ik het graag, kennis is om te delen.
![]()
Ik stond met DW op de vluchtstrook met brandende motorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
Mijn zus heeft ooit een rokende motorkap gehad op de autosnelweg.
[b]AirwiN schreef [/b]
ohja dat vergeet ik weleens, jullie waarderen eerlijkheid niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weiger![]()
Zie hier waarom ik weiger![]()
![]()
Jij zei gisteren dat je niet meer in Enschede zou zijn voor donderdag!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd! Zal vast aan de naam liggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ohja dat vergeet ik weleens, jullie waarderen eerlijkheid niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook niet. De nieuwe benzine vermengt zich met de oude benzine, en zoveel oude benzine zit er niet in. En oud is ook maar relatief, afhankelijk van hoe lang je met een tank benzine doet.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: