Ze moet maar achter de kassa gaat zitten. Of wc's poetsen. De omhooggevallen trut. Haar man is immers al bijna een jaar dood en ook dat is haar eigen schuld.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Beetje onzinnig natuurlijk om je persoonlijke voorkeur te projecteren op José Houbée. En over dat ze maar werk moet zoeken: welk werk zien jullie eigenlijk voor je, voor een vrouw van die leeftijd, in deze tijden? Ik zie mensen met betere papieren almaar werkloos blijven, dus wat moet deze vrouw dan doen?
Ja, ze voelt zich te goed om wc's te poetsen!!!! En ze had het beter moeten regelen met haar man!! Dat ze zomaar iemand als haar echtgenoot vertrouwde, wat een kutwijf is het toch ook. Met haar kutboshut.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze moet maar achter de kassa gaat zitten. Of wc's poetsen. De omhooggevallen trut. Haar man is immers al bijna een jaar dood en ook dat is haar eigen schuld.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of jij je in elk topic meteen persoonlijk aangevallen voelt of zo? De strekking van de kritiek die veel mensen hier hebben is dat haar onderhand van alles aangereikt is waar ze vervolgens weer niet tevreden mee is. Misschien kun je je voorstellen dat je daar in haar geval niet echt vrienden mee maakt en sympathie kweekt.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ze voelt zich te goed om wc's te poetsen!!!! En ze had het beter moeten regelen met haar man!! Dat ze zomaar iemand als haar echtgenoot vertrouwde, wat een kutwijf is het toch ook. Met haar kutboshut.
Ik heb het ook gedaan hoor in mn studietijd om een zakcentje bij te verdienen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
ZO vreselijk is het ook niet om wc's schoon te maken. Ik weet wel viezere baantjes. Trouwens, iemand moet het doen toch? Niets minderwaardigs aan vind ik.
Was je schoonmoeder ook wereldberoemd in heel Nederland omdat ze in de jaren 80 in een meidengroep zat?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Alle gekheid op een stokje, maar ze is te goed om toiletten schoon te maken?
Mijn schoonmoeder heeft tegen haar 60e een schoonmaakbaan geaccepteerd, maar dat was dus dom?
Ik zie niet echt een verschil hier? Het is allemaal toch gewoon je geld verdienen door iets te doen dat je kunt?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was je schoonmoeder ook wereldberoemd in heel Nederland omdat ze in de jaren 80 in een meidengroep zat?
Dat bedoel ik maar...
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of jij je in elk topic meteen persoonlijk aangevallen voelt of zo? De strekking van de kritiek die veel mensen hier hebben is dat haar onderhand van alles aangereikt is waar ze vervolgens weer niet tevreden mee is. Misschien kun je je voorstellen dat je daar in haar geval niet echt vrienden mee maakt en sympathie kweekt.
Als je op jonge leeftijd kunt zingen hoef je op latere leeftijd niet iets anders te doen dan dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef Leandra het volgende:
Was je schoonmoeder ook wereldberoemd in heel Nederland omdat ze in de jaren 80 in een meidengroep zat?
Dat bedoel ik maar...
Is dit subforum wel serieus genoeg voor je?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een verschil hier? Het is allemaal toch gewoon je geld verdienen door iets te doen dat je kunt?
Ik begrijp jou nietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dit subforum wel serieus genoeg voor je?
Nee, ik begrijp alleen jou niet. Je bent onmogelijk Leandra. Cynix snap ik dan wel weer 100%, gek he?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Duderinnetje waarschijnlijk ook niet, begrijp je Copycat wel?
Gezien de prijzen die voor dergelijke huizen gevraagd wordt denk ik dat je kunt concluderen dat ze vrij gewild zijn. Niet bij iedereen uiteraard.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja o.k., maar het ging erom dat Mgolovic suggereerde dat een huisje in het bos voor veel mensen het paradijs is. Nou, daar ben ik het gewoon niet mee eens. Geef mij maar de bewoonde wereld.
Ik ben inderdaad onmogelijk, daarom staat dat ook in m'n ondertitel.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp alleen jou niet. Je bent onmogelijk Leandra. Cynix snap ik dan wel weer 100%, gek he?
Dat doe je dan weer goed vind ikquote:Op zondag 24 februari 2013 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad onmogelijk, daarom staat dat ook in m'n ondertitel.
Huh? Ik post nauwelijks. Achtervolg je me?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel of jij je in elk topic meteen persoonlijk aangevallen voelt of zo? De strekking van de kritiek die veel mensen hier hebben is dat haar onderhand van alles aangereikt is waar ze vervolgens weer niet tevreden mee is. Misschien kun je je voorstellen dat je daar in haar geval niet echt vrienden mee maakt en sympathie kweekt.
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik post nauwelijks. Achtervolg je me?
Probeer jij anders morgen eens een schoonmaakbaantje te vinden?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als je op jonge leeftijd kunt zingen hoef je op latere leeftijd niet iets anders te doen dan dat?
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Duderinnetje waarschijnlijk ook niet, begrijp je Copycat wel?
En anders iig vrouwen die dat werk al 30 jaar doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Probeer jij anders morgen eens een schoonmaakbaantje te vinden?
Doorgaans nemen ze daar goedkope studenten voor aan hoor.
Nou ja, van mij eigenlijk wel. Ik vind het belachelijk dat iemand naar België verhuist om zo haar bijdrage aan onze solidariteit te ontlopen en vervolgens zodra het moeilijk wordt kreunend en steunend, haar handje ophoudend, terugkomt.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, ze hoeft van mij niet eens schoon te maken. Of welk werk dan ook. Ze moet alleen kappen met nuilen over die boshut en nu ook weer over dat 2-kamerappartement.
Werken of waffel houden lijken me de opties in deze, maar ik zal er wel weer naast zitten.
Vind ik ook, maar het ging er in eerste instantie nog niet eens om dat ze geen werk kon vinden. Geen enkele woning was goed genoeg voor haar, dát was het punt. Met haar 'staat van dienst' is het volgens sommigen hier trouwens ondénkbaar dat je je verlaagt tot een 'simpel baantje'.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, van mij eigenlijk wel. Ik vind het belachelijk dat iemand naar België verhuist om zo haar bijdrage aan onze solidariteit te ontlopen en vervolgens zodra het moeilijk wordt kreunend en steunend, haar handje ophoudend, terugkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |