Dat weet ik ja, eten uit verveling.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Je weet et zelf.. veel carbs/suikers Goodbye. Die 2 eierkoeken of 1 boterham met hagelslag was een beetje overbodig.
Nallie, ik vind je lijstjes altijd zo mooi maar ze ogen altijd zo weinig ? Nou ja, ze zijn vol met mooie voedingsstofjes
Ik denk dat mn porties best wel bovengemiddeld zijn hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Je weet et zelf.. veel carbs/suikers Goodbye. Die 2 eierkoeken of 1 boterham met hagelslag was een beetje overbodig.
Nallie, ik vind je lijstjes altijd zo mooi maar ze ogen altijd zo weinig ? Nou ja, ze zijn vol met mooie voedingsstofjes
Gister was het ook niet zo..quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef conleche het volgende:
O: gekookt ei
L: omelet van twee eieren, room, ham en kaas
T: wodka
D: hele magere rookworst met balanzketchupshoot me
Ik stond al in de rij bij de Appie, toen ik ineens geen zin had in de rij. Alles weer teruggelegd.
Ik vind die rij vaak langer lijken dannie in tijd eigenlijk is. Kijk maar eens op je horloge/telefoon hoelang het eigenlijk werkelijk duurt voor je aan de beurt bent, zelfs met 4 voor je is het amper een paar minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef conleche het volgende:
O: gekookt ei
L: omelet van twee eieren, room, ham en kaas
T: wodka
D: hele magere rookworst met balanzketchupshoot me
Ik stond al in de rij bij de Appie, toen ik ineens geen zin had in de rij. Alles weer teruggelegd.
Morgen ga ik weer uit eten. Gisteren trouwens prima diner! Ribeye met heel veel geroosterde groenten. Ik vroeg extra groenten ipv friet en dat kreeg ik dan ook! Pompoen, bloemkool, biet, een andere knol die ik niet herkende, bimi. Was echt lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gister was het ook niet zo..
Wat ga je morgen doen?
Goed idee, ga ik ook vragen.. groentes zijn lekkerder dat tatjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer uit eten. Gisteren trouwens prima diner! Ribeye met heel veel geroosterde groenten. Ik vroeg extra groenten ipv friet en dat kreeg ik dan ook! Pompoen, bloemkool, biet, een andere knol die ik niet herkende, bimi. Was echt lekker.
Oeps, doe zo mijn best om mijn voorspellende gave niet prijs te gevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniekje, ik heb heul geen lijstje gepost geloof ik
Lekker bezig, nall!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Door naar ronde 2moet volgende week een presentatie geven
Ik heb mijn huis 10 jaar geleden binnen 1 week verkocht via marktplaats. Misschien een optie voor jullie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Drie maanden is snel DaD! Is het appartementje niet zo duur? Hang anders ook briefjes op op de faculteiten voor degenen met meer gefortuneerde ouders? Kan best eens werken
Net the short history of tractors in ukrainian uitgelezen. Zo'n tof boek!Toshiba apples
Ook al goed nieuwsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Top!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Jaaa ook nog jompels voor julliequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook al goed nieuwswat een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |