Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Spannend! Is het nieuwe huis gekocht onder voorbehoud van verkoop?
Dat weet je nooit! Gewoon liken!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Oeioeioei. Ik ken echt helemaal niemand verder in 't Noorden en ook niemand die er naar toe wil verhuizendus ik vrees dat ik jullie niet kan helpen, behalve door te duimen.
Ik jou wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb jou volgens mij niet op FB
Ik had verteld over mijn medische indicatie he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Neem aan dat de kans is dat hij hierop nog zakt erg klein is? Andere cijfers waren al vast toch voor het afstuderen? *duimt weer mee!*
[..]
Ah, duidelijk.
Maar als je er zo tegenaan kijkt, wat is dan je motivatie om hierna nog voor de master te gaan? Puur om het papiertje?Het niet plezier hebben in studeren bedoel ik dan.
O dan kan ik mijn huisgenootje er wel op aanspreken dat alleen de douchekop schoonmaken niet voldoende is om je taak 'badkamer schoonmaken' af te kruizenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wasbak, kranen, douchekop, spiegel, tegelmuren... alles eigenlijk
Succes!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Of misschien update je niet zo heel veel, dat kan ook.Nu ja, geshared!
Mr.Mo begint zo. *ril*
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had verteld over mijn medische indicatie he?
http://www.flylady.net/d/(...)a-bathroom-makeover/quote:
Ja. Moet ik het echt uitleggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind de manier hoe jullie die kasten hebben eigenlijk wel geniaal, DaD!
Eerste keer dat ik het zo zie in ieder geval, maar echt ideaal voor een kleinere kamer
Ziet zo vaak dat de kledingkast er tegenover staat en je dan vrij weinig ruimte overhoud tussen kast en bed.
Wel een vraag, waar eten jullie?
[..]
Hoe bedoel je? De ADHD?
Ja dat is niet echt normaal maar super schoon, niet heel realistischquote:
Er zou ook nog met gemak een kledingkast kunnen tegen de wand aan de rechterkant van de slaapkamer, die niet op de foto staat, maar daar hebben wij een soort dressoir staan. Dat had ik nog van mijn oude huis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind de manier hoe jullie die kasten hebben eigenlijk wel geniaal, DaD!
Eerste keer dat ik het zo zie in ieder geval, maar echt ideaal voor een kleinere kamer
Ziet zo vaak dat de kledingkast er tegenover staat en je dan vrij weinig ruimte overhoud tussen kast en bed.
Wel een vraag, waar eten jullie?
[..]
Hoe bedoel je? De ADHD?
Dat is FLY-Lady, schoonmaken voor dummies. Voordat ik wist dat het niet om jezlf ging maar om een huisgenootje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat is niet echt normaal maar super schoon, niet heel realistisch
Dan las ik het verkeerd gok ik? Ik denk die heeft geen plezier in het leren en die zit er omdat ze gewoon een papiertje wil met MSc. maar het is dus dat dit je het plezier ontneemt in het studeren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Moet ik het echt uitleggen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |