O zo!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Mensen met adhd kunnen baat hebben bij omega's.
wooohoooooquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft 'm
HIJ IS KLAAR
![]()
Zo opgelucht en blij
Zei het tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft 'm
HIJ IS KLAAR
![]()
Zo opgelucht en blij
Doen! Volgens mij is dit een beetje hetzelfde gevoel als ik mijn huis verkoop. Opluchtingquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo een hamburger bakken om het te vierenofzo.
Ja! Maar ik ga pas meer vertellen als er meer bekend is, wil de boel niet jinxenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef loveli het volgende:
Hoe staat het daarmee? Nog iemand met echte interesse?
Wat heerlijk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft 'm
HIJ IS KLAAR
![]()
Zo opgelucht en blij
Goeie tip.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Drie maanden is snel DaD! Is het appartementje niet zo duur? Hang anders ook briefjes op op de faculteiten voor degenen met meer gefortuneerde ouders? Kan best eens werken
Net the short history of tractors in ukrainian uitgelezen. Zo'n tof boek!Toshiba apples
Whehehehehequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:37 schreef An24 het volgende:
![]()
Ik ben stom ik weet het, maar ik praat met mijn katIk had hem beloofd, dat als mijn rapport klaar zou zijn, ik met hem in de sneeuw zou gaan spelen.
Nu doe ik mijn pc uit, meneer hoort het deuntje en staat vanuit slaapstand direct in jompel smiley stand naast mekatten zijn raar
![]()
Zo ongeveerquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff, die ga ik ook lezen want gehad van Sigme!
AnMental image van jompelende kat
Ja ok, was te laat voor een fotoquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is wel ietwat angstaanjagend xD
Haha, die eerstequote:Op woensdag 16 januari 2013 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan me wel een voorstelling ervan maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goeie dag voor de Familie Schaapswolfquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
Binnenkort het contractvoorstel en dan een datum prikken voor de overdracht!
Haha, nog een keer: ik zei het tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een topdag!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
Today is a good day! Feli!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Leuk is die he?
Oeh! Echt iets voor An dit> http://yogadogz.com/YD/Yoga_Cats.html
Kan écht niet meer stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
We zullen ze eens wat laten zien daar!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan écht niet meer stuk
Nu hopen dat jullie huis ook snel verkocht wordt, dan invaden we K&W
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vanmiddag een nieuwe broek gekocht, voor mijn doen een dure
Nou een beetje spijt want er zijn vast wel mooiere broeken ofzoMet een aanfoto kunnen we beter oordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals gefeliciteerd Moeen mooie dag voor jullie.
Wat is banaan toch lekker in een smoothie
Hoop alleen dat er genoeg in zit om geen honger te krijgen tot 9 uur.
Het blijft lastig om genoeg maar niet teveel te eten voor buikdanstrainingen, je krijgt al snel last van je maag.
^quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een goeie dag voor de Familie Schaapswolf
Dank je! Ik heb altijd het idee dat ik maar wat aanpruts met de inrichting, maar blijkbaar vinden anderen het ook leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
Wat veel goed nieuws Mo.
Leuk huisje DaD, vind de styling erg mooi. Dat moet je toch makkelijk kwijt kunnen raken?
Kleine frustratie. Heb ik eindelijk de moed om de psychiater te bellen voor een afspraak, tijdens mijn werk (want ik heb liever niet dat er iemand meeluistert, geen idee, voelt niet goed). Is de praktijkassistente ziek, of ik vrijdag terug kan bellen. Doh.
Wauw, dat is snel!quote:
Lieve chico, wat moet jij met een psychiaterquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
Wat veel goed nieuws Mo.
Leuk huisje DaD, vind de styling erg mooi. Dat moet je toch makkelijk kwijt kunnen raken?
Kleine frustratie. Heb ik eindelijk de moed om de psychiater te bellen voor een afspraak, tijdens mijn werk (want ik heb liever niet dat er iemand meeluistert, geen idee, voelt niet goed). Is de praktijkassistente ziek, of ik vrijdag terug kan bellen. Doh.
oeh, netjes!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:12 schreef DavetheNL het volgende:
Positieve vibes hier!
Een lijstje van me:
o: 0,25 l magere kwark en een glas melk
t: volkorenbrood met kipfilet en 4 koppen koffie met suiker
l: 2 volkoren boterhammen (kip en pindakaas), eitje, kiwi en een bekertje melk
t1: volkorenbrood met kalkoenfilet en watet
t2: banaan
d: halve bloemkool met 2 eetlepels kaassaus, pangasiusfilet en gebakken aardappelen (in olijfolie zonder saus)
sport: zo een uur bootcamp
Daarna denk ik nog een bakje halfvolle vanilleyoghurt.
Dat dus......quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Als het al 100e scheelt wil ik niet weten hoe veel mensen voor een fucking broek uitgeven
Ze is er weer!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hebben ook toetsenborden bij de Action!
Wat Henk zegtquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk!
[..]
Ze is er weer!
Syrena, hoe gaat het met je?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef MaJo het volgende:
Wat een goed nieuws hier allemaal!![]()
Ik heb ook een goede dag! Vandaag was de eerste keer dat ik een half dagje thuiswerk en dat is goed bevallenin plaats van de halve dag in bed te liggen ben ik op tijd opgestaan zodat ik ook nog wat dingen in huis kon doen. Nu nog drumles en ik voel me helemaal niet moe
![]()
![]()
Ook qua eten gaat het weer goed:
O: bak yoghurt met blauwe bessen. Kop groene thee
T: appel
L: grote salade met tonijn, ei en groente. Heb er 2 zittingen over gedaan![]()
T: gekookt ei
D: gebakken zalm met groente
B: drumles
Ik kom er wel
Dank je! Jup, ben een manquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
oeh, netjes!!
Misschien nog wat rauwkost (sla, tomaat, komkommer, rauwe paprika enz.) op je boterham erbij, het is nog lekker ook
Ow.. je bent een man... Nou dan kan je lekker nog een paar volkorencrackers met kaas of ham of whatever met komkommer eten
ADHD-meds krijgen in de juiste dosering!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Lieve chico, wat moet jij met een psychiater
Syrena!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk!
[..]
Ze is er weer!
Syrena, hoe gaat het met je?
Dat weet ik ja, eten uit verveling.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Je weet et zelf.. veel carbs/suikers Goodbye. Die 2 eierkoeken of 1 boterham met hagelslag was een beetje overbodig.
Nallie, ik vind je lijstjes altijd zo mooi maar ze ogen altijd zo weinig ? Nou ja, ze zijn vol met mooie voedingsstofjes
Ik denk dat mn porties best wel bovengemiddeld zijn hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Je weet et zelf.. veel carbs/suikers Goodbye. Die 2 eierkoeken of 1 boterham met hagelslag was een beetje overbodig.
Nallie, ik vind je lijstjes altijd zo mooi maar ze ogen altijd zo weinig ? Nou ja, ze zijn vol met mooie voedingsstofjes
Gister was het ook niet zo..quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef conleche het volgende:
O: gekookt ei
L: omelet van twee eieren, room, ham en kaas
T: wodka
D: hele magere rookworst met balanzketchupshoot me
Ik stond al in de rij bij de Appie, toen ik ineens geen zin had in de rij. Alles weer teruggelegd.
Ik vind die rij vaak langer lijken dannie in tijd eigenlijk is. Kijk maar eens op je horloge/telefoon hoelang het eigenlijk werkelijk duurt voor je aan de beurt bent, zelfs met 4 voor je is het amper een paar minuten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef conleche het volgende:
O: gekookt ei
L: omelet van twee eieren, room, ham en kaas
T: wodka
D: hele magere rookworst met balanzketchupshoot me
Ik stond al in de rij bij de Appie, toen ik ineens geen zin had in de rij. Alles weer teruggelegd.
Morgen ga ik weer uit eten. Gisteren trouwens prima diner! Ribeye met heel veel geroosterde groenten. Ik vroeg extra groenten ipv friet en dat kreeg ik dan ook! Pompoen, bloemkool, biet, een andere knol die ik niet herkende, bimi. Was echt lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gister was het ook niet zo..
Wat ga je morgen doen?
Goed idee, ga ik ook vragen.. groentes zijn lekkerder dat tatjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer uit eten. Gisteren trouwens prima diner! Ribeye met heel veel geroosterde groenten. Ik vroeg extra groenten ipv friet en dat kreeg ik dan ook! Pompoen, bloemkool, biet, een andere knol die ik niet herkende, bimi. Was echt lekker.
Oeps, doe zo mijn best om mijn voorspellende gave niet prijs te gevenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniekje, ik heb heul geen lijstje gepost geloof ik
Lekker bezig, nall!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Door naar ronde 2moet volgende week een presentatie geven
Ik heb mijn huis 10 jaar geleden binnen 1 week verkocht via marktplaats. Misschien een optie voor jullie?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Drie maanden is snel DaD! Is het appartementje niet zo duur? Hang anders ook briefjes op op de faculteiten voor degenen met meer gefortuneerde ouders? Kan best eens werken
Net the short history of tractors in ukrainian uitgelezen. Zo'n tof boek!Toshiba apples
Ook al goed nieuwsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Top!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef Nallie het volgende:
Jaaa ook nog jompels voor julliequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook al goed nieuwswat een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |