abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121626164
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121626288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik duim mee voor jullie, DaD! ^O^
wil ook eventueel wel FB-linkje delen wanneer het helpt, heb wel een aantal mensen die in Groningen gestudeerd hebben in m'n kennissenkring...

[..]

:D tof!

En een *O* voor Nallie d'r solli. Was het al zeker dat je baan op de tocht stond trouwens, of ga je voor sowieso wat meer zekerheid? (heb wat gemist geloof ik :@)

Dat wat Maria zegt, plus MASK, Dungeons and Dragons, COPS, DinoRiders, Arthur and the knights of justice, Darkwing Duck, Reboot, Biker Mice from Mars, Jonny Quest, Bionic 6, Foofur, The incredible Hulk, Kissyfur, Spiderman and his amazing friends, Fantastic four, TMNT _O_ en Thundercats en, en, en :')
Ik heb eerder veel TV gekeken :D
Naja ik weet in elk geval zeker dat ik qua uitdaging iets anders wil. Mn contract loopt in elk geval tot 1 augustus en wordt hoogstwaarschijnlijk nog een jaar verlengd dan. Maar wil gewoon stapje verder, dus vandaar :) Daarnaast vind ik t fijner om te solliciteren als t nog niet moet!
Be someone that makes you happy
pi_121626299
Het wilde plan voor vandaag:
O. 2 boterhammen met jam en een handje nootjes
L. 2 boterhammen met pindakaas
T. Een appel en een bakje yoghurt
D. Salade van quinola paprika, komkommer, tomaat, feta en olijven
T.Cup-a-soup groente
pi_121626314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Naja ik weet in elk geval zeker dat ik qua uitdaging iets anders wil. Mn contract loopt in elk geval tot 1 augustus en wordt hoogstwaarschijnlijk nog een jaar verlengd dan. Maar wil gewoon stapje verder, dus vandaar :) Daarnaast vind ik t fijner om te solliciteren als t nog niet moet!
Dat kan ik me voorstellen, zekerheid is altijd fijn :)
Veel succes!
pi_121626345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen, zekerheid is altijd fijn :)
Veel succes!
Thanks! Prima lijstje, al is cup-a-soup niet de beste keuze (veel zout) en zou ik een andere T kiezen, maar ik gok dat het te maken heeft met meeneemvoer en drukte ;)
Oh en t heet quinoa :P
pi_121626428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Thanks! Prima lijstje, al is cup-a-soup niet de beste keuze (veel zout) en zou ik een andere T kiezen, maar ik gok dat het te maken heeft met meeneemvoer en drukte ;)
Oh en t heet quinoa :P
Ahem... spelling en ik zijn dikke vriendjes ;)

Naja... vanavond ben ik om 21:00 thuis denk ik (school van 12.30 tot 20.30) en meestal ben ik dan goed verkleumd en wil dan wat warms (en vaak heb ik dan een beetje trek). Ik denk dat ik voor thee ga, een gezondere keuze (met eventueel een appel).

(en omg... gisteravond om 22.00 staan koken en zo voor de salade :')).
Nog een week hectisch en dan kan ik weer leven ;)
pi_121626448
@chico
Ik leg het later duidelijker uit! Het is trouwens een tussenhalfjaar dat ik anders tussen mijn bachelor en master zou hebben.
Worry is a misuse of imagination
pi_121626468
Beter plaatje van de vrachtwaggel :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was ik die kerst blij! :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als je 1 autistje hebt gezien heb je ze allemaal gezien natuurlijk :+ :P
Nee oke, begrijpelijk ;)

CotS, warme melk met banaan is ook erg lekker! :Y Velletje er af slurpen :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121626482
Velletje... brrr :N

Of warme appel met kaneel :9
pi_121626516
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef Probability het volgende:
@chico
Ik leg het later duidelijker uit! Het is trouwens een tussenhalfjaar dat ik anders tussen mijn bachelor en master zou hebben.
Ik zou 'm dan toch tussen de bachelor en master houden denk ik. :@
pi_121626739
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eens!

Zou ik het vandaag aandurven om een rondje te gaan rennen? Ik ben bang dat mijn tenen de kou niet overleven! :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121626759
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eens!

Zou ik het vandaag aandurven om een rondje te gaan rennen? Ik ben bang dat mijn tenen de kou niet overleven! :o
Ik zou meer bang zijn voor op je plaat gaan eigenlijk :P
pi_121626800
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zou meer bang zijn voor op je plaat gaan eigenlijk :P
Hehehe, goed punt. :D
Alhoewel de fietspaden hier over het algemeen erg schoon zijn.
Toch maar even langslopen bij mn hoogbejaarde buurvrouw om te vragen of ik iets voor haar kan doen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121626856
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, goed punt. :D
Alhoewel de fietspaden hier over het algemeen erg schoon zijn.
Toch maar even langslopen bij mn hoogbejaarde buurvrouw om te vragen of ik iets voor haar kan doen. :)
Lief O+
pi_121626900
Mijn buuv is ook lief. O+
En 88 ofzo. Dus daar mag ik wel een beetje zuinig op zijn. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121627239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eens!

Kijk maar uit, mijn zwager heeft gister z'n enkel gebroken toen hij m'n nichtje met de slee naar school bracht. Hij rende niet eens!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121627492
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kijk maar uit, mijn zwager heeft gister z'n enkel gebroken toen hij m'n nichtje met de slee naar school bracht. Hij rende niet eens!
Oei, dan lig je daar ineens, pijn te hebben en met een dochter die naar school moet ;(
pi_121627520
Ik ga vandaag ook maar even niet. Het schijnt -9 te zijn hier buiten. Haha. No way dat ik de deur uit ga vandaag. Dat wordt nog een dagje kikkererwten/zoete aardappel curry 8-)
Ja doei.
pi_121627586
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag ook maar even niet. Het schijnt -9 te zijn hier buiten. Haha. No way dat ik de deur uit ga vandaag. Dat wordt nog een dagje kikkererwten/zoete aardappel curry 8-)
Freud had, super lief, mijn auto schoongeveegd. Daar lag nog 20 cm bovenop. Ik smssen: ohw wat lief O+ maar ik werk toch nog maar een dagje thuis :P :+
pi_121627603
Ghehehe, arme freud!
Ja doei.
pi_121627609
Ik was gisteravond ongewild way cool op de fiets. Het is zoooo glad bij mij in de straat dat bij het nemen van de bocht ik somehow een pirouette draaide met mijn fiets en toen weer door kon fietsen. Jammer dat niemand het zag. :D
pi_121627722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef V1z0R het volgende:
Beter plaatje van de vrachtwaggel :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was ik die kerst blij! :Y

[..]

Als je 1 autistje hebt gezien heb je ze allemaal gezien natuurlijk :+ :P
Nee oke, begrijpelijk ;)

CotS, warme melk met banaan is ook erg lekker! :Y Velletje er af slurpen :9
De velletjes stuur ik dan naar jou door hoor *rill* maar banaan met melk klink goddelijk :)!
pi_121627778
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef conleche het volgende:
Ik was gisteravond ongewild way cool op de fiets. Het is zoooo glad bij mij in de straat dat bij het nemen van de bocht ik somehow een pirouette draaide met mijn fiets en toen weer door kon fietsen. Jammer dat niemand het zag. :D
:( Op elke gladde hoek zou iemand met een camera moeten staan ;) Gelukkig ben je niet gevallen.

Waarom heeft heel Nederland dramatisch weer behalve Grunn :'( ;)
pi_121627828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik leg het nog wel uit.

O.a kan ik nu een extra stage doen en dan niet meer & kan ik mijn achterstanden wegwerken om zonder achterstanden aan jaar 4 te beginnen.

Ook kan ik dus mijn cv pimpen om überhaupt aangenomen te worden voor de master, ik moet nog een heel zwaar assessment halen.

Daarnaast kan ik mijn adhd cursus volgen & daarvoor moet ik ook veel huiswerk maken. Vaardigheden die ik onder de knie moet krijgen etc.

Daarnaast kan ik eindelijk eens leuke vakken er naast volgen of kijken wat er nog meer is inplaats van onder hele zieke werkdruk achterstanden weg te werken. Zodat ik voor het eerst studeren leuk ga vinden.

Daarnaast heb ik dan een half jaar vrij maar geen kans gehad om geld te verdienen om daar bijvoorbeeld mee op reis te gaan wegens (te) hoge werkdruk.
pi_121627907
Als jullie de badkamer schoon maken wat maken jullie dan schoon?
pi_121627942
Mr.Mo moet zo z'n presentatie doen in Nijmegen. Spanning ende sensatie.
Ja doei.
pi_121628000
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Probability het volgende:
Schoonmaakazijn en gloor
pi_121628051
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]

WAAAHHHHH!!!!! Wat onwijs kut voor 'm! :o
Mooie breuk? Of mag hij geopereerd worden?
Echt, gebroken enkels zijn zo onwijs vervelend, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 11:23:48 #29
70532 loveli
N
pi_121628246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
*duimt*
crap in = crap out
pi_121628334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Komt goed *O* toch succes gewenst :Y
pi_121628341
Thanks. Als 't goed is is het dan hiermee klaar en kunnen we dat hoofdstuk afsluiten. Als we dan ook nog goed nieuws zouden krijgen over de hypotheek kan de dag niet meer stuk O+
Ja doei.
pi_121628397
Neem aan dat de kans is dat hij hierop nog zakt erg klein is? Andere cijfers waren al vast toch voor het afstuderen? *duimt weer mee!*
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik leg het nog wel uit.

O.a kan ik nu een extra stage doen en dan niet meer & kan ik mijn achterstanden wegwerken om zonder achterstanden aan jaar 4 te beginnen.

Ook kan ik dus mijn cv pimpen om überhaupt aangenomen te worden voor de master, ik moet nog een heel zwaar assessment halen.

Daarnaast kan ik mijn adhd cursus volgen & daarvoor moet ik ook veel huiswerk maken. Vaardigheden die ik onder de knie moet krijgen etc.

Daarnaast kan ik eindelijk eens leuke vakken er naast volgen of kijken wat er nog meer is inplaats van onder hele zieke werkdruk achterstanden weg te werken. Zodat ik voor het eerst studeren leuk ga vinden.

Daarnaast heb ik dan een half jaar vrij maar geen kans gehad om geld te verdienen om daar bijvoorbeeld mee op reis te gaan wegens (te) hoge werkdruk.
Ah, duidelijk. :Y

Maar als je er zo tegenaan kijkt, wat is dan je motivatie om hierna nog voor de master te gaan? Puur om het papiertje? :@ Het niet plezier hebben in studeren bedoel ik dan.
pi_121628464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks. Als 't goed is is het dan hiermee klaar en kunnen we dat hoofdstuk afsluiten. Als we dan ook nog goed nieuws zouden krijgen over de hypotheek kan de dag niet meer stuk O+
Al het goede komt in drieen zeggen ze toch? Dus hypo en euhhmmmmm je bent zwanger :o :+
pi_121628474
:')_!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 11:30:15 #35
70532 loveli
N
pi_121628476
quote:
12s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Al het goede komt in drieen zeggen ze toch? Dus hypo en euhhmmmmm je bent zwanger :o :+
*O*
crap in = crap out
pi_121628548
wat, mo is zwanger? :o :o :o
pi_121628557
Ja, en over 9 maanden beval ik

SPOILER
Ja doei.
pi_121628593
;( paper cuts...
pi_121628603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:33 schreef V1z0R het volgende:
;( paper cuts...
Niemand zei dat het een pretje zou zijn.
Ja doei.
pi_121628668
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Oei, dan lig je daar ineens, pijn te hebben en met een dochter die naar school moet ;(
Gelukkig moesten er meer kinderen/ouders naar school. Iemand anders heeft dochter + slee gepakt en zelf kon hij nog strompelend meelopen.

Mar, knuffel nog voor jou :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121628708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niemand zei dat het een pretje zou zijn.
_O-
pi_121628762
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gelukkig moesten er meer kinderen/ouders naar school. Iemand anders heeft dochter + slee gepakt en zelf kon hij nog strompelend meelopen.

Gelukkig maar. Misschien had hij nog beter zelf de slee kunnen pakken, want strompelen op een gebroken enkel ;(
pi_121628799
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh! Dan valt het wel mee. >:O
Ik kon niet meer staan en mn voet stond in een rare hoek en die kon ik niet bewegen.
Alhoewel, je zwager misschien ook niet meer na dat stuk naar school strompelen.
Doe wat je niet durft.
pi_121628836
quote:
11s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

WAAAHHHHH!!!!! Wat onwijs kut voor 'm! :o
Mooie breuk? Of mag hij geopereerd worden?
Echt, gebroken enkels zijn zo onwijs vervelend, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Operatie helaas. Gisteravond wachtte hij er nog op, kon wel midden in de nacht worden. -O- Vandaag heb ik nog niks gehoord.

Tja, vrienden zullen we nooit worden, maar dit is ook weer niet nodig :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121628845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Probability het volgende:
Wasbak, kranen, douchekop, spiegel, tegelmuren... alles eigenlijk :D
pi_121628878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

^ dat :D

Nou ja, plafond en radiator niet altijd :@
pi_121628890
quote:
10s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef conleche het volgende:
:D _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 11:44:58 #48
70532 loveli
N
pi_121628950
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ dat :D

Nou ja, plafond en radiator niet altijd :@
Niet?
crap in = crap out
pi_121629023
Mo, mijn duinen draaien voor de mr :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121629073
Succes voor Mr. Mo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121629540
Ons huis staat op Funda en op FB, gaan jullie ons helpen om onze droom uit te laten komen? *O*.
pi_121629600
Spannend DaD! :) Lastig, zo'n 'chain' wel, dus hoop dat 't voorspoedig gaat!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 12:04:57 #53
70532 loveli
N
pi_121629622
Spannend! Is het nieuwe huis gekocht onder voorbehoud van verkoop?
crap in = crap out
pi_121629758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Spannend! Is het nieuwe huis gekocht onder voorbehoud van verkoop?
Ja. :). We hebben drie maanden om het te verkopen, dus ik ga alvast even in stressmodus. :+.
pi_121629782
Oeioeioei. Ik ken echt helemaal niemand verder in 't Noorden en ook niemand die er naar toe wil verhuizen :@ dus ik vrees dat ik jullie niet kan helpen, behalve door te duimen.
Ja doei.
pi_121629814
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Oeioeioei. Ik ken echt helemaal niemand verder in 't Noorden en ook niemand die er naar toe wil verhuizen :@ dus ik vrees dat ik jullie niet kan helpen, behalve door te duimen.
Dat weet je nooit! Gewoon liken!
pi_121629865
Ik heb jou volgens mij niet op FB :+
Ja doei.
pi_121629875
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb jou volgens mij niet op FB :+
Ik jou wel. :D.
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 12:13:24 #59
70532 loveli
N
pi_121629905
FB-friends forever ;)

Heb vooral slankies als friends en een stuk of 3 randstedelingen.
crap in = crap out
pi_121629919
Er wordt net op mijn deur gebonsd alsof de FBI voor de deur stond, mannen van de gemeente die iets van ons even aan de kant willen zetten. Netjes dat ze het vragen hoor, maar we hebben ook gewoon een deurbel. }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121629933
Wel? Oh ja! Wel! Wat raar, want ik zie jou updates nooit, ONDANKS dat er staat 'toon updates en dat soort dingen in de feed' :? nou ja, ik hem 'm gedeeld!
Ja doei.
pi_121629969
Schattig appartementje, DaD! En volgens mij ook een reële vraagprijs, hoop dat jullie het snel kunnen verkopen! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121629999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Schoonmaakazijn en gloor
Wat, niet met wat :P
pi_121630016
Of misschien update je niet zo heel veel, dat kan ook. :P Nu ja, geshared!

Mr.Mo begint zo. *ril*
Ja doei.
pi_121630043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Neem aan dat de kans is dat hij hierop nog zakt erg klein is? Andere cijfers waren al vast toch voor het afstuderen? *duimt weer mee!*

[..]

Ah, duidelijk. :Y

Maar als je er zo tegenaan kijkt, wat is dan je motivatie om hierna nog voor de master te gaan? Puur om het papiertje? :@ Het niet plezier hebben in studeren bedoel ik dan.
Ik had verteld over mijn medische indicatie he?
pi_121630108
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

O dan kan ik mijn huisgenootje er wel op aanspreken dat alleen de douchekop schoonmaken niet voldoende is om je taak 'badkamer schoonmaken' af te kruizen :P
pi_121630136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Of misschien update je niet zo heel veel, dat kan ook. :P Nu ja, geshared!

Mr.Mo begint zo. *ril*
Succes!!
pi_121630169
Ik vind de manier hoe jullie die kasten hebben eigenlijk wel geniaal, DaD! :Y
Eerste keer dat ik het zo zie in ieder geval, maar echt ideaal voor een kleinere kamer :o
Ziet zo vaak dat de kledingkast er tegenover staat en je dan vrij weinig ruimte overhoud tussen kast en bed.

Wel een vraag, waar eten jullie? :@
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had verteld over mijn medische indicatie he?
:?
Hoe bedoel je? De ADHD?
pi_121630212
Bedankt allen.

Zo maar eens zien of ik nog wat gedaan ga krijgen vandaag.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 12:24:41 #70
70532 loveli
N
pi_121630332
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Eerste keer dat ik het zo zie in ieder geval, maar echt ideaal voor een kleinere kamer :o
Ziet zo vaak dat de kledingkast er tegenover staat en je dan vrij weinig ruimte overhoud tussen kast en bed.

[..]

Hoe bedoel je? De ADHD?
Ja. Moet ik het echt uitleggen :P??
pi_121630351
quote:
Ja dat is niet echt normaal maar super schoon, niet heel realistisch :)
pi_121630375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? De ADHD?
Er zou ook nog met gemak een kledingkast kunnen tegen de wand aan de rechterkant van de slaapkamer, die niet op de foto staat, maar daar hebben wij een soort dressoir staan. Dat had ik nog van mijn oude huis.

We eten op de bank. :+. Waar nu dat blauwe kastje staat stonden eerst mijn boekenkasten. Zonder boekenkasten (of blauw kastje) is in die hoek nog wel genoeg ruimte voor een tweepersoons eettafel. Maar ik vond mijn boeken belangrijker. :@.
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 12:30:04 #74
70532 loveli
N
pi_121630510
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat is niet echt normaal maar super schoon, niet heel realistisch :)
Dat is FLY-Lady, schoonmaken voor dummies. Voordat ik wist dat het niet om jezlf ging maar om een huisgenootje.

Bij ons studentenhuis was het wasbak, kranen, plankje, tegeltjes, haar uit putje, vloer schrobben. Douchekop heb ik toen niet eens aan gedacht.
crap in = crap out
pi_121630561
Wat ik trouwens wel doe is na het douchen even met de handdoek de wandtegels bij langs en de badkuip schoon spoel, maakt het schoonmaken altijd veel makkelijker (loop je niet minuten te boenen op de tegels en zo).
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja. Moet ik het echt uitleggen :P??
Dan las ik het verkeerd gok ik? Ik denk die heeft geen plezier in het leren en die zit er omdat ze gewoon een papiertje wil met MSc. maar het is dus dat dit je het plezier ontneemt in het studeren?
pi_121630563
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is FLY-Lady, schoonmaken voor dummies. Voordat ik wist dat het niet om jezlf ging maar om een huisgenootje.

Bij ons studentenhuis was het wasbak, kranen, plankje, tegeltjes, haar uit putje, vloer schrobben. Douchekop heb ik toen niet eens aan gedacht.
Ik heb hem je link gestuurd :D haha
Dank je!
pi_121630905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. :). We hebben drie maanden om het te verkopen, dus ik ga alvast even in stressmodus. :+.
Drie maanden :o dat is echt niets. Succes!
pi_121631004
Nou ja, het is wel een vriendelijke prijs :) Het is dat ik zelf nooit een appartement zou kopen, maar het is echt een puik huisje! :) voor die prijs! :Y

Fijne sfeer ook, vind ik. *neemt mee voor eigen huis-plannen*
Ja doei.
pi_121631024
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Wat ik trouwens wel doe is na het douchen even met de handdoek de wandtegels bij langs en de badkuip schoon spoel, maakt het schoonmaken altijd veel makkelijker (loop je niet minuten te boenen op de tegels en zo).

[..]

Dan las ik het verkeerd gok ik? Ik denk die heeft geen plezier in het leren en die zit er omdat ze gewoon een papiertje wil met MSc. maar het is dus dat dit je het plezier ontneemt in het studeren?
Yes. Daardoor lukt het niet te studeren met als gevolg achterstanden met als gevolg nog slechter studeren door 1 jaar in 1 semester te moeten doen etc. Ook angst en irreële gedachten horen er bij: ik ben waardeloos etc.
pi_121631243
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, het is wel een vriendelijke prijs :) Het is dat ik zelf nooit een appartement zou kopen, maar het is echt een puik huisje! :) voor die prijs! :Y

Ik heb het huisje niet gezien. Doe es ff een link DaD?
pi_121631298
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb het huisje niet gezien. Doe es ff een link DaD?
Kun je als 't goed is op mijn FB zien nu! :)
Ja doei.
pi_121631306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

Dat vind ik echt heel leuk om te lezen. O+.
pi_121631401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat vind ik echt heel leuk om te lezen. O+.
Het is licht, maar wel sfeervol. Zitten zelf ook natuurlijk te kijken naar kleuren en dergelijken. Het moet wel persoonlijk worden,maar niet te donker. Zoveel ramen zijn er niet in het nieuwe huis, dus we zullen veel met verf en goede combinaties moeten doen. Past ook wel redelijk bij wat we voor ogen hebben denk ik, maargoed, ik ga weer teveel zitten verheugen. Eerst maar weer afwachten :@ :')
Ja doei.
pi_121631462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kun je als 't goed is op mijn FB zien nu! :)
Al gekregen. Leuk huisje voor goede prijs inderdaad!

-edit- ook even gedeeld!
pi_121631789
maar is de douche nu zo klein, DaD? lijkt net een inloopdouche..
pi_121631849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
maar is de douche nu zo klein, DaD? lijkt net een inloopdouche..
Is het ook. :P. Er zat oorspronkelijk, 80 jaar geleden, geen douche in dit huis. Die is dus later in een inbouwkast geplaatst, in feite. Maar je past er met gemak met z'n tweeën in hoor! :+.
pi_121631944
Hadden wij ook in ons huisje in Arnhem toen, zo'n douche :)
Ja doei.
pi_121632306
In de tobbe op 't dakterras :D
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Yes. Daardoor lukt het niet te studeren met als gevolg achterstanden met als gevolg nog slechter studeren door 1 jaar in 1 semester te moeten doen etc. Ook angst en irreële gedachten horen er bij: ik ben waardeloos etc.
Ah. Maakt de situatie niet makkelijker nee :{
pi_121632644
Wat moest ik nou hebben? Meer omega-3 of omega-6?
pi_121632749
3 :) of wat Li zegt
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 13:24:41 #91
70532 loveli
N
pi_121632834
Vooral 3 en als je 6 neemt, dan theunisbloemolie of borageolie.

Linolzuur = 6, dat zit in heel veel voer (mais => koe => mens), hebben we een relatief overschot van, is ontstekingsbevorderend. 3 is ontstekingsremmend en goed voor je hersenen, darmen, hormoonhuishouding and what not. Genoemde 6 zijn bij uitstek goed voor vrouwelijke hormoonhh.

Linolzuur = slecht, gamma linoleenzuur (GLA) = goed. Allebei omega-6. Alfa-linoleenzuur (ALA) = 3.
crap in = crap out
pi_121632847
Mr Mo, heel veel succes!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121632956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef V1z0R het volgende:
3 :)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef loveli het volgende:
Vooral 3 en als je 6 neemt, dan theunisbloemolie of borageolie.

Linolzuur = 6, dat zit in heel veel voer (mais => koe => mens), hebben we een relatief overschot van, is ontstekingsbevorderend. 3 is ontstekingsremmend en goed voor je hersenen, darmen, hormoonhuishouding and what not. Genoemde 6 zijn bij uitstek goed voor vrouwelijke hormoonhh.

Linolzuur = slecht, gamma linoleenzuur (GLA) = goed. Allebei omega-6. Alfa-linoleenzuur (ALA) = 3.
Dank u :) Ging ff nieuwe vitamientjes bestellen!
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 13:31:30 #94
70532 loveli
N
pi_121633188
Ligt er dus aan waarvoor je ze wilt hebben. Kort door de bocht is het 3, bij menstruatieklachten zijn bepaalde 6-en heel effectief en voor adhd zijn er weer speciale preparaten met uitgekiende verhoudingen.

Probje, je mag ook vis eten ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 13:33:09 #95
70532 loveli
N
pi_121633262
Later op de dag zakelijke afspraak, kan spannend worden, ben een beetje hyper.
crap in = crap out
pi_121633278
*O* Mr.Mo heeft 'm *O* HIJ IS KLAAR O+ O+

Zo opgelucht en blij O+
Ja doei.
pi_121633312
Drie maanden is snel DaD! Is het appartementje niet zo duur? Hang anders ook briefjes op op de faculteiten voor degenen met meer gefortuneerde ouders? Kan best eens werken :)

Net the short history of tractors in ukrainian uitgelezen. Zo'n tof boek! _O- Toshiba apples :s)
pi_121633351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef loveli het volgende:
Ligt er dus aan waarvoor je ze wilt hebben. Kort door de bocht is het 3, bij menstruatieklachten zijn bepaalde 6-en heel effectief en voor adhd zijn er weer speciale preparaten met uitgekiende verhoudingen.

Probje, je mag ook vis eten ;)
Ik?
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 13:36:36 #99
70532 loveli
N
pi_121633407
*O* zuipen mo!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 13:37:30 #100
70532 loveli
N
pi_121633446
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik?
Mensen met adhd kunnen baat hebben bij omega's.
crap in = crap out
pi_121633457
Vanavond is hij om half 1 thuis ofzo _O- dus dan maar nog even de liter speciaalbier openmaken die al maanden klaar staat in de koelkast. *O*

Nu hopelijk ook nog hypotheeknieuws.
Ja doei.
pi_121633531
Ohai!

Planning;
O: Yoghurt met appel en kokos
T: kleine mueslireep
L: ga ik nu halen, denk een vega burrito of salade
T: banaan en handje noten
D: iets op het vliegveld
T: iets op het andere vliegveld.

Tips voor D en T wat niet slecht is en snel op het vliegveld genuttigd kan worden?
pi_121633551
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Mensen met adhd kunnen baat hebben bij omega's.
O zo!
pi_121633679
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:

Zo opgelucht en blij O+
wooohooooo *O* Gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121633728
quote:

Zo opgelucht en blij O+
Zei het toch :7

Nee, helemaal super. Feli voor hem en geniet ervan! *O*
pi_121633909
gefeli Mo en Wo *O*
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:51:14 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121634013
Leuk appartementje DaD, schappelijke prijs inderdaad.
Mooie keuken, leuker dan ik ze zie in dezelfde prijsklasse.

GEfeliciteerd Mo e Mr. Mo *O* *O*

Lijst:
O: boterham gegrilde kip, boterham oude kaas, beker melk, cappuccino
T: paar dropjes, plak grilworst, plakje stokbrood met heksenkaas
L: Bak salade (1 hele :') ijsbergsla/tomaat/zilverui/komkommer/ui/suiker/azijn/schijf ananas met blik tonijn en gekookt ei
T: 2 lychees, peer, mandarijn, beschuit oude kaas, blokje choco
D: spruitjes Zuurkool met ananas, gekookte wortelen met suiker en boter, aardappelpurree en gegrilde zalm met soja
T kwark en vla

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 16-01-2013 15:31:43 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121634143
Wat fijn voor jullie Mo!!! *O* Er zal een last van zijn (en jouw) schouders zijn gevallen nu!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121634199
Yup! O+ Nogal ! Echt héél blij.
Ja doei.
pi_121634444
Fijn Mo!
Om het te vieren heb ik net voor 300 euro aan jurkjes besteld bij Esprit (waarvan ik minstens de helft ga terugsturen, maar dat boeit niet. B-))
Doe wat je niet durft.
pi_121634605
Ik ga zo een hamburger bakken om het te vieren :+ ofzo.
Ja doei.
  woensdag 16 januari 2013 @ 14:08:31 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121634649
Yaaay go MrMo! *O* :D Schouderklopjes all round!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_121634915
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo een hamburger bakken om het te vieren :+ ofzo.
Doen! Volgens mij is dit een beetje hetzelfde gevoel als ik mijn huis verkoop. Opluchting O+
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 14:20:27 #114
70532 loveli
N
pi_121635073
Hoe staat het daarmee? Nog iemand met echte interesse?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 januari 2013 @ 14:21:19 #115
70532 loveli
N
pi_121635103
Voordeel van koud weer: je kunt je krulspelden onder je muts verstoppen :')
crap in = crap out
pi_121635275
Gefeliciteerd Mo *O* wat fijn!
pi_121635504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef loveli het volgende:
Hoe staat het daarmee? Nog iemand met echte interesse?
Ja! Maar ik ga pas meer vertellen als er meer bekend is, wil de boel niet jinxen 8-)
pi_121635666
:o

Ik ben stom ik weet het, maar ik praat met mijn kat :@ Ik had hem beloofd, dat als mijn rapport klaar zou zijn, ik met hem in de sneeuw zou gaan spelen.

Nu doe ik mijn pc uit, meneer hoort het deuntje en staat vanuit slaapstand direct in jompel smiley stand naast me :D katten zijn raar :')
pi_121637199
quote:

Zo opgelucht en blij O+
Wat heerlijk! Gefeliciteerd! *O*.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Drie maanden is snel DaD! Is het appartementje niet zo duur? Hang anders ook briefjes op op de faculteiten voor degenen met meer gefortuneerde ouders? Kan best eens werken :)

Net the short history of tractors in ukrainian uitgelezen. Zo'n tof boek! _O- Toshiba apples :s)
Goeie tip. :o. Dank je!
pi_121638001
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:37 schreef An24 het volgende:
:o

Ik ben stom ik weet het, maar ik praat met mijn kat :@ Ik had hem beloofd, dat als mijn rapport klaar zou zijn, ik met hem in de sneeuw zou gaan spelen.

Nu doe ik mijn pc uit, meneer hoort het deuntje en staat vanuit slaapstand direct in jompel smiley stand naast me :D katten zijn raar :')
Whehehehehe
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:36:38 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121638040
Puff, die ga ik ook lezen want gehad van Sigme! *O*

An :D Mental image van jompelende kat :')
pi_121638149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff, die ga ik ook lezen want gehad van Sigme! *O*

An :D Mental image van jompelende kat :')
Zo ongeveer

:')
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:41:54 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121638214
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Zo ongeveer

[ afbeelding ]

:')
Dat is wel ietwat angstaanjagend xD
pi_121638252
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is wel ietwat angstaanjagend xD
Ja ok, was te laat voor een foto -O-
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:54:52 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121638741
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja ok, was te laat voor een foto -O-
Ik kan me wel een voorstelling ervan maken :Y O+

pi_121638792
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik kan me wel een voorstelling ervan maken :Y O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha, die eerste :+
pi_121638794
Party!
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:11:48 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121639355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:56 schreef V1z0R het volgende:
Party!
[ afbeelding ]
*hardop knorlachen op kantoor* :')
pi_121640064
Leuk is die he? :D

Oeh! Echt iets voor An dit :D > http://yogadogz.com/YD/Yoga_Cats.html
pi_121642133
Ja hoi!

*O* Mortgage approved *O*

Binnenkort het contractvoorstel en dan een datum prikken voor de overdracht! *O*

*O*
Ja doei.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:08:52 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121642216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!

Binnenkort het contractvoorstel en dan een datum prikken voor de overdracht! *O*

*O*
Een goeie dag voor de Familie Schaapswolf O+
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:09:29 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121642247
*O*
Haal nog maar een fles speciaalbier want de ander moet nu open *O*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121642286
quote:
Ja hoi!

*O*
Haha, nog een keer: ik zei het toch :7

Nu nummer drie nog *O*

SPOILER
pi_121642290
Ghehe, het is niet zulk 'mainstream' speciaalbier dat er nu koud staat :P Echt Nijmeegs speciaalbier O+ Maar die gaat nog wel op vannacht als Mr.Mo thuis komt *O*
Ja doei.
pi_121642383
quote:
Ja hoi!

*O*
Wat een topdag! *O*.
pi_121642436
quote:
Ja hoi!

*O*
Today is a good day! Feli!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121642441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Leuk is die he? :D

Oeh! Echt iets voor An dit :D > http://yogadogz.com/YD/Yoga_Cats.html
:') Hoe fout!
pi_121642504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat een topdag! *O*.
Kan écht niet meer stuk :N

Nu hopen dat jullie huis ook snel verkocht wordt, dan invaden we K&W 8-)
Ja doei.
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:15:47 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121642569
Heb vanmiddag een nieuwe broek gekocht, voor mijn doen een dure :P
Nou een beetje spijt want er zijn vast wel mooiere broeken ofzo :')
SPOILER
pi_121642573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kan écht niet meer stuk :N

Nu hopen dat jullie huis ook snel verkocht wordt, dan invaden we K&W 8-)
We zullen ze eens wat laten zien daar! :D.

Ik heb trouwens al een inspiratietopic geopend daar, misschien heb je er ook iets aan! K&W / Interieurinspiratie opdoen - blogs/sites/webwinkels
pi_121643110
Gevonden en gepost 8-)
Ja doei.
pi_121643178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vanmiddag een nieuwe broek gekocht, voor mijn doen een dure :P
Nou een beetje spijt want er zijn vast wel mooiere broeken ofzo :')
SPOILER
Met een aanfoto kunnen we beter oordelen ;)

Nogmaals gefeliciteerd Mo *O* een mooie dag voor jullie.

Wat is banaan toch lekker in een smoothie :9
Hoop alleen dat er genoeg in zit om geen honger te krijgen tot 9 uur.
Het blijft lastig om genoeg maar niet teveel te eten voor buikdanstrainingen, je krijgt al snel last van je maag.
pi_121643183
We hebben een bezichtiging. :D.

:D.
pi_121643210
Wat veel goed nieuws Mo *O*.

Leuk huisje DaD, vind de styling erg mooi :Y. Dat moet je toch makkelijk kwijt kunnen raken?

Kleine frustratie. Heb ik eindelijk de moed om de psychiater te bellen voor een afspraak, tijdens mijn werk (want ik heb liever niet dat er iemand meeluistert, geen idee, voelt niet goed). Is de praktijkassistente ziek, of ik vrijdag terug kan bellen. Doh }:|.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121643421
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Een goeie dag voor de Familie Schaapswolf O+
^ *O*
pi_121643437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

*O*
Ja doei.
pi_121643610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
Wat veel goed nieuws Mo *O*.

Leuk huisje DaD, vind de styling erg mooi :Y. Dat moet je toch makkelijk kwijt kunnen raken?

Kleine frustratie. Heb ik eindelijk de moed om de psychiater te bellen voor een afspraak, tijdens mijn werk (want ik heb liever niet dat er iemand meeluistert, geen idee, voelt niet goed). Is de praktijkassistente ziek, of ik vrijdag terug kan bellen. Doh }:|.
Dank je! Ik heb altijd het idee dat ik maar wat aanpruts met de inrichting, maar blijkbaar vinden anderen het ook leuk. :P.

Balen, als je jezelf dan net over die drempel hebt gezet. Maar dan durf je het vrijdag ook wel weer hoor! :*.
pi_121643630
Gefeliciteerd Mo!
En dat is snel DaD! Hoe lang Hoeveel uur staat jullie huis te koop?
pi_121644227
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wauw, dat is snel! *O*

En *O* *O* voor Mr. Mo en Mo!! *O* *O*
pi_121644340
Volgens mij is het een goede dag :)
pi_121644436
Ik voel me vandaag echt een omaatje, kan bijna niet rechtop lopen. Zeg maar de aanhechting tussen mijn benen en mijn bovenlichaam doet pijn, ook als ik lig (als ik zit gaat het wel). Vraag me af of ik me nou echt zo heb uitgesloofd in de sportschool maandag of dat het een beetje post-griep verschijnselen zijn. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')