Naja ik weet in elk geval zeker dat ik qua uitdaging iets anders wil. Mn contract loopt in elk geval tot 1 augustus en wordt hoogstwaarschijnlijk nog een jaar verlengd dan. Maar wil gewoon stapje verder, dus vandaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Ik duim mee voor jullie, DaD!
wil ook eventueel wel FB-linkje delen wanneer het helpt, heb wel een aantal mensen die in Groningen gestudeerd hebben in m'n kennissenkring...
[..]tof!
En eenvoor Nallie d'r solli. Was het al zeker dat je baan op de tocht stond trouwens, of ga je voor sowieso wat meer zekerheid? (heb wat gemist geloof ik
)
Dat wat Maria zegt, plus MASK, Dungeons and Dragons, COPS, DinoRiders, Arthur and the knights of justice, Darkwing Duck, Reboot, Biker Mice from Mars, Jonny Quest, Bionic 6, Foofur, The incredible Hulk, Kissyfur, Spiderman and his amazing friends, Fantastic four, TMNTen Thundercats en, en, en
Ik heb eerder veel TV gekeken
Dat kan ik me voorstellen, zekerheid is altijd fijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja ik weet in elk geval zeker dat ik qua uitdaging iets anders wil. Mn contract loopt in elk geval tot 1 augustus en wordt hoogstwaarschijnlijk nog een jaar verlengd dan. Maar wil gewoon stapje verder, dus vandaarDaarnaast vind ik t fijner om te solliciteren als t nog niet moet!
Thanks! Prima lijstje, al is cup-a-soup niet de beste keuze (veel zout) en zou ik een andere T kiezen, maar ik gok dat het te maken heeft met meeneemvoer en druktequote:Op woensdag 16 januari 2013 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, zekerheid is altijd fijn
Veel succes!
Ahem... spelling en ik zijn dikke vriendjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks! Prima lijstje, al is cup-a-soup niet de beste keuze (veel zout) en zou ik een andere T kiezen, maar ik gok dat het te maken heeft met meeneemvoer en drukte
Oh en t heet quinoa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was ik die kerst blij!Als je 1 autistje hebt gezien heb je ze allemaal gezien natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja ik weet in elk geval zeker dat ik qua uitdaging iets anders wil. Mn contract loopt in elk geval tot 1 augustus en wordt hoogstwaarschijnlijk nog een jaar verlengd dan. Maar wil gewoon stapje verder, dus vandaarDaarnaast vind ik t fijner om te solliciteren als t nog niet moet!
![]()
Nee oke, begrijpelijk
CotS, warme melk met banaan is ook erg lekker!Velletje er af slurpen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zou 'm dan toch tussen de bachelor en master houden denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef Probability het volgende:
@chico
Ik leg het later duidelijker uit! Het is trouwens een tussenhalfjaar dat ik anders tussen mijn bachelor en master zou hebben.
Eens!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan toch tussen de bachelor en master houden denk ik.
Ik zou meer bang zijn voor op je plaat gaan eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens!
Zou ik het vandaag aandurven om een rondje te gaan rennen? Ik ben bang dat mijn tenen de kou niet overleven!
Hehehe, goed punt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou meer bang zijn voor op je plaat gaan eigenlijk
Liefquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, goed punt.![]()
Alhoewel de fietspaden hier over het algemeen erg schoon zijn.
Toch maar even langslopen bij mn hoogbejaarde buurvrouw om te vragen of ik iets voor haar kan doen.
Kijk maar uit, mijn zwager heeft gister z'n enkel gebroken toen hij m'n nichtje met de slee naar school bracht. Hij rende niet eens!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens!
Zou ik het vandaag aandurven om een rondje te gaan rennen? Ik ben bang dat mijn tenen de kou niet overleven!
Oei, dan lig je daar ineens, pijn te hebben en met een dochter die naar school moetquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mijn zwager heeft gister z'n enkel gebroken toen hij m'n nichtje met de slee naar school bracht. Hij rende niet eens!
Freud had, super lief, mijn auto schoongeveegd. Daar lag nog 20 cm bovenop. Ik smssen: ohw wat liefquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga vandaag ook maar even niet. Het schijnt -9 te zijn hier buiten. Haha. No way dat ik de deur uit ga vandaag. Dat wordt nog een dagje kikkererwten/zoete aardappel curry
quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:21 schreef V1z0R het volgende:
Beter plaatje van de vrachtwaggelDe velletjes stuur ik dan naar jou door hoor *rill* maar banaan met melk klink goddelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was ik die kerst blij!
[..]
Als je 1 autistje hebt gezien heb je ze allemaal gezien natuurlijk![]()
Nee oke, begrijpelijk
CotS, warme melk met banaan is ook erg lekker!Velletje er af slurpen
!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef conleche het volgende:
Ik was gisteravond ongewild way cool op de fiets. Het is zoooo glad bij mij in de straat dat bij het nemen van de bocht ik somehow een pirouette draaide met mijn fiets en toen weer door kon fietsen. Jammer dat niemand het zag.
Ik leg het nog wel uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zou 'm dan toch tussen de bachelor en master houden denk ik.
Schoonmaakazijn en gloorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Probability het volgende:
Als jullie de badkamer schoon maken wat maken jullie dan schoon?
WAAAHHHHH!!!!! Wat onwijs kut voor 'm!quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mijn zwager heeft gister z'n enkel gebroken toen hij m'n nichtje met de slee naar school bracht. Hij rende niet eens!
*duimt*quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo moet zo z'n presentatie doen in Nijmegen. Spanning ende sensatie.
Komt goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo moet zo z'n presentatie doen in Nijmegen. Spanning ende sensatie.
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik leg het nog wel uit.
O.a kan ik nu een extra stage doen en dan niet meer & kan ik mijn achterstanden wegwerken om zonder achterstanden aan jaar 4 te beginnen.
Ook kan ik dus mijn cv pimpen om überhaupt aangenomen te worden voor de master, ik moet nog een heel zwaar assessment halen.
Daarnaast kan ik mijn adhd cursus volgen & daarvoor moet ik ook veel huiswerk maken. Vaardigheden die ik onder de knie moet krijgen etc.
Daarnaast kan ik eindelijk eens leuke vakken er naast volgen of kijken wat er nog meer is inplaats van onder hele zieke werkdruk achterstanden weg te werken. Zodat ik voor het eerst studeren leuk ga vinden.
Daarnaast heb ik dan een half jaar vrij maar geen kans gehad om geld te verdienen om daar bijvoorbeeld mee op reis te gaan wegens (te) hoge werkdruk.
Al het goede komt in drieen zeggen ze toch? Dus hypo en euhhmmmmm je bent zwangerquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks. Als 't goed is is het dan hiermee klaar en kunnen we dat hoofdstuk afsluiten. Als we dan ook nog goed nieuws zouden krijgen over de hypotheek kan de dag niet meer stuk
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Al het goede komt in drieen zeggen ze toch? Dus hypo en euhhmmmmm je bent zwanger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Gelukkig moesten er meer kinderen/ouders naar school. Iemand anders heeft dochter + slee gepakt en zelf kon hij nog strompelend meelopen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Oei, dan lig je daar ineens, pijn te hebben en met een dochter die naar school moet
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niemand zei dat het een pretje zou zijn.
Gelukkig maar. Misschien had hij nog beter zelf de slee kunnen pakken, want strompelen op een gebroken enkelquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gelukkig moesten er meer kinderen/ouders naar school. Iemand anders heeft dochter + slee gepakt en zelf kon hij nog strompelend meelopen.
Mar, knuffel nog voor jou.
Oh! Dan valt het wel mee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gelukkig moesten er meer kinderen/ouders naar school. Iemand anders heeft dochter + slee gepakt en zelf kon hij nog strompelend meelopen.
Mar, knuffel nog voor jou.
Operatie helaas. Gisteravond wachtte hij er nog op, kon wel midden in de nacht worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
WAAAHHHHH!!!!! Wat onwijs kut voor 'm!
Mooie breuk? Of mag hij geopereerd worden?
Echt, gebroken enkels zijn zo onwijs vervelend, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Wasbak, kranen, douchekop, spiegel, tegelmuren... alles eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Probability het volgende:
Als jullie de badkamer schoon maken wat maken jullie dan schoon?
^ datquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wasbak, kranen, douchekop, spiegel, tegelmuren... alles eigenlijk
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:05 schreef conleche het volgende:
Ik was gisteravond ongewild way cool op de fiets. Het is zoooo glad bij mij in de straat dat bij het nemen van de bocht ik somehow een pirouette draaide met mijn fiets en toen weer door kon fietsen. Jammer dat niemand het zag.
Niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dat
Nou ja, plafond en radiator niet altijd
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Spannend! Is het nieuwe huis gekocht onder voorbehoud van verkoop?
Dat weet je nooit! Gewoon liken!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Oeioeioei. Ik ken echt helemaal niemand verder in 't Noorden en ook niemand die er naar toe wil verhuizendus ik vrees dat ik jullie niet kan helpen, behalve door te duimen.
Ik jou wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb jou volgens mij niet op FB
Ik had verteld over mijn medische indicatie he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Neem aan dat de kans is dat hij hierop nog zakt erg klein is? Andere cijfers waren al vast toch voor het afstuderen? *duimt weer mee!*
[..]
Ah, duidelijk.
Maar als je er zo tegenaan kijkt, wat is dan je motivatie om hierna nog voor de master te gaan? Puur om het papiertje?Het niet plezier hebben in studeren bedoel ik dan.
O dan kan ik mijn huisgenootje er wel op aanspreken dat alleen de douchekop schoonmaken niet voldoende is om je taak 'badkamer schoonmaken' af te kruizenquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wasbak, kranen, douchekop, spiegel, tegelmuren... alles eigenlijk
Succes!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Of misschien update je niet zo heel veel, dat kan ook.Nu ja, geshared!
Mr.Mo begint zo. *ril*
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had verteld over mijn medische indicatie he?
http://www.flylady.net/d/(...)a-bathroom-makeover/quote:
Ja. Moet ik het echt uitleggenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind de manier hoe jullie die kasten hebben eigenlijk wel geniaal, DaD!
Eerste keer dat ik het zo zie in ieder geval, maar echt ideaal voor een kleinere kamer
Ziet zo vaak dat de kledingkast er tegenover staat en je dan vrij weinig ruimte overhoud tussen kast en bed.
Wel een vraag, waar eten jullie?
[..]
Hoe bedoel je? De ADHD?
Ja dat is niet echt normaal maar super schoon, niet heel realistischquote:
Er zou ook nog met gemak een kledingkast kunnen tegen de wand aan de rechterkant van de slaapkamer, die niet op de foto staat, maar daar hebben wij een soort dressoir staan. Dat had ik nog van mijn oude huis.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind de manier hoe jullie die kasten hebben eigenlijk wel geniaal, DaD!
Eerste keer dat ik het zo zie in ieder geval, maar echt ideaal voor een kleinere kamer
Ziet zo vaak dat de kledingkast er tegenover staat en je dan vrij weinig ruimte overhoud tussen kast en bed.
Wel een vraag, waar eten jullie?
[..]
Hoe bedoel je? De ADHD?
Dat is FLY-Lady, schoonmaken voor dummies. Voordat ik wist dat het niet om jezlf ging maar om een huisgenootje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat is niet echt normaal maar super schoon, niet heel realistisch
Dan las ik het verkeerd gok ik? Ik denk die heeft geen plezier in het leren en die zit er omdat ze gewoon een papiertje wil met MSc. maar het is dus dat dit je het plezier ontneemt in het studeren?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja. Moet ik het echt uitleggen??
Ik heb hem je link gestuurdquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is FLY-Lady, schoonmaken voor dummies. Voordat ik wist dat het niet om jezlf ging maar om een huisgenootje.
Bij ons studentenhuis was het wasbak, kranen, plankje, tegeltjes, haar uit putje, vloer schrobben. Douchekop heb ik toen niet eens aan gedacht.
Drie maandenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.. We hebben drie maanden om het te verkopen, dus ik ga alvast even in stressmodus.
.
Yes. Daardoor lukt het niet te studeren met als gevolg achterstanden met als gevolg nog slechter studeren door 1 jaar in 1 semester te moeten doen etc. Ook angst en irreële gedachten horen er bij: ik ben waardeloos etc.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Wat ik trouwens wel doe is na het douchen even met de handdoek de wandtegels bij langs en de badkuip schoon spoel, maakt het schoonmaken altijd veel makkelijker (loop je niet minuten te boenen op de tegels en zo).
[..]
Dan las ik het verkeerd gok ik? Ik denk die heeft geen plezier in het leren en die zit er omdat ze gewoon een papiertje wil met MSc. maar het is dus dat dit je het plezier ontneemt in het studeren?
Ik heb het huisje niet gezien. Doe es ff een link DaD?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, het is wel een vriendelijke prijsHet is dat ik zelf nooit een appartement zou kopen, maar het is echt een puik huisje!
voor die prijs!
Fijne sfeer ook, vind ik. *neemt mee voor eigen huis-plannen*
Kun je als 't goed is op mijn FB zien nu!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb het huisje niet gezien. Doe es ff een link DaD?
Dat vind ik echt heel leuk om te lezen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, het is wel een vriendelijke prijsHet is dat ik zelf nooit een appartement zou kopen, maar het is echt een puik huisje!
voor die prijs!
Fijne sfeer ook, vind ik. *neemt mee voor eigen huis-plannen*
Het is licht, maar wel sfeervol. Zitten zelf ook natuurlijk te kijken naar kleuren en dergelijken. Het moet wel persoonlijk worden,maar niet te donker. Zoveel ramen zijn er niet in het nieuwe huis, dus we zullen veel met verf en goede combinaties moeten doen. Past ook wel redelijk bij wat we voor ogen hebben denk ik, maargoed, ik ga weer teveel zitten verheugen. Eerst maar weer afwachtenquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel leuk om te lezen..
Al gekregen. Leuk huisje voor goede prijs inderdaad!quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je als 't goed is op mijn FB zien nu!
Is het ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
maar is de douche nu zo klein, DaD? lijkt net een inloopdouche..
Ah. Maakt de situatie niet makkelijker neequote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Yes. Daardoor lukt het niet te studeren met als gevolg achterstanden met als gevolg nog slechter studeren door 1 jaar in 1 semester te moeten doen etc. Ook angst en irreële gedachten horen er bij: ik ben waardeloos etc.
quote:
Dank uquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef loveli het volgende:
Vooral 3 en als je 6 neemt, dan theunisbloemolie of borageolie.
Linolzuur = 6, dat zit in heel veel voer (mais => koe => mens), hebben we een relatief overschot van, is ontstekingsbevorderend. 3 is ontstekingsremmend en goed voor je hersenen, darmen, hormoonhuishouding and what not. Genoemde 6 zijn bij uitstek goed voor vrouwelijke hormoonhh.
Linolzuur = slecht, gamma linoleenzuur (GLA) = goed. Allebei omega-6. Alfa-linoleenzuur (ALA) = 3.
Ik?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:31 schreef loveli het volgende:
Ligt er dus aan waarvoor je ze wilt hebben. Kort door de bocht is het 3, bij menstruatieklachten zijn bepaalde 6-en heel effectief en voor adhd zijn er weer speciale preparaten met uitgekiende verhoudingen.
Probje, je mag ook vis eten
O zo!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Mensen met adhd kunnen baat hebben bij omega's.
wooohoooooquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft 'm
HIJ IS KLAAR
![]()
Zo opgelucht en blij
Zei het tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft 'm
HIJ IS KLAAR
![]()
Zo opgelucht en blij
Doen! Volgens mij is dit een beetje hetzelfde gevoel als ik mijn huis verkoop. Opluchtingquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo een hamburger bakken om het te vierenofzo.
Ja! Maar ik ga pas meer vertellen als er meer bekend is, wil de boel niet jinxenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:20 schreef loveli het volgende:
Hoe staat het daarmee? Nog iemand met echte interesse?
Wat heerlijk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft 'm
HIJ IS KLAAR
![]()
Zo opgelucht en blij
Goeie tip.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Drie maanden is snel DaD! Is het appartementje niet zo duur? Hang anders ook briefjes op op de faculteiten voor degenen met meer gefortuneerde ouders? Kan best eens werken
Net the short history of tractors in ukrainian uitgelezen. Zo'n tof boek!Toshiba apples
Whehehehehequote:Op woensdag 16 januari 2013 14:37 schreef An24 het volgende:
![]()
Ik ben stom ik weet het, maar ik praat met mijn katIk had hem beloofd, dat als mijn rapport klaar zou zijn, ik met hem in de sneeuw zou gaan spelen.
Nu doe ik mijn pc uit, meneer hoort het deuntje en staat vanuit slaapstand direct in jompel smiley stand naast mekatten zijn raar
![]()
Zo ongeveerquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Puff, die ga ik ook lezen want gehad van Sigme!
AnMental image van jompelende kat
Ja ok, was te laat voor een fotoquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is wel ietwat angstaanjagend xD
Haha, die eerstequote:Op woensdag 16 januari 2013 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan me wel een voorstelling ervan maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goeie dag voor de Familie Schaapswolfquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
Binnenkort het contractvoorstel en dan een datum prikken voor de overdracht!
Haha, nog een keer: ik zei het tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een topdag!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
Today is a good day! Feli!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi!Mortgage approved
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Leuk is die he?
Oeh! Echt iets voor An dit> http://yogadogz.com/YD/Yoga_Cats.html
Kan écht niet meer stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
We zullen ze eens wat laten zien daar!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan écht niet meer stuk
Nu hopen dat jullie huis ook snel verkocht wordt, dan invaden we K&W
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vanmiddag een nieuwe broek gekocht, voor mijn doen een dure
Nou een beetje spijt want er zijn vast wel mooiere broeken ofzoMet een aanfoto kunnen we beter oordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals gefeliciteerd Moeen mooie dag voor jullie.
Wat is banaan toch lekker in een smoothie
Hoop alleen dat er genoeg in zit om geen honger te krijgen tot 9 uur.
Het blijft lastig om genoeg maar niet teveel te eten voor buikdanstrainingen, je krijgt al snel last van je maag.
^quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een goeie dag voor de Familie Schaapswolf
Dank je! Ik heb altijd het idee dat ik maar wat aanpruts met de inrichting, maar blijkbaar vinden anderen het ook leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
Wat veel goed nieuws Mo.
Leuk huisje DaD, vind de styling erg mooi. Dat moet je toch makkelijk kwijt kunnen raken?
Kleine frustratie. Heb ik eindelijk de moed om de psychiater te bellen voor een afspraak, tijdens mijn werk (want ik heb liever niet dat er iemand meeluistert, geen idee, voelt niet goed). Is de praktijkassistente ziek, of ik vrijdag terug kan bellen. Doh.
Wauw, dat is snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |