of er zit zoveel werk in dat ze een tweede persoon hiervoor nodig hebbenquote:
Ja hoor, ze gaan meerdere FTE's HBO-geschoold volk inzetten voor het afjagen van internet-ballenkrabbertjes als wij, nou goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of er zit zoveel werk in dat ze een tweede persoon hiervoor nodig hebben
het is een mogelijkheidquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan meerdere FTE's HBO-geschoold volk inzetten voor het afjagen van internet-ballenkrabbertjes als wij, nou goed?
Het zou wel de ultieme verkwisting van belastinggeld zijn natuurlijk.quote:
Ah crap, dat kon ook nog ja. Zo veel van die overkappingen zijn er nietquote:
Nou, is toch vriendelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
goeie boodschap. Lekker duidelijk
de NS verkeert wat dat betreft in een unieke positie. Het presenteert zich als commercieel bedrijf richting de overheid met bijbehorende deals, terwijl als er iets mis is zich als een publiek bedrijf kan presenteren en zich overal achter kan verschuilen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou wel de ultieme verkwisting van belastinggeld zijn natuurlijk.
Ah, het bedrijf waar ik zit heeft ook mensen die daar diensten draaien, en bij ERS wat ernaast zitquote:
En dan komt de pointe:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
in het belang van de klanten, de reizigers
Geen idee? Een aanstormende trein? Mrs. L. die vindt dat ik moet gaan slapen? Het kan van alles zijnquote:
Waar was je reis begonnen, hoe laat, heb je je normale route kunnen rijden, zo niet, hoe wel, en met hoeveel totale reizigersvertraging kwam je aan?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme wat een fucking chaos bij den haag holland spoor.. ben pas net thuis, jezus :/
En ook die overheden lijken reizigersbelang maar lastig te vinden. Veel beter om de commissiebaantjes na je politieke carričre veilig te stellenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
De "Klanten" zijn helemaal niet de reizigers, maar de concessieverlenende overheden.
Dat kleurenschema van die Vechtdallijnen-GTWs is toch wel verdomd mooi.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:10 schreef b2py het volgende:
Even de twitters afgegaan van vandaag of ik nog wat mooie plaatjes kon vinden
Hieronder de uitkomst van de zoektoch:
Oh gewoon, Mrs. L die ik al een jaar of 10 ken/spreek maar waarvan ik nooit wist dat het Mrs. L. wasquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen idee? Een aanstormende trein? Mrs. L. die vindt dat ik moet gaan slapen? Het kan van alles zijn.
Daar woon ik bijna naast.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Operationeel_Controle_Centrum_Rail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |